„Usługa drukowania katalogu wystawy czasowej (po)ŻYDOWSKIE… Sztetl Opatów oczami

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Usługa drukowania katalogu wystawy czasowej (po)ŻYDOWSKIE… Sztetl Opatów oczami Majera Kirszenblata, w wersji polskiej i angielskiej”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2024-02-28
  • ZamawiającyMuzeum Historii Żydów Polskich POLIN
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00209467
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa drukowania katalogu wystawy czasowej (po)ŻYDOWSKIE… Sztetl Opatów oczami Majera Kirszenblata, w wersji polskiej i angielskiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140313762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Anielewicza 6

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-157

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polin.pl/pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa drukowania katalogu wystawy czasowej (po)ŻYDOWSKIE… Sztetl Opatów oczami Majera Kirszenblata, w wersji polskiej i angielskiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd163195-cf22-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209467

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00565982/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.46 Usługa drukowania - katalog wystawy czasowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej Zamawiającego MarketPlanet pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/reulamin

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN,
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@polin.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisanych ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPr.271.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

I. Przedmiotem zamówienia jest druk katalogu wystawy czasowej (po)Żydowskie… Sztetl Opatów oczami Majera Kirszenblata, w wersji polskiej i angielskiej z nadanymi numerami ISBN (dalej: „Publikacja”), wraz z dostarczeniem i rozładunkiem publikacji do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się w Warszawie (ul. Elektronowa 2, 03-216 Warszawa), według poniższej specyfikacji:

1. Nakład: 1000 egzemplarzy wersji polskiej, 500 egzemplarzy wersji angielskiej

2. Okładka:
a) Format 210 x 260
b) Oprawa twarda, szyto-klejona, z użyciem płótna introligatorskiego typu cialux i oklejki papierowej 4+0, wyklejki wewnętrzne 4+0
c) Tasiemka

3. Środek:
a) Format: 210 x 260
b) Kolorystyka: 4+4
c) Liczba stron: 384 (+/- 8)
d) Środek: papier Munekn Lynx 120 g/m2 lub równoważny pod względem jakościowym i technicznym, tj. wysokiej jakości papier niepowlekany o gramaturze 120 g/m2, nieprzeźroczystości +/- 95% (± 5%), grubości +/- 136 µm (± 5%), wolumenie +/- 1.13 (± 5%), białośc +/- 116 (± 5%), jasności +/- 96 (± 5%).
e) W trzech odrębnych miejscach w środku książki 3 strony o powiększonym rozmiarze – rozkładane w formacie 400 x 260


I. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:

1. Przekazanie Wykonawcy plików produkcyjnych nastąpi w dniu podpisania umowy.
2. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego wydruk próbny Publikacji (okładka i 5 stron) w terminie 5 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego plików produkcyjnych.
3. Wydrukowane egzemplarze opakowane w sposób trwały i zabezpieczone przed wpływem czynników atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 10 maja 2024 r. do magazynu Zamawiającego (ul. Elektronowa 2, 03-216 Warszawa), co zostanie potwierdzone pisemnym potwierdzeniem odbioru.
4. W razie zgłoszenia przez Zamawiającego do przedstawionych wydruków próbnych uwag lub zastrzeżeń, Wykonawca zobowiązuje się do ich uwzględnienia i do ponownego przedstawienia wydruków próbnych do akceptacji Zamawiającego w ciągu 3 dni od zgłoszenia uwag.
5. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem telefonicznie lub e-mailowo na adresy i telefony wskazane w umowie.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu wykonania zamówienia
zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”), stanowiący odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. przedmiotem zamówienia będzie usługa druku publikacji „Katalog wystawy czasowej (po)ŻYDOWSKIE… Sztetl Opatów oczami Majera Kirszenblata, w wersji polskiej i angielskiej” wraz z dostarczeniem i rozładunkiem publikacji w magazynie Zamawiającego.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: przedmiotem zamówienia będzie usługa druku publikacji „Katalog wystawy czasowej (po)ŻYDOWSKIE… Sztetl Opatów oczami Majera Kirszenblata, w wersji polskiej i angielskiej” wraz z dostarczeniem i rozładunkiem publikacji w magazynie Zamawiającego.
Wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług wynosi: 50 000 PLN
netto. Umowa zostanie zawarta na czas oznaczony na warunkach nie mniej korzystnych dla Wykonawcy niż w przedmiotowym postępowaniu, zaś wynagrodzenie zostanie wypłacone po wykonaniu przedmiotu zamówienia, na warunkach określonych w tej umowie.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium - 40% - tj. cena ofertowa brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia,
2) Jakość publikacji - 60% - ocena na podstawie próbki.


Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta (dotyczy wszystkich części zamówienia), która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach „Ceny” i „Jakość publikacji ” uzyska największą liczbę punktów, według wzoru:

P = C + J

gdzie:
P - całkowita liczba punktów przyznanych ofercie
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
J - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Jakość publikacji”

Szczegółowo kryteria zostały rozpisane w Ogłoszeniu w Informacjach dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość publikacji

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa
wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa poniżej:
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy to:
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed
złożeniem oferty, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o
zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego,
art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7 ustawy Pzp,
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2022 poz. 835)- wg załącznika 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty wykonawca załącza również:
oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI (jeżeli dotyczy)
pełnomocnictwo:
gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za
pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem
umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy w przypadku wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z
treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych
wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu
siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma:
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w
Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa z ofertą każdy z Wykonawców. Oświadczenia to potwierdzają brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-28 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

2. Zasady oceny ofert w kryterium „Cena”:
punkty w kryterium „Cena” zostaną obliczone zgodnie z poniższym wzorem:

najniższa cena brutto
C = --------------------------------------- x 40 pkt x 100%
cena oferty badanej
gdzie:
C- liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium
Cena najniższa - to najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Cena oferty badanej – to cena brutto oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu,
Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 40 punktów.
3. Zasady oceny ofert w kryterium „Jakość publikacji” (J):

W kryterium „Jakość publikacji” oferta zostanie oceniona na podstawie dołączonej do oferty 1 próbki publikacji spełniającej następujące wymogi:

Publikacja w oprawie twardej z wykorzystaniem płótna introligatorskiego, oprawa szyto-klejona, środek - objętość: minimum: 300 stron, papier niepowlekany, minimum 10 kolorowych zdjęć lub grafik.

Punkty w tym kryterium będą przyznane na podstawie wspólnej oceny członków Komisji przetargowej opartej o ocenę organoleptyczną (tj. poprzez zmysły dotyku oraz wzroku) dostarczonej próbki. Zamawiający podda ocenie przedłożoną próbkę, przyznając punkty w następujących podkryteriach według poniższej skali ocen:

1) sposób wykonania oprawy:
a) zamawiający podda ocenie swobodne i kontrolowane układanie się grzbietu i okładki podczas otwierania i zamykania publikacji bez oporu, idealnie wzdłuż bigów, bez dodatkowych niekontrolowanych zagięć, zarówno na okładce, jak i na grzbiecie, zarówno w pozycji otwartej przez środek wkładu, jak i w pozycji otwartej blisko każdej z okładek.

Jakość bardzo dobra - 15 pkt
Jakość dobra - 10 pkt
Jakość podstawowa - 5 pkt
Jakość niezadowalająca – 0 pkt
Oceniana próbka w tym podkryterium otrzyma maksymalnie 15 punktów.
Punkty w zakresie określonym w pkt 1) lit. a) nie sumują się

b) Zamawiający podda ocenie otwieralność książki zarówno w pozycji otwartej przez środek wkładu, jak i w pozycji otwartej blisko każdej z okładek, strony układające się płasko, bez nadmiernego unoszenia się i leżące bez konieczności ich przytrzymywania ręką.

Jakość bardzo dobra - 15 pkt
Jakość dobra - 10 pkt
Jakość podstawowa - 5 pkt
Jakość niezadowalająca – 0 pkt
Oceniana próbka w tym podkryterium otrzyma maksymalnie 15 punktów.
Punkty w zakresie określonym w pkt 1) lit. b) nie sumują się.
c) Zamawiający podda ocenie brak trwałych odkształceń wkładu publikacji po wielokrotnym i pełnym (180 stopni) otwarciu i zamknięciu, brak trwałego odkształcenia grzbietu (wygięcie do środka wkładu), powrót do stanu pełnego zamknięcia wkładu i okładki, bez otwierania się i rozwarstwiania wkładu w miejscach pełnego otwarcia.
Jakość bardzo dobra - 15 pkt
Jakość dobra - 10 pkt
Jakość podstawowa - 5 pkt
Jakość niezadowalająca – 0 pkt
Oceniana próbka w tym podkryterium otrzyma maksymalnie 15 punktów.
Punkty w zakresie określonym w pkt 1) lit. c) nie sumują się

d) Zamawiający podda ocenie odwzorowanie kolorystyczne i ostrość druku zdjęć kolorowych. Kolorystyka zdjęć naturalna, zrównoważone nasycenie kolorów i kolory idealnie dopasowane, adekwatne nasycenie czerni i szarości dające efekt ostrości druku (maksymalnie 15 pkt.)
Jakość bardzo dobra - 15 pkt
Jakość dobra - 10 pkt
Jakość podstawowa - 5 pkt
Jakość niezadowalająca – 0 pkt

„Jakość” (J) = suma otrzymanych punktów w poszczególnych podkryteriach w pkt. 1 lit. a – d.

Zamawiający informuje, że z uwagi na problemy techniczne strony https://ezamowienia.gov.pl nie została zaktualizowana pozycja w planie zamówień 1.3.46 po aktualizacji pozycja 1.3.46 otrzymuje brzmienie:
Rodzaj Usługi Przedmiot zamówienia Usługa drukowania publikacji: katalog wystawy czasowej (po)ŻYDOWSKIE… Sztetl Opatów oczami Majera Kirszenblata, w wersji polskiej i angielskiej Orientacyjna wartość zamówienia
107 636,19 zł, termin wszczęcia postępowania - I kwartał.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.