Usługi poligraficzne w zakresie druku i przygotowania w drukarni od etapu wykonania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi poligraficzne w zakresie druku i przygotowania w drukarni od etapu wykonania form drukowych (na podstawie wzorów dostarczonych przez Zmawiającego) po druk. W zakres zamówienia wchodzi również pakowanie i dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2020-02-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyŁódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-10
  • Numer ogłoszenia510935-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 510935-N-2020 z dnia 2020-02-10 r.

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi: Usługi poligraficzne w zakresie druku i przygotowania w drukarni od etapu wykonania form drukowych (na podstawie wzorów dostarczonych przez Zmawiającego) po druk. W zakres zamówienia wchodzi również pakowanie i dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 43080020000000, ul. ul. Piotrkowska  104 , 90-926  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 042 6641526, 6641210, e-mail zamowienia@lodz.uw.gov.pl, faks 426 641 112.
Adres strony internetowej (URL): www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.lodz.uw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Tak. Pisemnie. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiajacego, Sekretariat Biura Kadr, Płac i Budżetu
Adres:
ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, bud. "E", pokój 133

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi poligraficzne w zakresie druku i przygotowania w drukarni od etapu wykonania form drukowych (na podstawie wzorów dostarczonych przez Zmawiającego) po druk. W zakres zamówienia wchodzi również pakowanie i dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Numer referencyjny: KPB-V.273.49.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wizytówki Wizytówki ze znakiem logo urzędu gramatura 240-260 g/m2, wielkość 85 mm x 55 mm, kolor biały, (wzór do wglądu u zamawiającego) nakład – łącznie 5 000 sztuk Obwoluty papierowe Teczki z logo (znak orła umieszczony centralnie na głównej stronie w kolorze lub bez) z dopiskiem: 1. Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi 2. Wojewoda Łódzki 3. Dyrektor Generalny Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego format A3 (złożone na pół) gramatura 246 g/m2, kratka elfenbens (wzór do wglądu u zamawiającego), nakład – łącznie 6 000 sztuk. Dyplomy Dyplom zawiera logo urzędu i napis DYPLOM gramatura 246 g/m2, kratka elfenbens format A 4 nakład – łącznie 1 000 sztuk (wzór do wglądu u zamawiającego)) Zaproszenia okolicznościowe Gramatura 246 g/m2, kratka elfenbens format 210 x 100 mm, format A4 lub inny zbliżony (przykładowy wzór do wglądu u Zamawiającego, lub wygląd zostanie określony indywidualnie zgodnie z zapotrzebowaniem) nakład - łącznie 5 000 szt. Plakaty Druk jednostronny, kolorowy lub czarno-biały, format A3 lub A2, papier kredowy, gramatura 180-200 g/m2 (wygląd zależnie od potrzeb określi Zamawiający), nakład – łącznie 3 000 sztuk Potwierdzenia odbioru Format ok. 16 cm x 10,5 cm, kolor biały, gramatura 246 g/m2, brzegi pokryte klejem (wygląd zależnie od potrzeb określi Zamawiający), nakład 100 000 szt. Kalendarze trójdzielne Główka z logo urzędu oraz np. fotografią urzędu (zdjęcie do uzgodnienia z zamawiającym) kaszerowane, podkład - karton 300 g/ m2, 3 kalendaria naklejane, papier offsetowy 90 g/ m2, druk kolorowy, nakład - łącznie 700 sztuk Publikacje broszurowe i katalogowe Forma książkowa, zszywane/klejone, druk kolor/czarno-biały, format A3, po złożeniu A4, gramatura okładki 250g/m2, gramatura wkładu 80-90 g/ m2, ilość stron do 40 (przykładowy wzór do wglądu u Zamawiającego) nakład – łącznie 40 000 szt. Wydawnictwa książkowe Forma książkowa, zszywane/klejone, druk kolor/czarno-biały, format A 5, gramatura okładki 250 g/ m2, gramatura wkładu 80-90 g/ m2, ilość stron do 300 (przykładowy wzór do wglądu u zamawiającego), nakład - łącznie 500 sztuk Druki na potrzeby orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności Wg załączonych wzorów zgodnie z potrzebami (format A3 i A4 dwustronne, druk czarny, gramatura papieru standardowa) - druki A3 dwustronne – 2000 szt. - druk A4 dwustronne – 2000 szt. Plakaty dla osób bezdomnych Format papieru - B1, druk kolorowy, jednostronny, rodzaj papieru - kredowy, gramatura papieru - 170g, sposób pakowania - 28 rulonów po 25 szt., ostateczny wzór plakatu zostanie dostarczony Wykonawcy przez Zamawiającego w formie elektronicznej, nakład: 700 szt. Ulotki z informacjami dla osób bezdomnych Format papieru –A5 (pionowy), druk kolorowy, dwustronny, rodzaj papieru-kredowy, gramatura papieru – 170g, ostateczny wzór plakatu zostanie dostarczony Wykonawcy przez Zamawiającego w formie elektronicznej, nakład: 500 szt. Wizytówki Wizytówki ze znakiem logo urzędu gramatura 240-260g/m2, wielkość 85 mm x 55 mm, kolor biały, (wzór do wglądu u zamawiającego) ilość 500 sztuk Teczki okolicznościowe Wykonane z tektury o gramaturze 300g/m2 lub podobny materiał, format po złożeniu A4+, z logo ŁUW, motywem myśliwskim, napisem Państwowa Straż Łowiecka, ilość 20 szt. Druki samokopiujące Druki na potrzeby PSŁ do kontroli i prowadzonych spraw karnych, format A4, ilość 200 szt. Dyplomy Zawiera logo urzędu i napis DYPLOM, gramatura 246g/m2, format A4, kratka elefenbens (wzór do wglądu u Zamawiającego), ilość 30 szt. Zaproszenia okolicznościowe Gramatura 246g/m2, kratka elefenbens, format 210 x 100 mm, wzór zostanie określony indywidualnie zgodnie z zapotrzebowaniem, ilość 40 szt. Ulotki Format papieru A5, druk pionowy, kolorowy, dwustronny, gramatura 170g/m2, ostateczny wzór zostanie dostarczony Wykonawcy przez Zamawiającego, ilość 50 szt. Obwieszczenia Format 70/100 cm na papierze offsetowym o grubości „100”, tekst jednostronny (około 1040 znaków), białe tło z czarnym tekstem, pakowanie obwieszczeń w paczki o określonej ilości i przesyłanie ich do 24 jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatu województwa łódzkiego, ilość 2600 egz. Publikacje broszurowe (materiały poszkoleniowe) Format A3, po złożeniu A4, zszywany, druk dwustronny kolorowy, okładka z błyszczącą folią – 250 g/m2, środek – 130-150 g/m2, liczba stron do 32; 300 szt. Teczki papierowe Format po złożeniu A4+, grzbiet ok. 5 mm, nadruk w kolorze, papier 300g/m2, wykończenie teczek z folii matowej, ilość 200 szt. Plakaty Format A0 lub B0, gramatura 120-150g/m2, kolorowy, plakaty na szkolenie, ilość 2 szt. Kopiowanie Od A4 do rozmiarów niestandardowych np. załączniki w formie wstęgi, kolorowy, gramatura 80g/m2, ilość 100 szt. Druk jednostronny Format A4, kolorowy, gramatura 120g/m2, ilość 200 szt. Druk jednostronny Format A4, czarno-biały, gramatura 80g/m2; ilość 500 szt. Druk dwustronny Format A4, druk czarny, papier biały o gramaturze 80/m2, według przesłanych elektronicznie wzorów w formacie WORD lub PDF (Zamawiający każdorazowo przy przekazywaniu materiałów do druku uzgodni treść dokumentu), ilość wydruków zależy od ilości prowadzonych postepowań, zamówienie szacunkowe 5000 szt. Wykonanie wniosku paszportowego Druk o wymiarach 297x139 mm, bigowany i składany, druk dwustronny, kolor kartonu biały, karton wykonawcy, karton offsetowy o gramaturze 170 g/m², wykonanie wniosku według przesłanego wzoru lub w PDF, ilość 120000 szt. Teczki okolicznościowe Wykonane z tektury o gramaturze 1230 g/m² lub podobnego materiału, format A4, tektura oklejona folią bordową, na pierwszej stronie wytłoczone godło Rzeczpospolitej Polskiej w kolorze złotym, teczka opasana ozdobną taśmą w kolorze złotym, materiały wykonawcy. Wzór teczki do wglądu, ilość 500 szt. Druk jednostronny Papier wykonawcy, format A3 zadrukowanych jednostronnie, nadruk czarny, papier biały o gramaturze 80g/m², wykonanie druków według przesłanego wzoru lub w PDF, ilość 3000 szt. Druk dwustronny Papier wykonawcy, formatu A3 zadrukowanych dwustronnie, nadruk czarny, papier biały o gramaturze 80g/m², wykonanie druków według przesłanego wzoru lub w PDF, ilość 12000 szt. Druk jednostronny Papier wykonawcy, format A4 zadrukowanych jednostronnie, nadruk kolorowy, papier biały o gramaturze 80 g/m², wykonanie druków według przesłanego wzoru lub w PDF, ilość 1000 szt. Druk jednostronny Papier wykonawcy, format A4 zadrukowanych jednostronnie, papier biały o gramaturze 80 g/m², wykonanie druków według przesłanego wzoru lub w PDF, ilość 8000 szt. Druk dwustronny Papier wykonawcy, format A4 zadrukowanych dwustronnie, nadruk czarny, papier biały o gramaturze 80 g/m², wykonanie druków według przesłanego wzoru lub w PDF, ilość 8000 szt. Druk jednostronny Papier wykonawcy, format A5 zadrukowanych jednostronnie, nadruk czarny, papier biały o gramaturze 80 g/m², wykonanie druków według przesłanego wzoru lub w PDF, ilość 20000 szt. Rejestry Format A4 (drukowane dwustronnie czarno-białe, szyte, wykonane według wzoru) Materiały wykonawcy, ilość 100 kart.

II.5) Główny kod CPV: 79820000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegóóowych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegóóowych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę poligraficzną o wartości min. 50 000 zł. brutto, poprzez złożenie dokumentów, o których mowa w rozdz. VII ust. 1 i 5 SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy od dnia złozenia zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej Rozporządzenie) informujemy, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewoda Łódzki. Siedzibą Wojewody Łódzkiego jest Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź. Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: /42/ 664-10-00; adresu e-mail: kancelaria@lodz.uw.gov.pl; skrytki ePUAP: /lodzuw/skrytka. 2. W sprawach związanych z danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod@lodz.uw.gov.pl. 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zakup usług poligraficznych na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi; znak:KPB-V.273.49.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz dochodzenia i egzekwowania roszczeń wynikających z zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych powyżej, Państwa dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być: 4.1. podmioty upoważnione do odbioru Państwa danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa; 4.2. podmioty, które przetwarzają Państwa dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające). 5. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego powyżej celu, jednak nie dłużej niż przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania Umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania Umowy. Ponadto przez wymagany przepisami prawa okres archiwizacji zgodny z kategorią archiwalną, wynikającą z Jednolitego rzeczowego wykazu akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie i urzędów obsługujących te organy. 6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Państwu: 6.1. prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 Rozporządzenia; 6.2. prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 Rozporządzenia; 6.3. prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 Rozporządzenia; 6.4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 Rozporządzenia; 6.5. prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 Rozporządzenia; 6.6. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 Rozporządzenia. (Uwaga: realizacja powyższych praw musi być zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych). 7. W przypadku, w którym przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia), przysługuje Państwu prawo do cofnięcia jej w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 8. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia. 9. Podanie przez Państwa danych osobowych jest: 9.1. obowiązkowe, jeżeli wynika z przepisów prawa i jest warunkiem załatwienia sprawy w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi; 9.2. dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie zgody, jednak jest niezbędne do załatwienia sprawy w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi. 10. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie znakowania na stalowych kubkach - Konstantynów Łódzki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wycenę znakowania/nadrukowania na stalowych kubkach termicznych ilości 50 i 100 szt. Logo 2 kolory do 5 cm w podstawie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI