Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2022 r. wraz z ich dostawą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 8785210
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2022 r. wraz z ich dostawą
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60fee497-6a2e-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001366/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.60 Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2022 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w pkt VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.87.2021.SA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 27
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.1
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.2
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.3
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.4
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.5
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.6
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.7
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.8
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.9
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.10
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.11
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.12
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.13
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.14
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.15
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.16
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.17
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.18
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 19
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.19
j) kolportaż gazetki wskazanej Formularzu cenowym nr 1.19,
k) zapewnienie możliwości comiesięcznej publikacji 1 artykułu (do 1.500 znaków,
ze zdjęciem) w czasopiśmie o zasięgu lokalnym oraz na stronie internetowej - dotyczy gazetki wskazanej w Formularzu cenowym nr 1.19,
l) przeprowadzenie profesjonalnej sesji zdjęciowej dla członków redakcji- dotyczy gazetki wskazanej w Formularzu cenowym nr 1.19.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 20
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.20
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 21
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.21
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 22
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.22
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający, na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji dla części XXII-XXV.
2) Zamawiający gwarantuje wykonanie usługi wydruku gazetek/sprawozdań w wielkości minimalnej, określonej w załączniku nr 5 do SWZ (wzór umowy z prawem opcji) oraz w Formularzu cenowym odpowiednim dla danej części.
3) Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji usługi wydruku gazetek/sprawozdań w zakresie stanowiącym opcję, to jest przekraczającym wielkości minimalne jako zakres opcjonalny.
4) Warunkiem uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji jest złożenie Wykonawcy oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji, zgodnie z postanowieniami wzoru umowy z prawem opcji stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
5) Prawo opcji może zostać uruchomione przez Zamawiającego w sytuacji wykorzystania całości przedmiotu zamówienia w ilości gwarantowanej.
6) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 23
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.23
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający, na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji dla części XXII-XXV.
2) Zamawiający gwarantuje wykonanie usługi wydruku gazetek/sprawozdań w wielkości minimalnej, określonej w załączniku nr 5 do SWZ (wzór umowy z prawem opcji) oraz w Formularzu cenowym odpowiednim dla danej części.
3) Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji usługi wydruku gazetek/sprawozdań w zakresie stanowiącym opcję, to jest przekraczającym wielkości minimalne jako zakres opcjonalny.
4) Warunkiem uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji jest złożenie Wykonawcy oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji, zgodnie z postanowieniami wzoru umowy z prawem opcji stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
5) Prawo opcji może zostać uruchomione przez Zamawiającego w sytuacji wykorzystania całości przedmiotu zamówienia w ilości gwarantowanej.
6) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 24
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.24
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający, na podstawie
art. 441 ust. 1 ustawy, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji dla części XXII-XXV.
2) Zamawiający gwarantuje wykonanie usługi wydruku gazetek/sprawozdań w wielkości minimalnej, określonej w załączniku nr 5 do SWZ (wzór umowy z prawem opcji) oraz w Formularzu cenowym odpowiednim dla danej części.
3) Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji usługi wydruku gazetek/sprawozdań w zakresie stanowiącym opcję, to jest przekraczającym wielkości minimalne jako zakres opcjonalny.
4) Warunkiem uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji jest złożenie Wykonawcy oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji, zgodnie z postanowieniami wzoru umowy z prawem opcji stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
5) Prawo opcji może zostać uruchomione przez Zamawiającego w sytuacji wykorzystania całości przedmiotu zamówienia w ilości gwarantowanej.
6) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 25
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.25
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający, na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji dla części XXII-XXV.
2) Zamawiający gwarantuje wykonanie usługi wydruku gazetek/sprawozdań w wielkości minimalnej, określonej w załączniku nr 5 do SWZ (wzór umowy z prawem opcji) oraz w Formularzu cenowym odpowiednim dla danej części.
3) Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji usługi wydruku gazetek/sprawozdań w zakresie stanowiącym opcję, to jest przekraczającym wielkości minimalne jako zakres opcjonalny.
4) Warunkiem uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji jest złożenie Wykonawcy oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji, zgodnie z postanowieniami wzoru umowy z prawem opcji stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
5) Prawo opcji może zostać uruchomione przez Zamawiającego w sytuacji wykorzystania całości przedmiotu zamówienia w ilości gwarantowanej.
6) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 26
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.26
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 27
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.27
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt VI 1. SWZ, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-10 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Za ofertę najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium cena o wadze 100%, przyznanych w następujący sposób:
Części I-XXI oraz XXVI i XXVII:
ilość punktów = (cena brutto oferty najniższej / cena brutto oferty badanej) x 100
Części XXII-XXV:
ilość punktów = (cena brutto oferty najniższej (za część gwarantowaną + prawo opcji)/ cena brutto oferty badanej (za część gwarantowaną + prawo opcji) x 100