Wydruk gazet „Nasze Bielany”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wydruk gazet „Nasze Bielany”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-24
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00018120
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wydruk gazet „Nasze Bielany”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224434817

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wydruk gazet „Nasze Bielany”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f846c913-8631-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018120

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000113/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Druk miesięcznika "Nasze Bielany"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy: • Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;• Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explo-rer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;2. Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych: • Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB;• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc3. Kodowanie i czas odbioru danych: • Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostęp-na jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokład-ny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizo-wanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.4. Wymagania sprzętowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert: 1) W przypadku składania wniosku lub oferty w formie elektronicznej (podpisy-wania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadać:• Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby składającej wniosek lub ofertę w Systemie;• Włączona w przeglądarce obsługa JavaScript;• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Of-fline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)• Zainstalowana aplikacja Szafir Host• Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektroniczne-go. Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po za-logowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.2) W przypadku składania wniosku lub oferty w postaci elektronicznej (podpi-sywania dokumentów podpisem osobistym), wykonawca musi posiadać (do-tyczy postępowań o wartości mniejszej niż progi unijne):• E-dowód osobisty osoby składającej wniosek lub ofertę w Systemie;• Włączona w przeglądarce opcja obsługi JavaScript;• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Of-fline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)• Zainstalowana aplikacja Szafir Host;• Zainstalowane oprogramowanie do obsługi e-dowodu E-dowód menadżer dostępne na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod; • Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód.Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po za-logowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.3) W przypadku składania wniosku lub oferty w postaci elektronicznej (podpi-sywania dokumentów profilem zaufanym), wykonawca musi posiadać (doty-czy postępowań o wartości mniejszej niż progi unijne):• Profil zaufany osoby składającej wniosek lub ofertę w Systemie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowychna podstawie przepisów prawa zawarta jest w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.1.2021.AGO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 117944,49 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Druk gazet „Nasze Bielany".2. Przedmiotem zamówienia jest wydruk maksymalnie 7 numerów gazety „Nasze Bielany", dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy zgodnie z niżej wymienionymi parametrami:a) format (28×41) cm ± 2 cm; b) objętość – każdy po 24 strony; c) druk kolorowy (4+4) na papierze gazetowym minimum 52 g/m2, białość 80; d) druk z materiałów własnych WYKONAWCY; e) wydruk kalendarza planszowego na rok 2022 w ostatnim numerze wraz z jego zainsertowa-niem, w formacie (ok. 25×35 cm), w pełnym kolorze (4+0), papier kredowy mat, ok. 300 g/m2, wg przesłanego projektu;f) dostarczenie każdego wydania gazety do siedziby ZAMAWIAJĄCEGO wraz z rozładunkiem na miejsce wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO (Urząd Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. S. Żeromskiego 29) w ciągu maksymalnie 48 godzin od momentu dostarczenia przez ZAMAWIAJĄCEGO plików do druku.g) nakład każdego wydania gazety po 50 tys. egz.;3. Zakres usługi obejmuje wydruk maksymalnie 7 wydań gazety „Nasze Bielany” w tym:1) odbiór materiałów do druku w terminie każdorazowo ustalonym z ZAMAWIAJĄCYM w formie plików PDF lub PS jedną z poniżej wymienionych metod:• umieszczenie materiałów do druku przez ZAMAWIAJĄCEGO na serwerze WYKONAW-CY, co jest równoznaczne z potwierdzeniem ich odbioru przez WYKONAWCĘ; • przesłanie przez ZAMAWIAJĄCEGO na wskazany przez WYKONAWCĘ adres poczty elektronicznej, co jest równoznaczne z potwierdzeniem ich odbioru przez WYKO-NAWCĘ;2) przygotowanie techniczne do druku;3) druk poszczególnych wydań gazety w nakładzie 50 tys. egzemplarzy;4) Zamawiający gwarantuje wydruk minimum 5 wydań gazety „Nasze Bielany”.4. Klauzule społeczne4.1. Zgodnie z art. 95 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, WYKONAWCA lub PODWYKONAWCA zobowiązuje się do skierowania do wykonania niniejszego przedmiotu umowy pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w zakresie następujących czynności: przyjęcie od ZAMAWIAJĄCEGO i sprawdzenie pod względem technicznym plików gazety do druku, obsługa bezpośrednia maszyn drukarskich dokonujących wydruku GAZETY aż do uzyskania wersji finalnej, przygotowanie ekspedycji GAZETY do ZAMAWIAJĄCEGO.4.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz kontrola spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79810000-5 - Usługi drukowania

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający zamierza udzielić zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy o łącznej wartości nie przekraczającej 41 187,97 zł netto.Zamówienie polegało będzie na powtórzeniu podobnych usług, tj. druku gazety „Nasze Bielany”.Warunkiem udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w wyżej przewidywanym zakresie jest:- pozyskanie przez Zamawiającego środków finansowych w ciągu trzech lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego;- w przypadku pozyskania przez Zamawiającego środków finansowych w trakcie trwania (realizacji) umowy, przewidywany zakres usług będzie realizowany po cenach jednostkowych brutto; - wykonywanie/wykonanie umowy dla zamówienia podstawowego jest/było realizowane terminowo i z należytą starannością.Powyższe będzie stanowiło o możliwości udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każda z ofert będzie oceniana wg powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:P = Pc + Ptgdzie:P – łączna ilość punktówPc – ilość punktów w kryterium „cena brutto”Pt – ilość punktów w kryterium „termin wydruku gazety”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wydruku gazety

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ) - o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w pkt. 12.1 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak

6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://zamowienia.um.warszawa.pl

6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:

1.Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli zostaną złożone co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wysłane drogą elektroniczną wszystkim Wykonawcom, których oferty nie zostały odrzucone.2.W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. 3. Warunki, na jakich Wykonawcy będą brać udział w aukcji są następujące: Termin rozpoczęcia i zakończenia aukcji zostanie przekazany przez Zamawiającego w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej. Zamawiający zamyka aukcję elektroniczną:• jeśli w podstawowym czasie (15 min.) nie zostanie złożona żadna oferta, lub• po upływie czasu ustalonego jako „czasu dogrywki” (3 min.), liczonego od rozpoczęcia kolejnej minuty następującej po tej, w której złożono ostatnią ofertę - jednak nie wcześniej niż po upływie czasu podstawowego aukcji. Oferta, składana w toku aukcji elektronicznej w zakresie danego kryterium nie może być mniej korzystna od poprzedniej oferty złożonej dla danego kryterium. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się w formie elektronicznej.4. W toku aukcji elektronicznej Zamawiający będzie na bieżąco udostępniał każdemu Wykonawcy biorącemu w niej udział w szczególności informacje, o których mowa w art. 233 ustawy.5. Elementem, którym wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej, jest cena – 60%:a) dla kryterium „Cena” wartością wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie jest maksymalna cena brutto będąca sumą cen o których mowa w pkt 22.1 lit a) oraz lit b) SWZ. Wykonawca w toku aukcji może podawać maksymalną cenę j brutto za druk gazet „Nasze Bielany” (określoną w § 4 ust. 1 wzoru umowy stanowiącym Załącznik nr 3 SWZ) przy czym każda kolejna podawana cena maksymalna musi być korzystniejsza od poprzedniej o co najmniej wysokość postąpienia, tj.: 1 000,00 zł. Sposób obliczania ceny oferty i przyznawania punktów w kryterium „Cena” będzie odbywał się automatycznie na zasadach określonych w pkt. 25.2. SWZ.6. Postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji, zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 25 SWZ.7. Aukcja elektroniczna jest jednoetapowa.8. Zamawiający nie przewiduje ograniczeń co do przedstawionych wartości wynikających z opisu przedmiotu zamówienia.9. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:•Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;•komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;10.Wymagania sprzętowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania postąpień:• Włączona w przeglądarce obsługa JavaScript;• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Of-fline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)• Zainstalowana aplikacja Szafir Host;• Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektroniczne-go.Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po za-logowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.11. Sposób rejestracji Wykonawcy zaproszonego do udziału w aukcji w Systemie: Wykonawca zaproszony do udziału w aukcji elektronicznej, który nie składał wcześniej oferty w postepowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w Systemie, zostanie wstępnie zarejestrowany w bazie wykonawców OnePlace przez Zamawia-jącego i otrzyma prośbę o dokończenie procesu rejestracji, skierowaną na adres e-mail osoby upoważnionej do składania ofert w toku aukcji, podany wcześniej w ofercie. Aby zakończyć proces rejestracji wykonawca uzupełnia pozostałe dane użytkownika i dane firmy, którą reprezentuje.W przypadku gdy Wykonawca jest zarejestrowany na platformie OnePlace, ale nie ma zarejestrowanych danych użytkownika Wykonawcy upoważnionego do składania ofert w toku aukcji, na podany adres email system wyśle zaproszenie do udziału w aukcji. Osoba otrzymująca zaproszenie rejestruje swoje konto na One-Place, które zostaje powiązane z już istniejącym Wykonawcą, poprzez wskazanie danych firmy Wykonawcy.W pozostałych przypadkach Wykonawca używa do udziału w aukcji konta Wyko-nawcy zarejestrowanego wcześniej w OnePlace, na które loguje się do systemu z użyciem ustanowionego przez siebie hasła.

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,• ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Forma złożenia pełnomocnictwa została określona w pkt 13.3 SWZ.4) Oświadczenie o którym mowa w pkt. 14.2.1 lit a) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.5) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, który w imieniu Wykonawców występujących wspólnie złoży w systemie ofertę;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY dopuszcza następujące zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian:a) zmiana osób, o których mowa w §11 umowy;b) zmiana numeru rachunku bankowego WYKONAWCY,c) zmiana podmiotu uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy (podwykonawcy), na którego zasoby WYKONAWCA powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, iż WYKONAWCA wykaże, że proponowany inny podmiot (podwykonawca) lub WYKONAWCA samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podmiot, na którego zasoby WYKONAWCA powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz iż brak jest podstaw wykluczenia tego podmiotu (podwykonawcy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-24 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami:• Aneta Gołębiewska - Główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych, tel.: 22 443 48 17
2021-03-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa - Mława
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI