Wykonanie usług drukarskich wraz z dostawą na potrzeby Muzeum Stutthof w Sztutowie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usług drukarskich wraz z dostawą na potrzeby Muzeum Stutthof w Sztutowie z podziałem na dwie części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSztutowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2023-11-14
  • ZamawiającyMUZEUM STUTTHOF W SZTUTOWIE. NIEMIECKI NAZISTOWSKI OBÓZ KONCENTRACYJNY I ZAGŁADY (1939-1945)
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-06
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00477665
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usług drukarskich wraz z dostawą na potrzeby Muzeum Stutthof w Sztutowie z podziałem na dwie części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM STUTTHOF W SZTUTOWIE. NIEMIECKI NAZISTOWSKI OBÓZ KONCENTRACYJNY I ZAGŁADY (1939-1945)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Muzealna 6

1.5.2.) Miejscowość: Sztutowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 552478353

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stutthof.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: stutthof.org

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług drukarskich wraz z dostawą na potrzeby Muzeum Stutthof w Sztutowie z podziałem na dwie części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df9e20e6-7c89-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00137556/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonanie usług drukarskich wraz z dostawą na potrzeby Muzeum Stutthof w Sztutowie z podziałem na dwie części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://stutthof.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://stutthof.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu Platformy Zakupowej Zamawiającego,- zakładka „Korespondencja”, o której mowa w pkt 2 działu I SWZ.

2. Ofertę, a także oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
2.1. w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub
2.2. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 Pzp.

4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy „Pytanie wysłane”.

5. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma Zakupowa pod numerem tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
11. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert.

12. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa powyżej w pkt. 11, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.
W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa powyżej w pkt. 11, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.

13. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa powyżej w pkt. 12, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.

14. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

15. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ a treścią udzielonych wyjaśnień i zmian, jako obowiązującą należy przyjąć treść informacji zawierającej późniejsze oświadczenie Zamawiającego.

16. Jednocześnie Zamawiający informuje, że przepisy ustawy nie pozwalają na jakikolwiek inny kontakt- zarówno z Zamawiającym jaki i osobami uprawnionymi do komunikowania się z Wykonawcami- niż wskazany w niniejszym rozdziale. Oznacza to, że Zamawiający nie będzie reagował na inne formy kontaktowania się z nim, w szczególności na kontakt telefoniczny lub osobisty w swojej siedzibie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA-216-3/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dla części nr 1 przewiduje: Druk oraz dostawę czasopisma pt. „Zeszyty Muzeum Stutthof 11 (21)”
Parametry techniczne
Format: 170 mm (szerokość) x 235 mm (wysokość)
Objętość środka: 156 stron, 1+1
Blok: druk dwustronny, kolorystyka czarno-biała, papier offset 90 g, druk cyfrowy
Okładka: 4+0, karton 250 g, folia błysk, jednostronnie kolorowa, uszlachetnienie jednostronne,
Oprawa miękka, klejona
Wersja polska- nakład 300 egzemplarzy
Publikacja posiada numer ISSN 0137-5377

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dla części nr 2 przewiduje: Druk oraz dostawę publikacji dla Muzeum Stutthof w Sztutowie (ISBN) niżej opisanych publikacji:
a) „Bajki” Halina Banasiak
Parametry techniczne:
Format: 180 mm (szerokość) x 140 mm (wysokość)
Objętość ilość stron 36 stron
Blok: kolorystyka 4/4, papier powlekany matowy 150 g
Okładka: papier powlekany mat 300 g, kolorystyka 4/4, uszlachetnienie folia matowa,
Oprawa: zeszytowa – 2 zszywki
Wersja językowa: polska
Publikacja posiada numer ISBN 978-83-968035-3-5
Nakład 500 egzemplarzy
Uwagi dla Wykonawcy: drukarnia powinna określić grubość grzbietu publikacji

b) „Raport ze Stutthofu” Martin Nielsen
Parametry techniczne:
Format: 165 mm (szerokość) x 235 mm (wysokość)
Objętość środka: ilość stron 248 stron w tym licząca 24 strony wkładka
Blok: druk dwustronny,
Kolejność stron:
a) Część tekstowa 224 strony, kolorystyka 1/1 offset 90 g
b) Cześć ilustracyjna jako wkładka pomiędzy stronami 114 a 115, 24 strony nienumerowane, kolorystyka 4/4 , papier powlekany matowy 150 g.
Okładka 4/0, karton biały-biały (CG1), powlekany 250 g , uszlachetnienie folia matowa
Oprawa miękka, klejona,
Wersja językowa: polska
Publikacja posiada numer ISBN 978-83-968035-2-8
Nakład 250 egzemplarzy
Uwagi dla Wykonawcy: wkładka z kartkami kolorowymi umieszczona pomiędzy stronami 114 a 115, nienumerowana, drukarnia powinna określić grubość grzbietu publikacji.

c) „Medycyna w KL Stutthof” Katarzyna Okoniewska
Parametry techniczne:
Format: 165 mm (szerokość) x 235 mm (wysokość)
Objętość, ilość stron: 608 stron,
Blok: druk dwustronny, kolorystyka 4/4 (w środku kolorowe zdjęcia umieszczone nieregularnie) papier offsetowy 90 g
Okładka: oklejka 4/0, uszlachetnienie folia mat + lakier UV punktowy, papier kreda mat 130 g, wyklejka biała
Oprawa twarda, grzbiet zaokrąglony oporkowy (o ile blok będzie grubszy niż 6 cm)
Wersja językowa: polska
Publikacja posiada numer ISBN 978-83-968035-4-2
Nakład 100 egzemplarzy
Uwagi dla Wykonawcy: drukarnia powinna określić grubość grzbietu publikacji

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Złożenie oferty wraz z oświadczeniem i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt 1 SWZ oraz jej wycofanie odbywa się za pośrednictwem Platformy Zakupowej znajdującej się pod adresem: https://stutthof.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-14 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje brygad do montażu trawy syntetycznej oraz nawierzchni poliuretanowej
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu trawy syntetycznej oraz nawierzchni poliuretanowej zewnętrznej i wewnętrznej Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość dłuższej współpracy do wykonania duże obiekty min. 1000m . Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: DOSTAWA NABIAŁU I JAJEK DLA ŻW
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Sztutowo: Opracowanie koncepcji oraz projektu budowlanego cmentarza komunalnego w Sztutowie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Sztutowo: Remont drogi gminnej nr 180 057G w Groszkowie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: PRENUMERATA CZASOPISM POLSKICH w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2025 r.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI