Wydanie publikacji albumowej, folderów promujących projekt, edukacyjnej mapy przyrodniczo-turystycznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wydanie publikacji albumowej, folderów promujących projekt, edukacyjnej mapy przyrodniczo-turystycznej oraz plakatów promujących projekt", w ramach projektu pn. „Ochrona ptaków i siedlisk na obszarach Natura 2000 Pojezierze Sławskie i Żurawie Bagno Sławskie oraz ograniczenie antropopresji turystycznej na te obszary w Nadleśnictwie Sława Śląska
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSława
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-09-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNadleśnictwo Sława Śląska
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-29
  • Numer ogłoszenia609616-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 609616-N-2018 z dnia 2018-08-29 r.

Nadleśnictwo Sława Śląska: Wydanie publikacji albumowej, folderów promujących projekt, edukacyjnej mapy przyrodniczo-turystycznej oraz plakatów promujących projekt", w ramach projektu pn. „Ochrona ptaków i siedlisk na obszarach Natura 2000 Pojezierze Sławskie i Żurawie Bagno Sławskie oraz ograniczenie antropopresji turystycznej na te obszary w Nadleśnictwie Sława Śląska
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
"Ochrona ptaków i siedlisk na obszarach Natura 2000 Pojezierze Sławskie i Żurawie Bagno Sławskie oraz ograniczenie antropopresji turystycznej na te obszary w Nadleśnictwie Sława Śląska” .
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Sława Śląska, krajowy numer identyfikacyjny 97004017800000, ul. ul. Niewidziajły  , 67410   Sława, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 566 229, e-mail Admin.SlawaSlaska@zielonagora.lasy.gov.pl, faks 683 566 229.
Adres strony internetowej (URL): http://www.slawaslaska.zielonagora.lasy.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Lasy Państwowe
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_slawa_slaska/zamowienia_publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_slawa_slaska/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert dopuszcza się tylko w formie pisemnej.
Adres:
Nadleśnictwo Sława Śląska, ul. Niewidziajły 1a, 67-410 Sława - Sekretariat (pokój nr 13) - I piętro.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydanie publikacji albumowej, folderów promujących projekt, edukacyjnej mapy przyrodniczo-turystycznej oraz plakatów promujących projekt", w ramach projektu pn. „Ochrona ptaków i siedlisk na obszarach Natura 2000 Pojezierze Sławskie i Żurawie Bagno Sławskie oraz ograniczenie antropopresji turystycznej na te obszary w Nadleśnictwie Sława Śląska
Numer referencyjny: ZG.082.1.5.10.2017.MW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. ,,Wydanie publikacji albumowej, folderów promujących projekt, edukacyjnej mapy przyrodniczo-turystycznej oraz plakatów promujących projekt", w ramach projektu pn. „Ochrona ptaków i siedlisk na obszarach Natura 2000 Pojezierze Sławskie i Żurawie Bagno Sławskie oraz ograniczenie antropopresji turystycznej na te obszary w Nadleśnictwie Sława Śląska” 2. Zadanie obejmuje część I zamówienia i dotyczy zaprojektowania, wykonania i wydruku papierowej wersji 8.000 egzemplarzy edukacyjnej mamy turystycznej Nadleśnictwa Sława Śląska. 3. Zadanie obejmuje część II zamówienia i dotyczy wydania publikacji albumowej, folderów oraz plakatów promujących projekt.

II.5) Główny kod CPV: 22100000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-10-29
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-10-29

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań dotyczących spełnienia wyżej wymienionego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań dotyczących spełnienia wyżej wymienionego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże (dla każdej z części zamówienia), iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu, wykonaniu i wydaniu publikacji lub materiałów promujących projekt lub inne zadanie edukacyjne o wartości tej usługi minimum 20.000,00 zł brutto oraz załączy dowody określające, że zadanie to zostało wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o których mowa wyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie według załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: 1) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;– załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w trybie i terminie określonym w art. 24 ust. 11 ustawy, to jest ma obowiązek złożyć wskazane oświadczenie w terminie 3 dni od przekazania przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia - załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - dla części I zamówienia: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), - dla części II zamówienia: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110, ze zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP O/Zielona Góra nr 55 1020 5402 0000 0402 0115 2883 z dopiskiem „Wydanie publikacji albumowej, folderów promujących projekt, edukacyjnej mapy przyrodniczo-turystycznej oraz plakatów promujących projekt” w ramach projektu pn. „Ochrona ptaków i siedlisk na obszarach Natura 2000 Pojezierze Sławskie i Żurawie Bagno Sławskie oraz ograniczenie antropopresji turystycznej na te obszary w Nadleśnictwie Sława Śląska” Oferta na część ……. zamówienia 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. 5. Z treści poręczenia, gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 12.09.2018 r. do godz. 09:00. 7. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Wadium takie należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (jw. w pkt 11.3) będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed upływem terminu składania ofert (jw. w pkt 11.6), gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (przelew z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) powoduje, że Zamawiający będzie w posiadaniu wadium (wskazane jest dołączenie dowodu wpłaty do oferty). 9. Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (jw. w pkt 11.3) przed terminem składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium nastąpi po upływie terminu składania ofert, tj. po upływie godz. 09:00 – 12.09.2018 r. – oferta Wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą. 10. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, stwierdzenie, czy wadium zostało wniesione przed upływem terminu składania ofert, nastąpi na podstawie dokumentu uzyskanego z banku. 11. Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, jego oferta zostanie odrzucona.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy pzp Strony mogą wprowadzać zmiany w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1) Strony umowy dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek z przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 847, ze zm.), c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 2) Waloryzacja o której mowa w pkt. 1 jest dokonywana o kwotę zwiększonych kosztów wykonywania przez Wykonawcę zamówienia i następuje w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy. 3) Wykazanie, że zmiany o których mowa w pkt. 1 mają wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia, obciąża w całości Wykonawcę. W tym celu Wykonawca składa odpowiedni wniosek do Zamawiającego zawierający szczegółowe uzasadnienie dokonania takiej zmiany wraz z niezbędnymi dokumentami i dowodami na okoliczności określone w pkt. 1. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej, od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych zmian do 30 dnia od dnia ich wejścia w życie. Zmiana umowy na podstawie ustaleń negocjacyjnych może nastąpić po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji. 4) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-12, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nadleśniczy Nadleśnictwa Sława Śląska Wiesław Daszkiewicz, ul. Niewidziajły 1a, 67- 410 Sława; - inspektorem ochrony danych osobowych w Nadleśnictwie Sława Śląska jest Pani Monika Kowalik, kontakt: adres e-mail: iod@comp-net.pl, - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Wydanie publikacji albumowej, folderów promujących projekt, edukacyjnej mapy przyrodniczo-turystycznej oraz plakatów promujących projekt" w ramach projektu pn. „Ochrona ptaków i siedlisk na obszarach Natura 2000 Pojezierze Sławskie i Żurawie Bagno Sławskie oraz ograniczenie antropopresji turystycznej na te obszary w Nadleśnictwie Sława Śląska" prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: EDUKACYJNA MAPA PRZYRODNICZO-TURYSTYCZNA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i wydruk w wersji papierowej 8.000 egzemplarzy edukacyjnej mapy turystycznej Nadleśnictwa Sława Śląska wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do mapy oraz wszelkich wykorzystanych w niej materiałów (zdjęcia, teksty, itp.). 2. Zakres zamówienia obejmuje: - Przygotowanie projektu graficznego (treść kartograficzna, tekst, zdjęcia i ilustracje, korekta); - Przygotowanie do druku; - Druk; - Przekazanie Zamawiającemu 8 000 egzemplarzy mapy w wersji papierowej; - Przekazanie 1 egzemplarza mapy wraz z kompletem materiałów źródłowych na nośniku CD/DVD; - Zamawiający zastrzega, że zadanie dotyczące wydania mapy przyrodniczo-turystycznej obejmuje korektę stylistyczną, ortograficzną i interpunkcyjną tekstu. 3. Opracowanie treści mapy: - Mapa powinna ukazywać obecny stan faktyczny odwzorowywanego terenu z uwzględnieniem form użytkowania terenu, obiektów topograficznych i turystycznych oraz granic administracyjnych; - Mapa winna być zamieszczona na rewersie publikacji; - Rewers publikacji składać się będzie z czterech elementów: a) mapy głównej w skali 1 : 50 000 z naniesioną infrastrukturą edukacyjno-turystyczną Zamawiającego (obiekty punktowe, liniowe, powierzchniowe) – załącznik nr 9 do SIWZ - na tle walorów przyrodniczych (obiekty punktowe, liniowe i powierzchniowe) występujących na terenie Nadleśnictwa Sława Śląska (załącznik nr 10 do SIWZ); mapa główna musi zajmować łącznie 15 pól po sfalcowaniu całego arkusza; b) powiększony fragment mapy z przebiegiem trasy ścieżki edukacyjnej „Lekcja biologii inaczej” wraz z naniesioną lokalizacją obiektów edukacyjnych (mapa musi zajmować łącznie 3 pola po sfalcowaniu całego arkusza); c) powiększony fragment mapy z przebiegiem trasy ścieżki przyrodniczo-leśnej „Wzgórza Pszczółkowskie” wraz z naniesioną lokalizacją obiektów edukacyjnych (mapa musi zajmować łącznie 3 pola po sfalcowaniu całego arkusza); d) zbiorczą legendę w języku polskim i angielskim do wszystkich map (legenda musi zajmować 3 pola po sfalcowaniu całego arkusza). - Awers publikacji zawierać będzie: a) Podstawowe informacje o charakterze edukacyjnym, dotyczące obiektów cennych przyrodniczo, które występują na terenie Nadleśnictwa Sława Śląska (wykaz w załączniku nr 10 do SIWZ); informacje muszą być wzbogacone materiałami graficznymi (np. zdjęcia, grafiki, wizualizacje); b) Podstawowe informacje o gatunkach i siedliskach przyrodniczych będących przedmiotem ochrony w projekcie; c) Okładki publikacji: - Przednia (tytułowa): zawierająca tytuł mapy, element graficzny w postaci zdjęcia lub grafiki, oznakowanie informujące o dofinansowaniu publikacji, zawierające: logo Funduszy Europejskich, logo Unii Europejskiej, z nazwą funduszu, z którego projekt uzyskał dofinansowanie, logo Nadleśnictwa Sława Śląska, Gminy Kolsko oraz Gminy Sława, - Tylna: zawierająca podstawowe dane teleadresowe Nadleśnictwa Sława Śląska, Gmin Kolsko i Sława, nazwę projektu i informacje o jego dofinansowaniu, oznakowanie informujące o dofinansowaniu publikacji, zawierające: logo Funduszy Europejskich, logo Unii Europejskiej, z nazwą funduszu, z którego projekt uzyskał dofinansowanie, logo Nadleśnictwa Sława Śląska, Gminy Kolsko oraz Gminy Sława, UWAGA: oznakowanie na okładkach musi spełniać wymagania określone w zasadach promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020”, obowiązującej „Księdze identyfikacji wizualnej PGL LP - Lasy Państwowe”. 4. Przykładowy schemat rozmieszczenia informacji na awersie i rewersie mapy (w minimum trzech wariantach) opracuje Wykonawca i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji. 5. Mapa musi być wykonana w oparciu o: aktualną sytuację mapy topograficznej w skali 1 : 50 000, którą ma pozyskać Wykonawca oraz aktualne warstwy Leśnej Mapy Numerycznej, które zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 6. Odwzorowanie UTM w systemie geodezyjnym WGS-84. 7. Mapa musi być zgodna z systemem GPS. 8. Na mapę musi być naniesiona siatka kartograficzna. 9. Treść mapy (rewers publikacji): poza informacjami, o których mowa w pkt. 3.1.3.3.1 na mapie powinny zostać naniesione co najmniej: - Elementy liniowe: a. drogi: wojewódzkie wraz z numeracją, powiatowe wraz z numeracją, gminne, dojazdy pożarowe wraz z numeracją, leśne mające znaczenie dla spójności mapy; drogi wojewódzkie; b. granice administracyjne Nadleśnictwa Sława Śląska, Gminy Kolsko oraz Gminy Sława; c. szlaki turystyczne (piesze, rowerowe, konne, wodne); d. granice oddziałów leśnych (dotyczy lasów stanowiących własność Skarbu Państwa i zarządzanych przez Nadleśnictwo Sława Śląska); e. podkład topograficzny; f. wody (rzeki, kanały). - Elementy punktowe: a. siedziba Nadleśnictwa Sława Śląska, Gminy Kolsko oraz Gminy Sława; b. nazwy miejscowości; c. wody (jeziora, stawy) wraz z ich nazwami własnymi. 10. Łamanie, skład komputerowy i opracowanie graficzne: - Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu propozycję rozmieszczenia map oraz tekstu i elementów graficznych w kolumnach. Po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, Wykonawca może przystąpić do druku; - Wszystkie elementy graficzne oraz treści merytoryczne wymagają uzgodnienia i zaakceptowania przez Zamawiającego; - Zamawiający wymaga, aby tekst zawarty w publikacji był poprawny pod względem stylistycznym, gramatycznym i ortograficznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: PUBLIKACJA ALBUMOWA, FOLDERY PROMUJĄCE PROJEKT ORAZ PLAKATY PROMUJĄCE PROJEKT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:A) WYDANIE PUBLIKACJI ALBUMOWEJ. 1. Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie fotografii, opracowanie graficzne, merytoryczne, tłumaczenie, korekta, wydruk, oprawa oraz dostawa edukacyjnego albumu przyrodniczego pt. „PTASI SKARBIEC” w nakładzie 1.000 egzemplarzy. Zadanie obejmuje również przeniesieni autorskich praw majątkowych na Zamawiającego do publikacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Publikacja będzie atrakcyjnym narzędziem do przekazywania wiedzy ornitologicznej na temat awifauny Jeziora Sławskiego, stanowiącej przedmiot ochrony obszaru Natura 2000 Pojezierze Sławskie PLB300011. Zawierać będzie barwne zdjęcia ptaków tu bytujących, ich opisy (morfologia, biologia, ekologia), jak również ukazywać będzie zagrożenia dla tych gatunków powodowane przez niekorzystne czynniki abiotyczne i biotyczne. W publikacji pojawi się opis (wraz z fotografiami) wykonanych w projekcie zadań związanych z ochroną czynną poszczególnych gatunków. 3. Wykonanie fotografii do albumu – zadanie obejmuje: - Wykonanie fotografii minimum 50 gatunków ptaków (w tym fotografie ich gniazd, siedlisk bytowania, itp.); łącznie album musi zawierać nie mniej niż 200 fotografii; wykaz gatunków ptaków stanowi załącznik nr 11 do SIWZ; Zamawiający dopuszcza dodatkowo inne gatunki ptaków (po ich zaakceptowaniu), przy czym gatunki wymienione w załączniku nr 11 są gatunkami obligatoryjnymi; - Wykonanie fotografii zagrożeń (biotycznych i abiotycznych dla awifauny); - Wykonanie fotografii z realizacji/efektów działań ochronnych podejmowanych w projekcie (np. zdjęcia sztucznych platform lęgowych, budek lęgowych, koszy lęgowych itp.); - Fotografie full color; - Rozdzielczość fotografii nie gorsza niż 18 mpix. 4. Opracowanie graficzne publikacji – zadanie obejmuje: - Przygotowanie 2 projektów szaty graficznej albumu, z czego Zamawiający dokona wyboru jednej; - Opracowanie graficzne musi spełniać wymagania określone w obowiązującej „Księdze identyfikacji wizualnej PGL LP” oraz musi być zgodne z zasadami promocji projektów realizowanych w ramach POIiŚ 2014-2020. 5. Przygotowanie merytoryczne – zadanie obejmuje: - Opracowanie tekstu wprowadzającego do albumu (wstępu); objętość wstępu: 2.000-2.500 znaków (licząc ze spacjami); - Opracowanie tekstów wprowadzających do poszczególnych rozdziałów publikacji; objętość każdego tekstu: 500-700 znaków (licząc ze spacjami); - Opracowanie opisów poszczególnych gatunków ptaków; minimalny opis każdego z gatunków musi zawierać podstawowe informacje na temat jego morfologii, biologii, ekologii, ciekawostki ornitologiczne; objętość każdego z opisów: 400-700 znaków (licząc ze spacjami); - Opracowanie tekstu dotyczącego zagrożeń dla awifauny powodowanych przez niekorzystne czynniki biotyczne i abiotyczne (objętość tekstu 3.500-4.000 znaków licząc ze spacjami); - Opracowanie tekstu dotyczącego zadań ochronnych (objętość tekstu minimum 4.000 znaków licząc ze spacjami); - Wszystkie teksty w 3 wersjach językowych: polskiej, angielskiej i niemieckiej. - Na wyklejkach (forzacach) należy zamieścić: forzac przedni – mapa obszaru Natura 2000 Pojezierze Sławskie z naniesionymi granicami administracyjnymi Nadleśnictwa Sława Śląska wraz ze skrótową legendą (w języku polskim, angielskim i niemieckim); forzac tylny – kompozycja z prac plastycznych, które nadesłane zostaną na konkurs ogłaszany w ramach projektu (ostateczny wykaz prac wraz z oryginałami zostanie przekazany wykonawcy po rozstrzygnięciu konkursu). 6. Korekta. Zadanie obejmuje wykonanie profesjonalnej korekty stylistycznej, ortograficznej i interpunkcyjnej tekstu. 7. Wydruk – zadanie obejmuje: - Technika wydruku: full color; - Druk offsetowy, o rozdzielczości nie mniejszej niż 300 DPI (dots per inch); - Papier satynowany bezdrzewny, bielony o gramaturze nie mniejszej niż 135 g. 8. Oprawa – zadanie obejmuje: - Wykonanie okładki: twardej, okleinowanej, filia matowa; - Klejenia składek; - Szycie termonicią. 9. Dostawa – zadanie obejmuje: 10. Albumy muszą zostać dostarczone do siedziby Zamawiającego; 11. Dostawa osobista lub kurierska; 12. Wniesienie albumów do siedziby Zamawiającego i złożenie ich we wskazanym miejscu. 13. Inne informacje: - Objętość albumu – minimum 170 stron; - Format albumu: A4. - Zamawiający wymaga nadania publikacji albumowej numeru ISBN. Wszystkie związane z tym obowiązki spoczywają na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany dostarczyć jest pełną dokumentację związaną z nadaniem ISBN. Koszt wydruku egzemplarzy obowiązkowych związanych z nadaniem nr ISBN, ich wysłanie do właściwych instytucji oraz dostarczenie Zamawiającemu stosownych potwierdzeń wysłania spoczywa na Wykonawcy. 14. Termin wykonania publikacji albumowej: do 31.12.2020 r. B) WYDANIE FOLDERÓW PROMUJĄCYCH PROJEKT. 1. Przedmiotem tej części zamówienia jest przygotowanie merytoryczne, graficzne i wydruk folderu polegające na opracowaniu projektu merytorycznego i graficznego folderu, z uwzględnieniem przeniesienia autorskich praw majątkowych do projektu oraz wykorzystanych w nim materiałów (teksty, grafika, fotografie, wykresy itp.); wydruk folderu w nakładzie 5 000 szt. wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego. 2. Zakres merytoryczny folderu. W folderze zostaną ujęte informacje dotyczące realizowanego projektu, tj.: - informacje o projekcie (uzasadnienie realizacji, cele, gatunki i siedliska będące przedmiotem ochrony w projekcie, krótka charakterystyka zadań, metody realizacji zadań, efekt ekologiczny, osiągnięte wskaźniki), - informacje dotyczące współfinansowania projektu przez Unię Europejską, - krótka informacja o podmiotach realizujących projekt: Nadleśnictwie Sława Śląska, Gminie Kolsko, Gminie Sława, - tytuł projektu, - opis przedmiotu ochrony w projekcie, celu projektu oraz zadań z zakresu czynnej ochrony przyrody podejmowanych w projekcie, - schematyczna mapa ukazująca kompleksowo system ścieżek turystycznych, obiektów edukacyjnych i tras rekreacyjnych na terenie Nadleśnictwa Sława Śląska na tle walorów przyrodniczych nadleśnictwa, - krótkie informacje na temat obiektów edukacyjnych oraz ścieżek rowerowych, konnych – mapy z wyznaczonymi ścieżkami, - informacja na temat: zrównoważona turystyka a ochrona przyrody, - informacje dotyczące ochrony przyrody, właściwego zachowania się w lesie, na poszczególnych obiektach, dbałości o las i jego czystość. 3. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oryginały przygotowanych materiałów do folderu wraz z edytowalnymi plikami źródłowymi w formie cyfrowej na płycie CD/DVD w jednym egzemplarzu. Wykonawca przekaże Zamawiającemu autorskie prawa majątkowe do folderu oraz wykorzystanych w nim materiałów (zdjęcia, grafiki, teksty, wykresy itp.); 4. Wykonawca opracowując folder pod względem graficznym zobowiązany jest do przestrzegania aktualnych wytycznych odnośnie zasad promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz wytycznych zawartych w obowiązującej „Księdze identyfikacji wizualnej Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe; 5. Stosunek objętościowy tekstów do grafik zamieszczonych w folderze winien wynosił ok. 50/50%; 6. Wersja językowa folderu: polsko-angielska-niemiecka; 7. Teksty zamieszczone w folderze muszą być poprawne pod względem stylistycznym, leksykalnym, ortograficznym; 8. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia min. 3 wersji graficznych folderu, z których zamawiający wybierze jedną; 9. Zamawiający zastrzega, że zadanie dotyczące wydania folderów promujących projekt obejmuje również korektę stylistyczną, ortograficzną i interpunkcyjną tekstu. 10. Wydruk: - format: Książeczka w formacie A4, zszywana zeszytowo, min. 44 str. – okładka – 4 str. + środek – min. 30 str. UWAGA: okładka frontowa rozkładana, z nadrukiem schematycznej mapy, o której mowa w opisie folderu), - materiał: Papier kreda błysk, gramatura papieru: okładka - 250 g/m2, środek – 135 g/m2, - rodzaj druku: - offsetowy, pełnokolorowy, dwustronny, - uszlachetnienie druku: Okładka – folia MAT + lakier wybiórczy na okładce, - nakład: 5 000. 11. Termin wykonania folderów promujących projekt: do 29.10.2021 r. C) WYDANIE PLAKATÓW PROMUJĄCYCH PROJEKT. 1. Przedmiotem tej części zamówienia jest zaprojektowanie, wydruk i dostawa do siedziby Zamawiającego 3 wzorów plakatów promujących cały projekt (prace plastyczne będące głównym elementem plakatu Wykonawca otrzyma od Zamawiającego) w nakładzie 3 x 500 szt. Zadanie obejmuje również przekazanie Zamawiającemu autorskich praw majątkowych do plakatów. 2. Wykonanie plakatów promujących projekt. Każdy plakat winien zawierać: element plastyczny będący kopią jednej z prac plastycznych przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego (ok. ¾ powierzchni ekspozycyjnej plakatu), logotyp PGL LP wraz z odwołaniem słownym do nazwy Nadleśnictwa Sława Śląska, logotypy lub odwołania słowne do nazw podmiotów upoważnionych do ponoszenia wydatków w projekcie (Gmina Kolsko, Gmina Sław), ciąg logotypów wynikający z zasad promocji projektów realizowanych w ramach Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Zamawiający zastrzega, że zadanie dotyczące wykonania folderów promujących projekt obejmuje korektę stylistyczną, ortograficzną i interpunkcyjną tekstu. 3. Wydruk: - Format: A2 (420 x 594 mm), - Materiał: 135g/m2, papier kredowany błyszczący, - Rodzaj druku: offsetowy, pełny kolor, jednostronny, - Uszlachetnienie druku: jednostronny błyszczący lakier UV, - Ilość (szt.) 3 x 500 szt. 4. Termin wykonania plakatów promujących projekt: do 30.06.2020 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-10-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie balustrady do schodów zewnętrznych drewnianych- Krotoszyn
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie balustrady do schodów zewnętrznych drewnianych, dodatkowo wykonanie ścianki ozdobnej na taras w formie lameli. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI