Zakup i dostawa materiałów informacyjnych (kalendarzy) dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa materiałów informacyjnych (kalendarzy) dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-16
  • ZamawiającyWojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00338718
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup i dostawa materiałów informacyjnych (kalendarzy) dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357114075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Na Stawach

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-107

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup-krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa materiałów informacyjnych (kalendarzy) dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c176a2a-2e8e-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015702/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 Zakup i dostawa materiałów informacyjnych o KFS (kalendarze)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dotyczące korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale IX SWZ, tj. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego
z Wykonawcami, przekazywania oświadczeń i dokumentów, oraz wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z
Wykonawcami.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zasady związane z obowiązkiem informacyjnym RODO
zawarte są w Rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zasady związane z obowiązkiem informacyjnym RODO
zawarte są w Rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZ.271.1.19.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 31166,50 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów informacyjnych (kalendarzy) dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w całości lub w części w niepełnym zakresie, w ramach którego może dokonać zakupu dodatkowych kalendarzy spośród wskazanych w załączniku A do SWZ (Opisie Przedmiotu Zamówienia) w tabeli w poz. 1-4 do maksymalnie 20% wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku A do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79822500-7 - Usługi projektów graficznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

§1 ust. 4 wzoru umowy:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji będzie polegało na zwiększeniu zakresu przedmiotu umowy i tym samym wartości wynagrodzenia Wykonawcy maksymalnie do 20% kwoty zamówienia określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy.

§1 ust. 5 wzoru umowy:
Przedmiot umowy zlecany w ramach opcji będzie realizowany zgodnie z następującymi zasadami:
1) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe w zakresie zakupu kalendarzy;
2) Zamawiający w zależności od potrzeb dokona zakupu dodatkowych kalendarzy spośród wskazanych w poz. 1-4 tabeli zamieszczonej w załączniku nr 1 do wzoru umowy – Opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, że wartość przedmiotu umowy w ramach opcji nie może przekroczyć 20% kwoty zamówienia określonej w §5 ust. 1 wzoru umowy.
3) Za część przedmiotu umowy objętego prawem opcji, Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie obejmujące jedynie jego części zlecone przez Zamawiającego, zgodnie z postanowieniami niniejszego paragrafu i wykonane przez Wykonawcę. Zapłata za dodatkowe kalendarze w ramach prawa opcji zostanie wyliczona odpowiednio jako suma iloczynu liczby sztuk kalendarzy i ich ceny jednostkowej brutto.
4) O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem w terminie do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
5) Skorzystanie z możliwości prawa opcji nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.

§1 ust. 6 wzoru umowy:
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystania w niepełnym zakresie Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
a) Cena oferty– 60 pkt
b) Termin realizacji zamówienia od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego wizualizacji - 30 pkt.
c) Termin rozpatrzenia reklamacji od dnia zgłoszenia – 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego wizualizacji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji od dnia złożenia reklamacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w par. 7 Wzoru umowy (Załącznika B do
SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Sposób i miejsce składania ofert zostały w rozdziale IX SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-16 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ułożenie płytek gresowych - 100m2 i glazury na ścianach - 50m2 - Tarczyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ułożenie płytek gresowych - 100m2 i glazury na ścianach - 50m2 Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Zakup i dostawa strzykawek
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: DOSTARCZANIE IMPLANTÓW ŚLIMAKOWYCH
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Druk notesów typu zeszytowego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI