IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Warunki umowy dla każdej części zamówienia zostały określone we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. 3. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności i muszą być akceptowane przez obie strony umowy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) zmian wynikających z przepisów prawa, 2) zmniejszenia lub zwiększenia nakładu drukowanych pozycji. 5. W razie zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) strony dokonają zmiany uwzględniającej nową wysokość tej stawki.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-02-14, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Druk i wykonanie kart okolicznościowych, plakatów, ulotek itp. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) karty okolicznościowe wraz z wkładką i kopertą zgodnie z następującymi parametrami: format karty 150x300 mm bigowane na pół do 150x150 mm, druk 4+4; format zaproszenia 145x145 mm, druk 4+0, papier kreda matowa 350 g/m2, docięcie do formatu, pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, koperty 160x160 mm, białe z samoklejącym paskiem i prostym zamknięciem, papier 120 g/m2, dostawa do siedziby Zamawiającego - piętro 5, pok. 505, nakład: karty 2x550 szt., zaproszenia 2x200 szt., koperty 2x550 szt. Zamówienie będzie składane dwa razy w roku. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. 2) plakaty A3 zgodnie z następującymi parametrami: format A3, druk 4+0, papier kreda matowa 130 g/m2, docięcie do formatu, pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, dostawa do siedziby Zamawiającego - piętro 5, pok. 504, nakład: 4x350 szt. / łączny nakład: 1400 szt. Zamówienie będzie składane cztery razy w ciągu roku. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. 3) teczki kartonowe A5 zgodnie z następującymi parametrami: wymiary: 163 x 229 mm/+5 mm po złożeniu, do przechowywania dokumentów A5, skrzydełko pionowe i poziome, grzbiet 1 mm; druk: 4+0, folia matowa jednostronna, papier: kreda matowa 350 g/m2; nakład: 1 000 szt., inne: wykrojnik, sztancowanie, klejenie, dostawa poskładanych teczek zapakowanych w bezpieczne kartony zbiorcze, wzór w załączeniu. Pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, dostawa do siedziby Zamawiającego - piętro 5, pok. 505. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. 4) ulotki zdrowotne zgodnie z następującymi parametrami: format A6, druk 4+4, papier kreda matowa 150 g/m2, docięcie do formatu, pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, dostawa do siedziby Zamawiającego - piętro 5, pok. 504, nakład: 10 000 szt. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. 5) papier firmowy zgodnie z następującymi parametrami: format A4, papier offset 80 g/m2, białość CIE 166, druk 4+0, dwa wzory: pierwsza i druga strona, pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, dostawa do siedziby Zamawiającego - piętro 4, pok. 421, nakład 30 000 szt. pierwsza strona i 10 000 szt. druga strona. Zamówienie będzie składane sukcesywnie, osiem razy w roku, przy czym minimalny nakład zamówienia jednego wzoru to 5 000 szt., wzór w załączeniu. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. 6) formularz potwierdzenia odbioru zgodnie z następującymi parametrami: format 160x100 mm, papier offset 170 g/m2, druk 4+4, formularz wyposażony w obustronne perforacje wzdłuż krótszych boków, umieszczone w odległości 1 cm od brzegu, umożliwiające oderwanie formularza od koperty, na brzegach formularza przeznaczonych do oderwania wzdłuż krótszych boków jednostronnie taśma samoprzylepna zabezpieczona łatwo usuwalnymi paskami zabezpieczającymi, pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, dostawa do siedziby Zamawiającego - piętro 4, pok. 421, wzór w załączeniu. Jednorazowy nakład: 5 000 szt., łączny nakład: 20 000 szt. Zamówienie będzie składane cztery razy w ciągu roku. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. 7) wizytówki zgodnie z następującymi parametrami: druk offsetowy, format 85x50 mm, papier karton obustronnie biały 300 g/m2, druk 4+0, wizytówka obustronnie foliowana matowo, wzór w załączeniu, pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, pakowanie - wg rodzaju w paczki i dostarczone do siedziby Zamawiającego - piętro 4, pok. 421, łączny nakład: 6 000 szt., minimalny nakład zamówienia: 400 szt. - cztery rodzaje (jeden rodzaj zamawiany będzie w ilości minimum 100 szt.). Częstotliwość wykonania określa się na nie większy niż 10 razy ciągu roku. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. 8) naklejki zgodnie z następującymi parametrami: format średnica 50 mm, papier samoprzylepny biały, druk 4+0, sztancowanie, rycowane z tyłu w celu łatwiejszego odklejania, pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, dostawa do siedziby Zamawiającego w standardowych paczkach - piętro 5, pok. 504, nakład 1 500 szt. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. 9) kalendarze ścienne, trójdzielne zgodnie z następującymi parametrami: wymiar ok 320x830 mm, składany na 3 łamy lub za pomocą białych, metalowych spiral, główka ok. 320x230 mm, druk 4+0, druk offsetowy, lakier błyszczący UV, kreda kaszerowana (zawinięta) na tekturę, z tyłu główki niewidoczna zawieszka z dziurką do mocowania na ścianę, plecki karton biały 350 g/m2, druk 4+0, trzy kalendaria mocowane do plecków, kalendarium polskie lub polsko-angielskie – papier offsetowy biały z nadrukiem 2+0 (czarny i czerwony), zawiera święta i imieniny w języku polskim, pakowanie w osobne torebki foliowe wraz z paskiem i okienkiem wskazującym datę, dostawa do siedziby Zamawiającego - piętro 5, pok. 505, nakład 150 szt., wzór w załączeniu. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. 10) koperty C6 zgodnie z następującymi parametrami: Koperta C6 (114x162mm, offset 80g) z paskiem HK, bez okna, nadruk 4+0 zadruk do 20%-30% powierzchni, nakład 10 000 szt. Pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, dostawa do siedziby Zamawiającego - piętro 4, pok. 421 Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. Poszczególne pozycje z zakresu części 1 zamówienia będą realizowane oddzielnie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy „T” - 40%, (maksymalnie 40 punktów do zdobycia). Punkty w kryterium termin dostawy zamówienia zbiorczego będą obliczane w następujący sposób: a) dla części nr 1 • dostawa do 2 dni roboczych – 40 pkt, • dostawa w ciągu 4 dni roboczych – 20 pkt, • dostawa w ciągu 7 dni roboczych – 0 pkt; Zaproponowanie w ofercie terminu dostawy w terminie powyżej 7 dni roboczych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Druk i dostawa kalendarzy wieloplanszowych i teczek kartonowych. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) kalendarze ścienne, wieloplanszowe z kopertą zgodnie z następującymi parametrami: format B3, układ pionowy, objętość 8 kart razem; kalendarium 6 kart, druk 4+4, papier kreda matowa 250 g/m2, oraz 2 karty tj. okładka pierwsza (druk 4+0) i okładka ostatnia (druk 4+0), papier kreda matowa 250 g/m2, lakier UV błysk wybiórczy - 2 sita - na strony z kalendarium jedno i drugie na okładkę, dodatkowo plecki kartonowe białe (ok. 1/3 wysokości strony), oprawa: po krótszym boku biała, metalowa spirala na całej szerokości z białą zawieszką pośrodku, tzw. wąsy dł. min. 10 cm, na górnej krawędzi arkusza - przy spirali wycięcie na zawieszkę, pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, pakowanie w paczki po 20 szt. w szary papier pakowy, zabezpieczenie przed uszkodzeniem paczek, dostawa do siedziby Zamawiającego - piętro 5, pok. 505, nakład 1100 szt. Razem z kalendarzami wykonawca musi dostarczyć koperty - dostarczone jako puste, poskładane w typową kopertę i posklejane w miejscach składania taśmą dwustronną lub mocnym klejem, gotowe do pakowania w nie kalendarzy i do wysyłki - o wielkości, która po złożeniu dostosowana będzie do formatu kalendarza (bez konieczności jego składania czy zaginania przy pakowaniu), bez zadruku, z mocną taśmą klejącą na zamknięciu umożliwiającą bezpieczne zamknięcie kalendarza w kopercie (po zamknięciu nie może się rozklejać); koperty szare, tekturowe (np. z mikrofali), umożliwiające bezpieczne zapakowanie trzech kalendarzy, dostawa gotowych kopert pakowanych w paczki po 10 szt. do siedziby Zamawiającego - piętro 5, pok. 505, nakład 250 szt. Zamawiający wymaga dostawy kalendarzy i kopert w terminie maksymalnie 15 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. 2) teczki kartonowe zgodnie z następującymi parametrami: wymiary 220x306 mm po złożeniu, 635x326 mm po rozłożeniu, papier karton dwustronny Anatlis Keaykolour Original błękit królewski gładki 300g/m2, druk: 1+0 (kolor srebrny - adres) i hot stamping (herb z podpisem o wymiarach ok. 90x90 mm), jedna matryca, jeden wykrojnik, sztancowanie, jedno miejsce klejone, dostawa do siedziby Zamawiającego poskładanych teczek w kartonach zbiorczych - piętro 5, pok. 505, nakład 1x500 szt., wzór w załączeniu. Zamówienie będzie składane raz w ciągu roku. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 15 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. Poszczególne pozycje z zakresu części 2 zamówienia będą realizowane oddzielnie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy „T” - 40%, (maksymalnie 40 punktów do zdobycia). Punkty w kryterium termin dostawy zamówienia zbiorczego będą obliczane w następujący sposób: dla części nr 2 • dostawa do 5 dni roboczych – 40 pkt, • dostawa w ciągu 10 dni roboczych – 20 pkt, • dostawa w ciągu 15 dni roboczych – 0 pkt; Zaproponowanie w ofercie terminu dostawy w terminie powyżej 15 dni roboczych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Wykonanie toreb papierowych oraz foliowych z logo. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) torby papierowe laminowane / ekskluzywne zgodnie z następującymi parametrami: wymiary (szer. x gł./dno x wys.) min. 240x90x360 mm +/-10 mm; papier kreda specjalna 170 g/m2, druk 1 kolor Pantone 534 - apla z wybraniem; laminat matowy na zewnątrz; uchwyty – sznurek syntetyczny lub bawełniany granatowy o długości 400 mm x 2 szt. przewlekany przez otworki, wiązany lub zakończony zaciskiem; dodatkowe wzmocnienia w postaci tekturki introligatorskiej w dnie i w górnych wywinięciach 50 mm, pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, dostawa do siedziby Zamawiającego w kartonach zbiorczych - piętro 5, pok. 505, nakład 1 x 500 szt., wzór w załączeniu. Zamówienie będzie składane raz w roku. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 20 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. 2) torby papierowe białe – eco, małe 80/80/220 zgodnie z następującymi parametrami: wymiary (szer. x gł./dno x wys.) min. 180x80x220 mm /+ 10 mm, papier eko, biały, gładki typu kraft, min. 90 g/m2, dwa nadruki po obu stronach identyczne w 1 kolorze (1+1) – przygotowalnia 1 kolor, uchwyty papierowe, białe, skręcane, sztywne, doklejane do wnętrza torby – wzmocnienia (wklejki) wewnątrz przy uchwytach ok. 150x50 mm, pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, dostawa do siedziby Zamawiającego w kartonach zbiorczych - piętro 5, pok. 505, nakład 800 szt., wzór w załączeniu. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 20 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. 3) torby papierowe białe – eco, duże 310/120/410 zgodnie z następującymi parametrami: wymiary (szer. x gł./dno x wys.) min. 310x120x410 mm /+ 10 mm, papier eko, biały, gładki typu kraft, min. 100 g/m2, dwa nadruki po obu stronach identyczne w 1 kolorze (1+1) - przygotowalnia 1 kolor, uchwyty papierowe, białe, skręcane, sztywne, doklejane do wnętrza torby – wzmocnienia (wklejki) wewnątrz przy uchwytach ok. 200x50 mm, pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, dostawa do siedziby Zamawiającego w kartonach zbiorczych - piętro 5, pok. 505, nakład 700 szt., wzór w załączeniu. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 20 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. 4) torby papierowe białe średnie – eco, 240/90/350 zgodnie z następującymi parametrami: wymiary (szer. x gł./dno x wys.) min. 240x90x350 mm /+10 mm;, papier eko, biały, gładki typu kraft, min. 100 g/m2, dwa nadruki po obu stronach identyczne w 1 kolorze (1+1) - przygotowalnia 1 kolor, uchwyty papierowe, białe, skręcane, sztywne, doklejane do wnętrza torby – wzmocnienia (wklejki) wewnątrz przy uchwytach ok. 200x50 mm, pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, dostawa do siedziby Zamawiającego w kartonach zbiorczych - piętro 5, pok. 505, nakład 800 szt. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 20 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. 5) torby białe foliowe zgodnie z następującymi parametrami: wymiary min. 400x500 mm /+50 mm (max. 450x550 mm) szer. x wys., typ marketka, folia biała LDPE (nieszeleszcząca) z uchwytem DKT w zakładce górnej 90 mm wys. (wzmocnione wycięcie z podklejką), dodatkowo zakładka dolna 2 x min. 35 mm (dno), dwa nadruki po obu stronach identyczne w 1 kolorze (1+1) - przygotowalnia 1 kolor, grubość folii min. 50 mikrometrów, pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, dostawa do siedziby Zamawiającego w zbiorczym opakowaniu - piętro 5, pok. 505, nakład 700 szt., wzór w załączeniu. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 20 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. Poszczególne pozycje z zakresu części 3 zamówienia będą realizowane oddzielnie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy „T” - 40%, (maksymalnie 40 punktów do zdobycia). Punkty w kryterium termin dostawy zamówienia zbiorczego będą obliczane w następujący sposób: dla części nr 3 • dostawa do 5 dni roboczych – 40 pkt, • dostawa w ciągu 10 dni roboczych – 20 pkt, • dostawa w ciągu 20 dni roboczych – 0 pkt; Zaproponowanie w ofercie terminu dostawy w terminie powyżej 20 dni roboczych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Druk albumów przyrodniczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) albumy przyrodnicze zgodnie z następującymi parametrami: format: 300x300 mm; środki: druk 4+4, objętość 96 stron, papier kreda matowa 170g/m2, środki szyte nićmi, oprawa twarda, okładziny tektura 2 – 3 mm, druk na zewnętrzne okładki 4+0 foliowane błysk lub mat, wewnątrz okładki białe wyklejki z papieru offset 140 g/m2 bez nadruku, pakowanie w standardowe paczki. nakład: 500 egz. Publikacja oznaczona jest numerem ISBN Wydawcy (vat 5%). Zamówienie będzie składane raz w ciągu roku. Zamawiający prześle Wykonawcy pliki produkcyjne w formacie pdf wraz z zamówieniem na adres e-mail lub pliki przesłane na FTP wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 15 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy „T” - 40%, (maksymalnie 40 punktów do zdobycia). Punkty w kryterium termin dostawy zamówienia zbiorczego będą obliczane w następujący sposób: dla części nr 4 • dostawa do 5 dni roboczych – 40 pkt, • dostawa w ciągu 10 dni roboczych – 20 pkt, • dostawa w ciągu 15 dni roboczych – 0 pkt; Zaproponowanie w ofercie terminu dostawy w terminie powyżej 15 dni roboczych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy