[U/03/2024] Druk, oprawa oraz dostawa książek dla Wydawnictwa Uniwersytetu Opols

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
[U/03/2024] Druk, oprawa oraz dostawa książek dla Wydawnictwa Uniwersytetu Opolskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2024-03-01
  • ZamawiającyUNIWERSYTET OPOLSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-20
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00211124
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
[U/03/2024] Druk, oprawa oraz dostawa książek dla Wydawnictwa Uniwersytetu Opolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

[U/03/2024] Druk, oprawa oraz dostawa książek dla Wydawnictwa Uniwersytetu Opolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afae96b3-ccb7-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101449/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 [69] Druk i dostawa (książki, druki akcydensowe,dzienniki laboratoryjne, dyplomy, świadectwa)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie przewidziane do współfinansowania m.in. z programów: Wsparcie konferencji naukowej "XXIII Międzynarodowa i Ogólnopolska Konferencja Naukowa pt. Onomastyka kulturowa", „A European Collaborative and Innovative Partnership to Promote Physical Activity for Patients with Chronic Respiratory Conditions" (BREATH).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/889439

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/889439

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I pkt. 12 SWZ.
2. Ponadto Zamawiający informuje, że adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniano SWZ oraz na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz za pośrednictwem której odbywa się komunikacja pomiędzy Wykonawcą a
Zamawiającym: https://platformazakupowa.pl/transakcja/889439
3. Jednocześnie wskazuje się, że w Rozdziale I pkt. 16 SWZ ujęto opis sposobu przygotowywania i złożenia oferty.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1. Przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w pkt 8 SWZ należy, w interesie Wykonawcy, złożyć w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości, zabezpieczonym przed uszkodzeniem zawartości, oznaczonym nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanym w sposób wskazany w pkt. 16.20 SWZ.
2. Wszystkie elementy (próbki) muszą być złożone wewnątrz opakowania z czytelnym wskazaniem Wykonawcy od którego pochodzą.
3. Wykonawca, przed terminem składania ofert, może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych próbek.
4. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian, o którym mowa w pkt. 3 (powyżej) musi być złożone według takich samych zasad jak składane próbki oraz odpowiednio oznakowane, z dopiskiem „ZMIANA”.
5. Opakowania oznakowane dopiskiem „ZMIANA” zostaną otwarte bezpośrednio przed otwarciem pierwotnej oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, i zostaną dołączone do oferty.
6. W przypadku wycofania oferty Wykonawcy z postępowania, o czym mowa w punkcie 16.11 SWZ, próbki dołączone do wycofanej oferty zostaną przez Zamawiającego bez otwierania zwrócone temu Wykonawcy po terminie otwarcia ofert.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 7099, email:iod@uni.opole.pl
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c
RODO – co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr U/03/2024 prowadzonym w trybie wskazanym w pkt. 2.1 SWZ.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
8. Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy. Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
−Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: U/03/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym wykonywaniu druku i oprawy książek na rzecz Uniwersytetu Opolskiego - Wydawnictwa, według potrzeb i zamówień Zamawiającego, a także dostarczanie tych książek pod następujący adres:
- Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, ul. Dmowskiego 7-9, 45-365 Opole.
Przedmiotowa usługa polega na sukcesywnej usłudze druku, oprawie i dostarczeniu Zamawiającemu książek (wraz z wniesieniem), o wymaganiach/parametrach nie gorszych niż te określone w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1A) i ofercie wykonawcy (złożonych próbkach), w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące Zamówienia składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa w pkt. 4.1. SWZ
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie w ciągu dwunastu [12] miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa, w zależności, które z tych zdarzeń nastąpi pierwsze.

Dostawa przedmiotu zamówienia tj.: każdego pojedynczego sukcesywnego Zamówienia, następować będzie w ciągu maksymalnie:
- w przypadku pozycji w oprawie miękkiej: 10 dni roboczych od dnia uwolnienia do druku przez Zamawiającego.
- w przypadku pozycji w oprawie twardej: 15 dni roboczych od dnia uwolnienia do druku przez Zamawiającego.

Ilości (nakład) wskazane w załączniku nr 1A do SWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie dotychczasowych zamówień za okres ostatnich dwunastu [12] miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający ma możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach podanych w załączniku nr 1A do SWZ.

Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1A oraz załączniku nr 3 do SWZ. W załączniku nr 1B (folder plików) znajduje się książka do wydruku zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 8.1 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium "Cena" + Liczba
punktów w kryterium "Ocena jakości technicznej książek" + Liczba punktów w kryterium "Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia"

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakości technicznej książek

4.3.6.) Waga: 50,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek dot. Zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli: Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi polegające na sukcesywnej* usłudze druku i oprawie książek wraz z ich dostawą o łącznej wartości nie niższej niż sto tysięcy [100 000,00] złotych brutto.

*Sukcesywną usługą jest usługa wykonywana w różnych odstępach czasu i w mniejszych częściach jednakże w ramach jednej umowy.

UWAGA:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana wartość „usług” nie sumuje się, tzn. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać usługi określone powyżej. Ta sama zasada dotyczy podmiotu udostępniającego zasoby.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walucie innej niż wskazana przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż pięć [5] dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda dostarczenia:
Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech [3] lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą PRÓBEK oferowanego przedmiotu zamówienia – dwóch [ 2 ] książek (z wyłączeniem albumów), tj.:
a. Jedną [ 1 ] książkę wydrukowaną z pliku Książka do wydruku (folder plików „załącznik nr 1B Książka do wydruku” do SWZ) o następujących parametrach:
Oprawa miękka z okładką kolorową, ze skrzydełkami, z lakierem wybiórczym. Cała książka drukowana na papierze offsetowym 80 g. Okładka drukowana na kartonie 240 g.
b. Jedną [ 1 ] książkę o następujących parametrach:
Oprawa twarda, szyta nićmi, w bloku książki kilka wkładek na kredzie z kolorowymi ilustracjami drukowanymi na papierze kredowym 130 g. Druk książki poza ilustracjami na papierze offsetowym 80 g. Okładka – tektura 2 mm z grzbietem półokrągłym. Okleina papier kredowy 150 g. Okładka kolorowa. Wyklejki okładki papier offsetowy 120 g.

Jakość dołączonych do oferty próbek dwóch [ 2 ] książek zostanie oceniona punktowo w kryterium oceny ofert „Ocena jakości technicznej książek” (zgodnie z Rozdziałem I, pkt. 19 SWZ).

Złożenie większej ilości próbek niż wskazana powyżej stanowiło będzie ryzyko Wykonawcy, gdyż Zamawiający do oceny w kryterium „Ocena jakości technicznej książek” wybierze losowo po jednym z dostarczonych egzemplarzy próbek. W przypadku oferty zwycięskiej oceniane próbki książek stanowiły będą załącznik do umowy.

UWAGA:
- Niedostarczenie wraz z ofertą próbek wskazanych w Rozdziale I, pkt. 8.1.1 SWZ lub dostarczenie próbek niezgodnych z Rozdziałem I, pkt. 8.1.1. SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy, tj. treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
- Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych służących potwierdzeniu kryterium oceny ofert wskazanych w Rozdziale I, pkt 8.1. SWZ lub złożone przedmiotowe środki dowodowe wskazane w Rozdziale I, pkt 8.1. SWZ będą niekompletne, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia.
- Zamawiający zwraca Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich próbki. Jeśli Zamawiający nie otrzyma wniosku o zwrot próbek w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego albo unieważnienia postępowania, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o odbiór próbek (z wyjątkiem Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa). Jeżeli Wykonawca nie odbierze próbek w terminie 30 dni od publikacji ogłoszenia o wyniku postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych, próbki zostaną zlikwidowane. Zamawiający nie ponosi kosztów zwrotu próbek – Wykonawca odbiera próbki na swój koszt. Na etapie realizacji umowy będzie prowadzona weryfikacja dostarczanych publikacji ze złożonymi próbkami, które stanowić będą umowne odniesienie jakościowe. W przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwa jest odmowa przyjęcia zamówienia wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Zawartość oferty / dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie składania ofert:
1.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) wraz ze specyfikacją cenową sporządzoną na podstawie Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącą załącznik nr 1A do SWZ.
1.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [CEiDG] lub innego właściwego rejestru - celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
1.3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ).
1.4. Pełnomocnictwo** dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
1.5. Przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z pkt. 8 SWZ

Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów udostępniających dostarczają dodatkowo:
1.6. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.2 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ).
1.7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 4 do SWZ
1.8. Odpis lub informacja z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru - celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu podmiotu udostępniającego jest umocowana do jego reprezentowania.
1.9. Pełnomocnictwo** dla osoby reprezentującej podmiot udostępniający (w sytuacji, gdy dokumenty właściwe dla podmiotu udostępniającego podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).

Ponadto w sytuacji, w której Wykonawcą są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dostarczają - jeżeli dotyczy:
1.10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.3 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ), składane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1.11. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
1.12. Pełnomocnictwo** dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy - w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pkt. 7.2. stosuje się.
** Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów – dotyczy także Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego tych podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

I. Wymogi dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
1. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Zamawiający określa, że w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 5 do SWZ.

II. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana wartość „usług” nie sumuje się, tzn. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać usługi określone warunkiem. Ta sama zasada dotyczy podmiotu udostępniającego zasoby.

III. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ, składane zgodnie z załącznikiem nr 2 SWZ (sekcja I dotyczy podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu - składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy oraz sekcja II dotyczy podstaw wykluczenia określonych w ustawie o szczególnych rozwiązaniach), składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

IV. Jeśli jako najkorzystniejszą ofertę wybrana zostanie oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia Kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w Projekcie umowy - załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/889439

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-01 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej ustawą. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
2.1. Nie podlegają wykluczeniu
2.1.1. na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy).
2.1.2. na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 poz. 1497), dalej jako ustawa o szczególnych rozwiązaniach.
Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy.
2.2. Spełniają warunek udziału w postepowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej (Sekcja V, pkt. 5.4 niniejszego ogłoszenia).
3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności w zakresie obsługi maszyn drukarskich. Wymóg ten dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace.
4. Zasady korzystania z zasobów innych podmiotów
4.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części , polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
4.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5. Cenę oferty należy obliczyć jako maksymalne wynagrodzenie złotych brutto Wykonawcy (brutto, tj.: z podatkiem VAT i innymi należnościami publicznoprawnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami) uwzględniając zakres zamówienia określony w opisie przedmiotu zamówienia – specyfikacji cenowej a także: koszt zatrudnienia pracowników, sukcesywne dostarczanie przedmiotu zamówienia (do miejsca wskazanego przez Zamawiającego), koszty opakowania, transportu, rozładunku, wniesienia do wskazanych pomieszczeń, ewentualnego zabezpieczenia dostarczonego przedmiotu umowy, gwarancji/reklamacji, ewentualnego ubezpieczenia (w tym m.in.: ubezpieczenia przedmiotu umowy, a także osób dokonujących wszelkich działań związanych z realizacją przedmiotu umowy), a także ewentualnego zapewnienia dodatkowego sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu umowy oraz wszelkie inne koszty związane z pełną realizacją przedmiotu umowy.
6. Wykonawca wyliczy cenę oferty wypełniając Specyfikację cenową – zał. nr 1A Opis przedmiotu zamówienia (umowy)/Specyfikacja cenowa. Wyliczoną cenę brutto ogółem (tabela nr 16) należy przenieść ze specyfikacji cenowej do formularza oferty, cena brutto ogółem będzie stanowić maksymalne wynagrodzenie złotych brutto. Załącznik nr 1A jest załącznikiem do oferty.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie i dostawę okładek na dowody rejestracyjne z własnym logo- Praszka
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie i dostawę okładek na dowody rejestracyjne z własnym logo. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI