Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna usługa druku i dostawy książek i akcydensów na potrzeby Uniwersytetu
Przyrodniczego we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: C.K. Norwida 25
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.zampub@upwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
uczelnia
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna usługa druku i dostawy książek i akcydensów na potrzeby Uniwersytetu
Przyrodniczego we Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9e0db80-cf26-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://upwr.logintrade.net/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://upwr.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://upwr.logintrade.net/
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://upwr.logintrade.net/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: I0CZZ000.271.28.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna usługa polegająca na druku i dostawie książek, czasopism oraz akcydensów na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu .2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania znajdują się w SWZ,
4.2.6.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie:4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy usługi druku o wartości co najmniej 100 000 zł brutto.
Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym:
http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi zasobami do realizacji zamówienia w postaci osób przewidzianych do realizacji zamówienia tj.:
kierownika produkcji nadzorującego pracę maszynistów,
dwóch kopistów (czyli poligrafów), czyli pracowników obsługujących komputerowy system CTP, naświetlających i wywołujących płyty offsetowe,
dwóch krajaczy zajmujących się krojeniem papieru do druku odpowiedniej wielkości
i przesyłaniem do maszyn,
dwóch introligatorów mogących pracować jednocześnie, obsługujących falcerki, klejarki na gorąco, zszywarki, gilotyny, maszyny do sztancowania i bigówki,
dwóch maszynistów obsługujących jednocześnie dwie różne maszyny drukujące (operatorów maszyn drukujących),
Z uwagi na konieczność zagwarantowania terminowości i jakości wykonania usługi nie dopuszcza się sytuacji, że ta sama osoba wykonuje różne, m.in. wyżej wymienione specjalności, np. maszynista nie może być jednocześnie pracownikiem transportu, osoba pełniąca funkcję krajacza nie może być wymieniona w wykazie jednocześnie jako np. maszynista lub introligator.
c) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi tj.:
dwie maszyny drukujące offsetowe 5-kolorowe, drukujące w formacie co najmniej B2, z wieżami lakierniczymi, z automatycznym ustawieniem nasycenia farby do druku, automatycznym ładowaniem płyt oraz wbudowanym automatem do mycia (dzięki czemu skróceniu ulega czas pracy maszyny);
jedną maszynę drukującą cyfrową, co najmniej 4-kolorową, drukującą w formacie co najmniej B3;
następujące maszyny introligatorskie: falcerki, maszyny do oprawy zeszytowej (6 stacji + moduł bigujący okładkę), maszyny do oprawy broszurowej (12 stacji zbierających), maszyny sztancujące, gilotyna, trójnóż, maszyny do foliowania druków, maszyny do pakowania gotowych druków w folię termokurczliwą,
systemem CTP do impozycji i naświetlania płyt.