IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Ilość pojazdów, które Wykonawca będzie wykorzystywał do dostarczania biuletynów w ramach Systemu Dystrybucji |
20,00 |
Ilość osób z którymi Wykonawca będzie miał możliwość współpracować przy dostarczaniu biuletynów w ramach Systemu Dystrybucji |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżelikonieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po daciepodpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze wszystkimi skutkami wprowadzeniatakich zmian lub jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarciaumowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: 1) terminu realizacjiprzedmiotu umowy wraz ze wszystkimi skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmianaspowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lubokolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy. Za skutki wprowadzeniazmiany dotyczącej zmiany terminu oraz jej zakres - uznaje się przedłużenie lub skrócenie terminu o czaswynikający z zaistniałych okoliczności, w szczególności z uwagi na: a) przerwy w dostawie energiielektrycznej lub innych mediów, od których uzależnione jest wykonanie przedmiotu umowy, pod warunkiem,że przerwa nastąpiła z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy (zmiana o czas przerw), b) wystąpieniesiły wyższej - o czas wynikający z działania siły wyższej oraz w terminie uzgodnionym z tego powodu zZamawiającym, c) wstrzymanie wykonania przedmiotu umowy przez Zamawiającego z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy (zmiana o czas wstrzymania wykonania przedmiotu umowy przezZamawiającego), d) zmianę sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy czy też jej zakresu zuzasadnionych okoliczności, w tym m.in. w zakresie dotychczasowych, wszelkich uzgodnień Zamawiającegozwiązanych z realizacją przedmiotu umowy w rozumieniu i w zakresie określonym w pkt 3) i pkt 4) poniżej -i przełożenie tych zmian na przedłużenie lub skrócenie terminu o czas wynikający z zaistniałychokoliczności, e) przedłużające się z przyczyn nie leżących ani po stronie Zamawiającego, ani też po stronieWykonawcy procedury związane z uzyskaniem wszelkiego rodzaju uzgodnień niezbędnych do realizacjiprzedmiotu umowy; 2) wynagrodzenia wraz ze wszystkimi skutkami wprowadzenia takiej zmiany. Za skutkiwprowadzenia zmiany dotyczącej zmiany wynagrodzenia oraz jej zakres - uznaje się zmniejszenie lubzwiększenie wynagrodzenia o kwotę odpowiadającą wysokości należycie udokumentowanych iuzasadnionych kosztów związanych z: a) zmianą terminów wykonania przedmiotu umowy, rozumianą wsposób określony w pkt 1) powyżej, b) zmianą sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy orazzakresu przedmiotowego umowy, rozumianą w sposób określony w pkt 3) i pkt 4) poniżej, c) zaistnieniemsiły wyższej, rozumianą w sposób określony w pkt 6) poniżej; 3) sposobu wykonywania/realizacjiprzedmiotu umowy oraz zakresu przedmiotowego umowy, niezbędnego do prawidłowej realizacjizamówienia związanego z zaistnieniem w trakcie realizacji przedmiotu umowy, niemożliwych dowcześniejszego przewidzenia i niezależnych od Stron umowy okoliczności korzystnych z punktu widzeniaZamawiającego - wraz ze wszystkimi skutkami wprowadzenia takiej zmiany w szczególności, w poniższymzakresie: a) rezygnację lub wyłączenie z realizacji określonego zakresu przedmiotu zamówienia lub sposobuwykonywania/realizacji przedmiotu umowy przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego owartość niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia i/lub ewentualne przełożenie tych zmian naskrócenie terminu o czas wynikający z zaistniałych okoliczności, b) włączenie do realizacji umowyokreślonego zakresu przedmiotu zamówienia lub innego sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowyprzy jednoczesnym zwiększeniu wynagrodzenia umownego o wartość zmienionych elementów przedmiotuzamówienia i przełożenie tych zmian na ewentualne przedłużenie lub skrócenie terminu o czas wynikający zzaistniałych okoliczności, c) zmiany zakresu czynności do wykonania rozumiane jako zmiana czynności nainną czynność i przełożenie tych zmian na ewentualne przedłużenie lub skrócenie terminu o czas wynikającyz zaistniałych okoliczności i/lub zmiana wynagrodzenia (jego zmniejszenie lub wzrost), - jednak w każdympowyższym przypadku nie więcej niż 10 % w stosunku do całości danego zakresu zamówienia; 4) zakresuprzedmiotu zamówienia oraz sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy oraz zakresuprzedmiotowego umowy, na skutek zmian wynikających z zakresu dotychczasowych decyzji, uzgodnień, napodstawie których realizowana jest umowa, przez które rozumie się m.in. zmiany zakresu przedmiotuzamówienia oraz zmianę sposobu wykonania/realizacji przedmiotu umowy w rozumieniu i w zakresieokreślonym w pkt 3) powyżej - i przełożenie tych zmian na ewentualne przedłużenie lub skrócenie terminu oczas wynikający z zaistniałych okoliczności oraz zmianę wynagrodzenia (jego zmniejszenie lub wzrost); -jednak nie więcej niż 10 % w stosunku do całości danego zakresu zamówienia; 5) siły wyższejuniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uznawane będą zdarzenia takie jak wojna,atak terrorystyczny, katastrofa, stan klęski żywiołowej, zamieszki, strajki, pożar, epidemia na które Strony niemają wpływu, a które mają bezpośredni wpływ na realizację umowy. Za skutki wprowadzenia zmianywynikającej z siły wyższej oraz jej zakres - uznaje się w szczególności: a) zmianę sposobuwykonywania/realizacji przedmiotu umowy oraz zakresu przedmiotowego umowy, z uwagi na skutkizaistniałej siły wyższej, b) zmianę wysokości wynagrodzenia (jego zmniejszenie lub wzrost) z uwagi naskutki zaistniałej siły wyższej, c) zmianę terminu realizacji umowy tj. przedłużenie lub skrócenie terminu oczas wynikający z zaistniałej siły wyższej; 6) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lubWykonawcy, wynikającego z dokonanych formalnie zmian; 7) zmiany osób o których mowa w § 8 umowy atakże osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia, są możliwe jedynie o ile osoby te spełniająwarunki/wymagania stawiane im w postępowaniu, w którym dokonano wyboru Wykonawcy orazwymagania/uprawnienia określone przepisami prawa dla danych specjalizacji; 8) jeżeli dotyczy - zmianyzakresu części przedmiotu umowy powierzonej podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy albowprowadzenia podwykonawcy. W przypadku zmiany zakresu części przedmiotu umowy powierzonejpodwykonawcy lub zmiany podwykonawcy chodzi o okoliczności leżące po stronie podwykonawcy, wszczególności zmianę na skutek braku należytej realizacji powierzonej podwykonawcy do realizacji częściprzedmiotu umowy, jego likwidacji, upadłości lub też zamknięcia działalności przez podwykonawcę. Wprzypadku wprowadzenia podwykonawcy chodzi o obiektywny brak możliwości realizacji przedmiotuzamówienia siłami własnymi przez Wykonawcę. Za skutki wprowadzenia zmiany dotyczącej zmiany zakresuczęści przedmiotu umowy powierzonej podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy albo wprowadzeniapodwykonawcy, jej zakres - uznaje się w szczególności: odpowiednią zmianę zakresu czynności, powierzenieokreślonej części przedmiotu umowy zmienionemu lub wprowadzanemu nowemu podwykonawcy orazprzedłużenie lub skrócenie terminu o czas wynikający z zaistniałej zmiany; 9) zmian spowodowanych innymiuzasadnionymi przyczynami, które są korzystne dla Zamawiającego oraz mają wpływ/znaczenie iprzełożenie na pierwotnie określone warunki/sposób wykonywania/realizacji przedmiotu umowy/zakresprzedmiotu umowy pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwilizawarcia Umowy – w zakresie i o czas trwania tych przyczyn a także zmiany wynagrodzenia (jegozwiększenia, zmniejszenia).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
11.01.2021, godzina:
11:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe: