Usługi składu, druku i dystrybucji publikacji wydawanych przez Instytut Dziedzictwa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi składu, druku i dystrybucji publikacji wydawanych przez Instytut Dziedzictwa Solidarności w roku 2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-04-16
  • ZamawiającyINSTYTUT DZIEDZICTWA SOLIDARNOŚCI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00025626
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi składu, druku i dystrybucji publikacji wydawanych przez Instytut Dziedzictwa Solidarności w roku 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT DZIEDZICTWA SOLIDARNOŚCI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384288259

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wały Piastowskie 24

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-855

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 888804208

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ids1980.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ids1980.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

usługi z zakresu kultury

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi składu, druku i dystrybucji publikacji wydawanych przez Instytut Dziedzictwa Solidarności w roku 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69275dcb-91f3-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025626

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000008/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi składu, druku i dystrybucji publikacji wydawanych przez Instytut Dziedzictwa Solidarności w roku 2021

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://instytutdziedzictwasolidarnosci.bip.gov.pl/search/publiccontracts/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającyma Wykonawcami odbywa się przy użyciu: a) poczty elektronicznej – adres e-mail: zamowienia@ids1980.plb) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, c) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu skrzynki epuap i miniPortalu opisane zostaływ Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystaniaz elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf3. Zamawiający zaleca składanie wszelkich dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na adres email: zamowienia@ids1980.pl z wyjątkiem oferty, która musi zostać przekazana Zamawiającemu za pomocą „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” w sposób określony w rozdziale XIV SWZ.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 20 MB.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodyz wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OBOWIĄZEK INFORMACYJNY DOTYCZĄCY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCHdostępny jest na stronie:https://instytutdziedzictwasolidarnosci.bip.gov.pl/obowiazek-informacyjny/292453_klauzula-informacyjna.htmloraz w rozdziale XXV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP/08/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia podstawowego jest usługa druku publikacji książkowych wydawanych przez Instytut Dziedzictwa Solidarności, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. Udzielanie zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie wg aktualnych potrzeb Zamawiającego, poprzez przekazanie Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu zleceń jednostkowych. Przedmiot zamówienia podstawowego obejmuje następujący zakres: niezbędne czynności przygotowawcze, tj. przygotowanie publikacji do druku i skład DTP; druk, oprawę publikacji zgodnie z parametrami wskazanymi przez Zamawiającego; dostawę nakładu rozumianą jako transport wydrukowanych książek (wraz z wniesieniem we wskazane miejsca w budynku) do siedziby Zamawiającego lub pod wskazany adres w mieście Gdańsk. Zamawiający zamierza zastosować prawo opcji obejmujące wysyłkę egzemplarzy dodatkowych, dodatkowy transport, usługi składu, łamania oraz usługi graficzne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79822000-2 - Usługi składu

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

79824000-6 - Usługi drukowania i dystrybucji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja 1 - Wysyłka egzemplarzy obowiązkowych Opcja 2 - Dodatkowy transport książekOpcja 3.1 - USŁUGA PODSTAWOWA: opracowanie książki do dodruku, naniesienie drobnych zmian i poprawek w tekście i grafice, wg wskazań Zamawiającego, skład książki DTP, wygenerowanie książki w wersji elektronicznej (PDF oraz EPUB)Opcja 3.2 USŁUGA CZĘŚCIOWA : wykonanie projektu typograficznego na podstawie wytycznych dostarczonych przez Zamawiającego , skład i łamanie tekstu książki oraz nanoszenie zmian i poprawek w tekście i grafice po składzie, wg wskazań Zamawiającego , skład książki DTP, wygenerowanie książki w wersji elektronicznej (PDF oraz EPUB)Opcja 3.3 – USŁUGA KOMPLEKSOWA : przygotowanie kompleksowego projektu graficznego książki tj.: opracowanie graficzne okładki oraz projektu typograficznego publikacji wraz z częścią fotograficzną, podpisy pod fotografiami – na podstawie tekstów oraz fotografii i/lub grafik przekazanych przez Zamawiającego, skład i łamanie tekstu oraz nanoszenie zmian i poprawek w tekście i grafice po składzie, skład książki DTP, wygenerowanie książki w wersji elektronicznej (PDF oraz EPUB).Szczegółowy opis opcji został zawarty w rozdziale III pkt 3 SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena poszczególnych kryteriów zostanie dokonana przez Komisję przetargową w oparciu o informacje i próbki przedstawione w ofercie Wykonawcy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 45,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: cena opcji

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osób

4.3.6.) Waga: 8,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zlecenia

4.3.6.) Waga: 12

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 usługi, polegające na druku publikacji w nakładzie min. 2 000 egz. każda, o łącznej wartości co najmniej 100 000 zł brutto.Zamawiający dopuszcza spełnienie warunku wykonania usługi, jeżeli data rozpoczęcia tej usługi będzie wcześniejsza niż trzy lata przed upływem terminu składania ofert, natomiast data zakończenia tej usługi nie będzie wcześniejsza niż trzy lata przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi zał. nr 3 do SWZ. b) dysponowanie min. 1 osobą, odpowiedzialną za świadczenie usług składu, łamania oraz usług graficznych opisanych w rozdziale III pkt. 3 SWZ, która spełnia łącznie min. warunki: posiada znajomość aplikacji graficznych, min., Adobe InDesign, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator; posiada min. 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu składu i łamania publikacji książkowych w tym składu DTP, w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert nabyła doświadczenie w wykonywaniu prac polegających na technicznym i graficznym przygotowaniu co najmniej 2 publikacji o łącznej objętości co najmniej 100 stron; posiada doświadczenie w wykonywaniu elektronicznych publikacji, tj. co najmniej 2 publikacji w formacie .pdf lub EPUB.Wzór wykazu osób odpowiedzialnych za świadczenie usług stanowi zał. nr 4 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawca zobowiązany będzie złożyć:c) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w rozdziale VIII (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ).d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji .

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wskazanych w rozdziale IX Wykonawca zobowiązany będzie złożyć:a) wykaz wykonanych usług , a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.b) wykaz osób odpowiedzialnych za świadczenie usług, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W zakresie potwierdzenia, że oferowana usługa spełnia wymagania Zamawiającego, oraz w celu oceny ofert w kryterium JAKOŚĆ, Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć próbki oferowanego papieru. Zamawiający wymaga złożenia dwóch próbek papieru drukarskiegoSzczegółowy opis próbek został zawarty w rozdziale VI SWZOdpowiednio zapakowaną i oznaczoną próbkę, która będzie stanowić część oferty, o której mowa w rozdziale VI SIWZ należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego na adres:Instytut Dziedzictwa Solidarności, ul. Wały Piastowskie 24, 80-855 Gdańsk, III piętro, pok. 327.za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 ze zm.) lub za pośrednictwem kuriera lub osobiście nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert (16.04.2021 r. do godz. 10.00).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty dodatkowe oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. (wzór stanowi zał. nr 7 do SWZ).W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum): Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie publiczne są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Treść pełnomocnictwa pełnomocnika powinna dokładnie określać zakres umocowania, w tym wskazywać czy pełnomocnik uprawniony jest do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia czy również do zawarcia umowy.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum. Złożenie oferty wspólnej, bez ustanowienia pełnomocnika reprezentującego wszystkich występujących wspólnie Wykonawców, skutkuje jej odrzuceniem. Ofertę składa pełnomocnik (lider konsorcjum) w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający przed zawarciem umowy ramowej wezwie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy ramowej, w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-16 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.2. Podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.3. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty oraz przesłaniem próbki ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziałuw postępowaniu.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.5. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.6. Zamawiający zwraca wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich próbki. Zamawiający zwraca wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, na jego wniosek, złożone przez niego próbki, o ile nie stanowią one załączników do umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający może zwrócić złożone przez wykonawcę próbki, jeżeli wniosek,o którym mowa w ust. 1 i 2, nie został złożony w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego albo unieważnienia postępowania.8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej.
2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kompleksowe sprzątanie obiektu hotelowo-restauracyjnego- Jastarnia Jurata
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kompleksowe sprzątanie obiektu w Juracie. Posiadam 114 apartamentów plus restauracja i części ogólnodostępne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI