Usługa wykonania składu max. 45 arkuszy wydawniczych do czasopisma Energetyka Rozproszona...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa wykonania składu max. 45 arkuszy wydawniczych do czasopisma Energetyka Rozproszona wydawanego w ramach projektu „Rozwój energetyki rozproszonej w klastrach energii” - KC-zp.272-66/21
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-04-23
  • ZamawiającyAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00033517
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wykonania składu max. 45 arkuszy wydawniczych do czasopisma Energetyka Rozproszona wydawanego w ramach projektu „Rozwój energetyki rozproszonej w klastrach energii” - KC-zp.272-66/21

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wykonania składu max. 45 arkuszy wydawniczych do czasopisma Energetyka Rozproszona wydawanego w ramach projektu „Rozwój energetyki rozproszonej w klastrach energii” - KC-zp.272-66/21

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5ec03a8-9c3b-11eb-a19a-4e912ff8be73

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033517

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.dzp.agh.edu.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :Wniniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresemhttps://e-propublico.pl lub poczty elektronicznej.Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jestbezpłatne.Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: Usługa wykonania składu, łamania i nanoszenia korekty wydawniczej dla max. 45 arkuszy wydawniczych do czasopisma Energetyka Rozproszona wydawanego w ramach projektu "Rozwój energetyki rozproszonej w klastrach energii" współfinansowanego ze środków NCBiR w ramach programu badań naukowych i prac rozwojowych "Społeczny i gospodarczy rozwój Polski w warunkach globalizaujących się rynków" - GOSPOSTRATEG - KC-zp.272-66/21 Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunkikorzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://epropublico.pl oraz uznaje go za wiążący.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musiposiadać konto na Platformie.Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnionądo reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisuelektronicznego, podpisuzaufanego lub podpisu osobistego.Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo –aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:a) stały dostęp do sieci Internet;b) posiadaniedowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),c) komputer z zainstalowanym systememoperacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,d) zainstalowanadowolna przeglądarka internetowa- Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarekinternetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, MozillaFirefox, Google Chrome, Opera),e)włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanychdanych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf,.doc, .docx., .xlsx, .xml.W postępowaniu, wszelkieoświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy(karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacjiprzesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.Ofertę,wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formieelektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanympodpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone wrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przezWykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegółoweokreślenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 27 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KC-zp.272-66/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa wykonania składu, łamania i nanoszenia korekty wydawniczej dla max. 45 arkuszy wydawniczych do czasopisma Energetyka Rozproszona wydawanego w ramach projektu "Rozwój energetyki rozproszonej w klastrach energii" współfinansowanego ze środków NCBiR w ramach programu badań naukowych i prac rozwojowych "Społeczny i gospodarczy rozwój Polski w warunkach globalizaujących się rynków" - GOSPOSTRATEG - KC-zp.272-66/21

4.2.6.) Główny kod CPV: 79822000-2 - Usługi składu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału wpostępowaniu: Zdolność techniczna lub zawodowa Wiedza i doświadczenie: Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował lub jest w trakcie realizacji usług składu i łamania czasopism w liczbie co najmniej 20 arkuszy wydawniczych, w tym co najmniej: -2 arkuszy wydawniczych o składzie bardzo trudnym, -2 arkuszy wydawniczych o składzie trudnym, -6 arkuszy wydawniczych o składzie średnio trudnym -i 10 arkuszy wydawniczych o dowolnym stopniu trudności.Stopień trudności arkuszy został określony w pkt. 4.1 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w niniejszej SWZ, Zamawiający żądaaby Wykonawca złożył wraz z ofertą: 1. Oświadczenie z art. 125 ust 1 Pzp. - o niepodleganiuwykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia wzakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 i 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będąstanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełniawarunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzoramistanowiącymi Załącznik Nr 2 i 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezwykonawców oświadczenia, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału wpostępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazujespełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, wprzypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,wraz z oświadczeniami, o których mowa powyżej, także oświadczenia podmiotu udostępniającegozasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianiewarunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje sięna jego zasoby (dla każdego z tych podmiotów odrębnie (zał. 2A)).2. Zobowiązanie podmiotuudostępniającego zasoby. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu dodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowyśrodek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę,którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni,aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:1. Dokumentydotyczące przynależności do grupy kapitałowejOświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą,który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samejgrupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty luboferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzórzałącznik nr 6 do SWZ;2. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lubciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, narzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodówokreślających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz któregodostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych sąwykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów – oświadczenie wykonawcy; W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłychnadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywaniepowinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Jeżeli wykonawca powołuje się nadoświadczenie w realizacji dostaw lub usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wwykazie należy wskazać dostawy lub usługi, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośredniouczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniubezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.3. Wykaz osób wyznaczonych do realizacjizamówienia.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotamibudowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanychprzez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.4. W odniesieniu dowarunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia oświadczenia (formularzoferty) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególniwykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda wraz z ofertą złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty,stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta zprzygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawieraćwszystkie informacje wymagane we wzorze.2. Pełnomocnictwo lub inny dokumentpotwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy.Upoważnienie osób podpisującychofertę wynikać musi bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli upoważnienietakie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego właściwegorejestru), to do oferty należy dołączyć inny dokument potwierdzający umocowanie doreprezentowania wykonawcy.3. W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotutrzeciego:-Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środekdowodowy (jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniającychzasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp)-Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu orazspełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 2A)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu izawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pełnomocnictwo należy dołączyć dooferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:1) postępowania o udzieleniezamówieniepublicznego, którego dotyczy;2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnieo udzielenie zamówienia;3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jegoumocowania.3.Zamawiający nie określa sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniuprzez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności.2.Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art.454 oraz 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dopuszcza się następujące zmianyumowy w przypadku: a) gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego,która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy, b) urzędowej zmianywysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, którychta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawkipodatku. c) terminów realizacji z uwagi na okoliczności, których nie można było przewidzieć po stronie Zamawiającego lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy ,d) ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywaniaczęści zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-22

2021-04-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę piaskowanie elementów motocykla - Libiąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Jakie są koszta piaskowania gołej ramy, wahacza , jednego błotnika i kilku drobnych elementów motocykla jawa 350. Czekam na kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI