Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi poligraficzne – Druk i dostawa czasopisma Nasze Korzenie – 2 numery oraz Biuletynu muzealnego – 4 numery
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Mazowieckie w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000285758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tumska 8
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@muzeumplock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumplock.bip.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Upowszechnianie kultury, sztuki i edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi poligraficzne – Druk i dostawa czasopisma Nasze Korzenie – 2 numery oraz Biuletynu muzealnego – 4 numery
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-262af873-9302-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00026746/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi poligraficzne – Druk i dostawa czasopisma Nasze Korzenie – 2 numery oraz Biuletynu muzealnego – 4 numery
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.muzeumplock.bip.org.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.muzeumplock.bip.org.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 2) Zamawiający wyznacza następującą osobę do kontaktu z Wykonawcami:Marzena Załęska tel. 784-00-8980.3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP, wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: ”Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. 6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuję się datę ich przekazania na ePUAP.7) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271/1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne – Druk i dostawa czasopisma Nasze Korzenie – 2 numery oraz Biuletynu muzealnego – 4 numery.1. „Nasze Korzenie” - czasopismo, ISSN 2084-2600 - dwa numery 18, 19 - 2021 nr 1; 2021 nr 2:„Nasze Korzenie” nr 18 - 2021 nr 1 format A4 (210 × 297 mm – szerokość × wysokość)nakład 600 egz.kolor druku CMYK+CMYKokładka 4 s.środek 80 s.: papier biały kredowany matowy 115 gokładka karton biały 250 g, druk CMYK+CMYK+lakier matowy offsetowysposób łączenia grzbietu: szycie nićmiokładka zakrywająca z dwoma przegnieceniami, dwoma złamami, przyklejona do grzbietutermin przyjęcia nakładu: 2021 nr 1 – po podpisaniu umowy z wybranym wykonawcą; „Nasze Korzenie” nr 19 - 2021 nr 2 format A4 (210 × 297 mm – szerokość × wysokość)nakład 600 egz.kolor druku CMYK+CMYKokładka 4 s.środek ok.80 s.: papier biały kredowany matowy 115 g Liczba stron podana została orientacyjnie. Zamawiający zakłada możliwość zwiększenia ilości stron do 20%. Wykonawca możliwość zwiększenia ilości stron uwzględni w cenie ryczałtowej dla przedmiotowego elementu zamówienia.okładka karton biały 250 g, druk CMYK+CMYK+lakier matowy offsetowysposób łączenia grzbietu: szycie nićmiokładka zakrywająca z dwoma przegnieceniami, dwoma złamami, przyklejona do grzbietutermin przyjęcia nakładu: 2021 nr 2 – 31 X 2021Przed podpisaniem do druku muzeum prosi o przedstawienie wykonanej przez drukarnię makiety każdego numeru ze stosunkowo wierną próbą kolorystyczną.2. „Biuletyn Muzealny” Muzeum Mazowieckiego w Płocku - czasopismo, ISSN 1734-6835 - cztery numery: 55, 56, 57, 58 - 2021 nr 1; 2021 nr 2; 2021 nr 3; 2021 nr 4format A4 (210 × 297 mm; szerokość × wysokość)objętość 12 str. (nie ma okładki)nakład 500 egz.kolor druku CMYK+CMYK; papier kreda biała matowa 115 głączenie grzbietu zeszytoweZamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z druku i dostawy jednego z czterech numerów „Biuletynu Muzealnego”, o czym Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony.W powyższym przypadku Zamawiający zastrzega prawo do obniżenia łącznej wartości wynagrodzenia umowy o wartość przedmiotowego elementu zamówienia. Wykonawca powyższe zastrzeżenie uwzględni przy obliczeniu ceny oferty. Przed podpisaniem do druku muzeum prosi o przedstawienie wykonanej przez drukarnię makiety każdego numeru ze stosunkowo wierną próbą kolorystyczną.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 255 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10