Dostawa amunicji

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa amunicji
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczytno
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-04-29
  • ZamawiającyWYŻSZA SZKOŁA POLICJI W SZCZYTNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00034044
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa amunicji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WYŻSZA SZKOŁA POLICJI W SZCZYTNIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół ds. Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510338744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 111

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 47 733 5281

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@wspol.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspol.edu.pl/zamowienia

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa amunicji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6751e162-9ddb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020943/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Amunicja strzelecka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/wspol_szczytno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/wspol_szczytno; zzp@wspol.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertawraz z załącznikami powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznejpod rygorem nieważności i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisemzaufanym lub podpisem osobistym.2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formieelektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej „dalej Platforma” tj. platformazakupowa.pl podadresem: https://platformazakupowa.pl/wspol_szczytno.3. W celu skrócenia czasu udzieleniaodpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tymwszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formieelektronicznej za pośrednictwem Platformy lub adresu e-mail. 4. Zamawiający będzie przekazywałWykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy lub adresu email.Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarciaofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, którejzgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana wformie elektronicznej za pośrednictwem Platformy lub adresu email do konkretnego Wykonawcy.5.Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę naPlatformie, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor IntelIV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4,Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadkuInternet Explorer minimalnie wersja 10.0,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany programAdobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) szyfrowanie na platformazakupowa.plodbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformęzakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwerasynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialnościOgłoszenie nr 2021/BZP 00023532/01 z dnia 2021-03-262021-03-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługiza złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy, w szczególności zasytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Takaoferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę wprzedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawyPZP.7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególnościlogowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynnościpodejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcjedla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje Wykonawcę zgodnie z art. 13rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1; dalej: RODO, iż:a) administratoremdanych osobowych Wykonawcy jest Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie z siedzibą przy ul. MarszałkaJózefa Piłsudskiego 111, 12-100 Szczytno,b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych WSPol –iod.odo.wspol@wspol.edu.plc) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. b RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,d)odbiorcami danych osobowych Wykonawcy mogą być osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, firmy wspierające WSPolw obsłudze informatycznej,e) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą przez okres niezbędny dozrealizowania ww. celu lub wskazanym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych,f)Wykonawca posiada prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych,prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,g) Wykonawca ma prawo downiesienia skargi do organu nadzorczego ds. ochrony danych osobowych,h) podanie przezWykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji wskazanego wyżej celu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 04/DZiT/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa amunicji.zadanie nr 1 - amunicja kaliber 9x19 mm Parabellum z pociskiem typu TFMJ, wykonana zgodnie ze „Specyfikacją Techniczną. Amunicja do broni strzeleckiej 9x19 mm nabój Parabellum” Nr ewidencyjny 23/U/BLP/KGP/2015 (załącznik nr 2.1A) – 500 000 szt.;zadanie nr 2 - amunicja specjalna do strzelb gładko lufowych kaliber 12/70, wykonana zgodnie ze „Specyfikacją Techniczną Nr ewidencyjny 3/U/BLP/KGP/2015” (załącznik nr 2.2B).

4.2.6.) Główny kod CPV: 35331000-3 - Amunicja do broni palnej i amunicja bojowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnych ofertzłożonych w postępowaniu, która przedstawia najwyższy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia określonych w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji - zadanie nr 1

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia - zadanie nr 2

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ustawy PZP: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: - Wykonawca spełni warunek jeśli:a) posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 13 czerwca 2019 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1214) o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 17 września 2019 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1888) w sprawie klasyfikacji rodzajów materiałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagane uzyskaniem koncesji.Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ).3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie; 4) zdolności technicznej lub zawodowej: - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert. 2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:– koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 13 czerwca 2019 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1214) o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 17 września 2019 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1888) w sprawie klasyfikacji rodzajów materiałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagane uzyskaniem koncesji .

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP dotyczące przesłanek wykluczeniaz postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 doSWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP (zgodnie z załącznikiem nr 4 doSWZ) –jeżeli dotyczy;2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszympostępowaniu w formie oryginału lub w postaci aktu notarialnego albo notarialnie potwierdzonejkopii – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani doustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowaniaich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2.Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawców ubiegających się o wspólne udzieleniazamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisemelektronicznym przez notariusza powinny być załączone do oferty i zawierać w szczególnościwskazanie:1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,2) wszystkichWykonawców ubiegających się o wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy zokreśleniem adresu siedziby,3) ustanowionego pełnomocnika i zakresu jego umocowania.3.Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie zpełnomocnikiem.4. Oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia:1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród którychtylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do ofertyoświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego wynika, które robotybudowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 4 doSWZ.2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (zgodnie z załącznikiem nr 3 doSWZ) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczeniaoraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawcówwykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W oświadczeniu należy wykazać tewarunki, które spełnia Wykonawca składający oświadczenie.5. Wykonawca jest zobowiązanywskazać w formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyćpodwykonawcom i podać nazwy ewentualnych podwykonawców, o ile są już znane. 6.Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca podałnazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli podwykonawców zaangażowanych w robotybudowlane/usługi, jeżeli są już znani. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomieniaZamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do podwykonawców, a także przekazujeinformacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zakresie zamierzapowierzyć realizacje robót budowlanych.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na stronie internetowej prowadzonego postępowania przez Platformę pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wspol_szczytno.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-29 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-28

2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię różne elementy metalowe - Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Kupię: - ceownik 50 hutniczy - 24t. - płaskownik 200 x10, 110x8 , 120x8 24t. - rury bez szwu 133x 5 i 121 x 8 - 24t. - blachę 6mm 1500x3000 St235 - 10-20t. - profil rurę 100x100 x 4 - 24t. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.