Sukcesywna usługa druku wraz z dostawą materiałów informacyjno-promocyjnych dla potrzeb...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna usługa druku wraz z dostawą materiałów informacyjno-promocyjnych dla potrzeb ARP S.A.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-11-17
  • ZamawiającyAGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-03
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00474710
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sukcesywna usługa druku wraz z dostawą materiałów informacyjno-promocyjnych dla potrzeb ARP S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006746410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowy Świat 6/12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@arp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://arp.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna usługa druku wraz z dostawą materiałów informacyjno-promocyjnych dla potrzeb ARP S.A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ad224d1-77d0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zakupy.arp.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zakupy.arp.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace https://zakupy.arp.pl/app/login. Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców. Instrukcja jest udostępniona
na Platformie Zakupowej

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w zakresie RODO zostały zawarte w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje w zakresie RODO zostały zawarte w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BAZ.263.38.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ulotki, foldery, zaproszenia, naklejki, dyplomy oraz plakaty

4.2.5.) Wartość części: 63000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Kryterium – „Cena netto” – waga 100%, w tym:
Dla części I „Ulotki, foldery, zaproszenia, naklejki, dyplomy oraz plakaty”
Kryterium Cena netto (100%=100 pkt)
Waga kryterium %
1) Podkryterium 1: Suma cen jednostkowych netto dla tabeli 1 – Ulotki, poz. 1.8 formularza cenowego -40%
2) Podkryterium 2: Suma cen jednostkowych netto dla tabeli 2 – Folder, poz. 2.16 formularza cenowego - 30%
3) Podkryterium 3: Suma cen jednostkowych netto dla tabeli 3 – Dyplomy, poz. 3.4 formularza cenowego - 10 %
4) Podkryterium 4: Suma cen jednostkowych netto dla tabeli 4 – Zaproszenia, poz. 4.4 formularza cenowego -10%
5) Podkryterium 5: Suma cen jednostkowych netto dla tabeli 5 – Plakaty, poz. 5.6 formularza cenowego - 5 %
6) Podkryterium 6: Suma cen jednostkowych netto dla tabeli 6 – Naklejki, poz. 6.6 formularza cenowego - 5 %
SUMA 100% = 100 pkt.
2. Zamawiający dokona następujących działań matematycznych w celu wyliczenia punktów w kryterium „Cena netto”:
1) W pierwszej kolejności Zamawiający wyliczy liczbę punktów dla każdego Podkryterium wg następującego wzoru
(najniższa cena netto/cena netto oferty ocenianej) x waga kryterium = liczba punktów oferty ocenianej
2) W drugiej kolejności Zamawiający zsumuje wszystkie wyniki działań opisanych w pkt 1 dla wszystkich Podkryteriów (dla każdej badanych ofert oddzielnie) oraz otrzymany wynik (zwany „PK”) podstawi do poniższego wzoru otrzymując końcową liczbę punktów w kryterium „Cena netto”
(liczba punktów (PK) ofert badanej/najwyższa liczba punktów (PK)) x 100 = liczba punktów oferty ocenianej w kryterium „Cena netto”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Katalogi, magazyny oraz teczki z ulotkami

4.2.5.) Wartość części: 84000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Kryterium – „Cena netto” – waga 100%, w tym:
Dla części II „Katalogi, magazyny oraz teczki z ulotkami”
Kryterium Cena netto (100%=100 pkt) Waga kryterium %
1) Podkryterium 1: Suma cen jednostkowych netto dla tabeli 7 –Katalogi, poz. 7.10 formularza cenowego - 30 %
2) Podkryterium 2: Suma cen jednostkowych netto dla tabeli 8 – Magazyny, poz. 8.6 formularza cenowego - % 10
3) Podkryterium 3: Suma cen jednostkowych netto dla tabeli 9 – Teczka A4 + ulotki A4, poz. 9.6 formularza cenowego - 60 %
SUMA 100% = 100 pkt.
2.Zamawiający dokona następujących działań matematycznych w celu wyliczenia punktów w kryterium „Cena netto”:
1)W pierwszej kolejności Zamawiający wyliczy liczbę punktów dla każdego Podkryterium wg następującego wzoru
(najniższa cena netto/cena netto oferty ocenianej)xwaga kryterium=liczba punktów oferty ocenianej
2)W drugiej kolejności Zamawiający zsumuje wszystkie wyniki działań opisanych w pkt 1 dla wszystkich Podkryteriów (dla każdej badanych ofert oddzielnie) oraz otrzymany wynik (zwany „PK”) podstawi do poniższego wzoru otrzymując końcową liczbę punktów w kryterium „Cena netto”
(liczba punktów (PK) ofert badanej/najwyższa liczba punktów (PK)) x100=liczba punktów oferty ocenianej w kryterium „Cena netto”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Torby papierowe oraz papierowe teczki ofertowe

4.2.5.) Wartość części: 63000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Kryterium – „Cena netto” – waga 100%, w tym:
Dla części III „Torby papierowe oraz papierowe teczki ofertowe”
Kryterium Cena netto (100%=100 pkt) Waga kryterium %
1) Podkryterium 1: Suma cen jednostkowych netto dla tabeli 10 – Torby papierowe, poz. 10.8 formularza cenowego - 40 %
2) Podkryterium 2: Suma cen jednostkowych netto dla tabeli 11 – Teczki ofertowe papierowe (wg. wykrojnika zaproponowanego przez Wykonawcę: poz. 11.1 + poz. 11.2) formularza cenowego - 20 %
3) Podkryterium 3: Suma cen jednostkowych netto dla tabeli 11 – Teczki ofertowe papierowe (wykrój teczki wg projektu Zamawiającego: poz. 11.3 + poz. 11.4) formularza cenowego -40%
SUMA 100% = 100 pkt.
2. Zamawiający dokona następujących działań matematycznych w celu wyliczenia punktów w kryterium „Cena netto”:
1) W pierwszej kolejności Zamawiający wyliczy liczbę punktów dla każdego Podkryterium wg następującego wzoru
(najniższa cena netto/cena netto oferty ocenianej) x waga kryterium = liczba punktów oferty ocenianej
2) W drugiej kolejności Zamawiający zsumuje wszystkie wyniki działań opisanych w pkt 1 dla wszystkich Podkryteriów (dla każdej badanych ofert oddzielnie) oraz otrzymany wynik (zwany „PK”) podstawi do poniższego wzoru otrzymując końcową liczbę punktów w kryterium „Cena netto”
(liczba punktów (PK) ofert badanej/najwyższa liczba punktów (PK)) x 100 = liczba punktów oferty ocenianej w kryterium „Cena netto”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do OFERTY należy dołączyć:
a) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SWZ).
b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru.

Więcej informacji w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty - wymóg nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki lub wszyscy wspólnicy spółki cywilnej podpiszą ofertę.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1 Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy opisane są w Zał. nr 2 do SWZ - Wzorze Umowy, w szczególności w § 10 przedmiotowej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://zakupy.arp.pl/app/login

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-17 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach wskazanych w:
1) art. 108 ust. 1 Pzp;
2) art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022, poz. 835), zwanej dalej „Pwa”.
2. Informacja o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania omówione zostały w Rozdziale
XVII SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa - Mława
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI