Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa poligraficzna naświetlania płyt CTP, druk i oprawę czterech numerów kwartalnika „Kronika Wielkopolski” w 2021 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Biblioteka Publiczna i Centrum Animacji Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639665348
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Prusa 3
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-819
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@wbp.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbp.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa poligraficzna naświetlania płyt CTP, druk i oprawę czterech numerów kwartalnika „Kronika Wielkopolski” w 2021 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0a48fcb-9cf6-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015230/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa poligraficzna - druk i oprawa 4 numerów kwartalnika "kroniki Wielkopolski"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wbp_poznan3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wbp_poznan
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Stałydostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 56 KB/s.2) Komputer klasyPC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 10lub iOS; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemówoperacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania:128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MSInternet Explorer 11 z obsługą Active X lub FireFox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit.3)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa: Chrome; Mozilla, FireFox, Safari.4) Podłączony lubwbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatuużywanego przez Wykonawcę.5) Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:•Dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES.• Dopuszcza się podpisaniedokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. Wzwiązku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.• W przypadkupodpisywania dokumentów podpisem zewnętrznym – Wykonawca spakuje pliki (podpis + dokument) wjedno archiwum (Zamawiający dopuszcza formaty .zip, .7z, RAR) i spakowany plik umieści naPlatformie .W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym awykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, w tym oświadczenia składanego napodst. art. 125 ust. 1, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Wszelką korespondencjęzwiązaną z niniejszym postępowaniem należy kierować za pomocą platformy. Składane dokumentymuszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestWojewódzka Biblioteka Publiczna i Centrum Animacji Kultury ul.B Prusa 3 60-819 Poznań tel. 61 66-40-8502. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się zInspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: Justyna Chomicz iod@wbp.poznan.pl.3. Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia,prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lubobrony przed roszczeniami.4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:1) ustawa z 11.9.2019r. – Prawo zamówień publicznych;2) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;3) ustawa z14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WBP 2-2021TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 186000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie stanowi usługę poligraficzną naświetlania płyt CTP , druk i oprawa czterech numerów kwartalnika „Kronika Wielkopolski” w 2021 r. i stanowi: 1) wykonanie składu tekstu, reprodukcja ilustracji z kadrowaniem oraz ewentualną korektą i obróbką, przełamanie w kolumny o formacie 28×45 cyc z zastosowaniem żywej paginy, wykonanie odbitek korektorskich, naniesienie korekty technicznej, montaż okładki;2) naświetlanie płyt CTP,3) druk wnętrza egzemplarza w formacie B5, w kolorze czarnym, na papierze offsetowym III kl. 80 g;4) druk pięciobarwnej okładki w formacie B5, offsetem na kartonie 250 g białym płótnowanym, lakierowanym;5) oprawa miękka, klejona całości nakładu i pakowanie w paczki po 20 egzemplarzy, z opisem zawartości na paczce;6) objętość kwartalnika – łącznie w całym roku 56 arkuszy wydawniczych i 52 arkusze druku, średnia objętość jednego numeru 13 arkuszy druku;7) nakład każdego numeru 900 egz.;8) termin realizacji zamówienia – sukcesywnie, w terminie 30 dni od daty otrzymania kompletu materiałów danego numeru;9) odbiór materiałów wyjściowych oraz dostarczenie i odbiór odbitek korektorskich w siedzibie Zamawiającego;10) dostarczenie gotowego nakładu transportem Wykonawcy pod dwa adresy w Poznaniu i Gądkach, wraz z rozładunkiem;11) przekazanie każdorazowo Zamawiającemu płyty CD z ostateczną wersją składu i okładki danego numeru w formacie .pdf;12) termin zakończenia wszystkich prac – 23 grudnia 2021 r.Uwaga: Teksty mają zróżnicowany, przeważnie znaczny stopień skomplikowania (w tym tabele i przypisy oraz cytaty w formie wierszowanej), z dużą ilością naniesionych odręcznie poprawek adiustacyjnych. Dostarczane będą w formie papierowej i w miarę możliwości elektronicznej (w różnych edytorach). W każdym numerze wśród tekstu występuje ok. 80-120 ilustracji jednobarwnych, przekazywanych w formie odbitek na papierze lub w wersji elektronicznej (w różnych formatach), w większości przypadków z koniecznością wykonania kadrowania i korekty odcieni. Zamawiający konieczne do realizacji materiały wyjściowe będzie przekazywał Wykonawcy wraz z niezbędnymi wyjaśnieniami.Czasopismo opatrzone jest numerem ISSN 0137-3102.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79822100-3 - Usługi tworzenia matryc
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy