IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł(słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składaniaofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6PZP. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone wpieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLEBank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium w pieniądzu przechowywanejest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, wWydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 217, IIpiętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno onostanowić załącznika do oferty – z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone wpostaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela donieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłatyZamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadiumokreślonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant(Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowychwarunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku gdy, Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lubporęczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancjilub poręczenia jak i wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunkubankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilązłożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminuskładania ofert - w pozostałych formach.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena: |
60,00 |
Termin zabezpieczenia miejsca awarii: |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zmiana postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treścioferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dopuszczalna jest, gdy zachodzi conajmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 PZP, oraz w przypadkach określonychprzez Zamawiającego na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) PZP poniżej oraz we wzorze umowystanowiącym załącznik do SIWZ. 2. Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian, w oparciu oart. 144 ust. 1 pkt 1) PZP. 1) Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w następującychprzypadkach: a) zmiany przepisów prawnych regulujących świadczenie usług będących przedmiotemzamówienia, b) działania siły wyższej. Dla potrzeb niniejszej umowy „siła wyższa” oznacza zdarzenie,którego wystąpienie jest niezależne od Stron umowy i któremu nie mogą one zapobiec przyzachowaniu należytej staranności. Zmiana umowy wynikająca z powyższych okoliczności nie możewykraczać poza to, co jest konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiego zdarzenia, c)przedłużających się procedur uzgodnień z Zamawiającym, d) zmiany osoby, o której mowa w § 2 ust.5 wzoru umowy, e) zmiany osoby, o której mowa w § 2 ust. 6 wzoru umowy przy uwzględnieniuzapisów § 2 ust. 8 i ust. 9 wzoru umowy, f) zmiany osób, o których mowa w § 3 ust. 1 wzoru umowyprzy uwzględnieniu zapisów § 3 ust. 5 wzoru umowy, g) zawieszenia przez Zamawiającegowykonania prac z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, h) konieczności wprowadzenia zmianwynikających z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć przy zachowaniu należytejstaranności, z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 pkt 3 lit. b Prawa zamówień publicznych. 3. Zmianaumowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-05-05, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są: 1)Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Kornelia Loch, 2) Podinspektor Wydziału ZamówieńPublicznych – Julita Macionczyk , faks nr: (32) 441-97-44, (32) 339-22-92 lub (32) 235-15-21, alboe-mail: zp@knurow.pl