Usługi drukowania dla Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi drukowania dla Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-10-28
  • ZamawiającyNarodowa Agencja Wymiany Akademickiej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00238967
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi drukowania dla Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368205180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Polna 40

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-635

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 390 35 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 826 28 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nawa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawa.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa Osoba Prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Nauka i Szkolnictwo Wyższe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi drukowania dla Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7585ff23-3185-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238967

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007834/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi drukowania i powiązane

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://nawa.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nawa.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się w języku polskim za pośrednictwem
Platformy zakupowej pod adresem https://nawa.ezamawiajacy.pl. Zamawiający nie przewiduje
komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Dokumentacja niniejszego postępowania została opublikowana na Platformie. Szczegółowe informacje
o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania
oświadczeń i dokumentów zwarte są w SWZ Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz.
2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie
Zakupowej, w tym informację nt. specyfikacji połączenia, tj.: a) Stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC, o
następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c) Zainstalowana
dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,najlepiej w najnowszej wersji; d) Włączona
obsługa JavaScript;e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie
.pdf. Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2 ww. Rozporządzenia dopuszcza formaty przesyłanych danych
tj. plików o wielkości do 75 MB w formatach:.pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .txt, .rtf, .xps, .odt, .ods, .odp,
.ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff,.png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a,
.mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z,.html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt.
Szczegółowe informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz
sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów zwarte są w SWZ. Ilekroć w SWZ, a także wzałącznikach do SWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też
poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania zdokumentem w postaci papierowej, należy przez
to rozumieć że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby (osób) uprawnionej
(uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego
wykonawca polega zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub innym
dokumencie potwierdzającym umocowanie do reprezentowanie lub osobę (osoby) upoważnioną do
reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega na
podstawie pełnomocnictwa. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego
w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest
równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio podpisem
kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Usługi drukowania dla Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Usługi drukowania dla Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Druk i dostawa czasopisma "Przegląd Pożarniczy" w 2022 r.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI