Dostawa jedwabiu szklanego.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa jedwabiu szklanego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-12-08
  • ZamawiającySIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00287207
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa jedwabiu szklanego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387388984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mieczysława Pożaryskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-703

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.cholewa@izolatory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://iel.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytut badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Badania naukowe, prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych, produkcja pozostałego sprzętu elektrycznego.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa jedwabiu szklanego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-161465ae-50de-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00287207

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://iel.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iel.ezamawiajacy.pl; b.cholewa@izolatory.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca może podpisać dokumenty: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiającego https://iel.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych.
Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanychz zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować sięz dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Zamawiającego tel. +48 225768790 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
Dopuszczalny format podpisu elektronicznego: dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik
z podpisem.
Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji:
pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych -
MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:
1) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
2) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie.
Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
3) Należy zainstalować dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.
4) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności należy podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska dostępne są pod adresem strony internetowej :
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa jedwabiu szklanego.
Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO
i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Do obowiązków tych należą: obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego; obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych jest:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki Zakład Doświadczalny III
ul. Wojska Polskiego 51, 57 – 530 Międzylesie, tel. 74 8126395; www. izolatory.pl; e-mail:biuro@izolatory.pl
Pełnomocnikiem Inspektora ochrony danych osobowych w Instytucie Elektrotechniki Zakładzie Doświadczalnym III w Międzylesiu (57 – 530) jest P. Przemysław Czesnołowicz, adres e-mail: p.czesnolowicz@izolatory.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZK.293.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa jedwabiu szklanego przeznaczonego do produkcji elastycznych koszulek elektroizolacyjnych różnych rozmiarów (średnic) poprzez nasycanie/ powlekanie półfabrykatu z przeznaczeniem do izolowania przewodów elektrycznych i połączeń w urządzeniach elektrycznych. Zamówienie składa się z 3 pakietów.
Pakiet nr I:
Rodzaj szkła: E. Masa liniowa: ISO 1889 , 68 tex + 5%, -7%. Średnica nominalna włókna: ISO 1888 , 6 ÷ 7 μm. Zawartość preparacji: ISO 1887, 0,7-1,4%. Wytrzymałość na rozciąganie: ISO 3341, ~ 470 mN/tex. Kierunek skrętu: ISO 1890, S. Ilość skrętów: ISO 1890, ilość/m 100 ± 15%. Ilość nici: 2. Rodzaj preparacji włókien: skrobiowa.
Postać handlowa: Jedwab cylindrycznie nawinięty na szpule stożkowe plastikowe.
Wysokość szpuli: ~ 350mm. Wysokość nawinięcia: ~ 310mm. Waga nawoju na szpuli: ~ 3 kg. Ilość: 7.000 kg.
Pakiet II: Rodzaj szkła: E. Masa liniowa: ISO 1889, 136 tex + 5%, -7%. Średnica nominalna włókna: ISO 1888, 9 μm. Zawartość preparacji: ISO 1887, 1,0 - 1,4%. Wytrzymałość na rozciąganie: ISO 3341, ~ 440 mN/tex. Kierunek skrętu: ISO 1890, S. Ilość skrętów: ISO 1890, ilość/m 110 ± 10%. Ilość nici: 2.
Rodzaj preparacji włókien: skrobiowa.
Postać handlowa: Jedwab cylindrycznie nawinięty na szpule stożkowe plastikowe.
Wysokość szpuli: ~ 350mm. Wysokość nawinięcia: ~ 310mm. Waga nawoju na szpuli: ~ 3kg.
Ilość: 9.000 kg.
Pakiet III: Rodzaj szkła: E. Masa liniowa: ISO 1889, 204 tex + 5%, -7%. Średnica nominalna włókna: ISO 1888, 9 μm. Zawartość preparacji: ISO 1887, 1,0 - 1,4%. Wytrzymałość na rozciąganie: ISO 3341, ~ 410mN/tex. Kierunek skrętu: ISO 1890, S. Ilość skrętów: ISO 1890, ilość/m 100 ± 15%. Ilość nici: 3.
Rodzaj preparacji włókien: skrobiowa.
Postać handlowa: Jedwab cylindrycznie nawinięty na szpule stożkowe plastikowe.
Wysokość szpuli: ~ 350mm. Wysokość nawinięcia: ~ 310mm. Waga nawoju na szpuli: ~ 3kg. Ilość: 6.000 kg.
Wygląd zewnętrzny: Nawoje jedwabiu szklanego powinny być bezzrywowo nawinięte na szpule. Budowa nawojów jedwabiu powinna być jednolita, a nawoje powtarzalne. Jedwab szklany musi być wolny od jakichkolwiek zabrudzeń i zanieczyszczeń (olej, brud, tłuszcz). Jedwab nie może zawierać żadnych wtrąceń - w szczególności metalicznych. Barwa jedwabiu musi być biała, nie może się zmieniać podczas starzenia. Niedopuszczalne jest przebarwienie jedwabiu w procesie technologicznym. Szpule muszą być nawinięte zwięźle i równo, z równomiernym naciągiem.
Pakowanie pojedyncze/zbiorcze: Każdy pojedynczy nawój jedwabiu szklanego musi być owinięty białym papierem, a następnie umieszczony w kartonie. Kartony powinny być ustawione na palecie w dwóch warstwach. Paleta powinna być zabezpieczona przed oddziaływaniem warunków atmosferycznych (deszczu, wilgoci, zaprószenia).
Oznakowanie pojedyncze: Każdy nawój jedwabiu szklanego powinien posiadać etykietę identyfikującą asortyment, nazwę producenta oraz datę produkcji.
Oznakowanie zbiorcze: Każdy karton z jedwabiem szklanym musi być oznaczony etykietą identyfikującą asortyment, nazwę producenta, datę produkcji, ciężar brutto i netto.
Dokumentacja: Do każdej dostawy musi być dołączone świadectwo jakości 3.1 z wynikami badań wystawione zgodnie z PN-EN 10204 oraz dokument zawierający datę produkcji i termin przydatności do użycia.
Warunki magazynowania: Jedwab szklany przechowywany w szczelnie zamkniętych opakowaniach w pomieszczeniu o temperaturze od 15°C do 25°C musi gwarantować zachowanie właściwości przez okres co najmniej 6 miesięcy.
Miejsce realizacji zamówienia: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki Zakład Doświadczalny III, Magazyn – budynek B, ul. Wojska Polskiego 51, 57-530 Międzylesie, Polska.
Terminy dostaw i wielkości poszczególnych partii będą każdorazowo ustalane przez Zamawiającego drogą elektroniczną. Jednorazowe dostawy będą realizowane w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia (e-mail) przez Zamawiającego. Koszt dostawy, m.in. materiału, produkcji, pakowania, opakowań zbiorczych, załadunku, transportu, wystawienia świadectw jakości oraz ubezpieczenia na czas transportu, wliczony zostanie w cenę oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14830000-8 - Włókno szklane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W zależności od rzeczywistych potrzeb, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa opcji („Wielkość Opcjonalna”), tzn. dostawy dodatkowej ilości zamawianego jedwabiu szklanego w ilościach: Pakiet I - 2.000kg, Pakiet II – 5.000kg, Pakiet III – 2.000kg.
Wykonawcy nie przysługują kary ani żadne opłaty dodatkowe z powodu braku zakupu przez Zamawiającego Wielkości Opcjonalnej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej, gdzie 1% równa się 1 punktowi. Zamawiający obliczy punkty liczbowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówienia jednostkowego.

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021, poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Próbki:
Pakiet I – 2 szpule po 3kg,
Pakiet II – 2 szpule po 3kg,
Pakiet III – 2 szpule po 3kg;
2. karty techniczne TDS;
3. karty charakterystyki MSDS.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Próbki:
Pakiet I – 2 szpule po 3kg,
Pakiet II – 2 szpule po 3kg,
Pakiet III – 2 szpule po 3kg;
2. karty techniczne TDS;
3. karty charakterystyki MSDS.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy, w szczególności dotyczące zmiany wynagrodzenia brutto w wyniku:
a) Zmiany obowiązującej stawki VAT.
b) Zmiany wysokości wynagrodzenia w razie pozbawienia Wykonawcy w trakcie trwania umowy statusu czynnego podatnika VAT lub rejestracji Wykonawcy jako czynnego podatnika VAT.
c) Zmian sposobu wykonania przedmiotu zamówienia wynikających ze zmiany technologii produkcji, przy czym sposób ten nie może być gorszy od wymaganego przez Zamawiającego i zaoferowanego przez Wykonawcę.
d) Udokumentowanej zmiany cen półfabrykatów stosowanych w produkcji o ponad 10% netto w stosunku do cen, na podstawie których sporządzono ofertę. Przez udokumentowanie należy rozumieć przedłożenie przez Wykonawcę w szczególności: zamówień, faktur, kosztorysów, które potwierdzają zmianę ceny.
e) Zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji umowy.
f) Skutków działania siły wyższej w zakresie niezbędnym do należytego wykonania przedmiotu umowy.
Siła wyższa stanowi zdarzenie nagłe, nieprzewidziane i niezależnie od woli Stron, którego skutki są niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub części, na stale lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec, ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności. W sytuacji zaistnienia siły wyższej Strony niezwłocznie uzgodnią tryb dalszego postępowania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-08 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa https://iel.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-08 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę dwóch kanap - Zielonka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, mam dwie kanapy 2 i 3 osobową z podnoszonymi podnóżkami sprowadzone ze Stanów Zjednoczonych. W obu poprzesuwały się sprężyny i zrobiły się przerwy pomiędzy siedziskami. Ponadto w dwuosobowej pękła deska boczna pod podłokietnikiem. Czy dokonuje Pan takich napraw u klienta i jaka jest ewentualnie cena takiej usługi?
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI