Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wydanie kompletu publikacji w ramach realizacji indywidualnego polsko-słowackiego mikroprojektu: „Czytanie natury” (INT/EB/BES/1/V/A/0198)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: BABIOGÓRSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W ZAWOI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122462192
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1403
1.5.2.) Miejscowość: Zawoja
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-222
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 8775 110
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bgpn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgpn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona Przyrody
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wydanie kompletu publikacji w ramach realizacji indywidualnego polsko-słowackiego mikroprojektu: „Czytanie natury” (INT/EB/BES/1/V/A/0198)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c94eb1e-8d50-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022893
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010491/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wydanie kompletu publikacji w ramach realizacji indywidualnego polsko-słowackiego mikroprojektu: „Czytanie natury” (INT/EB/BES/1/V/A/0198)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Polsko-słowacki mikroprojekt p.n. „Czytanie natury” (numer projektu: INT/EB/BES/1/V/A/0198) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej INTERREG V-A Rzeczpospolita Polska – Republika Słowacka 2014-2020 oraz z budżetu państwa.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.bip.malopolska.pl/bgpn oraz http://www.bgpn.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej: zamowienia@bgpn.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za wyjątkiem części oferty - próbki. Próbka musi być złożona zgodnie z rozdziałem 8 SWZ.11.2. Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć zainstalowany na komputerze .NET Framework 4.5. Aplikacja działa na platformie Windows (Vista SP2, 7, 8, 10) Aplikacja nie jest dostępna dla systemu Linux i MAC OS.11.3. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.11.4. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.11.5. Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie z tego folderu Wykonawca zrobi folder .zip (bez nadawania mu haseł i bez szyfrowania). W kolejnym kroku za pośrednictwem Aplikacji do szyfrowania Wykonawca zaszyfruje folder zawierający dokumenty składające się na ofertę.11.6. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 pzp.11.7. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).11.8. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 8.1. Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt. 4) – ponieważ wymaga złożenia próbki – stanowiącej część oferty, której nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.8.2. Część oferty – próbkę opisaną w rozdziale 16 SWZ wykonawca przekazuje: a) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz 2188 oraz z 2019 r. poz. 1051 i 1495), b) osobiście lub c) za pośrednictwem posłańca.8.3. Paczka/koperta, zaklejona(zamknięta) zawierająca Część oferty z próbką kierowana do Zamawiającego musi być oznaczona w następujący sposób: „ZP-3/2021 Oferta –próbka. Nie otwierać przed dniem 08.04.2021 r., godz. 9.15.” i powinna być złożona na adres: Babiogórski Park Narodowy z siedzibą w Zawoi, 34-222 Zawoja 1403 przed terminem składania ofert określonym w rozdziale 12 SWZ.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego (Minister Funduszy i Polityki Regionalnej z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa), pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej Programem Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska – Słowacja 2014-2020 (Interreg PL-SK 2014-2020), jest administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją mikroprojektu p.n. „Czytanie natury” nr INT/EB/BES/1/V/A/0198. W sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z tym przetwarzaniem można się kontaktować z Inspektorem ochrony danych, e-mail: IOD@mfipr.gov.pl. Dane te administrator powierzył Stowarzyszeniu „Region Beskidy” z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Widok 18/1-3, 43-300 Bielsko-Biała, zwanym dalej Euroregionem, do przetwarzania w ramach Projektu Parasolowego. Euroregion jest administratorem dla danych gromadzonych w systemie teleinformatycznym Generator Wniosków i Rozliczeń. Dane te będą przetwarzane w celu obsługi wniosków i rozliczeń składanych w ramach Interreg PL-SK 2014-2020 , na podstawie umowy o dofinansowanie nr 53/BES/PL-SK zawartej z Babiogórskim Park Narodowym z siedzibą w Zawoi (BgPN), Zawoja 1403, 34-222 Zawoja w celu realizacji i rozliczania mikroprojektu „Czytanie natury” nr INT/EB/BES/1/V/A/0198. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest możliwy pod adresem: ul. Widok 18/1-3; 43-300 Bielsko-Biała lub pod adresem poczty elektronicznej: biuro@euroregion@beskidy.pl.BgPN jest podmiotem przetwarzającym dla danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją mikroprojektu „Czytanie natury”. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo skontaktować się: iodo@bgpn.pl lub pisemnie na adres: Babiogórski Park Narodowy, 34-222 Zawoja 1403, z dopiskiem „Inspektor ODO”;Podstawą prawną przetwarzania danych jest:- konieczność wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze, oraz podmiotach przetwarzających dane w imieniu i na rzecz administratora, na podstawie przepisów prawa unijnego i krajowego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO): a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego, oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego Rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 347 z 20.12.2013, str. 320-469);b) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1299/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie przepisów szczegółowych dotyczących wsparcia z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach celu „Europejska współpraca terytorialna” (Dz. Urz. UE. L 347 z 20.12.2013, str. 259-280);c) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1301/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i przepisów szczególnych dotyczących celu „Inwestycje na rzecz wzrostu i zatrudnienia” oraz w sprawie uchylenia rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 (Dz. Urz. UE L 347 z 20.12.2013, str. 289-302);d) rozporządzenia wykonawcze Komisji Europejskiej uzupełniającymi rozporządzenie ogólne, rozporządzenie EWT oraz rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1303/2013;e) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;f) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Będzie to miało miejsce w sytuacji, gdy przetwarzane są dane osobowe wykonawcy zamówienia publicznego;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. e RODO - przetwarzanie jest niezbędne o wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (w tym podmiotowi przetwarzającemu), m. in. do organizowanych działań informacyjno-promocyjnych w ramach realizacji projektu lub dotyczących Interreg PL-SK 2014-2020, w tym przetwarzania wizerunku.Odbiorcami danych osobowych będą:1. podmioty upoważnione do prowadzenia czynności (wizyty sprawdzające, kontrole i audyty w zakresie realizacji mikroprojektu i zachowania jego trwałości) zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi i unijnymi, aktualnymi dokumentami programowymi oraz Podręcznikiem Mikrobeneficjenta. 2. podmioty świadczące usługi, w tym związane z obsługą i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności, w szczególności dostawcy rozwiązań IT i operatorzy telekomunikacyjni;3. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;Podanie danych związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych. Podanie pozostałych związanych z wdrażaniem EWT Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 jest dobrowolne, ale odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości podjęcia stosownych działań.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 2 lat od zakończenia roku, w którym Minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego przekaże organom Unii Europejskiej zbiorcze zestawienie wydatków zawierające wydatki ostatecznie rozliczające zakończony projekt (zgodnie z art. w art. 140 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r.). W niektórych przypadkach, np. prowadzenia kontroli u Ministra przez organy Unii Europejskiej, okres ten może zostać wydłużony. Po upływie ww. okresu dane osobowe będą podlegały archiwizacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Osobie, której dane dotyczą, przysługuje:‒ prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),‒ prawo do sprostowania swoich danych (art. 16 RODO),‒ prawo do usunięcia swoich danych (art. 17 RODO) - jeśli nie zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 3 RODO,‒ prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych (art. 18 RODO),‒ prawo do przenoszenia swoich danych (art. 20 RODO) - jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie umowy: w celu jej zawarcia lub realizacji (w myśl art. 6 ust. 1 lit. b RODO), oraz w sposób zautomatyzowany ,‒ prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych (art. 21 RODO) - jeśli przetwarzanie odbywa się w celu wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, powierzonej administratorowi (tj. w celu, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. e RODO),‒ prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (art. 77 RODO) - w przypadku, gdy osoba uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne krajowe przepisy regulujące kwestię ochrony danych osobowych, obowiązujące w Rzeczpospolitej Polskiej. Dane osobowe nie będą objęte procesem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-3/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 91525,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wydanie kompletu publikacji w ramach realizacji indywidualnego polsko-słowackiego mikroprojektu p.n. „Czytanie natury” (numer projektu: INT/EB/BES/1/V/A/0198) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej INTERREG V-A Rzeczpospolita Polska – Republika Słowacka 2014-2020 oraz z budżetu państwa.Przedmiotem zamówienia jest:a) Wykonanie 85 rycin/rysunków o charakterze przyrodniczym/botanicznym,b) Pozyskanie 12 fotografii (opis fotografii w załączniku nr 1 – OPZ ZP-3/2021),c) Opracowanie dla każdej z publikacji projektu graficznego,d) Dokonanie redakcji, konsultacji i dwujęzycznej korekty tekstów,e) Nadanie numeru ISBN odpowiednim (wskazanym przez Zamawiającego) publikacjom,f) Skład i wydanie każdej z nich drukiem,g) Oprawa, konfekcjonowanie i dostawa do siedziby Babiogórskiego Parku Narodowego w Zawoi oraz do siedziby CHKO Horna Orava w Namestowie (Słowacja, 02901 Namiestów, ul. Bernolakova 4).Komplet publikacji, o którym mowa powyżej tworzą następujące publikacje:a) Barwny plakat z listwą umożliwiającą wieszanie,b) Książka o roślinach użytkowych,c) Książka – notes,d) Ulotka barwna w 3 wzorach,e) Zestaw przyrodniczych kart pracy w 6 wzorach,f) Zestaw pocztówek botanicznych,g) Przyrodniczy kalendarz biurkowy,h) Plansza do edukacyjnej gry typu memory,i) Zestaw kart do gry typu Piotruś.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – dane techniczne i opisy poszczególnych publikacji, a także dodatkowe informację związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79552000-8 - Usługi przetwarzania tekstu
79821100-6 - Usługi korektorskie
79822300-5 - Usługi składania
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a) Cena – 60%W ramach kryterium „Cena” ocenie podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ). Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami (art. 225 ust. 1 PZP). Ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:C = Cn/Co x 100 punktów x 60%gdzie: C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”, Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych Co - cena oferty ocenianejb) Jakość wykonania i walory estetyczne – 40%Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą próbkę, która jest przedmiotowym środkiem dowodowym w rozumieniu art. 107 ust. 3, która będzie podlegała ocenie (przesłaną zgodnie z rozdziałem 8 SWZ), w której skład wchodzą:a) kalendarz ze spiralą barwnie ilustrowany, przynajmniej 6-cio kartowyb) gra o charakterze edukacyjnym z przynajmniej 20-stoma kartamic) ilustrowany materiał edukacyjny w postaci kart edukacyjnych lub broszurd) pozycja książkowa przynajmniej 80 stronnicowa w twardej oprawie szytoklejonej, z kapitałką, wyklejką i oklejką i z przynajmniej 20-stoma barwnymi ilustracjami w postaci rysunków e) próbka złożona z trzech rycin roślin występujących w masywie Babiej Góry f) próbka złożona z trzech rycin zwierząt kręgowych występujących w masywie Babiej GóryWykonawca musi dokładnie opisać, co wchodzi w skład próbki w dedykowanych punktach formularza ofertowego. W ramach kryterium „Jakość wykonania i walory estetyczne” punkty przyznawane będą za aspekty elementów składowych oferty na odpowiednich formularzach oceny punktowej opisane szczegółowo w rozdziale 16 SWZ ZP-3/2021. Próbki oceniane będą przez członków Komisji Przetargowej i/lub biegłych powołanych do oceny w/w kryterium. Celem niniejszego kryterium jest potwierdzenie jakości i walorów estetycznych, a także potwierdzenie, że Wykonawca spełni wymogi Opisu przedmiotu zamówienia i niniejszej SWZ. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Komisja przetargowa może przyznać następujące wartości punktów: 0,5 pkt, 1 pkt, 2 pkt, 3 pkt.16.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą punktacją za kryteria określone w pkt. 16.1. a) i b) – cena oraz jakość wykonania i walory estetyczne.16.3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.16.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.16.5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertąokreślonym w SWZ. 16.6. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.16.7. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 16.6., oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba ze zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonania i walory estetyczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4