IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości:10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, określonych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3.2. gwarancjach bankowych; 3.3.gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 35 1130 1150 0012 1286 2820 0007 Przelew należy opisać numerem referencyjnym postępowania i skróconym tytułem – Druk - znak postępowania ZP/2/2020.5. Wadium w formie niepieniężnej powinno być wniesione do upływu terminu składania ofert na w oryginale, w formie pisemnej na adres wskazany w rozdziale I SIWZ, załączone do oferty albo zamieszczone w osobnej kopercie opisanej numerem referencyjnym postępowania i skróconym tytułem – Wadium -Druk - znak postępowania ZP/2/2020. W przypadku załączenia wadium do oferty nie powinno być ono trwale połączone z pozostałymi dokumentami oferty. 6. Pozostałe informacje dotyczące wadium zawarte są w SIWZ
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
50,00 |
jakość (ocena techniczna introligatorstwa i uszlachetnienia druku) |
25,00 |
jakość (ocena techniczna druku) |
25,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zasady zmiany umowy określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zmiany umowy mogą być wprowadzone w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 pkt od 2) do 6) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w sytuacji: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług. Wówczas zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto należne Wykonawcy od dnia zmiany stawki. Wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian. 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wówczas wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione w zakresie niezbędnym i koniecznym związanym z przedmiotową zmianą. 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wówczas wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione w zakresie niezbędnym i koniecznym związanym z przedmiotową zmianą;4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wówczas wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione w zakresie niezbędnym i koniecznym związanym z przedmiotową zmianą.5) zmiany umowy związanych z wystąpieniem okoliczności siły wyższej i koniecznych modyfikacji w tym zakresie;6) zmiany, w tym też zmniejszenia, zakresu przedmiotowego niniejszej umowy i związanego z tym odpowiedniej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w sytuacji gdy wykonanie umowy w pełnym pierwotnym zakresie będzie niezasadne ekonomicznie lub niecelowe z punktu widzenia Zamawiającego;7) zmiany podmiotowej po stronie Zamawiającego w całości lub w części przedmiotu umowy, w szczególności gdy wydawcą danej książki zostanie podmiot inny niż Zamawiający. Inny podmiot przejmie wówczas zobowiązania Zamawiającego wynikające z niniejszej umowy, związane z daną publikacją. Szczegóły zostaną zawarte w trójstronnym porozumieniu między Zamawiającym, Wykonawcą a innym podmiotem. Porozumienie zostanie zawarte w formie pisemnej pod rygorem nieważności.8) zmiany jakiegokolwiek terminu realizacji umowy. Terminy będą mogły być przedłużone o okres niezbędny na wykonanie Druków w sytuacji gdy niemożność dotrzymania pierwotnego terminu wynika z okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (np. nieprzekazanie Wykonawcy materiałów w odpowiednim terminie). 9) zmiany okresu obowiązywania umowy wskazanego w § 2 ust. 1 zdanie pierwsze umowy o okres nie dłuższy niż 3 miesiące w sytuacji niewykorzystania pełnego maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy;10) zmiany sposobu realizacji Druków, w tym w szczególności sposobu pakowania, miejsca dostarczenia, wykończenia w sytuacji gdy wprowadzenie takiej modyfikacji wynikać będzie z potrzeb organizacyjnych Zamawiającego lub wpływać będzie na lepszy sposób wykonania danego Druku. Zmiana ta nie może skutkować zwiększeniem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 1-4 mogą zostać wprowadzone wyłącznie jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę. Wprowadzenie wskazanych w ust. 2 pkt 1-4 zmian dokonuje się na pisemny wniosek Wykonawcy zawierający uzasadnienie faktyczne i prawne konieczności wprowadzenia zmian oraz w przypadku zmian z ust. 2 pkt 2-4 – złożenie dowodów, w tym dokumentów, potwierdzających powiązanie planowanej zmiany z realizacją niniejszej umowy. 4. Pozostałe zmiany mogą zostać wprowadzone na wniosek pisemny lub złożony elektronicznie (e-mail) przez każdą ze Stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
11.01.2021, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: