Świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku (skład i łamanie) publikacji

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku (skład i łamanie) publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk w zakresie nauk humanistycznych i społecznych oraz w zakresie nauk technicznych w podziale na dwie części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-12-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPolska Akademia Nauk
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-25
  • Numer ogłoszenia625768-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 625768-N-2019 z dnia 2019-11-25 r.

Polska Akademia Nauk: Świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku (skład i łamanie) publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk w zakresie nauk humanistycznych i społecznych oraz w zakresie nauk technicznych w podziale na dwie części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku (skład i łamanie) publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk w zakresie nauk humanistycznych i społecznych oraz w zakresie nauk technicznych w podziale na dwie części
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Akademia Nauk, krajowy numer identyfikacyjny 32571300000000, ul. pl. Defilad  1 , 00-901  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 182 62 32, e-mail zp@pan.pl, faks 22 182 70 58.
Adres strony internetowej (URL): www.pan.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Polska Akademia Nauk
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pan.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pan.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Polska Akademia Nauk, pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, PKiN, piętro XXV, pok. 2516

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku (skład i łamanie) publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk w zakresie nauk humanistycznych i społecznych oraz w zakresie nauk technicznych w podziale na dwie części
Numer referencyjny: ZZP.261.25.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku (skład i łamanie) publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk w podziale na dwie części: Część 1 - publikacje z zakresu nauk humanistycznych i społecznych – 1308. arkuszy wydawniczych (przedstawionych w załączniku nr 9a do SIWZ). 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb. Prawo opcji obejmuje uprawnienie Zamawiającego do zamówienia w ramach realizacji umowy dodatkowej liczby arkuszy wydawniczych w liczbie: maksymalnie 200. Za każdy arkusz wykonany i dostarczony w ramach prawa opcji Wykonawca otrzyma wynagrodzenie jednostkowe wynikające z formularza ofertowego /cena jednostkowa arkusza wydawniczego dla zakresu objętego prawem opcji/. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji podczas trwania umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji, obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Zamówienie w ilości przekraczającej prawo opcji wymaga zmiany umowy. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1a do SIWZ. Część 2 -publikacje z zakresu nauk technicznych – 546 arkuszy wydawniczych (przedstawionych w załączniku nr 9b do SIWZ). 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb. Prawo opcji obejmuje uprawnienie Zamawiającego do zamówienia w ramach realizacji umowy dodatkowej liczby arkuszy wydawniczych w liczbie: maksymalnie 50. Za każdy arkusz wykonany i dostarczony w ramach prawa opcji Wykonawca otrzyma wynagrodzenie jednostkowe wynikające z formularza ofertowego /cena jednostkowa arkusza wydawniczego dla zakresu objętego prawem opcji/. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji podczas trwania umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji, obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Zamówienie w ilości przekraczającej prawo opcji wymaga zmiany umowy. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1b do SIWZ. 2. Na podstawie przepisu art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności związane e z kompleksowym przygotowaniem publikacji do druku zajmujących się odtworzeniem layoutu z dopasowywaniem czcionki tekstu, ustaleniem interlinii, stylu, wielkości wcięć akapitowych, ustawieniem tytułów i śródtytułów publikacji, łączeniem tekstu ze zdjęciami i układaniem ich na stronie zgodnie z zasadami redakcji technicznej, obróbką elementów graficznych, naniesieniem na tekst korekty oraz zapisaniem danych komputerowych w postaci pliku postscriptowego lub pliku PDF. Zakres czynności został podany w Załączniku nr 8a i 8b do SIWZ (wzór umowy), które powinny być wykonywane: - przez min. 4 osoby dot. części 1 zamówienia, oraz - przez min. 2 osoby dot. części 2 zamówienia , zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę w sposób określony w przepisie art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm ), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2018 r., poz. 2177), przez cały okres realizacji zamówienia w wymiarze pełnego etatu każdej z zatrudnionych osób. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w przepisie art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w przepisie art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w Załączniku nr 8a i 8b do SIWZ (wzór umowy).

II.5) Główny kod CPV: 79822000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-02   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla części 1 i części 2 zamówienia: od 02.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 4 ust. 1 umowy z zastrzeżeniem klauzuli Prawa opcji, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi pierwsze. Uwaga: jeżeli nie zostanie wybrany Wykonawca przed wyznaczonym terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia, wówczas termin realizacji zamówienia będzie skrócony o czas niezbędny do wyłonienia Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę na przedmiotowe zamówienie odpowiednio na określoną część zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie doświadczenia dla części 1: - wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługę obejmującą przygotowanie do druku (skład i łamanie) czasopism lub książek naukowych o charakterze humanistycznym lub społecznym zawierających ilustracje, tabele, jedno i dwustopniowe wzory matematyczne oraz różne rodzaje znaków i alfabetów, o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto lub maksymalnie 5 usług o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto; W zakresie doświadczenia dla części 2: - wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługę obejmującą przygotowanie do druku (skład i łamanie) czasopism lub książek naukowych o charakterze technicznym zawierających ilustracje, tabele, wielostopniowe wzory matematyczne i chemiczne oraz różne rodzaje znaków i alfabetów, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto lub maksymalnie 5 usług o łącznej wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto; W zakresie potencjału kadrowego dla części 1: - dysponują lub będą dysponować na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą brały udział w jego realizacji, tj.: minimum czterema osobami, które posiadają co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie wykonywania czynności, takich jak opisane w Rozdziale III ust. 2 SIWZ (czynności związane z kompleksowym przygotowaniem publikacji do druku zajmujących się odtworzeniem layoutu z dopasowywaniem czcionki tekstu, ustaleniem interlinii, stylu, wielkości wcięć akapitowych, ustawieniem tytułów i śródtytułów publikacji, łączeniem tekstu ze zdjęciami i układaniem ich na stronie zgodnie z zasadami redakcji technicznej, obróbką elementów graficznych, naniesieniem na tekst korekty oraz zapisaniem danych komputerowych w postaci pliku postscriptowego lub pliku PDF.) dot. przygotowania do druku książek lub czasopism naukowych o charakterze humanistycznym lub społecznym, zawierających ilustracje, tabele, w których występują jedno- i dwustopniowe wzory matematyczne oraz różne rodzaje znaków i alfabetów. Osoby te będą odpowiedzialne za realizację zamówienia Zamawiającego i będą upoważnione do dokonywania ustaleń technicznych aspektów realizacji zamówienia. W zakresie potencjału kadrowego dla części 2: - dysponują lub będą dysponować na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą brały udział w jego realizacji, tj.: minimum dwiema osobami, które posiadają co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie wykonywania czynności, takich jak opisane w Rozdziale III ust. 2 SIWZ (czynności związane z kompleksowym przygotowaniem publikacji do druku zajmujących się odtworzeniem layoutu z dopasowywaniem czcionki tekstu, ustaleniem interlinii, stylu, wielkości wcięć akapitowych, ustawieniem tytułów i śródtytułów publikacji, łączeniem tekstu ze zdjęciami i układaniem ich na stronie zgodnie z zasadami redakcji technicznej, obróbką elementów graficznych, naniesieniem na tekst korekty oraz zapisaniem danych komputerowych w postaci pliku postscriptowego lub pliku PDF.) dot. przygotowania do druku książek lub czasopism naukowych o charakterze technicznym, w których występują wielostopniowe wzory matematyczne i chemiczne. Osoby te będą odpowiedzialne za realizację zamówienia Zamawiającego i będą upoważnione do dokonywania ustaleń technicznych aspektów realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli, z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ, b) wykazu osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Z powyższego wykazu musi jednoznacznie wynikać spełnianie przez Wykonawcę warunku opisanego: w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2 ppkt c) lit. c3 SIWZ (dot. części 1); w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2 ppkt c) lit. c4 SIWZ (dot. części 2). 2) Forma dokumentów: Oświadczenie, o którym mowa powyżej musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ; 2) oświadczenia wskazane w Rozdziale VIII ust. 1 SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie; 4) zobowiązanie innego podmiotu – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp; 5) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy. 6) próbkę: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do swojej oferty próbkę. Próbka stanowić będzie treść oferty oraz podstawę oceny ofert w ramach kryteriów, a jej niezałączenie skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie przepisu art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. a) Część 1 - publikacje z zakresu nauk humanistycznych i społecznych Wymaga się, aby próbka zawierała elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia (zarówno wzory, tabele, różne rodzaje znaków i alfabetów, jak i rysunki). Próbkę uzna się za zgodną z treścią SIWZ, jeżeli będzie można w niej pozytywnie ocenić minimum jedenaście punktów z trzynastopunkowego kryterium oceny jakości. Pozytywna ocena oferty oznacza przyznanie 16 punktów przez każdego z trzech członków komisji. W przypadku przyznania ofercie mniej niż 16 punktów, Zamawiający uzna, że próbka nie jest zgodną z treścią SIWZ i oferta zostanie odrzucona na podstawie przepisu art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Z uwagi na charakter próbki jako treści oferty, realizacja przyszłego zamówienia odbywać musi się w jakości zgodnej z przedstawioną próbką w szczególności w zakresie elementów, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, wskazanych w Rozdziale XV ust. 2 pkt 2 SIWZ. Zamawiający wymaga, aby przedłożona próbka była wydawnictwem, którego skład wykonywał Wykonawca składający ofertę i składała się z trzech tytułów i była wydaną książką (książkami) lub czasopismem (czasopismami) zawierającymi:  rysunki, zdjęcia, tabele oraz jedno- i dwustopniowe wzory matematyczne, oraz litery i znaki różnych alfabetów. Przedstawione książki lub czasopisma wchodzące w skład próbki mają być naukowymi publikacjami o tematyce humanistycznej lub społecznej, posiadającymi numer ISSN lub ISBN. Wchodzące w skład próbki publikacje mają być książką lub czasopismem wydanym w latach 2017-2019, w wersji papierowej w języku polskim lub w jednym z języków kongresowych tj. język angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, rosyjski. Zamawiający wymaga dołączenia jednego artykułu w wersji elektronicznej (zawartego w próbce) w pliku pdf zapisanego na pendrive. W przypadku gdy Wykonawca załączy do oferty większą liczbę tytułów niż wymagana, zobowiązany jest w Formularzu oferty wskazać tytuły, które będą poddane ocenie w kryterium „jakość”. Niewskazanie tytułów w ww. przypadku skutkować będzie uznaniem próbki za niezgodną z treścią SIWZ. Brak złożenia wraz z ofertą wymaganych próbek tj.: trzech tytułów będących wydanymi książkami lub czasopismami oraz brak próbki będącej artykułem w wersji elektronicznej na pendrive powoduje odrzucenie oferty na podstawie przepisu art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako niezgodnej z treścią SIWZ. b) Część 2 -publikacje z zakresu nauk technicznych Wymaga się, aby próbka zawierała elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia (zarówno wzory, tabele, różne rodzaje znaków i alfabetów, jak i rysunki). Próbkę uzna się za zgodną z treścią SIWZ, jeżeli będzie można w niej pozytywnie ocenić minimum trzynaście punktów z piętnastopunktowego kryterium oceny jakości. Pozytywna ocena oferty oznacza przyznanie 16 punktów przez każdego z trzech członków komisji. W przypadku przyznania ofercie mniej niż 16 punktów, Zamawiający uzna, że próbka nie jest zgodną z treścią SIWZ i oferta zostanie odrzucona na podstawie przepisu art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Z uwagi na charakter próbki jako treści oferty, realizacja przyszłego zamówienia odbywać musi się w jakości zgodnej z przedstawioną próbką w szczególności w zakresie elementów, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, wskazanych w Rozdziale XV ust. 2 pkt 2 SIWZ. Zamawiający wymaga, aby przedłożona próbka była wydawnictwem, którego skład wykonywał Wykonawca składający ofertę i składała się z trzech tytułów i była wydaną książką (książkami) lub czasopismem (czasopismami) zawierającymi:  rysunki, zdjęcia, tabele oraz wielowierszowe wzory matematyczne, zawierające równania różniczkowe, całkowe, macierze, wzory zawierające zmienne zapisywane alfabetem łacińskim, wzory chemiczne oraz litery i znaki różnych alfabetów. Przedstawione książki lub czasopisma wchodzące w skład próbki mają być naukowymi publikacjami o tematyce technicznej, posiadającymi numer ISSN lub ISBN. Wchodzące w skład próbki publikacje mają być książką lub czasopismem wydanym w latach 2017-2019, w wersji papierowej w języku polskim lub w jednym z języków kongresowych tj. język angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, rosyjski. Ponadto Zamawiający wymaga dołączenia jednego artykułu (zawartego w próbce) w otwartym pliku LaTeX zapisanego na pendrive. Zamawiający wymaga dołączenia jednego artykułu w wersji elektronicznej (zawartego w próbce) w pliku pdf zapisanego na płycie CD lub pendrive. W przypadku gdy Wykonawca załączy do oferty większą liczbę tytułów niż wymagana, zobowiązany jest w Formularzu oferty wskazać tytuły, które będą poddane ocenie w kryterium „jakość”. Niewskazanie tytułów w ww. przypadku skutkować będzie uznaniem próbki za niezgodną z treścią SIWZ. Brak złożenia wraz z ofertą wymaganych próbek tj.: trzech tytułów będących wydanymi książkami lub czasopismami oraz brak próbki będącej artykułem w otwartym pliku LaTeX oraz jednego artykułu w wersji elektronicznej na płycie CD lub pendrive powoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako niezgodnej z treścią SIWZ. Brak możliwości otwarcia przez Zamawiającego próbki w wersji elektronicznej załączonej przez Wykonawcę do oferty, będzie podstawą do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako niezgodnej z treścią SIWZ. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma dokumentów: Oświadczenie, o którym mowa powyżej musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 40,00
Jakość 60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Pzp, stanowiącego że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w sytuacjach opisanych w treści przepisu art. 144 ustawy Pzp, a także w następujących sytuacjach: 1) zmian (wskazania nowych) tytułów publikacji naukowych PAN przeznaczonych do wykonania przez Wykonawcę w stosunku do wyszczególnionych w Załączniku nr 3 do Umowy, pod warunkiem ich analogicznej tematyki i poziomu trudności w stosunku do tytułów wyszczególnionych w Załączniku nr 3 do Umowy; 2) wynikających ze zmiany przepisów prawa, które będą miały wpływ na realizację Umowy; 3) zmiany terminu końcowego Umowy, w razie niewykorzystania całej kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy, za zakres podstawowy zamówienia lub w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego pPrawao opcji do dnia 31 grudnia 2020r., nie dłużej jednak niż o 2 miesiące. 2. Z inicjatywą zmian wskazanych w ust. 1 mogą wystąpić obie każda ze Strony Umowy poprzez przedłożenie pisemnej informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany. 3. Zamawiający na podstawie art. 142 ust. 5 Pzp dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację umowy, w trakcie obowiązywania Umowy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku VAT, 2) minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę, o wartość wzrostu tych kosztów. 4. W celu zawarcia aneksu dotyczącego zmiany wynagrodzenia w przypadkach określonych w ust. 3 pkt 2), 3) i 4), Wykonawca winien złożyć wniosek w formie pisemnej. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 4, wszelkich dokumentów, w tym informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy, stosownie do okoliczności stanowiących podstawę̨ żądania zmiany. Brak uzasadnienia żądania zmiany umowy spowoduje odrzucenie takiego wniosku. 6. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-03, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z przepisem art. 147 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Wykonawcę. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie w zależności od części na którą Wykonawca złożył ofertę. 3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r., poz.310 ze zm.). 4. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed zawarciem umowy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku czasopism z zakresu nauk humanistycznych i społecznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie składu komputerowego i łamania tekstu oraz komputerowe opracowanie okładki, rysunków, zdjęć, tabel, jedno- i dwustopniowych wzorów matematycznych do pozycji wydawniczych z zakresu nauk humanistycznych i społecznych. Wykaz tytułów przewidzianych do realizacji został zestawiony w Załączniku nr 9a. Zamawiający zleci skład komputerowy i łamanie tekstu oraz komputerowe opracowanie okładki, rysunków, zdjęć, tabel, wzorów jedno- i dwustopniowych matematycznych do pozycji wydawniczych z zakresu nauk humanistycznych i społecznych, w których materiał graficzny, tabelaryczny oraz wzory stanowią poniżej 50% objętości publikacji, o objętości ogółem 1308 arkuszy wydawniczych z możliwością zmniejszenia tej liczby maksymalnie o 20% plus prawo opcji dodatkowe 200 arkuszy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79822000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 40,00
Jakość 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku czasopism z zakresu nauk technicznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie składu komputerowego i łamania tekstu oraz komputerowe opracowanie okładki, rysunków, zdjęć, tabel, jedno- i wielostopniowych wzorów matematycznych i chemicznych do pozycji wydawniczych z zakresu nauk technicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania programu LaTeX oraz TeX jako wymaganego przy łamaniu publikacji. Wykaz tytułów przewidzianych do realizacji został zestawiony w Załączniku nr 9b. Zamawiający zleci skład komputerowy i łamanie tekstu oraz komputerowe opracowanie okładki, rysunków, zdjęć, tabel, wzorów jedno- i wielostopniowych matematycznych i chemicznych do pozycji wydawniczych z zakresu nauk technicznych, w których materiał graficzny, tabelaryczny oraz wzory stanowią powyżej 50% objętości publikacji, o objętości ogółem 546 arkuszy wydawniczych z możliwością zmniejszenia tej liczby maksymalnie o 20% plus prawo opcji dodatkowe 50 arkuszy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79822000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 40,00
Jakość 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa - Mława
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI