U/18/2024 Druk i dostawa książki Janusza Słodczyka "Historia planowania i budowy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
U/18/2024 Druk i dostawa książki Janusza Słodczyka "Historia planowania i budowy miast" dla Wydawnictwa UO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2024-08-23
  • ZamawiającyUNIWERSYTET OPOLSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-13
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00455864
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
U/18/2024 Druk i dostawa książki Janusza Słodczyka "Historia planowania i budowy miast" dla Wydawnictwa UO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774527063

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

U/18/2024 Druk i dostawa książki Janusza Słodczyka "Historia planowania i budowy miast" dla Wydawnictwa UO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6f68fb0-39d1-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101449/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 [69] Druk i dostawa (książki, druki akcydensowe,dzienniki laboratoryjne, dyplomy, świadectwa) - AKTUALIZACJA kwiecień

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/947051

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/947051

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I pkt. 12 SWZ.

2. Ponadto Zamawiający informuje, że adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniano SWZ oraz na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz za pośrednictwem której odbywa się komunikacja pomiędzy Wykonawcą a
Zamawiającym: https://platformazakupowa.pl/transakcja/947051. Jednocześnie wskazuje się, że w Rozdziale I pkt. 16 SWZ ujęto opis sposobu przygotowywania i złożenia oferty.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1. Przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w pkt 8.1.1 SWZ należy w interesie Wykonawcy złożyć w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu,
uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości, zabezpieczonym przed
uszkodzeniem zawartości, oznaczonym nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanym zgodnie z pkt 16.20 SWZ.
2. Wszystkie elementy (próbki) muszą być złożone wewnątrz opakowania z czytelnym wskazaniem Wykonawcy od którego pochodzą.
3. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych próbek. Zamawiający otrzyma powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. przed terminem składania ofert.
4. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian, o którym mowa w pkt. 3 musi być złożone według takich samych zasad jak składane próbki oraz odpowiednio oznakowane, z dopiskiem „ZMIANA”.
5. Opakowania oznakowane dopiskiem „ZMIANA” zostaną otwarte bezpośrednio przed otwarciem pierwotnej oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, i zostaną dołączone do oferty.
6. W przypadku wycofania oferty Wykonawcy z postępowania, o czym mowa w punkcie 16.11 SWZ, próbki dołączone do wycofanej oferty zostaną przez Zamawiającego bez otwierania zwrócone temu Wykonawcy po terminie otwarcia ofert.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UEL119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.

2. Inspektor ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim, tel. 77 452 7099,email:iod@uni.opole.pl

3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO – co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr U/18/2024 prowadzonym w trybie wskazanym w pkt. 2.1 SWZ.

4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.

5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy.

7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

8. Posiadają Państwo:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Państwa dotyczących − na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.

9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy. Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
-Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: U/18/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Druk i dostawa książki Janusza Słodczyka "Historia planowania i budowy miast" dla Wydawnictwa UO.
2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1A do SWZ, zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy.
3. Materiały niezbędne do realizacji zamówienia, tj. plik z książką do wydruku zostaną przekazane przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej.
4. Wykonawca w ramach dostarczenia przedmiotu zamówienia zobowiązany jest zapewnić opakowania przedmiotu zamówienia (np. w postaci kartonów) zapobiegające jego uszkodzeniu podczas transportu/ rozładunku/ wniesienia.
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, w tym:
5.1. Zamawiający przekaże Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej materiały, o których mowa w pkt 3.3 SWZ do 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
5.2. Na podstawie przekazanych materiałów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu egzemplarz sygnalny, o którym mowa w opisie przedmiotu zamówienia, w terminie pięciu [5] dni roboczych od dnia przekazania materiałów, o których mowa w pkt. 3.3 SWZ.
5.3. Zamawiający zaakceptuje egzemplarz sygnalny bądź wniesie uwagi. W przypadku wniesienia przez Zamawiającego uwag, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu poprawionego egzemplarza sygnalnego w ciągu trzech [3] dni roboczych od dnia wniesienia uwag Zamawiającego.
5.4. Po akceptacji Zamawiającego, Wykonawca wydrukuje i dostarczy książki zgodne z Opisem przedmiotu umowy stanowiącym załącznik nr 1A do umowy oraz z próbkami oferowanego przedmiotu umowy, które zostały dołączone do oferty, w terminie maksymalnie 20 dni roboczych od dnia akceptacji egzemplarza sygnalnego.
5.5. Czynności wykonywane przez Zamawiającego (tj. okres oczekiwania na akceptacje Zamawiającego) nie wliczają się w czas realizacji zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

22110000-4 - Drukowane książki

22000000-0 - Druki i produkty podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena + Liczba punktów w kryterium: Ocena jakości technicznej książki

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakości technicznej książki

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie uznany za spełniony jeżeli:
Wykonawca w okresie ostatnich trzech [ 3 ] lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał minimum trzy [ 3 ] usługi polegające na wykonaniu oprawy zintegrowanej w nakładzie co najmniej 100 egzemplarzy, na wartość minimum dziesięć tysięcy [ 10 000,00 ] złotych brutto każda**.

Warunek udziału w postępowaniu określony w pkt. 5.2.4 SWZ, zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca albo podmiot udostępniający zasoby temu Wykonawcy albo jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; spełni w całości warunek udziału w postępowaniu.

** Wartość minimum 10 000 zł brutto dotyczy kwoty dla jednej usługi polegającej na wykonaniu oprawy zintegrowanej w nakładzie co najmniej 100 egzemplarzy.


II. Zasady korzystania z zasobów innych podmiotów.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części , polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

1. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że
Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 1, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
2.1. Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2.2. Sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;

3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.

4. Jeżeli zdolności podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
4.1. Zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo
4.2. Wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.

III. Wymogi dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy, Zamawiający określa sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków, tj. warunek udziału w postępowaniu określony
w pkt. 5.2.4 SWZ, zostanie ustany za spełniony jeżeli co najmniej jeden
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełni w całości warunek udziału w postępowaniu określony w pkt. 5.2.4 SWZ.

1. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Zamawiający określa, że w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

2. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 5 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż pięć [5] dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądał dostarczenia:
Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech [3] lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Do oferty należy załączyć:
1. W celu potwierdzenia zgodności z kryterium oceny ofert Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą PRÓBKI oferowanego przedmiotu zamówienia:
1.1. Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą PRÓBKI oferowanego przedmiotu zamówienia – książka: 1 (jedna) wydrukowana z pliku dołączonego do dokumentacji przetargowej o następujących parametrach:
– wnętrze papier powlekany drzewny o wykończeniu matowym 80 g
– oprawa zintegrowana, całopapierowa, szyta nićmi,
– grzbiet zaokrąglony
– okładka kolorowa
1.2. Jakość dołączonej do oferty próbki jednej [ 1 ] książki zostanie oceniona punktowo w kryterium oceny ofert „Ocena jakości technicznej książki” (zgodnie z pkt. 19.5. SWZ)
1.3. UWAGA:
Niedostarczenie wraz z ofertą próbki wskazanej w pkt. 8.1.1. SWZ lub dostarczenie próbki niezgodnej z pkt. 8.1.1. SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy, tj. treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
2. Złożona próbka musi przedstawiać co najmniej parametry/elementy umożliwiające ocenę oferty w kryterium „Ocena jakości technicznej” oraz odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1A do SWZ).
3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego służącemu potwierdzeniu kryterium oceny ofert wskazanych w pkt 8.1. SWZ lub złożony przedmiotowy środek dowodowy wskazany w pkt 8.1. SWZ będzie niekompletny, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do jego złożenia lub uzupełnienia.
4. Na własne ryzyko Wykonawca może dostarczyć większą ilość próbek niż wskazano w pkt. 1.1. W takim przypadku Zamawiający dokona oceny jakości technicznej jednej [ 1 ] książki wybranej losowo spośród przesłanych próbek.
5. Zamawiający zwraca Wykonawcom, na ich wniosek, złożone przez nich próbki. Jeśli Zamawiający nie otrzyma wniosku o zwrot próbek w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego albo unieważnienia postępowania, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o odbiór próbek. Jeżeli Wykonawca nie odbierze próbek w terminie 30 dni od publikacji ogłoszenia o wyniku postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych, próbki zostaną zlikwidowane. Zamawiający nie ponosi kosztów zwrotu próbek – Wykonawca odbiera próbki na swój koszt.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie składania ofert:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ).
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [CEiDG] lub innego właściwego rejestru** - celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ).
4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia - dotyczy sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty lub ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych.
5. Przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z pkt. 8 SWZ

Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów udostępniających dostarczają dodatkowo - jeżeli dotyczy:
6. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.2 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SWZ).
7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – (załącznik nr 4 do SWZ).
8. Odpis lub informacja z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru** - celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu podmiotu udostępniającego jest umocowana do jego reprezentowania.
9. Pełnomocnictwo* dla osoby reprezentującej podmiot udostępniający (w sytuacji, gdy dokumenty właściwe dla podmiotu udostępniającego podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty)

Ponadto w sytuacji, w której Wykonawcą są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dostarczają - jeżeli dotyczy:
10. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.3 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SWZ), składane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
11. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – (załącznik nr 5 do SWZ).
12. Pełnomocnictwo* dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy - w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pkt. 7.2. stosuje się

*Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

**Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów – dotyczy także Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie i podmiotów udostępniających zasoby.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego tych podmiotowych
środków dowodowych lub dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

I W sytuacji, w której Wykonawcą są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dostarczają - jeżeli dotyczy:
1. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.3 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SWZ), składane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – (załącznik nr 5 do SWZ).
3. Pełnomocnictwo** dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy - w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Rozdział I Pkt. 7.2. stosuje się.

**Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

II Wymogi dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy, Zamawiający określa sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków, tj. warunek udziału w postępowaniu określony w pkt. 5.2.4 SWZ, zostanie ustany za spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełni w całości warunek udziału w postępowaniu określony w pkt. 5.2.4 SWZ.
1. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Zamawiający określa, że w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projekt umowy, w tym ewentualne treści dotyczące zmian do umowy, stanowi:
załącznik nr 3 do SWZ.
Zmiany, dotyczące w szczególności siły wyższej określono w treści projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/947051

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone na podstawie art. 275 pkt 1 (tryb podstawowy bez negocjacji) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej ustawą.

II. 4.1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

III. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu
1.1. na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy). Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy.
1.2. na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507), zwanej dalej ustawą o szczególnych rozwiązaniach.
Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy.
2. Spełniają warunek udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej (Sekcja V, pkt. 5.4 niniejszego ogłoszenia).

IV. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności w zakresie obsługi maszyn drukarskich. Wymóg ten dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace.

V. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę 20 000,00 zł brutto.

VI. ZAWARCIE UMOWY
1. Termin zawarcia umowy zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty (zgodnie z art. 308 ust. 2-3 ustawy). Miejscem zawarcia umowy będzie siedziba Zamawiającego –
dot. umów zawieranych w formie tradycyjnej (papierowej).
2. W przypadku braku możliwości stawiennictwa Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i miejscu, na wniosek Wykonawcy umowa (podpisana ze strony
Zamawiającego) może zostać przesłana Wykonawcy za pośrednictwem poczty tradycyjnej, a Zamawiający może dodatkowo za pośrednictwem poczty elektronicznej przesłać Wykonawcy skan umowy podpisanej ze strony
Zamawiającego. Wówczas data zawarcia umowy pozostanie niezmieniona, zgodna z terminem zawarcia umowy wyznaczonym przez Zamawiającego (zgodnie z pkt. 1).
3. Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia umowy w formie elektronicznej w ślad za dyspozycją przepisu art. 78 z indeksem 1 § 2 ustawy Kodeks Cywilny. W takim przypadku datę zawarcia umowy stanowi dzień (data) przesłania
Wykonawcy, za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, umowy podpisanej przez Zamawiającego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę chust- Wilków
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę chust. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI