Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Osiedle Chartowo |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-10
data zakończenia: 2019-12-02
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Osiedle Fabioanowo-Kotowo |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-04
data zakończenia: 2019-12-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Osiedle Górczyn |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-10-03
data zakończenia: 2020-01-03
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Osiedle Grunwald Południe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-15
data zakończenia: 2019-12-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Osiedle Grunwald Północ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-06
data zakończenia: 2019-12-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Osiedle Jeżyce |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-27
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Osiedle Junikowo |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-15
data zakończenia: 2019-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Osiedle Kiekrz |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-03-30
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Osiedle Krzyżowniki-Smochowice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-15
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Osiedle Kwiatowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-06
data zakończenia: 2019-12-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Osiedle Ogrody |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-26
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Osiedle Stare Winogrady |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-27
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Osiedle Stary Grunwald |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-30
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Osiedle Święty Łazarz |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-04-30
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Osiedle Świerczewo |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™. Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-27
data zakończenia: 2019-12-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Osiedle Umultowo |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-27
data zakończenia: 2019-11-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Osiedle Wilda |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-03-29
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Osiedle Winiary |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-27
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Osiedle Zielony Dębiec |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-27
data zakończenia: 2019-12-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Osiedle Starołęka-Minikowo-Marlewo |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy z prawem opcji (zał. nr 5a do SIWZ) – dot. części 20 i 21. Dla części 20 i 21: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy z prawem opcji, stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.20 i 1.21 (stosownie do każdej z części). - Zamawiający korzystając z prawa opcji określa: a) zakres minimalny tak zwany gwarantowany: - część 20 - osiedle Starołęka - Minikowo - Marlewo - 2 numery w roku; - część 21 - osiedle Strzeszyn - 3 numery w roku. b) zakres dodatkowy na prawach opcji: - część 20 - osiedle Starołęka - Minikowo - Marlewo – do 2 numerów w roku; - część 21 - osiedle Strzeszyn - 1 numery w roku. c) zakres maksymalny (zakres minimalny - gwarantowany + zakres dodatkowy na prawach opcji): - część 20 - osiedle Starołęka - Minikowo - Marlewo do 4 numerów w roku; - część 21 - osiedle Strzeszyn 4 numery w roku. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zaistnienia zapotrzebowania osiedli na dodatkowe sprawozdania. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Prawo opcji zostanie uruchomione w sytuacji wykorzystania całości usług w liczbie gwarantowanej. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy w zakresie usług określonych na prawach opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, zgodnie z prawem opcji określonym w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-03-29
data zakończenia: 2019-12-12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Osiedle Strzeszyn |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy z prawem opcji (zał. nr 5a do SIWZ) – dot. części 20 i 21. Dla części 20 i 21: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy z prawem opcji, stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.20 i 1.21 (stosownie do każdej z części). - Zamawiający korzystając z prawa opcji określa: a) zakres minimalny tak zwany gwarantowany: - część 20 - osiedle Starołęka - Minikowo - Marlewo - 2 numery w roku; - część 21 - osiedle Strzeszyn - 3 numery w roku. b) zakres dodatkowy na prawach opcji: - część 20 - osiedle Starołęka - Minikowo - Marlewo – do 2 numerów w roku; - część 21 - osiedle Strzeszyn - 1 numery w roku. c) zakres maksymalny (zakres minimalny - gwarantowany + zakres dodatkowy na prawach opcji): - część 20 - osiedle Starołęka - Minikowo - Marlewo do 4 numerów w roku; - część 21 - osiedle Strzeszyn 4 numery w roku. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zaistnienia zapotrzebowania osiedli na dodatkowe sprawozdania. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Prawo opcji zostanie uruchomione w sytuacji wykorzystania całości usług w liczbie gwarantowanej. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy w zakresie usług określonych na prawach opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, zgodnie z prawem opcji określonym w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-13
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: