Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa druku wraz z dostawą w podziale na 2 zadania dla Instytutu Adama Mickiewicza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkieloch@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa druku wraz z dostawą w podziale na 2 zadania dla Instytutu Adama Mickiewicza
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1c8cb4c-1e35-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193725
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014522/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.56 Usługa druku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://iam.ezamawajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iam.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną: kkieloch@iam.pl;
2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://iam.ezamawiajacy.pl
4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wymaga założenia konta.
5. Rejestracja i korzystanie z Platformy zostały szczegółowo opisane w Instrukcji dla Wykonawcy, która jest dostępna na Platformie w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plan zamówień publicznych.
6. Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB ram, procesor Intel IV 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Osx10,4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w tym: Chrome; Mozilla Firefox; Internet Explorer minimalna wersja 10.0, zaleca się jej aktualną wersję;
4) włączona obsługa JavScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytujący pliki .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 7/IAM/2021/09
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Druk folderów na dwie wystawy, na Expo 2020 w Dubaju
1.Folder do wystawy RITUALS/RYTUAŁY
1. Format: 1003 mm x 297 mm
2. Broszura ma mieć 10 bigów i będzie składana w harmonijkę. Strony są zmiennej wielkości, dlatego po złożeniu nastąpi widoczne przesunięcie.
3. Ze względu na wielkość arkusza i precyzję wykonania rekomendujemy wykonanie wykrojnika z bigami.
4. Broszura po złożeniu (składanie z przesunięciem) będzie miała ok 123 mm x 297 mm – w pionie
5. Zadruk 4+4 z lakierem dyspersyjnym
6. Papier typu Munken Lynx lub ekwiwalent o parametrach:
gramatura: 170 g
nieprzezroczystość: 98%
grubość: 192 µm
wolumen: 1.13
białość: 96
szorstkość: 150
niepowlekany
posiada certyfikat FSC-C020637, PEFC_05-33-99, EU Ecolabel
6. Przed rozpoczęciem działań i prac introligatorskich wykonawca musi zapoznać się z makietą wykonaną przez projektanta.
7. Proof na papierze formatu a3 z wybranymi fragmentami broszury
8. Projektant będzie obecny przy druku w celu akceptacji arkuszy.
9. Nakład – 3000 egz.
10. Pliki do druku będą przekazane do dnia 8.10.2021r
11. Dostawa do dnia 31.10.2021 do siedziby IAM, 00-560 Warszawa, ul. Mokotowska 25
Folder do wystawy "The Amazing Land of Quarks, Elephants and Pierogi" (wersja: angielsko-arabska)1. Format netto 135 mm x 205 mm + skrzydełka (po 75 mm).
2. Środek:
papier Munken Pure Rough 120g,
zadruk: 4+4
ilość stron: 34
3. Okładka:
oprawa zeszytowa z oczkami ( eurozszywki złote) ze skrzydełkami 75 mm po obu stronach.
4. Papier Munken Pure Rough 300g, zadruk 5+5 (CMYK + 1 kolor PANTONE 805 U)
5. Nakład: 2000 egz.
6. Dostawy :
30 szt. do dnia 20 października 2021 na adres: Instytut Adama Mickiewicza ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa
1970 szt. Do 20 października 2021 na adres: Grupa Autograf s.c., ul. Mościckiego 51/3, 33-100 Tarnów
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Druk materiałów na targi Womex 2021
1. KATALOG WOMEX
nakład 300 sztuk
format A5
ilość stron 24 + 4 okładki
papier środek: Munken Polar 130 g/m2
zadruk środek: 4+4
papier okładka: Wibalin Buckram 518 Sunshine
zadruk okładka: 1+0
oprawa zeszytowa
2. ULOTKA WOMEX
nakład 1000 sztuk
format A6
kaszerowany Wibalin Buckram 518 Sunshine
zadruk: 4+1
3. ZAPROSZENIE WOMEX
nakład 200 sztuk
format A6
papiery: kaszerowany Munken Polar 400 g/m2 + Wibalin Buckram 518 Sunshine
zadruk: 4+1
Dostawa do dnia 20.10.2021 do siedziby IAM: 00-560 Warszawa, Mokotowska 25
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wykonawca na formularzu ofertowym zaznacza, na które z zadań składa ofertę, oferta może zostać złożona na dwa Zadania. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty, oświadczeń, reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty wynika z pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez osobę/osoby uprawnione zgodnie z wpisem do właściwego rejestru, oraz dołączone do oferty;
4) próbki publikacji, przy czym próbki należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj.: Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-05 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma, pod adresem https://iam.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-05 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-03
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zadanie nr 1 .
Sposób przyznawania punktów w kryterium „Jakość”, maksymalnie 50 pkt.
Punkty w tym kryterium będą przyznawane przez komisję przetargową w skali od 0-50 na podstawie złożonych dwóch próbek (publikacji).
Ocenie podlegać będzie:
- jakość druku - na papierze offsetowym niepowlekanym, brak smug i przebarwień, brak rozmazywania się druku, jednolitość barwy na całej powierzchni, trwałość koloru, brak przesunięć (dokładnie wstrzelenie się w krawędzie między kolorami), 10 pkt. dla publikacji z pkt 1 i 10 pkt. dla publikacji z pkt. 2, max 20pkt.
- estetyka wykonania - precyzja, gładkość i równomierność obciętych kartek (5 pkt. dla publikacji z pkt 1 i 5 pkt. dla publikacji z pkt. 2, max 10pkt.
- bigowanie i złamanie papieru okładki ( 5 pkt. dla publikacji z pkt 1), oprawa / oprawa zeszytowa i jakość złożenia (5 pkt. dla publikacji z pkt 1 i 10 pkt. dla publikacji z pkt. 2) max 20 pkt.
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta w Zadaniu nr 1 zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + J
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,
J – punkty uzyskane w kryterium „Jakość”.
W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbek przedmiotu zamówienia lub załączy tylko jedną próbkę lub więcej niż dwie próbki, otrzyma 0 pkt w kryterium jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbki stanowią treść oferty i nie będą podlegały uzupełnieniu.
Zadanie nr 2.
Sposób przyznawania punktów w kryterium „Jakość”, maksymalnie 50 pkt.
Punkty w tym kryterium będą przyznawane przez komisję przetargową w skali od 0-50 na podstawie złożonych dwóch próbek (publikacji).
Ocenie podlegać będzie:
- jakość druku (estetyka), brak smug i przebarwień, brak rozmazywania się druku, jednolitość barwy na całej powierzchni, trwałość koloru, 10 pkt. dla publikacji z pkt 1 i 10 pkt. dla publikacji z pkt. 3, max 20pkt.
- estetyka wykonania - precyzja, gładkość i równomierność obciętych kartek, 5 pkt. dla publikacji z pkt 1 i 5 pkt. dla publikacji z pkt. 3 - max 10pkt.
- kaszerowanie papierów(brak załamań), jednakowe ułożenie włókna, brak zagięć (10 pkt. dla publikacji z pkt 3) – max 10 pkt
- oprawa zeszytowa – jakość i precyzyjność złożenia (publikacja z pkt. 1 ) – max. 10 pkt
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta w Zadaniu nr 2 zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + J
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,
J – punkty uzyskane w kryterium „Jakość”.
W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbek przedmiotu zamówienia lub załączy tylko jedną próbkę lub więcej niż dwie próbki, otrzyma 0 pkt w kryterium jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbki stanowią treść oferty i nie będą podlegały uzupełnieniu.