Dostawa broni dla funkcjonariuszy Izby Administracji skarbowej w Olsztynie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa broni dla funkcjonariuszy Izby Administracji skarbowej w Olsztynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2023-09-19
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-08
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00387008
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa broni dla funkcjonariuszy Izby Administracji skarbowej w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi3.ias.370000@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa broni dla funkcjonariuszy Izby Administracji skarbowej w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a0634c3-4d57-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00110936/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa broni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu platformy Marketplanet (https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl).
2. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku InternetExplorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .txt, .pdf, .doc, .docx, excel., .rtf, .odt., xml., zip.
4. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: 1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
5. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarty w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarty w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2801-ilz.260.48.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 7 szt. fabrycznie nowych kompaktowych pistoletów samopowtarzalnych, na amunicję 9 mm x 19 Para, Luger, NATO w kolorze czarnym.
Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35300000-7 - Broń, amunicja i podobne elementy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35321100-1 - Pistolety

18925200-1 - Kabury

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert w częściach od I do III zamówienia:
1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1. Cena oferty (brutto) 60%
2. Długość trwania gwarancji 30%
3. Czas naprawy 10%
2) Każda z ofert powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia określonego dla danej części zamówienia. Oferta, która nie będzie obejmować pełnego zakresu przedmiotu zamówienia będzie podlegała odrzuceniu.
3) Ocena ofert niepodlegających odrzuceniu w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie przeprowadzona wg następującej zasady:
Cmin
K = ------- x 60 + Gof + Nof
Cof
gdzie:

K – liczba punktów, jakie uzyskała oferta z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
Cmin – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Cof – cena brutto oferty ocenianej
Gof – ilość punktów przyznana ocenianej ofercie za długość trwania gwarancji Nof – ilość punktów przyznana ocenianej ofercie za deklarowany czas naprawy
W kryterium G - długość trwania gwarancji na oferowaną broń ofertom przyznana zostanie następująca liczba punktów:
10 lat lub więcej - 30 pkt
8 - 9 lat - 20 pkt
6 -7 lat - 10 pkt
5 lat - 0 pkt
UWAGA:
1) Podać należy okres gwarancji w pełnych latach.
2) Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 5 lat. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 5 lat skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SWZ.
W kryterium N - długość czasu naprawy gwarancyjnej oferowanej broni ofertom przyznana zostanie następująca liczba punktów:
Długość czasu naprawy gwarancyjnej Przyznana liczba punktów
1 - 14 dni - 10 pkt
15 - 30 dni - 5 pkt
31- 45 dni - 0 pkt
UWAGA:
1) Podać należy czas naprawy gwarancyjnej w dniach.
2) Zaoferowany okres naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy niż 45 dni. Zaoferowanie okresu dłuższego niż 45 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość trwania gwarancji na oferowaną broń

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość czasu naprawy gwarancyjnej oferowanej broni

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 7 sztuk fabrycznie nowych pistoletów subkompaktowych samopowtarzalnych, na amunicję 9 mm x 19 Para, Luger, NATO w kolorze czarnym.
Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1B do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35300000-7 - Broń, amunicja i podobne elementy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35321100-1 - Pistolety

18925200-1 - Kabury

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert w częściach od I do III zamówienia:
1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1. Cena oferty (brutto) 60%
2. Długość trwania gwarancji 30%
3. Czas naprawy 10%
2) Każda z ofert powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia określonego dla danej części zamówienia. Oferta, która nie będzie obejmować pełnego zakresu przedmiotu zamówienia będzie podlegała odrzuceniu.
3) Ocena ofert niepodlegających odrzuceniu w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie przeprowadzona wg następującej zasady:
Cmin
K = ------- x 60 + Gof + Nof
Cof
gdzie:

K – liczba punktów, jakie uzyskała oferta z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
Cmin – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Cof – cena brutto oferty ocenianej
Gof – ilość punktów przyznana ocenianej ofercie za długość trwania gwarancji Nof – ilość punktów przyznana ocenianej ofercie za deklarowany czas naprawy
W kryterium G - długość trwania gwarancji na oferowaną broń ofertom przyznana zostanie następująca liczba punktów:
10 lat lub więcej - 30 pkt
8 - 9 lat - 20 pkt
6 -7 lat - 10 pkt
5 lat - 0 pkt
UWAGA:
1) Podać należy okres gwarancji w pełnych latach.
2) Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 5 lat. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 5 lat skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SWZ.
W kryterium N - długość czasu naprawy gwarancyjnej oferowanej broni ofertom przyznana zostanie następująca liczba punktów:
Długość czasu naprawy gwarancyjnej Przyznana liczba punktów
1 - 14 dni - 10 pkt
15 - 30 dni - 5 pkt
31- 45 dni - 0 pkt
UWAGA:
1) Podać należy czas naprawy gwarancyjnej w dniach.
2) Zaoferowany okres naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy niż 45 dni. Zaoferowanie okresu dłuższego niż 45 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość trwania gwarancji na oferowaną broń

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość czasu naprawy gwarancyjnej oferowanej broni

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 146 sztuk fabrycznie nowych pistoletów samopowtarzalnych, na amunicję 9 mm x 19 Para, Luger, NATO w kolorze czarnym.
Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1C do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35300000-7 - Broń, amunicja i podobne elementy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35321100-1 - Pistolety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert w częściach od I do III zamówienia:
1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1. Cena oferty (brutto) 60%
2. Długość trwania gwarancji 30%
3. Czas naprawy 10%
2) Każda z ofert powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia określonego dla danej części zamówienia. Oferta, która nie będzie obejmować pełnego zakresu przedmiotu zamówienia będzie podlegała odrzuceniu.
3) Ocena ofert niepodlegających odrzuceniu w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie przeprowadzona wg następującej zasady:
Cmin
K = ------- x 60 + Gof + Nof
Cof
gdzie:

K – liczba punktów, jakie uzyskała oferta z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
Cmin – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Cof – cena brutto oferty ocenianej
Gof – ilość punktów przyznana ocenianej ofercie za długość trwania gwarancji Nof – ilość punktów przyznana ocenianej ofercie za deklarowany czas naprawy
W kryterium G - długość trwania gwarancji na oferowaną broń ofertom przyznana zostanie następująca liczba punktów:
10 lat lub więcej - 30 pkt
8 - 9 lat - 20 pkt
6 -7 lat - 10 pkt
5 lat - 0 pkt
UWAGA:
1) Podać należy okres gwarancji w pełnych latach.
2) Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 5 lat. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 5 lat skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SWZ.
W kryterium N - długość czasu naprawy gwarancyjnej oferowanej broni ofertom przyznana zostanie następująca liczba punktów:
Długość czasu naprawy gwarancyjnej Przyznana liczba punktów
1 - 14 dni - 10 pkt
15 - 30 dni - 5 pkt
31- 45 dni - 0 pkt
UWAGA:
1) Podać należy czas naprawy gwarancyjnej w dniach.
2) Zaoferowany okres naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy niż 45 dni. Zaoferowanie okresu dłuższego niż 45 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość trwania gwarancji na oferowaną broń

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość czasu naprawy gwarancyjnej oferowanej broni

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 8 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu bronią i amunicją wydaną zgodnie z ustawą z dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 1214 ze zm.).
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał minimum jedną dostawę broni, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości minimum:
a) dla części 1 – 7 000,00 zł brutto każda,
b) dla części 2 – 8 000,00 zł brutto każda,
c) dla części 3 – 100 000,00 zł brutto każda,
Warunek zostanie spełniony dla wszystkich części, na które Wykonawca składa oferty, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia warunek najwyższy określony przez Zamawiającego dla tej spośród części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia dowodów potwierdzających należyte wykonanie umów wystawionych przez podmioty na rzecz, których realizowano te dostawy.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, Wykonawca składa dokumenty, o których mowa w Rozdziale 9 ust. 3 pkt 3 do SWZ.
Nie jest dopuszczalne sumowanie przez wykonawcę - w celu osiągnięcia wymaganego poziomu zdolności zawodowej - dostaw zrealizowanych na rzecz różnych podmiotów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenie Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 9 ust. 1 pkt 1 SWZ w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 5 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu bronią i amunicją wydana zgodnie z ustawą a dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 1214 ze zm.);
2) wykaz wykonanych lub również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Złożone dokumenty powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 4 SWZ.
Wzór wykazu dostaw - Załącznik nr 6 do SWZ należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowy środek dowodowy w postaci szczegółowej specyfikacji oferowanych produktów, zawierającej informacje o producencie, modelu i zgodności parametrów produktów z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym Załącznik nr 1A, 1B, 1C do SWZ (w zależności od części na którą składana jest oferta).
Dodatkowo przedłożyć należy dokumenty certyfikacyjne lub sprawozdania z badań potwierdzające żywotność istotnych części broni (lufa, zamek, szkielet), wydane przez właściwą jednostkę oceniającą.
Zamawiający nie określa wymogów dotyczących certyfikacji i zaakceptuje także certyfikaty lub sprawozdania z badań wystawione przez producenta broni. Zamawiający dopuszcza więc zarówno dokumenty certyfikacyjne lub sprawozdania wystawione przez akredytowane laboratorium na terenie Unii Europejskiej jak i spoza Unii Europejskiej.
Żądane dokumenty certyfikacyjne stanowią przedmiotowy środek dowodowy określony w art. 104 Pzp.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z art. 107 ust. 2 w przypadku gdy wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający przewiduje wezwanie wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą:
1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 8 niniejszej SWZ, wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania;
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1 pkt 1 składa każdy z Wykonawców;
2. Dodatkowe oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy;
Wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ofertę stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
2) Wykonawcy polegający na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby wykonawcy muszą dołączyć do oferty:
a. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;
b. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów przy czym zobowiązanie, o którym mowa potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
b.1 zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b.2 sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
b.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby zamówienia Wykonawcy składającego ofertę stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
3) W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium:
1) w części I postępowania w kwocie 300,00 zł (słownie: trzysta złotych, 00/100);
2) w części II postępowania w kwocie 350,00 zł (słownie trzysta pięćdziesiąt złotych, 00/100);
3) w części III postępowania w kwocie 8 000,00 zł (słownie osiem tysięcy złotych, 00/100);
2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek:
Narodowy Bank Polski Odział Okręgowy Olsztyn
nr rachunku: 25 1010 1397 0033 0413 9120 0000
z dopiskiem: „Wadium – dostawa broni część … postępowania”
4. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: „Dostawę broni dla funkcjonariuszy Izby Administracji skarbowej w Olsztynie” Znak sprawy: 2801-ILZ.260.48.2023.
7. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium.
8. Zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli
dotyczy);
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w Rozdziale 9 ust. 1 pkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców;
2. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zobowiązani są oni wykazać, że wspólnie wykonali lub co najmniej jeden z nich wykonał dostawy o wartościach wskazanej w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 4).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ofertę stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2) konieczności zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od stron umowy lub zaistnienia przypadku siły wyższej. Siłą wyższą w rozumieniu Stron jest zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, zwłaszcza zdarzenia o charakterze katastrofalnych w skutkach działań przyrody (m. in.: powodzie, pożary, wyładowania elektryczne w czasie burzy, powodujące uszkodzenia ważnych urządzeń itp.), zdarzenia nadzwyczajne w postaci zaburzeń życia zbiorowego (m. in. działania wojenne, zamieszki krajowe, rewolty, itp.), akty władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), przy czym chodzi tu w szczególności o niemożność zapobieżenia szkodliwym następstwom siły wyższej;
3) konieczności zmiany terminu realizacji umowy w związku z wystąpieniem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego uniemożliwiających wykonanie zamówienia w terminie umownym;
4) w zakresie zmiany dostarczanego produktu na inny produkt równoważny wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie produktu objętego umową z produkcji, wstrzymanie jego dystrybucji, lub jego zmodyfikowanie bądź udoskonalenie, wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji lub dystrybucji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie Wykonawcy;
5) jeżeli w trakcie realizacji umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, niepowodujących zmiany celu ani istoty umowy, dopuszcza się zmiany umowy w tym zakresie, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy,
6) konieczności sprostowania błędów pisarskich lub rachunkowych w treści umowy;
2. Pozostałe zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w oparciu o przesłanki określone w art. 455 ust. 1 pkt 2)-4) oraz ust. 2 ustawy Pzp. Ich ewentualne zastosowanie zależeć będzie od okoliczności faktycznych i prawnych dokonania zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż konstrukcji stalowej - Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż konstrukcji stalowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI