Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (cztery...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (cztery zeszyty kwartalnika)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2023-11-15
  • ZamawiającyKrajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-06
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00478546
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (cztery zeszyty kwartalnika)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140580428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przy Rondzie 5

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 617 96 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kssip.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (cztery zeszyty kwartalnika)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a141cae1-7c77-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00274151/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury ( cztery zeszyty Kwartalnika)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=d02d3ad5-085f-43bf-b39c-b8dd2427afd5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Szczegółowy opis zawiera Rozdział 8 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO znajdują się w Rozdział 19 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BA-X.2611.30.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 326174,59 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 82740,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury polegające na wydaniu czterech zeszytów "Kwartalnik Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury".
Przedmiot zamówienia obejmuje:
A. przygotowanie do druku ww. publikacji, w tym wykonanie:
oprawy graficznej;
redakcji wydawniczej (obejmującej korektę merytoryczną, przygotowanie spisu treści, bibliografii załącznikowych);
korekty językowej (j. polski i j. angielski);
wykonanie składu i łamania;
B. druk publikacji w nakładzie 1000 sztuk (każdego zeszytu), oraz ich dystrybucję na terenie Polski, zgodnie z przekazaną listą dystrybucyjną;
C. stworzenie wersji elektronicznej publikacji w formatach EPUB, MOBI oraz PDF
(indywidualnego pliku dla każdego publikowanego tekstu w obrębie każdego z czterech zeszytów oraz finalnego składu każdego z czterech zeszytów Kwartalnika).
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79810000-5 - Usługi drukowania

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze

79821100-6 - Usługi korektorskie

79822000-2 - Usługi składu

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zam. będzie oceniał oferty według następujących kryt:
-cena oferty – 55 pkt,-doświadczenie osoby odpowiedzialnej za korektę merytoryczną w aspekcie prawniczym – 20 pkt,-doświadczenie osoby odpowiedzialnej za korektę w języku polskim (językową, stylistyczną, gramatyczną, interpunkcyjną) – 20 pkt,-aspekt środowiskowy: wykorzystanie do druku publikacji (cztery zeszyty kwartalnika) papieru wyprodukowanego z surowców pochodzących ze zrównoważonej gospodarki leśnej – 5 pkt
a)cena oferty, pkt. w kryterium cena oferty zostaną przyznane wg wzoru:
a = (C min/C n) x 55 pkt, gdzie:C min – cena oferty z najniższą ceną,C n – cena oferty ocenianej;
b)doświadczenie osoby odpowiedzialnej za korektę merytoryczną w aspekcie prawniczym. Wyk. otrzyma odpowiednio 5 pkt. za każdą dodatkową publikację (powyżej min.) i zgodnie z warunkami określonymi w rozdziale 6 ust. 2 pkt 4 lit. b ppkt I SWZ), o różnych niepowtarzających się tyt., dla których został nadany nr ISBN, ISSN lub eISSN, w całości z zakresu nauk prawnych i objętości co najmniej 100 str. każda (zastrzeżenie dotyczące objętości nie dotyczy zeszytów czasopism naukowych), przy której osoba odpowiedzialna za korektę merytoryczną w aspekcie prawniczym dokonała korekty merytorycznej w aspekcie prawniczym, łącznie nie więcej niż 20 pkt.
Ocena ofert w kryt. dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym (zał.nr 1 do SWZ) oraz w wykazie osób (zał. nr 8 do SWZ). W przypadku nie wypełnienia odpowiedniej rubryki dane nie podlegają uzupełnieniu w ramach kryterium oceny ofert. W przypadku nie wypełnienia odpowiedniej rubryki w wykazie osób (zał.nr 8 do SWZ) Wyk. otrzyma „0” pkt.
c) doświadczenie osoby odpowiedzialnej za korektę w języku polskim (językową, stylistyczną, gramatyczną, interpunkcyjną)
Wyk. otrzyma odpowiednio 5 pkt. za każdą dodatkową publikację (powyżej minimum i zgodnie z warunkami określonymi w rozdziale 6 ust. 2 pkt 4 lit. b ppkt II SWZ), o różnych niepowtarzających się tytułach i objętości co najmniej 100 str. każda (zastrzeżenie dotyczące objętości nie dotyczy zeszytów czasopism naukowych) w całości z zakresu nauk prawnych, przy której osoba odpowiedzialna za korektę w j.polskim dokonała korekty językowej, stylistycznej, gramatycznej i interpunkcyjnej, łącznie nie więcej niż 20 pkt.
Ocena ofert w kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym (zał.nr 1 do SWZ) oraz w wykazie osób (zał.nr 8 do SWZ). W przypadku nie wypełnienia odpowiedniej rubryki dane nie podlegają uzupełnieniu w ramach kryterium oceny ofert. W przypadku nie wypełnienia odpowiedniej rubryki w wykazie osób (zał. nr 8 do SWZ) Wykonawca otrzyma „0” pkt.
d) Wykorzystanie do druku publikacji (cztery zeszyty kwartalnika) papieru wyprodukowanego z surowców pochodzących ze zrównoważonej gospodarki leśnej
Wykonawca otrzyma 5 pkt jeżeli zadeklaruje w ofercie że, do druku publikacji (cztery zeszyty kwartalnika) wykorzysta papier wyprodukowany z surowców pochodzących ze zrównoważonej gospodarki leśnej, posiadający w swoim składzie co najmniej 70% włókien recyklingowych, certyfikowany oznakowaniem „PEFC Recycled” lub „FSC Recycled” lub innym równoważnym.
Ocena ofert w kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik numer 1 do SWZ).
Wykonawca, który nie zaznaczy odpowiedniej rubryki w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) Wykonawca otrzyma „0” punktów.
Ostateczna liczba punktów (O) uzyskanych przez Wykonawcę obliczana jest jako suma wszystkich punktów poszczególnych kryteriów.
O = a + b + c + d
2. Do oceny będą brane pod uwagę ceny brutto.
3. Wyniki powyższych działań zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w SWZ, która uzyska najwyższą sumę punktów w kryteriach wskazanych w ust. 2.
5. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 55

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt środowiskowy: wykorzystanie do druku publikacji (cztery zeszyty kwartalnika) papieru wyprodukowanego z surowców

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby odpowiedzialnej za korektę merytoryczną w aspekcie prawniczym

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby odpowiedzialnej za korektę w języku polskim (językową, stylistyczną, gramatyczną, interpunkcyjną)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w niniejszym rozdziale.
2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
4) Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej 2 publikacje w całości z zakresu nauk prawnych odpowiadające rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tzn. polegające na opracowaniu graficznym, wykonaniu redakcji tekstu, opracowaniu merytorycznym i stylistycznym, w tym korekcie merytorycznej w aspekcie prawniczym, korekcie w języku polskim (językowa, stylistyczna, gramatyczna, interpunkcyjna), techniczno-typograficznej, przygotowaniu spisu treści, opracowaniu bibliografii załącznikowych oraz adiustacji, składzie, łamaniu i druku oraz dystrybucji publikacji, dla których został nadany nr ISBN lub ISSN, o objętości min. 100 stron każda.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunek ten oceniany jest łącznie dla wszystkich podmiotów i wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia mogą łącznie wykazać jego spełnienie.
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 lub 7 do SWZ.
b) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w tym:
I. osobą, która będzie odpowiedzialna za korektę merytoryczną w aspekcie prawniczym, spełniającą następujące warunki:
wykształcenie co najmniej wyższe prawnicze,
biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
doświadczenie w zakresie wykonywania korekty merytorycznej w aspekcie prawniczym przy co najmniej 2 publikacjach (zeszytu czasopisma naukowego lub monografia lub komentarz) o różnych tytułach, dla których został nadany nr ISBN, ISSN lub eISSN, w całości z zakresu nauk prawnych i objętości co najmniej 100 stron każda (zastrzeżenie dotyczące objętości nie dotyczy zeszytów czasopism naukowych);
II. osobą odpowiedzialną za korektę w języku polskim (językową, stylistyczną, gramatyczną, interpunkcyjną) spełniającą następujące warunki:
wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie polonistyczne;
biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
doświadczenie w zakresie wykonania korekty stylistycznej, językowej, gramatycznej i interpunkcyjnej przy co najmniej 2 publikacjach o różnych tytułach, o objętości co najmniej 100 stron każda (zastrzeżenie dotyczące objętości nie dotyczy zeszytów czasopism naukowych), w tym co najmniej 1 w całości z zakresu nauk prawnych;
III. osobą która będzie wykonywać przedmiot zamówienia w zakresie korekty w języku angielskim;
IV. osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia w zakresie opracowania graficznego, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji komputerowego opracowania graficznego;
V. osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia w zakresie przygotowania publikacji do druku i wydruku, która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w realizacji składu, łamania i korekty techniczno-typograficznej.
Powyższe funkcje mogą być łączone przez jedną lub kilka osób, jednak warunki przypisane danej funkcji każdorazowo muszą być spełnione samodzielnie w całości.
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz na podstawie wykazu osób złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, składany w celu oceny oferty z zastosowaniem kryteriów Rozdział 14 ust. 2 lit. b i c) odpowiedzialnych za świadczenie usługi w zakresie doświadczenie osoby odpowiedzialnej za korektę merytoryczną w aspekcie prawniczym i korektę w języku polskim (językową, stylistyczną,
gramatyczną, interpunkcyjną) (załącznik nr 8 do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg Załącznika nr 1 do SWZ,
2) oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 (nr 7 jeżeli dotyczy) do SWZ, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
3) dokumenty rejestrowe / pełnomocnictwo,
4) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. 6 ust. 8. – załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy),
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdz. 6 ust. 4 i 5 załącznik nr 5 do SWZ (jeśli dotyczy),
6) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w rozdz. 11 ust. 8 (jeżeli dotyczy),
7) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, składany w celu oceny oferty z zastosowaniem kryteriów Rozdział 14 ust. 2 lit. b i c) (załącznik nr 8 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w rozdziale 6 ust. 2 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie lub wszyscy Wykonawcy łącznie. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim wypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

Szczegóły zawarte w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego – wzór umowy zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach opisanych projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-15 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminach określonych w art. 308 ust. 2 lub 3 ustawy Pzp.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3. Wybrany w drodze niniejszego postępowania Wykonawca winien przed podpisaniem umowy złożyć Zamawiającemu:
1) informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiającego;
2) pełnomocnictwo, chyba że dokumentach postępowania znajdują się dokumenty lub pełnomocnictwa upoważaniające osoby lub osobę do podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;
3) ewentualny wykaz podwykonawców.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia,
są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Niedopełnienie ww. formalności, nieprzedłożenie ww. dokumentów przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zmawiającego terminie, przed podpisaniem umowy, rozumiane będzie przez Zamawiającego, jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia Umowy oraz będzie potraktowane przez Zamawiającego jako niemożność zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6. Uwaga: oznakowania „FSC Recycled” oraz „PEFC Recycled” stanowią potwierdzenie wyprodukowania papieru z surowca pochodzącego ze zrównoważonej gospodarki leśnej oraz odpowiedniego udziału włókien wtórnych w składzie papieru. Produkty certyfikowane oznakowaniem „PEFC Recycled” oznaczają, iż co najmniej 70% materiału certyfikowanego PEFC pochodzi ze źródeł recyklingowych. Produkty certyfikowane oznakowanie „FSC Recycled” oznaczają, że co najmniej 85% surowca w gotowym produkcie musi pochodzić z recyklingu.
Zamawiający za równoważne uzna certyfikaty, które potwierdzają, iż papier który zostanie wykorzystywany do przygotowania publikacji został wyprodukowany z surowców pochodzących ze zrównoważonej gospodarki leśnej oraz składa się co najmniej w 70% z włókien recyklingowych.
Na etapie realizacji zamówienia, Zamawiający uprawniony będzie do żądania przedstawienia dowodów na potwierdzenie prawdziwości deklaracji złożonej przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawca nie ma ani dostępu do oznakowania, ani możliwości uzyskania go w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany Wykonawcy, Zamawiający zaakceptuje inne środki dowodowe, pod warunkiem że za ich pomocą Wykonawca udowodni, że oferowany przez niego papier spełnia ww. wymogi.
7. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę wobec którego zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. 2023 r., poz. 1497 ze zm.). Wykluczenie Wykonawcy następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy sankcyjnej.

Szczegółowe informacje dotyczące postępowania zawiera SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlece stałe sprzątanie i impregnacje schodów z granitu po montażu - Podhale
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlece stałe sprzątanie i impregnacje schodów z granitu po montażu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI