Usługa poligraficzna naświetlania płyt CTP, druk i oprawę czterech numerów kwartalnika...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa poligraficzna naświetlania płyt CTP, druk i oprawę czterech numerów kwartalnika „Kronika Wielkopolski” w 2021 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-23
  • ZamawiającyWojewódzka Biblioteka Publiczna i Centrum Animacji Kultury
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00033537
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa poligraficzna naświetlania płyt CTP, druk i oprawę czterech numerów kwartalnika „Kronika Wielkopolski” w 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Biblioteka Publiczna i Centrum Animacji Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639665348

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Prusa 3

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-819

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@wbp.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbp.poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytucja kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa poligraficzna naświetlania płyt CTP, druk i oprawę czterech numerów kwartalnika „Kronika Wielkopolski” w 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0a48fcb-9cf6-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033537

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015230/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa poligraficzna - druk i oprawa 4 numerów kwartalnika "kroniki Wielkopolski"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wbp_poznan

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wbp_poznan

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Stałydostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 56 KB/s.2) Komputer klasyPC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 10lub iOS; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemówoperacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania:128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MSInternet Explorer 11 z obsługą Active X lub FireFox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit.3)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa: Chrome; Mozilla, FireFox, Safari.4) Podłączony lubwbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatuużywanego przez Wykonawcę.5) Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:•Dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES.• Dopuszcza się podpisaniedokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. Wzwiązku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.• W przypadkupodpisywania dokumentów podpisem zewnętrznym – Wykonawca spakuje pliki (podpis + dokument) wjedno archiwum (Zamawiający dopuszcza formaty .zip, .7z, RAR) i spakowany plik umieści naPlatformie .W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym awykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, w tym oświadczenia składanego napodst. art. 125 ust. 1, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Wszelką korespondencjęzwiązaną z niniejszym postępowaniem należy kierować za pomocą platformy. Składane dokumentymuszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestWojewódzka Biblioteka Publiczna i Centrum Animacji Kultury ul.B Prusa 3 60-819 Poznań tel. 61 66-40-8502. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się zInspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: Justyna Chomicz iod@wbp.poznan.pl.3. Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia,prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lubobrony przed roszczeniami.4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:1) ustawa z 11.9.2019r. – Prawo zamówień publicznych;2) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;3) ustawa z14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WBP 2-2021TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 186000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie stanowi usługę poligraficzną naświetlania płyt CTP , druk i oprawa czterech numerów kwartalnika „Kronika Wielkopolski” w 2021 r. i stanowi: 1) wykonanie składu tekstu, reprodukcja ilustracji z kadrowaniem oraz ewentualną korektą i obróbką, przełamanie w kolumny o formacie 28×45 cyc z zastosowaniem żywej paginy, wykonanie odbitek korektorskich, naniesienie korekty technicznej, montaż okładki;2) naświetlanie płyt CTP,3) druk wnętrza egzemplarza w formacie B5, w kolorze czarnym, na papierze offsetowym III kl. 80 g;4) druk pięciobarwnej okładki w formacie B5, offsetem na kartonie 250 g białym płótnowanym, lakierowanym;5) oprawa miękka, klejona całości nakładu i pakowanie w paczki po 20 egzemplarzy, z opisem zawartości na paczce;6) objętość kwartalnika – łącznie w całym roku 56 arkuszy wydawniczych i 52 arkusze druku, średnia objętość jednego numeru 13 arkuszy druku;7) nakład każdego numeru 900 egz.;8) termin realizacji zamówienia – sukcesywnie, w terminie 30 dni od daty otrzymania kompletu materiałów danego numeru;9) odbiór materiałów wyjściowych oraz dostarczenie i odbiór odbitek korektorskich w siedzibie Zamawiającego;10) dostarczenie gotowego nakładu transportem Wykonawcy pod dwa adresy w Poznaniu i Gądkach, wraz z rozładunkiem;11) przekazanie każdorazowo Zamawiającemu płyty CD z ostateczną wersją składu i okładki danego numeru w formacie .pdf;12) termin zakończenia wszystkich prac – 23 grudnia 2021 r.Uwaga: Teksty mają zróżnicowany, przeważnie znaczny stopień skomplikowania (w tym tabele i przypisy oraz cytaty w formie wierszowanej), z dużą ilością naniesionych odręcznie poprawek adiustacyjnych. Dostarczane będą w formie papierowej i w miarę możliwości elektronicznej (w różnych edytorach). W każdym numerze wśród tekstu występuje ok. 80-120 ilustracji jednobarwnych, przekazywanych w formie odbitek na papierze lub w wersji elektronicznej (w różnych formatach), w większości przypadków z koniecznością wykonania kadrowania i korekty odcieni. Zamawiający konieczne do realizacji materiały wyjściowe będzie przekazywał Wykonawcy wraz z niezbędnymi wyjaśnieniami.Czasopismo opatrzone jest numerem ISSN 0137-3102.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79822100-3 - Usługi tworzenia matryc

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość druku: ze szczególnym uwzględnieniem fotografii, tabel, map, wykresów, obwoluty

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość oprawy: jakość wykonania oklejki i grzbietu

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W celu spełnienie warunku posiadania zdolności technicznej i zawodowej, Wykonawca musiwykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 usługi zgodne zopisem przedmiotu zamówienia, tj. polegające na naświetleniu płyt CTP, druku i oprawie książki.W wykazie należy podać datę wykonania i podmiot, na rzecz których usługa została wykonana,wraz z załączeniem dowodów określających czy usługa ta została wykonana należycie, przyczym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przezpodmiot, na rzecz którego usługa ta była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny oobiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 usługi zgodne zopisem przedmiotu zamówienia, tj. polegające na naświetleniu płyt CTP, druku i oprawie książki.W wykazie należy podać datę wykonania i podmiot, na rzecz których usługa została wykonana,wraz z załączeniem dowodów określających czy usługa ta została wykonana należycie, przyczym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przezpodmiot, na rzecz którego usługa ta była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny oobiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Książki (próbki), które zostaną wykorzystane do oceny oferty, tj. przydzielenia odpowiedniejliczby punktów w ramach kryteriów jakościowych. Książki te winne być wykonane w technicedokładnie takiej samej jak opisana w przedmiocie zamówienia ( technice offsetowej).Wykonawcy, którzy złożyli próbki do oferty wykonane w technice cyfrowej zostaną wykluczeni zpostępowania o udzielenie zamówienia. Próbki należy dostarczyć na adres Zamawiającego –60-819 Poznań ul. B.Prusa 3 z oznaczoną sygnaturą postępowania WBP 2-2021TP do dniaskładanie ofert określonego w przedmiotowym zamówieniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzieleniezamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10%wartości pierwotnej umowy, w przypadku zamówień na usługi, a zmiany te nie powodują zmianyogólnego charakteru umowy. 2. Wszelkie zmiany bądź uzupełnienia niniejszej umowy wymagająformy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.3. Zamawiający przewidujemożliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 455z zachowaniem zasad o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Pzp.4. Z uwzględnieniem zapisuart. 436 w zw. z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmianpostanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboruWykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowynastępujących aneksów:1) aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmianystawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego zgodnie z obowiązującymiprzepisami, z tym że cena brutto może ulec zmianie tylko w stopniu wynikającym ze zmianystawki podatkowej, zaś cena netto pozostaje bez zmian,2) aneks dopuszczający zmianęumówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecichuniemożliwiających wykonanie zamówienia, a które to działania nie są konsekwencją winyktórejkolwiek ze stron,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/wbp_poznan

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-23 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Organizacja składnicy akt - Nowy Tomyśl
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania11-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry , planujemy organizację składnicy akt w Naszej instytucji. Przygotowaliśmy pomieszczenie w którym miały by składować się dokumenty. Poszukujemy firmy , która pomoże Nam uporządkować i wybrakować dokumentacje kadrowa i księgową oraz zorganizować od podstaw składnicę akt.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Poznań: Usługi sportowo-rekreacyjne
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Druk publikacji Kolory Miasta
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Dostaw drukowanych książek – część 2
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI