Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług drukowania trzech książek na potrzeby Instytutu Literatury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Literatury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382684867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smoleńsk 20/12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-112
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@instytutliteratury.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: instytutliteratury.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług drukowania trzech książek na potrzeby Instytutu Literatury
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-387fc301-a73e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ 1. W postępowaniu Zamawiający będzie się kontaktował z wykonawcami przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej Zamawiającego adres e-mail: sekretariat@instytutliteratury.eu.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Korespondencja elektroniczna prowadzona jest w języku polskim i powinna być sporządzona, wysyłana i odbierana zgodnie z wymaganiami technicznymi i organizacyjnymi zawartymi w Rozporządzeniu w sprawie środków komunikacji elektronicznej. Korespondencja w języku obcym powinna być przekazana wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1. Wykonawca składa ofertę pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.2. Wymagane próbki sporządzane są w postaci papierowej. Do próbek Wykonawca zobowiązany jest dołączyć Oświadczenie dotyczące próbek opatrzone podpisem Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Próbki wraz z oświadczeniem składa się w terminie wyznaczonym na składanie ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście albo za pośrednictwem posłańca, na adres Zamawiającego wskazany w rozdziale I pkt 1 SWZ w zamkniętej kopercie opisanej w sposób wskazany w SWZ.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): I. Administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Instytut Literatury z siedzibą w Krakowie, 31-112 Kraków, ul. Smoleńsk 20/12II. W sprawie ochrony Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się za pomocą adresu email: inspektor@instytutliteratury.eu lub pisemnie na adres siedziby Administratora Danych wskazany w punkcie I powyżej. III. Cele i podstawy przetwarzania. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w zakresie przetwarzania danych podanych w dokumentacji postępowania do celów związanych z przeprowadzeniem postępowania, zawarciem i realizacją umowy oraz archiwizacją postępowania. IV. Okres przechowywania danych. Będziemy przechowywać Pani/Pana dane przez okres niezbędny do prawidłowego przeprowadzenia postępowania i zawarcia umowy. V. Odbiorcy danych Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazywane podmiotom trzecim wspierającym Administratora w postępowaniu lub w związku z realizacją umowy. Przy czym podmioty te przetwarzają dane wyłącznie zgodnie z zaleceniami Administratora. VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do: 1. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii 2. sprostowania (poprawiania) swoich danych 3. ograniczenia wobec ich przetwarzania 4. wniesienia skargi do organu nadzorczego VII. Informacja o dobrowolności podania danych Podanie danych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek uzyskania zgody osoby fizycznej na wskazanie jej danych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym w składanej ofercie. VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji Informujemy, że w powyższych celach nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany i Pani/Pana dane nie są profilowane. IX. Zgoda oraz informacja o możliwości wycofania zgody Nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku Postępowania ani zmiana postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: sZP.261.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi drukowania na potrzeby Zamawiającego książek w twardej oprawie obejmujących trzy książki autorstwa Wojciecha Wencla:1) Wierzyński. Sens ponad klęską, dalej zwana Wierzyński2) Wierzyński. Sens ponad klęską, wersja angielska, dalej zwana Wierzyński (wer. ang.)3) Lechoń. Rycerz i faun, zwana dalej Lechoń Książki Wierzyński i Lechoń będą wydane w nakładzie 500 egz. Książka Wierzyński (wer. ang.) będzie wydana w nakładzie 1.000 egz.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
79971000-1 - Usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze oferty najkorzystniejszej w każdym zadaniu Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami:a. CENA waga 50% (50,00 pkt)b. JAKOŚĆ waga 50% (50,00 pkt)2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach (tj. łącznie w kryterium CENA i kryterium JAKOŚĆ) uzyska największą liczbę punktów, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.3. Ocena ofert nastąpi zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz wymaganiami SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7