Świadczenie usług drukarskich

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług drukarskich
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-06
  • ZamawiającyWojewództwo Pomorskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00022033
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług drukarskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 326 87 58

1.5.8.) Numer faksu: +48 58 326 85 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług drukarskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a672f798-8c70-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001942/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Wykonanie i dostawa druku publikacji i materiałów drukarskich

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 oraz z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. 2.Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane winny być za pośrednictwem Platformy zakupowej za pomocą formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 3.Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.4.Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: a.siemaszko@pomorskie.eu5.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje, zawiadomienia, zmiany, odpowiedzi - zamawiający będzie zamieszczał na Platformie zakupowej. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej do konkretnego wykonawcy.6.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie zakupowej przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.7.Zamawiający wskazuje niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) Platforma zakupowa działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.8.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Platformy pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje9.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.10.W zakresie kwestii nieuregulowanych niniejszą SWZ obowiązują przepisy ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Pomorskiego z siedzibą przy ul. Okopowej 21/27, 80-810 Gdańsk, tel. 58 326 87 58 adres e-mail: zamowienia@pomorskie.eu2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@pomorskie.eu3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:1) ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;2) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;3) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.7. Posiada Pani/Pan prawo:1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.8. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.12. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na świadczeniu usług drukarskich na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, przy czym:Cześć nr 1 polega na wykonania druku i dostarczeniu do komórek organizacyjnych Zamawiającego publikacji i materiałów drukarskich wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SWZ (OPZ dla części nr 1).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze

79821100-6 - Usługi korektorskie

79822000-2 - Usługi składu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:Dla części nr 1Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)1. Cena brutto wykonania zamówienia 60%2. Kryterium zatrudnieniowe 30%3. Termin realizacji/dostawy bieżącego zlecenia 10% Razem 100%Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 %= 1 pkt1. Sposób oceny ofert:1) dla kryterium: „Cena brutto wykonania zamówienia” (PK1):Sposób obliczenia:PK1= [CN / CR x 60% ] x 100PK1 – ilość punktów dla kryterium CN – najniższa oferowana cena CR – cena oferty rozpatrywanej2) Kryterium zatrudnieniowe: (PK2 )Jeżeli Wykonawca oświadczy, iż przy realizacji przedmiotu zamówienia spośród osób zatrudnionych na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks Pracy), o których mowa w rozdziale IV ust.4 lit a)SWZ będzie zatrudniona:a) 1 osoba niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych – otrzyma 15 pktb) 2 osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych – otrzyma 30 pktJeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie zaznaczy żadnego z ww., Zamawiający przyjmie, że Wykonawca spośród osób zatrudnionych na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks Pracy), o których mowa w rozdziale IV ust.4 lit a) SWZ, nie będzie zatrudniał żadnej osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych na podstawie stosunku pracy i otrzyma 0 punktów.Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym zaznaczy oba z ww., Zamawiający przyjmie, że Wykonawca spośród osób zatrudnionych na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks), o których mowa w rozdziale IV ust.4 lit a) SWZ, zatrudni 1 osobę niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych na podstawie stosunku pracy i otrzyma 15 punktów.3) Kryterium „Termin realizacji/dostawy bieżącego zlecenia”: (PK3)Zamawiający przez pojęcie „Termin realizacji/dostawy bieżącego zlecenia”, rozumie odebranie zleconego zamówienia przez Zamawiającego bez zastrzeżeń stwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji/dostawy bieżącego zlecenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego.Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację/dostawę bieżącego zlecenia w terminie nie dłuższym niż: 6 dni roboczych - oferta otrzyma 10 pktJeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie zaznaczy podanego terminu, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zobowiązuje się wykonywać bieżące zlecenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych i otrzyma 0 pkt w przedmiotowym kryterium.2. Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów:P=PK1 +PK2+PK3P – całkowita liczba punktów dla rozpatrywanej ofertyPK1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”PK2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium zatrudnieniowymPK3 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji/dostawy bieżącego zlecenia”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium zatrudnieniowe

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji/dostawy bieżącego zlecenia

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:Dla części nr 1Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)1. Cena brutto wykonania zamówienia 60%2. Kryterium zatrudnieniowe 30%3. Termin realizacji/dostawy bieżącego zlecenia 10% Razem 100%Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 %= 1 pkt1. Sposób oceny ofert:1) dla kryterium: „Cena brutto wykonania zamówienia” (PK1):Sposób obliczenia:PK1= [CN / CR x 60% ] x 100PK1 – ilość punktów dla kryterium CN – najniższa oferowana cena CR – cena oferty rozpatrywanej2) Kryterium zatrudnieniowe: (PK2 )Jeżeli Wykonawca oświadczy, iż przy realizacji przedmiotu zamówienia spośród osób zatrudnionych na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks Pracy), o których mowa w rozdziale IV ust.4 lit a)SWZ będzie zatrudniona:a) 1 osoba niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych – otrzyma 15 pktb) 2 osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych – otrzyma 30 pktJeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie zaznaczy żadnego z ww., Zamawiający przyjmie, że Wykonawca spośród osób zatrudnionych na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks Pracy), o których mowa w rozdziale IV ust.4 lit a) SWZ, nie będzie zatrudniał żadnej osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych na podstawie stosunku pracy i otrzyma 0 punktów.Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym zaznaczy oba z ww., Zamawiający przyjmie, że Wykonawca spośród osób zatrudnionych na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks), o których mowa w rozdziale IV ust.4 lit a) SWZ, zatrudni 1 osobę niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych na podstawie stosunku pracy i otrzyma 15 punktów.3) Kryterium „Termin realizacji/dostawy bieżącego zlecenia”: (PK3)Zamawiający przez pojęcie „Termin realizacji/dostawy bieżącego zlecenia”, rozumie odebranie zleconego zamówienia przez Zamawiającego bez zastrzeżeń stwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji/dostawy bieżącego zlecenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego.Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację/dostawę bieżącego zlecenia w terminie nie dłuższym niż: 6 dni roboczych - oferta otrzyma 10 pktJeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie zaznaczy podanego terminu, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zobowiązuje się wykonywać bieżące zlecenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych i otrzyma 0 pkt w przedmiotowym kryterium.2. Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów:P=PK1 +PK2+PK3P – całkowita liczba punktów dla rozpatrywanej ofertyPK1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”PK2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium zatrudnieniowymPK3 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji/dostawy bieżącego zlecenia”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na świadczeniu usług drukarskich na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, przy czym:Część nr 2 polega na przygotowaniu do druku, wykonania druku i dostarczeniu do komórek organizacyjnych Zamawiającego gazety MAGAZYN POMORSKI, którego szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SWZ (OPZ dla części nr 2).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze

79821100-6 - Usługi korektorskie

79822000-2 - Usługi składu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:Dla części nr 2Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)1. Cena brutto wykonania zamówienia 60%2. Kryterium zatrudnieniowe 10%3. Termin realizacji dostaw 30% Razem 100%Przy czym [1%=1pkt].1. Sposób oceny ofert:1) dla kryterium: „Cena brutto wykonania zamówienia” (PK1):Sposób obliczenia:PK1= [CN / CR x 60% ] x 100PK1 – ilość punktów dla kryterium CN – najniższa oferowana cena CR – cena oferty rozpatrywanej2) Kryterium zatrudnieniowe: (PK2 )Jeżeli Wykonawca oświadczy iż przy realizacji przedmiotu zamówienia spośród osób zatrudnionych na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks Pracy), o których mowa w rozdziale IV ust.4 lit a) SWZ będzie zatrudniona:a) 1 osoba niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych – otrzyma 5 pktb) 2 osoby niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych – otrzyma 10 pktJeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie zaznaczy żadnego z ww., Zamawiający przyjmie, że Wykonawca spośród osób zatrudnionych na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks Pracy), o których mowa w rozdziale IV ust.4 lit a) SWZ, nie będzie zatrudniał żadnej osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych na podstawie stosunku pracy i otrzyma 0 punktów.Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym zaznaczy oba z ww., Zamawiający przyjmie, że Wykonawca spośród osób zatrudnionych na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks Pracy), o których mowa w rozdziale IV ust.4 lit a) SWZ, zatrudni 1 osobę niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych na podstawie stosunku pracy i otrzyma 5 punktów.3) Kryterium „Termin realizacji dostaw”: (PK3)Zamawiający przez pojęcie „Termin realizacji dostaw”, rozumie odebranie każdej zleconej dostawy gazety MAGAZYN POMORSKI przez Zamawiającego bez zastrzeżeń stwierdzonej protokołem zdawczo-odbiorczym. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji ww. dostaw w terminie nie dłuższym niż 8 dni roboczych każda od przekazania przez Zamawiającego projektu wydruku MAGAZYNU POMORSKI .Sposób obliczenia:PK3= [najkrótszy oferowany termin realizacji dostawy/ termin realizacji dostawy ocenianej oferty x 30% ] x 100Oferta oceniana będzie na podstawie zaoferowanego przez Wykonawcę, w Formularzu Ofertowym terminu realizacji dostawy liczonego w dniach roboczych, przy czym, maksymalny termin realizacji dostawy wynosi do 8 dni roboczych od przekazania przez Zamawiającego projektu wydruku MAGAZYNU POMORSKI.Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie wpisze terminu realizacji dostawy, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wymagany w SWZ termin realizacji dostawy tj. do 8 dni roboczych od przekazania przez Zamawiającego projektu wydruku MAGAZYNU POMORSKI i otrzyma 0 punktów.Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym zaoferuje termin realizacji dostawy dłuższy niż 8 dni roboczych od przekazania przez Zamawiającego projektu wydruku MAGAZYNU POMORSKI, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust. 1 pkt 5) tj. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. 2. Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów:P=PK1 +PK2+PK3P – całkowita liczba punktów dla rozpatrywanej ofertyPK1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”PK2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium zatrudnieniowymPK3 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji dostaw”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium zatrudnieniowe

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 30

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:Dla części nr 2Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)1. Cena brutto wykonania zamówienia 60%2. Kryterium zatrudnieniowe 10%3. Termin realizacji dostaw 30% Razem 100%Przy czym [1%=1pkt].1. Sposób oceny ofert:1) dla kryterium: „Cena brutto wykonania zamówienia” (PK1):Sposób obliczenia:PK1= [CN / CR x 60% ] x 100PK1 – ilość punktów dla kryterium CN – najniższa oferowana cena CR – cena oferty rozpatrywanej2) Kryterium zatrudnieniowe: (PK2 )Jeżeli Wykonawca oświadczy iż przy realizacji przedmiotu zamówienia spośród osób zatrudnionych na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks Pracy), o których mowa w rozdziale IV ust.4 lit a) SWZ będzie zatrudniona:a) 1 osoba niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych – otrzyma 5 pktb) 2 osoby niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych – otrzyma 10 pktJeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie zaznaczy żadnego z ww., Zamawiający przyjmie, że Wykonawca spośród osób zatrudnionych na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks Pracy), o których mowa w rozdziale IV ust.4 lit a) SWZ, nie będzie zatrudniał żadnej osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych na podstawie stosunku pracy i otrzyma 0 punktów.Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym zaznaczy oba z ww., Zamawiający przyjmie, że Wykonawca spośród osób zatrudnionych na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks Pracy), o których mowa w rozdziale IV ust.4 lit a) SWZ, zatrudni 1 osobę niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych na podstawie stosunku pracy i otrzyma 5 punktów.3) Kryterium „Termin realizacji dostaw”: (PK3)Zamawiający przez pojęcie „Termin realizacji dostaw”, rozumie odebranie każdej zleconej dostawy gazety MAGAZYN POMORSKI przez Zamawiającego bez zastrzeżeń stwierdzonej protokołem zdawczo-odbiorczym. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji ww. dostaw w terminie nie dłuższym niż 8 dni roboczych każda od przekazania przez Zamawiającego projektu wydruku MAGAZYNU POMORSKI .Sposób obliczenia:PK3= [najkrótszy oferowany termin realizacji dostawy/ termin realizacji dostawy ocenianej oferty x 30% ] x 100Oferta oceniana będzie na podstawie zaoferowanego przez Wykonawcę, w Formularzu Ofertowym terminu realizacji dostawy liczonego w dniach roboczych, przy czym, maksymalny termin realizacji dostawy wynosi do 8 dni roboczych od przekazania przez Zamawiającego projektu wydruku MAGAZYNU POMORSKI.Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie wpisze terminu realizacji dostawy, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wymagany w SWZ termin realizacji dostawy tj. do 8 dni roboczych od przekazania przez Zamawiającego projektu wydruku MAGAZYNU POMORSKI i otrzyma 0 punktów.Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym zaoferuje termin realizacji dostawy dłuższy niż 8 dni roboczych od przekazania przez Zamawiającego projektu wydruku MAGAZYNU POMORSKI, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust. 1 pkt 5) tj. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. 2. Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów:P=PK1 +PK2+PK3P – całkowita liczba punktów dla rozpatrywanej ofertyPK1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”PK2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium zatrudnieniowymPK3 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji dostaw”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego. 2. Zamawiający wymaga spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:Dla części nr 1Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie udokumentuje tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę druku - przy czym wartość usługi wyniosła nie mniej niż 150.000,00 zł brutto (przez wartość brutto usługi należy rozumieć wysokość wynagrodzenia uzyskanego przez Wykonawcę za wykonanie tej usługi).Dla części nr 2Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie udokumentuje tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę druku gazetowego - przy czym wartość usługi wyniosła nie mniej niż 20.000,00 zł brutto (przez wartość brutto usługi należy rozumieć wysokość wynagrodzenia uzyskanego przez Wykonawcę za wykonanie tej usługi).3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 4. Odnośnie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem (podmiot trzeci), wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Tym samym, zamawiający dokona weryfikacji wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego, o którym mowa w Rozdziale IX ust.2 pkt 1 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tym samym:1) Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:a) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego, nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów 2) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. 3) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych wykonawców.Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w rozdziale VII ust. 2 SWZ oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VIII ust. 2 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale X SWZ.Oświadczenie składają odrębnie:- każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego należy załączyć do oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

dla części nr 11. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą dotyczyć:1) warunków i terminów płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy;2) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy3. Zmiany, o których mowa w ust. 2, mogą nastąpić w uzasadnionych przypadkach:1. w zakresie ust. 2 pkt 1 - w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie wystąpienie zdarzeń i okoliczności, na które strony nie mają wpływu i przed którymi nie mogły się zabezpieczyć, w tym w szczególności pożaru, zalania, wojny, zamieszek, innych klęsk żywiołowych. 2. w zakresie ust. 2 pkt 2 - w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym wówczas zmianie ulega wyłącznie cena brutto;4. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.dla części nr 21. Wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy,2) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy,3) zmiany warunków i terminów płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy,3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, tj.:1) w zakresie ust. 2 pkt. 1 i 3 - w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie wystąpienie zdarzeń i okoliczności, na które strony nie mają wpływu i przed którymi nie mogły się zabezpieczyć, w tym w szczególności pożaru, zalania, wojny, zamieszek, innych klęsk żywiołowych. 2) W zakresie ust. 2 pkt. 1 - gdy zmiana terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, których nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy. Termin wykonania umowy może ulec zmianie o czas, o jaki w/w okoliczności uniemożliwiły terminową realizację umowy.3) w zakresie ust. 2 pkt. 2 )- w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym wówczas podlega zmianie wyłącznie cena brutto,4. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedłoży drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-06 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-06 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na świadczeniu usług drukarskich na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, przy czym:1) Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, z czego:Cześć nr 1 polega na wykonania druku i dostarczeniu do komórek organizacyjnych Zamawiającego publikacji i materiałów drukarskich wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SWZ (OPZ dla części nr 1).Część nr 2 polega na przygotowaniu do druku, wykonania druku i dostarczeniu do komórek organizacyjnych Zamawiającego gazety MAGAZYN POMORSKI, którego szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SWZ (OPZ dla części nr 2).Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/części zamówienia.2) W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do:- wydrukowania materiałów;- naświetlań (jeśli jest to niezbędne z przyczyn technicznych);- oprawy materiałów;- wydruków próbnych (proofy cyfrowe) na wniosek Zamawiającego;- dostarczenie wydrukowanych materiałów na własny koszt do siedziby Zamawiającego wraz z ich wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego położonych na terenie miasta Gdańska.3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis części zamówienia) został określony w załączniku nr 1 SWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.2. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia:a) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1320) osób wykonujących czynności związane z obsługą wszystkich maszyn i urządzeń drukarskich używanych w procesie drukowania.b) Jeżeli czynności wskazane w ust. 2 lit a), spełniające przesłanki art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, Wykonawca będzie Wykonywał samodzielnie (jako właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związanych z realizacją zamówienia.c) Wykonawca w umowie oświadczy, iż osoba lub osoby, wykonujące ww czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia są lub będą zatrudnione na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy.d) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osoby/osób, którym zostanie powierzona realizacja wskazanych czynności.e) Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie stosunku pracy, uprawniony jest do powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli w tym zakresie.f) Zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 2 lit. a) powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres wykonywania tych czynności na rzecz Wykonawcy (będącego pracodawcą), świadczonych w wyznaczonym przez niego miejscu i czasie oraz pod jego kierownictwem.g) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w ust. 2lit. a), zostały uregulowane we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2do SWZ.3. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp.
2021-03-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kompleksowe sprzątanie obiektu hotelowo-restauracyjnego- Jastarnia Jurata
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kompleksowe sprzątanie obiektu w Juracie. Posiadam 114 apartamentów plus restauracja i części ogólnodostępne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI