Dostawa amunicji dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa amunicji dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2020-12-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-14
  • Numer ogłoszenia755169-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 755169-N-2020 z dnia 14.12.2020 r.

Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie: Dostawa amunicji dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 00102300300000, ul. ul. Geodetów  1 , 35-959  Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 850 36 00, , e-mail przetargi.ias.400000@mf.gov.pl, , faks 17 852 11 30.
Adres strony internetowej (URL): http://www.podkarpackie.kas.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.podkarpackie.kas.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.podkarpackie.kas.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dopuszcza formę pisemną do składania oferty za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.). Miejsce składania ofert w formie pisemnej: Kancelaria Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, 35- 959 Rzeszów, ul. Geodetów 1 – Sala Obsługi lub przesłać na podany adres za pośrednictwem operatora pocztowego lub pocztą kurierską.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa amunicji dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Numer referencyjny: 1801-ILZ1.260.53.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa amunicji 9x19 mm FMJ dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:2.1. Część I : a) 2042 pakietów amunicji po 50 szt. każdy, zostanie zakupionych obligatoryjnie,b) nie więcej niż 458 pakietów amunicji po 50 szt. każdy, może zostać zakupionych, jako opcja.Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, maksymalnie 458 szt. dodatkowych pakietów amunicji wskazanych w lit. b. Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych pakietów amunicji będzie taka sama, jak cena jednostkowa podana w formularzu oferty dla pakietów amunicji, o których mowa w pkt 2.1. lit. a. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla amunicji dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia.2.2. Część II: a) 2042 pakietów amunicji po 50 szt. każdy, zostanie zakupionych obligatoryjnie,b) nie więcej niż 458 pakietów amunicji po 50 szt. każdy, może zostać zakupionych, jako opcja.Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, maksymalnie 458 szt. dodatkowych pakietów amunicji wskazanych w lit. b. Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych pakietów amunicji będzie taka sama, jak cena jednostkowa podana w formularzu oferty dla pakietów amunicji, o których mowa w pkt 2.2. lit. a. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla amunicji dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia.2.3. Część III : a) 2042 pakietów amunicji po 50 szt. każdy, zostanie zakupionych obligatoryjnie,b) nie więcej niż 458 pakietów amunicji po 50 szt. każdy, może zostać zakupionych, jako opcja.Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, maksymalnie 458 szt. dodatkowych pakietów amunicji wskazanych w lit. b. Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych pakietów amunicji będzie taka sama, jak cena jednostkowa podana w formularzu oferty dla pakietów amunicji, o których mowa w pkt 2.3. lit. a. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla amunicji dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia.2.4. Część IV : a) 2042 pakietów amunicji po 50 szt. każdy, zostanie zakupionych obligatoryjnie,b) nie więcej niż 458 pakietów amunicji po 50 szt. każdy, może zostać zakupionych, jako opcja.Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, maksymalnie 458 szt. dodatkowych pakietów amunicji wskazanych w lit. b. Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych pakietów amunicji będzie taka sama, jak cena jednostkowa podana w formularzu oferty dla pakietów amunicji, o których mowa w pkt 2.4. lit. a. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla amunicji dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III, IV zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji wg następujących zasad:4.1. skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy,4.2. uruchomienie opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i możliwości sfinansowania,4.3. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji,4.4. uruchomienie opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego przed zawarciem umowy oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z opcji w określonym przez niego zakresie.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub cztery wskazane wyżej części. 6. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy.7. Okres gwarancji biegnie od daty bezusterkowego podpisania Protokołu odbioru ilościowo - rodzajowego. Szczegółowe warunki gwarancji są określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, jak również nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zastrzeżenia te nie uprawniają Wykonawcy do powierzenia do realizacji całości przedmiotu zamówienia podwykonawcom.9.Informacja o podwykonawstwie:9.1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.9.2. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wszelkie czynności, których wykonanie powierzył podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców, jak za własne.9.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonywanie w terminie i w należytej wysokości wszelkich rozliczeń finansowych z podwykonawcami.

II.5) Główny kod CPV: 35331000-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.12.2020
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30.12.2020

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu bronią i amunicją wydaną zgodnie z ustawą z dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 1214 ze zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych nadal wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem jest:1.1. dla części I zamówienia - dostawa amunicji o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN* brutto, 1.2. dla części II zamówienia - dostawa amunicji, o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN* brutto,1.3. dla części III zamówienia - dostawa amunicji, o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN* brutto,1.4. dla części IV zamówienia - dostawa amunicji, o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN* brutto,W przypadku świadczeń okresowych i ciągłych, Zamawiający dopuszcza również dostawy wykonywane. W takim przypadku Zamawiający wymaga, by wartość tej części zamówienia wykonana do terminu składania ofert wynosiła co najmniej 50 000,00 zł brutto dla części I, 50 000 zł brutto dla części II, 50 000 zł brutto dla części III i 50 000 zł brutto dla części IV.2. W przypadku składnia ofert na więcej niż jedną część zamówienia, wykonawca musi wykazać się minimum dwoma zamówieniami wskazanymi w pkt 1, przy czym każda o wartości nie mniejszej niż wymagana wartość dostaw wśród części, na które składana jest oferta.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w granicachunormowania w art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowywymagają obustronnej zgody wyrażonej na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> >pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Informacja w zakresie art. 13 RODO związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznegoznajduje się w pkt 18.23 SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w jednej z dwóch formokreślonych w pkt 11.2 lub pkt 11.12 SIWZ tj. w formie pisemnej lub elektronicznej 3. Otwarcie ofert nastąpiw dniu 22.12.2020 r., godzina 11:00, w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, ul. Geodetów1, 35-959 Rzeszów, pok. 101. 4. Otwarcie ofert jest jawne i następuje poprzez: 4.1. fizyczne otwarcie ofert –w przypadku złożenia ofert w formie papierowej; 4.2. użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej naminiPortalu i jest dokonywane poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego – wprzypadku złożenia ofert w formie elektronicznej.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia dla Części I zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający informuje, że w ramach zamówieniadla niniejszej części: a)2042 pakiety amunicji po 50 szt. każdy, zostanie zakupionych obligatoryjnie, b) niewięcej niż 458 pakietów amunicji po 50 szt. każdy, może zostać zakupionych, jako opcja. Zastosowanie przezZamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana,jako najkorzystniejsza, maksymalnie 458 szt. dodatkowych pakietów amunicji wskazanych w lit. b. Cenajednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych pakietów amunicji będzie taka sama, jak cenajednostkowa podana w formularzu oferty dla pakietów amunicji, o których mowa w pkt.2. lit. a. Wszystkiewymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla amunicji dotyczą także dostawy wramach prawa opcji. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35331000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia dla Części II zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający informuje, że w ramach zamówieniadla niniejszej części: a)2042 pakiety amunicji po 50 szt. każdy, zostanie zakupionych obligatoryjnie, b) niewięcej niż 458 pakietów amunicji po 50 szt. każdy, może zostać zakupionych, jako opcja. Zastosowanie przezZamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana,jako najkorzystniejsza, maksymalnie 458 szt. dodatkowych pakietów amunicji wskazanych w lit. b. Cenajednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych pakietów amunicji będzie taka sama, jak cenajednostkowa podana w formularzu oferty dla pakietów amunicji, o których mowa w pkt.2. lit. a. Wszystkiewymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla amunicji dotyczą także dostawy wramach prawa opcji. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35331000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia dla Części III zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający informuje, że w ramach zamówieniadla niniejszej części: a)2042 pakiety amunicji po 50 szt. każdy, zostanie zakupionych obligatoryjnie, b) niewięcej niż 458 pakietów amunicji po 50 szt. każdy, może zostać zakupionych, jako opcja. Zastosowanie przezZamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana,jako najkorzystniejsza, maksymalnie 458 szt. dodatkowych pakietów amunicji wskazanych w lit. b. Cenajednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych pakietów amunicji będzie taka sama, jak cenajednostkowa podana w formularzu oferty dla pakietów amunicji, o których mowa w pkt.2. lit. a. Wszystkiewymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla amunicji dotyczą także dostawy wramach prawa opcji. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35331000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: IV
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia dla Części IV zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający informuje, że w ramach zamówieniadla niniejszej części: a)2042 pakiety amunicji po 50 szt. każdy, zostanie zakupionych obligatoryjnie, b) niewięcej niż 458 pakietów amunicji po 50 szt. każdy, może zostać zakupionych, jako opcja. Zastosowanie przezZamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana,jako najkorzystniejsza, maksymalnie 458 szt. dodatkowych pakietów amunicji wskazanych w lit. b. Cenajednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych pakietów amunicji będzie taka sama, jak cenajednostkowa podana w formularzu oferty dla pakietów amunicji, o których mowa w pkt.2. lit. a. Wszystkiewymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla amunicji dotyczą także dostawy wramach prawa opcji. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35331000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Jesteśmy zainteresowani kupnem blachy w kręgach - Sanok
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Jesteśmy zainteresowani kupnem blachy w kręgach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI