Dostawa amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsk

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-07-05
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Gdańsku
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00222928
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021197

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 75/76

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-831

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94f23d1a-f396-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086112/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup amunicji na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.pomorskie.kas.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-gdansk.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i
organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym
https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://ias-gdansk.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie
Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
9.3. Instrukcja korzystania z Platformy:
9.3.1. w zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” wykonawca wybiera niniejsze postępowanie oraz korzystając
z polecenia „Zgłoś się do udziału w postępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy
wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na
Platformie;
9.3.2. po wypełnieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może
dokonać pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może
potrwać do 24h (8h roboczych).
9.3.3. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu
e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę;
9.3.4. w zakładce „Załączniki organizatora” przedmiotowego postępowania dostępna jest dokumentacja postępowania (SWZ oraz
pozostałe dokumenty). Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu
pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki
organizatora”.
9.3.5. Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco śledził (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postępowania może dokonać
Zamawiający. Zalecenie dotyczy również informacji jakie Zamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu składania ofert.
9.4. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
9.4.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,
9.4.2. komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min.
2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta
(sugerujemy nie starsze niż 3 lata od daty wszczęcia postępowania)
9.4.3. zainstalowana dowolna wersja przeglądarki internetowej - sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox,
Opera
9.4.4. włączona obsługa JavaScript,
9.4.5. zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie
.pdf).
9.5. Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według
Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”. Zamawiający
zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 250 MB a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem
zaufanym do 10MB. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na
ofertę, składane są przez wykonawcę przy użyciu zakładki „Złóż ofertę” w trakcie etapu składania ofert/wniosków.
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane przez wykonawcę
po złożeniu ofert (np. na wezwanie zamawiającego), składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”.
Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, wnioski o przeprowadzenie wizji lokalnej itp., także składane są przy użyciu zakładki
„Pytania/informacje”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016r., str. 1), dalej RODO, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, ul. Długa 75/76, 80-831
Gdańsk, tel. 58 300 23 00, adres e mail: ias.gdansk@mf.gov.pl,
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail iod.gdansk@mf.gov.pl ,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego, na dostawę amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
znak postępowania: 2201-ILZ.260.18.2022, prowadzonym w trybie podstawowym,
3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019
ze zm.), zwanego dalej pzp:
a) upoważnieni przez Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku pracownicy Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku,
b) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy z
dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.),
c) podmioty przetwarzające - którym zlecimy czynności wymagające przetwarzania danych,
d) podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
e) podmioty uczestniczące w realizacji Umowy.
4) Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania,
usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia swoich danych. 5) Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak i nie będą podlegały profilowaniu, o którym
mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
6) Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z pzp.
8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
9) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
10) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania Umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania Umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2201-ILZ.260.18.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 185772,36 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa amunicji 9x19 mm FMJ 50 000 szt. Termin dostawy do dnia 30.09.2022 r.
Nabój pistoletowy kal. 9x19 mm z pociskiem FMJ przeznaczony do zasilania pistoletów samopowtarzalnych oraz pistoletów
maszynowych
Kaliber 9x19, 9x19 NATO, 9x19 Luger, 9x19 Parabellum
Rodzaj pocisku Pocisk mosiężny lub miedziany z rdzeniem ołowianym pokryty pełnym płaszczem (full metal jacket).
Masa pocisku 7,5 – 8 grama – 115-124 grainów
Łuska Mosiężna
Energia początkowa Minimum 500 J
Prędkość początkowa Minimum 350 m/s
Spłonka Typu Boxer.
Bezpieczeństwo i niezawodność działania Naboje nie mogą być elaborowane. Nie mogą posiadać żadnych śladów
uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie ich produkcji. Nabój musi charakteryzować się bardzo wysokim stopniem
niezawodności w różnych warunkach klimatycznych w zakresie temperatur od -50 do +50 ̊C, a także w wysokiej wilgotności.
Pozostałości powstałe w wyniku spalania ładunku prochowego nie mogą negatywnie wpływać na działanie ani trwałość
broni.
Znakowanie Amunicja musi posiadać na denku łuski oznaczenie producenta, roku produkcji i kalibru. Na opakowaniach
zbiorczych musi być oznaczenie partii amunicji.
Pakowanie Jednostkowe opakowanie musi zawierać 50 szt. ułożonych w tzw. kratkach. Opakowanie zbiorcze powinno zawierać 1000 szt. nabojów.
Gwarancja minimalna 2 lata gwarancji - liczone od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru ilościowo-rodzajowego
Rok produkcji nie wcześniej niż 2021

4.2.6.) Główny kod CPV: 35331000-3 - Amunicja do broni palnej i amunicja bojowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia
ilości amunicji z wykorzystaniem prawa opcji o 30 %. Prawo opcji może być uruchomione przez Zamawiającego wielokrotnie
nie później niż do 30.11.2022 r., z dostawą nie później niż do 20.12.2022 r. Skorzystanie z opcji jest uprawnieniem
Zamawiającego. Uruchomienie opcji uzależnione jest od możliwości finansowych Zamawiającego. Zamawiający powiadomi
Wykonawcę w formie pisemnej o ilości i w jakim zakresie zamówienia skorzysta z opcji po podpisaniu umowy. Opcja będzie
realizowana za cenę jednostkową brutto wskazaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla zamówienia
podstawowego odpowiednio dla części zamówienia której dotyczy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Amunicja 9x19 mm JHP
Nabój pistoletowy kal. 9x19 mm z pociskiem JHP przeznaczony do zasilania pistoletów samopowtarzalnych oraz pistoletów
maszynowych
Kaliber 9x19, 9x19 NATO, 9x19 Luger, 9x19 Parabellum
Rodzaj pocisku Pocisk mosiężny lub miedziany z rdzeniem ołowianym pokryty płaszczem, z nawierceniem wierzchołkowym
(Jacket Hollow Point)
Masa pocisku 7,5 – 8 grama – 115-124 grainów
Łuska Mosiężna
Energia początkowa 530-540 J
Prędkość początkowa 360 – 380 m/s
Spłonka Typu Boxer.
Bezpieczeństwo i niezawodność działania Naboje nie mogą być elaborowane. Nie mogą posiadać żadnych śladów
uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie ich produkcji. Nabój musi charakteryzować się bardzo wysokim stopniem
niezawodności w różnych warunkach klimatycznych w zakresie temperatur od -50 do +50 ̊C, a także w wysokiej wilgotności.
Pozostałości powstałe w wyniku spalania ładunku prochowego nie mogą negatywnie wpływać na działanie ani trwałość
broni.
Znakowanie Amunicja musi posiadać na denku łuski oznaczenie producenta, roku produkcji i kalibru. Na opakowaniach
zbiorczych musi być oznaczenie partii amunicji.
Pakowanie Jednostkowe opakowanie musi zawierać 50 szt. ułożonych w tzw. kratkach. Opakowanie zbiorcze powinno
zawierać 1000 szt. nabojów.
Gwarancja minimalna 2 lata gwarancji - liczone od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru ilościowo-rodzajowego
Rok produkcji nie wcześniej niż 2021 r.
Dostawa amunicji 9x19 mm JHP 5 000 szt. Termin dostawy do dnia 30.10.2022 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35331000-3 - Amunicja do broni palnej i amunicja bojowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości
amunicji z wykorzystaniem prawa opcji o 30 %. Prawo opcji może być uruchomione przez Zamawiającego wielokrotnie nie
później niż do 30.11.2022 r., z dostawą nie później niż do 20.12.2022 r. Skorzystanie z opcji jest uprawnieniem
Zamawiającego. Uruchomienie opcji uzależnione jest od możliwości finansowych Zamawiającego. Zamawiający powiadomi
Wykonawcę w formie pisemnej o ilości i w jakim zakresie zamówienia skorzysta z opcji po podpisaniu umowy. Opcja będzie
realizowana za cenę jednostkową brutto wskazaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla zamówienia
podstawowego odpowiednio dla części zamówienia której dotyczy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa amunicji 9x19 mm TFMJ 10 000 szt. Termin dostawy do dnia 30.10.2022 r. Amunicja 9x19 mm TFMJ
Nabój pistoletowy kal. 9x19 mm z pociskiem TFMJ przeznaczony do zasilania pistoletów samopowtarzalnych oraz
pistoletów maszynowych
Kaliber 9x19, 9x19 NATO, 9x19 Luger, 9x19 Parabellum
Rodzaj pocisku Pocisk mosiężny lub miedziany z rdzeniem ołowianym całkowicie pokryty płaszczem, włącznie z częścią
denną (total full metal jacket)
Masa pocisku 7,5 – 8 grama – 115-124 grainów
Łuska Mosiężna
Energia początkowa Minimum 500 J
Prędkość początkowa Minimum 350 m/s
Spłonka Typu Boxer. Masa inicjująca nie może posiadać toksycznych ani powodujących korozję związków chemicznych.
Bezpieczeństwo i niezawodność działania Naboje nie mogą być elaborowane. Nie mogą posiadać żadnych śladów
uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie ich produkcji. Nabój musi charakteryzować się bardzo wysokim stopniem
niezawodności w różnych warunkach klimatycznych w zakresie temperatur od -50 do +50 ̊C, a także w wysokiej wilgotności.
Pozostałości powstałe w wyniku spalania ładunku prochowego nie mogą negatywnie wpływać na działanie ani trwałość
broni.
Znakowanie Amunicja musi posiadać na denku łuski oznaczenie producenta, roku produkcji i kalibru. Na opakowaniach
zbiorczych musi być oznaczenie partii amunicji.
Pakowanie Jednostkowe opakowanie musi zawierać 50 szt. ułożonych w tzw. kratkach. Opakowanie zbiorcze powinno
zawierać 1000 szt. nabojów.
Gwarancja minimalna 2 lata gwarancji - liczone od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru ilościowo-rodzajowego
Rok produkcji nie wcześniej niż 2021 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35331000-3 - Amunicja do broni palnej i amunicja bojowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości
amunicji z wykorzystaniem prawa opcji o 30 %. Prawo opcji może być uruchomione przez Zamawiającego wielokrotnie nie
później niż do 30.11.2022 r., z dostawą nie później niż do 20.12.2022 r. Skorzystanie z opcji jest uprawnieniem
Zamawiającego. Uruchomienie opcji uzależnione jest od możliwości finansowych Zamawiającego. Zamawiający powiadomi
Wykonawcę w formie pisemnej o ilości i w jakim zakresie zamówienia skorzysta z opcji po podpisaniu umowy. Opcja będzie
realizowana za cenę jednostkową brutto wskazaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla zamówienia
podstawowego odpowiednio dla części zamówienia której dotyczy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa amunicji 9x19 mm FMJ 50 000 szt. Termin dostawy do dnia 30.10.2022 r. Amunicja 9x19 mm FMJ
Nabój pistoletowy kal. 9x19 mm z pociskiem FMJ przeznaczony do zasilania pistoletów samopowtarzalnych oraz pistoletów
maszynowych
Kaliber 9x19, 9x19 NATO, 9x19 Luger, 9x19 Parabellum
Rodzaj pocisku Pocisk mosiężny lub miedziany z rdzeniem ołowianym pokryty pełnym płaszczem (full metal jacket).
Masa pocisku 7,5 – 8 grama – 115-124 grainów
Łuska Mosiężna
Energia początkowa Minimum 500 J
Prędkość początkowa Minimum 350 m/s
Spłonka Typu Boxer.
Bezpieczeństwo i niezawodność działania Naboje nie mogą być elaborowane. Nie mogą posiadać żadnych śladów
uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie ich produkcji. Nabój musi charakteryzować się bardzo wysokim stopniem
niezawodności w różnych warunkach klimatycznych w zakresie temperatur od -50 do +50 ̊C, a także w wysokiej wilgotności.
Pozostałości powstałe w wyniku spalania ładunku prochowego nie mogą negatywnie wpływać na działanie ani trwałość
broni.
Znakowanie Amunicja musi posiadać na denku łuski oznaczenie producenta, roku produkcji i kalibru. Na opakowaniach
zbiorczych musi być oznaczenie partii amunicji.
Pakowanie Jednostkowe opakowanie musi zawierać 50 szt. ułożonych w tzw. kratkach. Opakowanie zbiorcze powinno
zawierać 1000 szt. nabojów.
Gwarancja minimalna 2 lata gwarancji - liczone od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru ilościowo-rodzajowego
Rok produkcji nie wcześniej niż 2021

4.2.6.) Główny kod CPV: 35331000-3 - Amunicja do broni palnej i amunicja bojowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia
ilości amunicji z wykorzystaniem prawa opcji o 30 %. Prawo opcji może być uruchomione przez Zamawiającego wielokrotnie
nie później niż do 30.11.2022 r., z dostawą nie później niż do 20.12.2022 r. Skorzystanie z opcji jest uprawnieniem
Zamawiającego. Uruchomienie opcji uzależnione jest od możliwości finansowych Zamawiającego. Zamawiający powiadomi
Wykonawcę w formie pisemnej o ilości i w jakim zakresie zamówienia skorzysta z opcji po podpisaniu umowy. Opcja będzie
realizowana za cenę jednostkową brutto wskazaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla zamówienia
podstawowego odpowiednio dla części zamówienia której dotyczy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Amunicja 9x19 mm FMJ
Nabój pistoletowy kal. 9x19 mm z pociskiem FMJ przeznaczony do zasilania pistoletów samopowtarzalnych oraz pistoletów
maszynowych
Kaliber 9x19, 9x19 NATO, 9x19 Luger, 9x19 Parabellum
Rodzaj pocisku Pocisk mosiężny lub miedziany z rdzeniem ołowianym pokryty pełnym płaszczem (full metal jacket).
Masa pocisku 7,5 – 8 grama – 115-124 grainów
Łuska Mosiężna
Energia początkowa Minimum 500 J
Prędkość początkowa Minimum 350 m/s
Spłonka Typu Boxer.
Bezpieczeństwo i niezawodność działania Naboje nie mogą być elaborowane. Nie mogą posiadać żadnych śladów
uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie ich produkcji. Nabój musi charakteryzować się bardzo wysokim stopniem
niezawodności w różnych warunkach klimatycznych w zakresie temperatur od -50 do +50 ̊C, a także w wysokiej wilgotności.
Pozostałości powstałe w wyniku spalania ładunku prochowego nie mogą negatywnie wpływać na działanie ani trwałość
broni.
Znakowanie Amunicja musi posiadać na denku łuski oznaczenie producenta, roku produkcji i kalibru. Na opakowaniach
zbiorczych musi być oznaczenie partii amunicji.
Pakowanie Jednostkowe opakowanie musi zawierać 50 szt. ułożonych w tzw. kratkach. Opakowanie zbiorcze powinno
zawierać 1000 szt. nabojów.
Gwarancja minimalna 2 lata gwarancji - liczone od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru ilościowo-rodzajowego
Rok produkcji nie wcześniej niż 2021
Dostawa amunicji 9x19 mm FMJ 50 000 szt. Termin dostawy do dnia 30.11.2022 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35331000-3 - Amunicja do broni palnej i amunicja bojowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia
ilości amunicji z wykorzystaniem prawa opcji o 30 %. Prawo opcji może być uruchomione przez Zamawiającego wielokrotnie
nie później niż do 30.11.2022 r., z dostawą nie później niż do 20.12.2022 r. Skorzystanie z opcji jest uprawnieniem
Zamawiającego. Uruchomienie opcji uzależnione jest od możliwości finansowych Zamawiającego. Zamawiający powiadomi
Wykonawcę w formie pisemnej o ilości i w jakim zakresie zamówienia skorzysta z opcji po podpisaniu umowy. Opcja będzie
realizowana za cenę jednostkową brutto wskazaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla zamówienia
podstawowego odpowiednio dla części zamówienia której dotyczy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa amunicji 9x19 mm FMJ 40 000 szt. Termin dostawy do dnia 30.11. 2022 r.
Nabój pistoletowy kal. 9x19 mm z pociskiem FMJ przeznaczony do zasilania pistoletów samopowtarzalnych oraz pistoletów maszynowych
Kaliber 9x19, 9x19 NATO, 9x19 Luger, 9x19 Parabellum
Rodzaj pocisku Pocisk mosiężny lub miedziany z rdzeniem ołowianym pokryty pełnym płaszczem (full metal jacket).
Masa pocisku 7,5 – 8 grama – 115-124 grainów
Łuska Mosiężna
Energia początkowa Minimum 500 J
Prędkość początkowa Minimum 350 m/s
Spłonka Typu Boxer.
Bezpieczeństwo i niezawodność działania Naboje nie mogą być elaborowane. Nie mogą posiadać żadnych śladów
uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie ich produkcji. Nabój musi charakteryzować się bardzo wysokim stopniem
niezawodności w różnych warunkach klimatycznych w zakresie temperatur od -50 do +50 ̊C, a także w wysokiej wilgotności.
Pozostałości powstałe w wyniku spalania ładunku prochowego nie mogą negatywnie wpływać na działanie ani trwałość
broni.
Znakowanie Amunicja musi posiadać na denku łuski oznaczenie producenta, roku produkcji i kalibru. Na opakowaniach
zbiorczych musi być oznaczenie partii amunicji.
Pakowanie Jednostkowe opakowanie musi zawierać 50 szt. ułożonych w tzw. kratkach. Opakowanie zbiorcze powinno
zawierać 1000 szt. nabojów.
Gwarancja minimalna 2 lata gwarancji - liczone od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru ilościowo-rodzajowego
Rok produkcji nie wcześniej niż 2021

4.2.6.) Główny kod CPV: 35331000-3 - Amunicja do broni palnej i amunicja bojowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia
ilości amunicji z wykorzystaniem prawa opcji o 30 %. Prawo opcji może być uruchomione przez Zamawiającego wielokrotnie
nie później niż do 30.11.2022 r., z dostawą nie później niż do 20.12.2022 r. Skorzystanie z opcji jest uprawnieniem
Zamawiającego. Uruchomienie opcji uzależnione jest od możliwości finansowych Zamawiającego. Zamawiający powiadomi
Wykonawcę w formie pisemnej o ilości i w jakim zakresie zamówienia skorzysta z opcji po podpisaniu umowy. Opcja będzie
realizowana za cenę jednostkową brutto wskazaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla zamówienia
podstawowego odpowiednio dla części zamówienia której dotyczy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału dotyczące:16.1.2. uprawnień do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu
dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
posiada aktualną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności
gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami o przeznaczeniu
wojskowym lub policyjnym, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 13 czerwca 2019 r. (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 268 ze zm.) o
wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunku
zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie
dokumentu aktualnej koncesji opisanej w pkt. 16.1.2. (wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK nr 4 do niniejszego SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków udziału w
postępowaniu Wykonawcy wykazują łącznie.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust. 1 pkt
5 i 8 pzp.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana od umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem
nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 454 i art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ias-gdansk.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Interesuje mnie profil ocynkowany 80 x 20 x 1,5, 2 paczki - Chojnice
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Interesuje mnie profil ocynkowany 80 x 20 x 1,5 ; 2 paczki. Stal z certyfikatem 3.2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI