Wydruk i dostawa albumów dla Instytutu De Republica

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wydruk i dostawa albumów dla Instytutu De Republica
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-20
  • ZamawiającyINSTYTUT DE REPUBLICA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00310746
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wydruk i dostawa albumów dla Instytutu De Republica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT DE REPUBLICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388748947

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Belwederska 23 lokal 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-761

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@iderepublica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iderepublica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

wydawcza, naukowa, popularyzatorska

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wydruk i dostawa albumów dla Instytutu De Republica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aa51f56-5a83-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310746

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00173277/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa druku książek

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Próbki należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, najpóźniej w terminie wyznaczonym na składanie ofert w przedmiotowym postępowaniu, w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu, która nie będzie zawierała oznaczeń identyfikacyjnych Wykonawcy. Wewnątrz powinny znaleźć się informacje dotyczące podmiotu Wykonawcy w taki sposób, aby Zamawiający mógł bez błędów zidentyfikować, od kogo pochodzą próbki.
Każda z próbek powinna być opisana/ nazwana:
1) oprawa twarda, szyta druk offsetowy full kolor
2) oprawa twarda druk offsetowy, próbka musi zawierać alonż
3) oprawa miękka druk offsetowy 2+2
4) oprawa miękka cyfrowy druk mono
5) oprawa miękka druk cyfrowy full color
6) oprawa koptyjska / druk cyfrowy lub offsetowy.
Składając ofertę w postępowaniu Wykonawca ponosi koszty przygotowania i dostarczenia próbek Zamawiającemu.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawarto w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IDR/ZP/P/06/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez posiadanie dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.


2. Posiadanie zdolności technicznej i zawodowej.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie usługi – dostawy i wydruków albumów na kwotę minimum 50.000 PLN netto każda;
2) posiadają certyfikat ISO 9001 w zakresie usług poligraficznych i wydawniczych lub równoważny;
3) będą dysponowali na potrzeby realizacji zamówienia parkiem maszyn drukujących w technologii offsetowej i cyfrowej w tym minimalnie:
1 x maszyną drukującą offsetową 4 kolorową;
1 x maszyną drukującą offsetową 2 + 2;
1 x maszyną cyfrową monograficzną;
1 x maszyną cyfrową pełnokolorową
oraz parkiem technologicznym w zakresie prac introligatorskich w tym minimalnie:

1 maszyną do wykonania oprawy miękkiej, 1 maszyną do wykonania oprawy twardej i 1 maszyną do szycia nićmi.


Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Szczegółowe informacje wskazano w SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowe informacje wskazano w SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) oprawa twarda, szyta druk offsetowy full kolor
2) oprawa twarda druk offsetowy, próbka musi zawierać alonż
3) oprawa miękka druk offsetowy 2+2
4) oprawa miękka cyfrowy druk mono
5) oprawa miękka druk cyfrowy full color
6) oprawa koptyjska / druk cyfrowy lub offsetowy
Szczegółowe informacje zawarte w SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) oprawa twarda, szyta druk offsetowy full kolor
2) oprawa twarda druk offsetowy, próbka musi zawierać alonż
3) oprawa miękka druk offsetowy 2+2
4) oprawa miękka cyfrowy druk mono
5) oprawa miękka druk cyfrowy full color
6) oprawa koptyjska / druk cyfrowy lub offsetowy
Szczegółowe informacje zawarte w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowe informacje zawarte zostały w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany Umowy mogą być wprowadzone w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczności określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4) oraz ust. 2 ustawy Pzp oraz w sytuacji:
1) zmiany terminu Umowy w zakresie wszystkich lub poszczególnych materiałów objętych Umową poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przekazania materiałów graficznych, braku przygotowania miejsca dostawy, nieobecności osoby odpowiedzialnej za realizację po stronie Zamawiającego lub gdy wymaga tego interes Zamawiającego oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny, w tym spowodowane przez tzw. siłę wyższą;
2) zmiany określonego materiału, poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego materiału, w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wstrzymania lub wycofania go z produkcji po przedstawianiu stosownych dokumentów od producenta lub dystrybutora, z tym że cena wskazana w kalkulacji cenowej dla danego materiałów w Załączniku nr 1 do Umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w treści oferty,
3) zmiany wynagrodzenia umownego Wykonawcy poprzez zwiększenie lub zmniejszenie jego wysokości w przypadku gdy nastąpiła zmiana powszechnie obowiązującego prawa regulującego stawkę podatku VAT (cena netto za wykonanie całości zamówienia nie ulegnie zmianie);
4) zmiany lub rezygnacji Podwykonawców wskazanych w ofercie:
a) będących jednocześnie podmiotem udostępniającym zasoby Wykonawcy jest możliwa wyłącznie wtedy jeśli zaproponowany Podwykonawca lub sam Wykonawca wykaże, że zgodnie z treścią SWZ:
 spełnia określony warunek udziału w postępowaniu,
 nie zachodzą w stosunku do niego podstawy wykluczenia z postępowania.
b) niebędących podmiotem udostępniającym zasoby w przypadku kiedy z uzasadnionych przez Wykonawcę przyczyn podmioty te nie są w stanie wziąć udział w realizacji zamówienia.
5) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, wyłącznie na wniosek Zamawiającego, w związku z zaistnieniem okoliczności uzasadniających wprowadzenie takiej zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-20 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa - Mława
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI