Świadczenie przez Wykonawcę usługi outsourcingu druku dla KRUS Oddział Regionalny...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie przez Wykonawcę usługi outsourcingu druku dla KRUS Oddział Regionalny w Kielcach i podległych Placówek Terenowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
  • Termin składania wniosków2021-11-15
  • ZamawiającyKasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00257923
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie przez Wykonawcę usługi outsourcingu druku dla KRUS
Oddział Regionalny w Kielcach i podległych Placówek Terenowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01251326200203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 65B

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-389

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 348 19 00, 41 348 19 04

1.5.8.) Numer faksu: 41 348 19 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kielce@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Ubezpieczenia rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie przez Wykonawcę usługi outsourcingu druku dla KRUS
Oddział Regionalny w Kielcach i podległych Placówek Terenowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b22eb25d-3d77-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007989/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie przez Wykonawcę usługi outsourcingu druku dla KRUS Oddział Regionalny w Kielcach i podległych placówek terenowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem: - portalu e-Usług SmartPZP (zwanym dalej „Systemem”) pod adresem: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce; - poczty elektronicznej pod adresem: kielce@krus.gov.pl - w przypadku awarii lub przerwy technicznej w działaniu Systemu z zastrzeżeniem, że składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się wyłącznie przy użyciu Systemu. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto w Systemie (https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce). Wykonawca rejestruje się w Systemie wykonując czynności opisane w „Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP (Instrukcja użytkownika Wykonawcy SMARTPZP)”, zwanej dalej Instrukcją. Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce/elearning Wykonawca rejestrując się musi zaakceptować warunki korzystania z Systemu, określone w Regulaminie Systemu. Do poprawnego działania Systemu konieczne jest zainstalowanie programu Java w ver.1.8 oraz oprogramowania Szafir, do których link podany jest w Instrukcji. Do pełnego i poprawnego korzystania z Systemu konieczne jest posiadanie przez uprawnionego użytkownika Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego (e-dowód). Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Wykonawcy następujących wymagań technicznych: a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości, nie mniejszej niż 1 Mb/s; b)komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje; c) przeglądarki internetowe: Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11. Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek; d) dodatkowe oprogramowanie: zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre); w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web; oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym. Proces składania oferty lub wniosku na platformie SmartPZP odbywa się w ciągu jednej sesji przeglądarki. Nie można zapisać wprowadzonych danych lub załączników i powrócić do składania oferty lub wniosku w późniejszym terminie. Wykonawca wykorzystujący elektroniczny podpis kwalifikowany do podpisu oferty i innych dokumentów w postępowaniu w formacie (PAdES, XAdES), typ (zewnętrzny, wewnętrzny) zobowiązany jest dołączyć do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny): a)dokumenty w formacie „.pdf” należy podpisywać tylko formatem PAdES; b) dokumenty w innym formacie niż „.pdf” należy podpisywać formatem XAdES. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego w SWZ powinny być załączone w formie plików w formacie odpowiednio: .xml, .pdf, .docx, .xls, .xlsx, Zamawiający dopuszcza również formaty: .png, .jpg, .jpeg, .gif, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml., .dwg, . xades, .tar, .7z, .eml, .msg. Za pośrednictwem Systemu można przekazywać pojedyncze pliki lub pliki pojedyncze poddane kompresji (ZIP). Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej określone zostały w Rozdziale VIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): INFORMACJA DLA OSÓB FIZYCZNYCH, KTÓRYCH DANE OSOBOWE ZAMAWIAJĄCY BEZPOŚREDNIO POZYSKA W WYNIKU NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU Podstawa prawna: art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 ze zm.) „RODO" . Zamawiający Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach informuje, że administratorem danych osobowych jest Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Al. Niepodległości 190,00-608 Warszawa, którą zgodnie z art. 59 ust. 3 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników kieruje Prezes Kasy, reprezentowany przez Dyrektora Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach. Kontakt z inspektorem ochrony danych w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego: e-mail - iod@krus.gov.pl lub listownie na adres: KRUS- Centrala Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, z dopiskiem na kopercie: inspektor ochrony danych. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 6, art. 19, art. 74 ust. 3 i 4, art. 75 i art. 76 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony w niniejszej informacji. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art.13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art.14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Informacje na temat RODO określone zostały w Rozdziale V pkt 18, Rozdziale XXIII SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art.16 RODO (tj. uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych) nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą, a także naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; 3. Zgłoszenie w niniejszym postępowaniu o zamówienie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; 4. Wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępni tych danych, chyba, że zajdą przesłanki, o których mowa w art.18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0500-OP.261.0.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie przez Wykonawcę usługi outsourcingu druku dla KRUS Oddział Regionalny w Kielcach i podległych Placówek Terenowych” Usługa swoim zakresem obejmuje zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania i skanowania dokumentów oraz utrzymania przez okres trwania umowy obsługi urządzeń drukujących: - będących własnością Zamawiającego – wykaz eksploatowanych urządzeń drukujących wraz z ich lokalizacją stanowi Załącznik nr 4 do SWZ; - dostarczonych, zainstalowanych i skonfigurowanych przez Wykonawcę do użytkowania Zamawiającego (urządzenia dzierżawione) w ilości 40 sztuk (w tym 10 urządzeń drukujących w kolorze z możliwością oddzielnego zliczania kopii wydrukowanych w kolorze i monochromatycznych oraz 30 urządzeń monochromatycznych) - Załącznik nr 5 do SWZ, posiadających funkcje druku sieciowego, kopiowania, skanowania (do: e-mail, pliku SMB i FTB, lokalnie) oraz identyfikację użytkownika. W ramach usługi outsourcingu Wykonawca zapewni obsługę serwisową urządzeń dostarczonych oraz będących własnością Zamawiającego, tj.: zapewni naprawę/wymianę uszkodzonych i zużytych części; zapewni dostawę i wymianę materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny itp.) do urządzeń objętych przedmiotem zamówienia (za wyjątkiem papieru kserograficznego, który zapewni Zamawiający) niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń; zapewni przeglądy, regulacje, konserwacje urządzeń, w tym: czyszczenie urządzenia z kurzu, pyłu z papieru, z pozostałości toneru, itp. - na zewnątrz i wewnątrz, czyszczenie układu napędowego drukarki, czyszczenie układu utrwalania wydruku - wałek dociskowy i grzewczy, czyszczenie toru transportu papieru (rolki poboru i wyjścia papieru). Szacowana łączna liczba stron A4 wydruku/kopii w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 7.742.200 stron, z czego: - na drukarkach Zamawiającego – 2.672.400 kopii monochromatycznych, 5.600 kopii kolorowych; - na drukarkach Wykonawcy – 5.032.400 kopii monochromatycznych, 31.800 kopii kolorowych. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia przy realizacji usługi outsourcingu druku (w szczególności obsługi serwisowej) minimum 2 osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity - Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale V SWZ oraz Załączniku nr 1 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia oraz zastosowanie sankcji opisanych we wzorze umowy (Załącznik nr 12 do SWZ). W celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, osób przebywających na terenie obiektu, ochrony mienia oraz zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Zamawiającego na szkodę, obiekt będący siedzibą Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B oraz teren wokół niego jest całodobowo monitorowany. Osoby skierowane przez Wykonawcę do wykonywania usługi w obiekcie powinny być poinformowane przez Wykonawcę o stosowaniu przez Zamawiającego monitoringu wizyjnego. Warunki udziału w postępowaniu opisane zostały w Rozdziale XVI SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50323100-6 - Konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych

50323200-7 - Naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

79999100-4 - Usługi skanowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona weryfikacji i oceny ofert złożonych przez Wykonawców w postępowaniu pod względem spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do ich wykluczenia z postępowania na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w SWZ oraz na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w Rozdziale XIX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Prędkość druku formatu A4 (liczba stron monochromatycznych na minutę)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV pkt 2 i 3 oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale XVI dotyczące: zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w przedmiotowym zakresie; uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w przedmiotowym zakresie; sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 200.000,00 zł. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia musi być objęty ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres objęty umową, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 300.000,00 zł. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu poświadczoną za zgodność kopię dokumentu OC potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wskazaną sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia; zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca przystępujący do zamówienia musi wykazać, że ma wiedzę i doświadczenie w wykonaniu lub wykonywaniu usługi będącej przedmiotem zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie: - co najmniej 2 (dwie) usługi (wykonane lub wykonywane przez Wykonawcę na podstawie odrębnych umów) polegające na świadczeniu usługi outsourcingu druku i/lub utrzymaniu ciągłości pracy urządzeń drukujących, tj. usług dzierżawy urządzeń drukujących (drukarki i urządzenia wielofunkcyjne) wraz ze świadczeniem kompleksowej usługi serwisowej - o wartości co najmniej 80.000,00 zł brutto każda z nich wraz z załączeniem dowodu określającego, że wskazana usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Okres wykonywania każdej z wykazanych usług nie może być krótszy niż 6 miesięcy. Wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku:
Dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający stawia następujące wymagania: - warunek, o którym mowa w Rozdziale XV pkt 1 SWZ powinien spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; - warunek, o którym mowa w pkt 1 ppkt 3 i 4 Rozdziału XVI SWZ zostanie spełniony jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni wymagania Zamawiającego. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą, warunkiem zawarcia umowy z Zamawiającym jest spełnienie następujących wymagań: - na żądanie Zamawiającego, Wykonawcy przedłożą kopię umowy regulującej zasady ich współpracy; - umowa (konsorcjum) winna określać: strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia określającego, które zadania będzie wykonywał każdy z nich. Wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
Wykonawcy polegający na zasobach innych podmiotów:
Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale XVI pkt 1 ppkt 3 i 4, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie (lub inny dokument) potwierdzające udostępnianie zasobów przez inne podmioty należy złożyć wraz z ofertą wg wzoru określonego w Załączniku nr 9 do SWZ. Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu na podstawie art. 118 ustawy Pzp przesłanki wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7, 8 i 10 ustawy Pzp. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów finansowych lub ekonomicznych, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca nie może po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. Warunki udziału w postępowaniu opisane zostały w Rozdziale XVI SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w zakresie art. 109 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 2. Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 3. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 4. Oświadczenie dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - składane będzie, tylko przez Wykonawcę, który złożył najwyżej ocenioną ofertę, a nie przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ. 6. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, w terminie nie krótszym niż 5 dni, dokumenty wymienione w pkt 3 i 4, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania tych podmiotów.
Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w niniejszym Rozdziale pkt 1 i 2 SWZ lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, tj. : 1. Dokument potwierdzający (np. opłacona polisa OC), że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 200.000,00 zł – w zakresie spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonej w Rozdziale XVI pkt 1 ppkt 3 SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia będzie spełniony, jeżeli jeden z tych wykonawców wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na wymaganą przez Zamawiającego sumę gwarancyjną ubezpieczenia. 2. Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – w zakresie spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej według Załącznika nr 10 do SWZ (Rozdział XVI pkt 1 ppkt 4). Zamawiający wymaga aby ww. usługi, były wykonane lub są/będą wykonywane nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy każda. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego wykonana została lub jest wykonywana usługa wskazana w wykazie, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających należyte wykonanie usługi. Wykaz podmiotowych środków dowodowych określony został w Rozdziale XVII SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Opis techniczny oferowanych urządzeń drukujących (np. karty katalogowe, dokumentacja techniczna producenta itp.), spełniających wymagania Zamawiającego określone w Załączniku nr 2A i 2B do SWZ, zawierający np. zdjęcia oferowanego urządzenia, określający parametry oferowanych urządzeń wraz ze wskazaniem nazwy producenta, marki, typu urządzenia lub – w przypadku braku takich urządzeń – innych, przypisanych wyłącznie temu produktowi cech, jednoznacznie identyfikujących zaoferowane urządzenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do przygotowania oferty Wykonawca wykorzysta Formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ; Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ. Ww. oświadczenia muszą być złożone w następujący sposób: a) Wykonawca - składa oświadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - każdy spośród Wykonawców sporządza oświadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W tym przypadku każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z nich wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; c) Podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy) - sporządza oświadczenia we własnym imieniu w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W tym przypadku oświadczenia potwierdzają brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spełniane warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Zobowiązanie podmiotu/ów oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (jeśli Wykonawca się powołuje) według wzoru określonego w Załączniku nr 9 do SWZ. Zobowiązanie podmiotu trzeciego musi być sporządzone przez ten podmiot w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pełnomocnictwo/-wa - w przypadku, gdy ofertę podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż wymieniona(e) w odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dział. gosp. lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo wystawione w oryginale jako dokument elektroniczny przez upoważnione podmioty (inne niż Wykonawca) - Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu ten dokument. Informacje zastrzeżone przez Wykonawcę jako tajemnica przedsiębiorstwa powinny być złożone w osobnym pliku wraz z jednoznacznym oznaczeniem „Tajemnica przedsiębiorstwa”.
Szczegółowe warunki określone zostały w Rozdziale XVII SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza możliwość wspólnego ubiegania o przedmiotowe zamówienie. 1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający stawia następujące wymagania:
a) Wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Na potwierdzenie niniejszego warunku każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ. Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
b) przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie musi spełnić wymagania Zamawiającego dotyczące warunków udziału w postępowaniu, tj. wykaże w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, że jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na odpowiednią sumę oraz wykaże posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej. Na potwierdzenie spełnienia warunku każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ. Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. W przypadku, gdy oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą Zamawiający zażąda, przed zawarciem umowy o przedmiotowe zamówienie: kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące Wykonawców.
Ww. warunki określone zostały w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy stanowi Załącznik nr 12 do SWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zawartych w niej warunkach. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę wzoru umowy. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy zgodnie z art. 436 pkt 4 ppkt b ustawy Pzp w sposób i na warunkach opisanych we wzorze umowy (Załącznik nr 12 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem własnego konta założonego w Systemie (https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce), o którym mowa w Rozdziale VIII SWZ. Wykonawca do upływu terminu do składania ofert może wycofać złożoną ofertę, złożyć nową lub zrezygnować z udziału w postępowaniu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji (https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce/elearning)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-15 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu.
5. Zamawiający zaleca ponumerowanie stron oferty.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
7. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
8. Wykonawca, którego oferta została wybrana, ma obowiązek zawrzeć umowę na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 12 do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.
9. Zamawiający zawrze umowę w terminie zgodnym z art. 308 ust 2 ustawy Pzp.
10. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę okularów ochronnych, rękawiczek nitrylowych, fartuchów,przyłbic - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę okularów ochronnych, rękawiczek nitrylowych, fartuchów,przyłbic spawalniczych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI