Wydanie kompletu publikacji w ramach realizacji indywidualnego polsko-słowackiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wydanie kompletu publikacji w ramach realizacji indywidualnego polsko-słowackiego mikroprojektu: „Z kamerą wśród zwierząt” (INT/EB/BES/1/VI/A/0225).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZawoja
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
  • Termin składania wniosków2021-06-08
  • ZamawiającyBABIOGÓRSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W ZAWOI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00066542
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wydanie kompletu publikacji w ramach realizacji indywidualnego polsko-słowackiego mikroprojektu: „Z kamerą wśród zwierząt” (INT/EB/BES/1/VI/A/0225).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BABIOGÓRSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W ZAWOI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122462192

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1403

1.5.2.) Miejscowość: Zawoja

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-222

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bgpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgpn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Ochrona Przyrody

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wydanie kompletu publikacji w ramach realizacji indywidualnego polsko-słowackiego mikroprojektu: „Z kamerą wśród zwierząt” (INT/EB/BES/1/VI/A/0225).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8bf53a0-bed7-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010491/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wydanie kompletu publikacji w ramach realizacji indywidualnego polsko-słowackiego mikroprojektu: „Z kamerą wśród zwierząt” (INT/EB/BES/1/VI/A/0225).

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Polsko-słowacki mikroprojekt p.n. „Z kamerą wśród zwierząt” (numer projektu: INT/EB/BES/1/VI/A/0225) współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej INTERREG V-A Rzeczpospolita Polska – Republika Słowacka 2014-2020 oraz z budżetu państwa.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bip.malopolska.pl/bgpn oraz http://www.bgpn.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej: zamowienia@bgpn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej: zamowienia@bgpn.pl.
7.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca
posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”.
7.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP -
Warunki korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
7.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu,
określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z
miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
7.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
oraz do „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
7.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za
pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) oraz za pomocą
poczty elektronicznej: zamowienia@bgpn.pl. Korespondencja przesłana za
pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej
korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i
Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP) lub ZP-7/2021.
7.8. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w
miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z
zakładki Postępowania.
11.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w
formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za
wyjątkiem części oferty - próbki. Próbka musi być złożona zgodnie z
rozdziałem 8 SWZ.
11.2. Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć
zainstalowany na komputerze .NET Framework 4.5. Aplikacja działa na
platformie Windows (Vista SP2, 7, 8, 10) Aplikacja nie jest dostępna dla systemu
Linux i MAC OS.
11.3. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej
na miniPortalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 8.1. Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji
elektronicznej zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt. 4) – ponieważ wymaga złożenia
próbki – stanowiącej część oferty, której nie można przekazać przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej.
8.2. Część oferty – próbkę opisaną w rozdziale 16 SWZ wykonawca przekazuje:
a) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23
listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz 2188 oraz z 2019 r.
poz. 1051 i 1495),
b) osobiście lub
c) za pośrednictwem posłańca.
8.3. Paczka/koperta, zaklejona(zamknięta) zawierająca Część oferty z próbką
(Zamawiający zaleca dodania kartki z opisem, która część próbki dotyczy
poszczególnie ocenianych publikacji (np. Książka o tematyce przyrodniczej w
sztywnej oprawie szyto – próbka oznaczona numerem 1.) kierowana do
Zamawiającego musi być oznaczona w następujący sposób: „ZP-7/2021
Oferta – próbka. Nie otwierać przed dniem 08.06.2021 r., godz. 9.15.” i
musi być złożona na adres:
Babiogórski Park Narodowy z siedzibą w Zawoi, 34-222 Zawoja 1403
przed terminem składania ofert określonym w rozdziale 12 SWZ.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie informujemy że: Minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego (Minister Funduszy i Polityki Regionalnej z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa), pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej Programem Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska – Słowacja 2014-2020 (Interreg PL-SK 2014-2020), jest administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją mikroprojektu p.n. „Z kamerą wśród zwierząt” nr INT/EB/BES/1/VI/A/0225.
W sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz
korzystania z praw związanych z tym przetwarzaniem można się kontaktować z
Inspektorem ochrony danych, e-mail: IOD@mfipr.gov.pl
Dane te administrator powierzył Stowarzyszeniu „Region Beskidy” z siedzibą w
Bielsku-Białej, ul. Widok 18/1-3, 43-300 Bielsko-Biała, zwanym dalej Euroregionem, do przetwarzania w ramach Projektu Parasolowego. Euroregion jest administratorem dla danych gromadzonych w systemie teleinformatycznym Generator Wniosków i Rozliczeń. Dane te będą przetwarzane w celu obsługi wniosków i rozliczeń składanych w ramach Interreg PL-SK 2014-2020 , na podstawie umowy o dofinansowanie nr 65/BES/PL-SK zawartej z Babiogórskim Park Narodowym z siedzibą w Zawoi (BgPN), Zawoja 1403, 34-222 Zawoja w celu realizacji i rozliczania mikroprojektu „Z kamerą wśród zwierząt” nr INT/EB/BES/1/VI/A/0225. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest możliwy pod adresem: ul. Widok 18/1-3; 43-300 Bielsko-Biała lub pod adresem poczty elektronicznej: biuro@euroregion-beskidy.pl.
BgPN jest podmiotem przetwarzającym dla danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją mikroprojektu „Z kamerą wśród zwierząt”. W sprawach
związanych z przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo skontaktować się: iodo@bgpn.pl lub pisemnie na adres: Babiogórski Park Narodowy, 34-222 Zawoja 1403, z dopiskiem „Inspektor ODO”;
Podstawą prawną przetwarzania danych jest:
- konieczność wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze,
oraz podmiotach przetwarzających dane w imieniu i na rzecz administratora, na
podstawie przepisów prawa unijnego i krajowego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO):
opisane szczegółowo od litery a do f w SWZ ZP-7/2021
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Będzie to miało miejsce w sytuacji, gdy przetwarzane są dane osobowe wykonawcy zamówienia publicznego;
- podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. e RODO - przetwarzanie jest niezbędne o wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (w tym podmiotowi przetwarzającemu), m. in. do organizowanych działań informacyjnopromocyjnych w ramach realizacji projektu lub dotyczących Interreg PL-SK 2014-
2020, w tym przetwarzania wizerunku.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Odbiorcami danych osobowych będą:
1. podmioty upoważnione do prowadzenia czynności (wizyty sprawdzające,
kontrole i audyty w zakresie realizacji mikroprojektu i zachowania jego
trwałości) zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi i unijnymi,
aktualnymi dokumentami programowymi oraz Podręcznikiem Mikrobeneficjenta.
2. podmioty świadczące usługi, w tym związane z obsługą i rozwojem systemów
teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności, w szczególności dostawcy
rozwiązań IT i operatorzy telekomunikacyjni;
3. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp z dnia 11 września
2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
Podanie danych związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych. Podanie pozostałych
związanych z wdrażaniem EWT Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 jest
dobrowolne, ale odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości
podjęcia stosownych działań.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 2 lat od zakończenia roku, w
którym Minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego przekaże organom Unii
Europejskiej zbiorcze zestawienie wydatków zawierające wydatki ostatecznie
rozliczające zakończony projekt (zgodnie z art. w art. 140 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r.). W niektórych przypadkach, np. prowadzenia kontroli u Ministra przez organy Unii
Europejskiej, okres ten może zostać wydłużony. Po upływie ww. okresu dane
osobowe będą podlegały archiwizacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca
1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Osobie, której dane dotyczą, przysługuje:
opisane szczegółowo w SWZ ZP-7/2021
Dane osobowe nie będą objęte procesem zautomatyzowanego podejmowania
decyzji, w tym profilowania.
2. Informacja dla osób fizycznych, których dane osobowe zostaną przekazane
Zamawiającemu przez Wykonawcę w związku z udziałem w postępowaniu lub
zawarciem i realizacją umowy o zamówienie publiczne (w szczególności
pracownikom Wykonawcy lub podwykonawcom), wynikająca z art.14 RODO:
Poza informacjami zawartymi w pkt. 36.1 Informacja o przetwarzaniu danych
osobowych informujemy, że:
- źródłem pochodzenia danych jest Wykonawca;
- od Wykonawcy pozyskano imię i nazwisko osób, skierowanych przez
Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami.
3. Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym
wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane
przekazane zostaną Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie co najmniej
jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-7/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 66388,17 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wydanie kompletu publikacji w ramach realizacji indywidualnego polsko-słowackiego mikroprojektu p.n. „Z kamerą wśród zwierząt” (numer projektu: INT/EB/BES/1/VI/A/0225) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej INTERREG V-A Rzeczpospolita Polska – Republika Słowacka 2014-2020 oraz z
budżetu państwa.
4.3. Przedmiotem zamówienia jest:
a) Projekt graficzny,
b) Redakcja, konsultacja i dwujęzyczna korekta tekstów,
c) Nadanie numeru ISBN,
d) Skład i wydanie drukiem,
e) Oprawa, konfekcjonowanie i dostawa do siedziby Babiogórskiego Parku
Narodowego w Zawoi (pow. suski, woj. małopolskie)
4.4. Komplet publikacji, o którym mowa w pkt. 4.1. tworzą następujące publikacje:
a) Publikacja popularna (książka),
b) Teczka edukacyjna.
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – dane techniczne i opisy
poszczególnych publikacji, a także dodatkowe informacje związane z realizacją
przedmiotu zamówienia opisane zostały w załączniku nr 1 do SWZ.
4.6. Zgodnie z art. 60 Ustawy PZP Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego
wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących usługi: projektu
graficznego, składu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79552000-8 - Usługi przetwarzania tekstu

79821100-6 - Usługi korektorskie

79822300-5 - Usługi składania

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami:
a) Cena – 60%
W ramach kryterium „Cena” ocenie podlegać będzie cena łączna brutto
podana w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ). Jeżeli złożono ofertę,
której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług,
Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej
ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie
z tymi przepisami (art. 225 ust. 1 PZP). Ocena ofert zostanie dokonana przy
zastosowaniu wzoru:
C = Cn/Co x 100 punktów x 60%
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
b) Jakość wykonania i walory estetyczne – 40%
Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą próbkę, która jest przedmiotowym
środkiem dowodowym w rozumieniu art. 107 ust. 3 PZP, która będzie
podlegała ocenie (przesłaną zgodnie z rozdziałem 8 SWZ), w której skład
wchodzą:
a) Barwna teczka składana z materiałami edukacyjnymi w postaci:
Instrukcji, ilustrowane kolorowymi fotografiami i rycinami materiałów dla
odbiorców, barwnych plansz, kart pracy, karty do gry itp.- wymagane
minimum 3 składowe z wymienionych.
b) Książka o tematyce przyrodniczej w sztywnej oprawie szyto-klejonej
– nie mniej niż 100 stronicowa, z barwną okładką, kapitałką,
przynajmniej z 20-stoma kolorowymi fotografiami przedstawiającymi
przyrodę.
c) Projekty graficzne – próbka, wydrukowana w odpowiednim,
wynikającym z dokumentacji z postępowania (załącznik nr 1, 8 i 9 do
SWZ) formacie, wykonana według załączonych wytycznych i z
wykorzystaniem załączonych materiałów, złożona z:
Szczegółowy opis projektów graficznych opisany w ZP-7/2021.
Karta oceny ofert w SWZ ZP-7/2021.
Próbki oceniane będą przez członków Komisji Przetargowej i/lub biegłych
powołanych do oceny w/w kryterium. Celem niniejszego kryterium jest
potwierdzenie jakości i walorów estetycznych, a także potwierdzenie, że Wykonawca spełni wymogi Opisu przedmiotu zamówienia i niniejszej SWZ. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Komisja przetargowa może przyznać następujące wartości punktów: 0 pkt, 0,5 pkt, 1 pkt lub 2 pkt w zależności ocenianej kategorii.
16.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą punktacją za kryteriaokreślone w pkt. 16.1. a) i b) – cena oraz jakość wykonania i walory estetyczne.
16.3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru
najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej
samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w
terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających
nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen
wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
16.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców
wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych
dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia
wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
16.5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą
określonym w SWZ.
16.6. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
16.7. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 16.6., oferta podlega
odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego
Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba ze zachodzą
przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonania i walory estetyczne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

19.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 PZP dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie) zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona
wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 4 barwnych,
bogato ilustrowanych kolorowymi fotografiami publikacji o charakterze
przyrodniczym, w skład których wchodzą m.in.:
- przynajmniej 2 pozycje książkowe popularne lub popularno-naukowe w
twardej oprawie, o objętości co najmniej 100 stron i formacie nie mniejszym
niż B-5
- co najmniej 2 materiały edukacyjne o charakterze przyrodniczym w postaci
zestawu barwnie ilustrowanych fotografiami kart pracy, plansz edukacyjnych,
plakatów, zeszytów ćwiczeń itp.
Kwota jednej z publikacji powinna mieć wartość nie mniejszą niż 40 000 zł
brutto;
b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że
dysponuje lub będzie dysponować:
- osobą grafika komputerowego z co najmniej 5-letnim doświadczeniem w
zawodzie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące
wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu
określonych w SWZ i braku podstaw do wykluczenia. (załącznik nr 3 do
SWZ ZP-7/2021)
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z
2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do
tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SWZ ZP-7/2021);
5) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy,
d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotyczącej ukarania za wykroczenie,
za które wymierzono karę aresztu,
e) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczącej skazania za przestępstwo lub
ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu
-sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
6) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 20.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o
których mowa w rozdziale 14 pkt. 14.1 i 14.2 oraz w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale
19 pkt. 19.1. Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu
następujące oświadczenia i dokumenty, które składa wraz z ofertą:
3) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości (brutto), przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz
załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub
są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź
inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (załącznik nr 6 do SWZ ZP7/2021);
4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 7
do SWZ ZP-7/2021);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

próbka, w rozumieniu art. 107 ust. 3., która będzie podlegała ocenie (kryterium jakość
wykonania i walory estetyczne)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

25.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 500,00 zł
25.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
25.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310,836,1572 z późn. zm.).
25.4. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek
bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w
Krakowie nr rachunku: 46 1130 1150 0012 1252 7890 0001 z dopiskiem:
„wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu ZP-7/2021.”
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie
zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód wniesienia
wadium w formie innej niż pieniężnej należy załączyć do oferty.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

19.3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków
przez Wykonawców wspólnie składających ofertę Zamawiający przyjmie, że
warunki udziału określone w pkt 14.1. powinni spełniać łącznie wszyscy
Wykonawcy. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
19.4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi,
do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni
Wykonawcy.
20.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców
oświadczenie o którym mowa w pkt 20.1.1) powyżej składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te
potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw SWZ ZP-7/2021 „Wydanie kompletu publikacji w ramach realizacji
indywidualnego polsko-słowackiego mikroprojektu: „ Z kamerą wśród zwierząt ”
(INT/EB/BES/1/VI/A/0225)”.
wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
20.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania,
w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w
postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o
którym mowa w pkt 20.1.1).
20.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia
podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do
wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścić ma informację o
podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w pkt 20.1.1)
17.5. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej)
przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych
Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 8
Zmiany umowy
1. Zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane wyłącznie pod rygorem nieważności w formie aneksu podpisanego przez obie strony.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-08 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlece stałe sprzątanie i impregnacje schodów z granitu po montażu - Podhale
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlece stałe sprzątanie i impregnacje schodów z granitu po montażu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI