Usługa druku książki „Wektory życia. Scenariusze zajęć i prezentacje multimedialne...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa druku książki „Wektory życia. Scenariusze zajęć i prezentacje multimedialne w ramach realizacji programu kompleksowego wsparcia rodzin Za życiem– działania 5.5.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-11-07
  • ZamawiającyOśrodek Rozwoju Edukacji
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00416660
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa druku książki „Wektory życia. Scenariusze zajęć i prezentacje multimedialne w ramach realizacji programu kompleksowego wsparcia rodzin Za życiem– działania 5.5.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Rozwoju Edukacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14214358300000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Ujazdowskie 28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-478

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ore.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ore.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa druku książki „Wektory życia. Scenariusze zajęć i prezentacje multimedialne w ramach realizacji programu kompleksowego wsparcia rodzin Za życiem– działania 5.5.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4df8bfc8-56cf-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416660

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/ore

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/ore

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WA-ZUZP.2610.42.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa druku książki „Wektory życia. Scenariusze zajęć i prezentacje multimedialne” w ramach realizacji programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za ży-ciem” – działania 5.5. pn. „Świadome i odpowiedzialne rodzicielstwo – działania edukacyjne dla młodzieży szkół
ponadpodstawowych”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79824000-6 - Usługi drukowania i dystrybucji

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30234600-4 - Pamięć flash

63120000-6 - Usługi składowania i magazynowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji (S)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – gramatura papieru środka książki(G)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – gramatura papieru okładek książki(O)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co naj-mniej:
• 3 usługi (umowy) o wartości co najmniej 100 000 zł każda, polegające na wykonaniu druku książek oraz ich dystrybucji
• wydrukował minimum 100 egzemplarzy książek o objętości co najmniej 40 stron i oprawił je w sposób trwały.
• przygotował wersję elektroniczną materiałów, w tym nagrał materiały na nośniku danych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Zamawiający, zgodnie z art. 274 ustawy PZP, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wyma-gał ich złożenia w Ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach Zamówienia, ak-tualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzają-cych spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VIII pkt 1 ppkt 1.2. lit. d) SWZ, zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ - Wykaz wyko-nanych usług. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy usługi zosta-ły wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mo-wa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z załącznikiem do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-07 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://portal.smartpzp.pl/ore

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-07 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Uwaga dotycząca terminu realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonanie usługi druku 4100 książek „Wektory życia. Scenariusze zajęć
i prezentacje multimedialne” - zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego wersją elektroniczną w formacie danych *.PDF, w tym oprawę całego nakładu w okładki wykonane z papieru minimum 250 gram foliowane jednostronnie folią matową, umożliwiającą dołączenie do książki nośnika danych
2) Zakup i dostawa 4100 pamięci przenośnej o pojemności 32 Gb typu pendrive i ich przygotowanie poprzez umieszczenie w sposób trwały (np. grawerowanie) logo projektu. Nagranie scenariuszy zajęć oraz prezentacji multimedialnych na nośniki danych - pendrive’y oraz zabezpieczenie nagrania przed usunięciem, o kształcie umożliwiającym dołączenie do książki
3) Dostawa - Transport do siedziby Zamawiającego 50 kompletów (książka i pendrive) w terminie do 25 dni * (* - wpisać zgodnie z deklaracją wykonawcy zawartą w ofercie ) od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego zlecenia druku, oprawy, nagrania na pendrive’ y i dystrybucji.
zostanie wykonany w terminie do 25 dni ( zgodnie z deklaracją wykonawcy zawartą w Ofercie) od dnia zawarcia umowy, jednak przedmiot zamówienia musi być zrealizowany maksymalnie do 15.12.2022r.
2. Magazynowanie 4050 kompletów (książek i pendrive’ów) maksymalnie do 31.03.2023 roku i ich dostawa do Zamawiającego (pod adres: Ośrodek Rozwoju Edukacji Centrum Szkoleniowe ul. Paderewskiego 05-070 Sulejówek) w terminie do 7 dni od dnia zlecenia przez Zamawiającego
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa - Mława
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI