Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2021

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2021 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Poznań
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-23
  • Numer ogłoszenia771316-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 771316-N-2020 z dnia 23.12.2020 r.

Miasto Poznań: Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2021 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, ul. Plac Kolegiacki  17 , 61-841  Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 785 210, e-mail zp@um.poznan.pl, faks 61 878 50 85.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.poznan.pl
Adres profilu nabywcy: http://umpoznan.ezamawiający.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://umpoznan.ezamawiajacy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://umpoznan.ezamawiajacy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://umpoznan.ezamawiajacy.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, Biuro Podawczym (hol główny) na parterze przy wejściu głównym do Urzędu

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2021 r.
Numer referencyjny: ZOU-XII.271.147.2020.HS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: •wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego nastworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f)falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i)dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego. j) kolportażu gazetki wskazanej w załącznikunr 1.19 Przedmiot zamówienia został podzielony na 25 odrębnych, niezależnych od siebie części.Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1, 3 oraz 4: • wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 do SIWZ) - dotyczącego części od 1 do 21 bez części 19; • wzoru umowybez prawa opcji z kolportażem gazetki (zał. nr 5a do SIWZ) dla części 19; • wzoru umowy z prawemopcji (zał. nr 5b do SIWZ) - dotyczącego części 22 i 25; Dla części od 1 do 21: szczegółowy opisprzedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcjistanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ i wzorze umowy bez prawa opcji z kolportażem dla części 19stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki od nr1.1 do 1.21. Dla części 22 do 25: - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jegorealizacji zawarty jest we wzorze umowy z prawem opcji, stanowiącym załącznik nr 5b do SIWZ orazFormularzach cenowych, stanowiących załączniki nr od 1.22 do 1.25 - Zamawiający korzystając zprawa opcji określa: a) zakres gwarantowany: • część 22 - osiedle Chartowo - 2 numery w roku; • część23 - osiedle Krzesiny-Pokrzywno-Garaszewo - 2 numery w roku; • część 24 - osiedle Starołęka -Minikowo - Marlewo - 2 numery w roku; • część 25 - osiedle Głuszyna - 2 numery w roku; b) zakresdodatkowy na prawach opcji: • część 22 - osiedle Chartowo - 2 numery w roku; • część 23 - osiedleKrzesiny-Pokrzywno-Garaszewo - 2 numery w roku; • część 24 - osiedle Starołęka - Minikowo -Marlewo - 2 numery w roku; • część 25 - osiedle Głuszyna - 2 numery w roku; Zamawiającyprzewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zaistnienia zapotrzebowania osiedli nadodatkowe sprawozdania. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającegooświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.Prawo opcji zostanie uruchomione w sytuacji wykorzystania całości usług w liczbie gwarantowanej.Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy w zakresie usług określonych na prawach opcji niewymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lubnienależytego wykonania umowy, zgodnie z prawem opcji określonym w SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 79800000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: Od dnia podpisania umowy zczęstotliwością i terminami wydania gazetek/sprawozdań zgodnie z wykazem podanym wFormularzach cenowych stanowiących załączniki nr od 1.1 do 1.25 (stosownie dla każdej z części), aw przypadku przedłużenia się procedury – termin wydruku pierwszego numeru zostanie ustalonyindywidualnie z wybranym Wykonawcą.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy– załącznik nr 1 do SIWZ; b) Wypełniony i podpisany właściwy dla danej części, na którą składanajest oferta Formularz cenowy - załącznik od 1.1 do 1.25; Inne dokumenty składane wraz z ofertą: c)Wypełnione i podpisane Oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ; d) Wypełniony i podpisanyzałącznik nr 3 do SIWZ – jeśli dotyczy; e) Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik wymaga się: d.a wprzypadku oferty składanej w postaci elektronicznej: - złożenia oryginału pełnomocnictwa w formiedokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osobyupoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa lub - notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwaudzielonego przez osobę upoważnioną do udzielenia pełnomocnictwa, w formie dokumentuelektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. d.b wprzypadku oferty składanej w postaci papierowej: - złożenia pełnomocnictwa w formie oryginałulub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowaniaWykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadamiart. 23 ust. 2 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 04.01.2021, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Fabianowo-Kotowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań owskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Górczyn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań owskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Grunwald Południe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań owskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Grunwald Północ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań owskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Jeżyce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań owskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Junikowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Krzyżowniki - Smochowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań owskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Kwiatowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań owskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Ogrody
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań owskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Stare Winogrady
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań owskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Stary Grunwald
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań owskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Święty Łazarz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań owskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Świerczewo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań owskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Ławica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań owskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Umultowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań owskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Wilda
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań owskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Winiary
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Zielony Dębiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań owskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Rataje
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań owskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego. j)kolportażu gazetki wskazanej w załączniku nr 1.19
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Naramowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań owskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Podolany
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań owskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Chartowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań owskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Krzesiny-Pokrzywno-Garaszewo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań owskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: Starołęka-Minikowo-Marlewo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań owskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: Głuszyna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a)składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań owskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsclokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę 29 krzeseł obrotowych - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę 29 krzeseł obrotowych do pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Lutocinie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Poznań: Remont nawierzchni ronda DW 306 w m. Stęszew
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Poznań: roboty budowlane
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Druk magazynu miejskiego „Opole i kropka”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI