Skład graficzny, korekta, druki i kolportaż 9 numerów informatora Urzędu Dzielnicy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Skład graficzny, korekta, druki i kolportaż 9 numerów informatora Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy ,,Kurier Wolski” – numer postępowania 40/ZP/24
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-07
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-26
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00431510
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Skład graficzny, korekta, druki i kolportaż 9 numerów informatora Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy ,,Kurier Wolski” – numer postępowania 40/ZP/24

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Skład graficzny, korekta, druki i kolportaż 9 numerów informatora Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy ,,Kurier Wolski” – numer postępowania 40/ZP/24

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d317e262-3725-4604-ba71-1732a3c7cf71

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00575135/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie graficzne, korekta, druk i kolportaż informatora „Kurier Wolski”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer; Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz
wymagania używanej przeglądarki internetowej; zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer,
Firefox, Google Chrome lub MS Edge; zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf; Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych: wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w Systemie nieprzekraczająca 100 MB; dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc; Kodowanie i czas odbioru danych: plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest
dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar; Wymagania sprzętowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert: 1. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadać: kwalifikowany podpis elektroniczny osoby składającej ofertę w Systemie; włączona w przeglądarce obsługa
JavaScript;zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64
bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64,
dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do
oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK) zainstalowana aplikacja Szafir Host podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawidłowość zainstalowania ww. komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”. 2. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem osobistym), Wykonawca musi posiadać: e-dowód osobisty osoby składającej ofertę w Systemie; włączona w przeglądarce opcja obsługi JavaScript; zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu
Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK) zainstalowana aplikacja Szafir Host; Zainstalowane oprogramowanie do obsługi e-dowodu Edowód menadżer dostępne na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod;
podłączony lub wbudowany w komputer czytnik karty edowód. Prawidłowość zainstalowania ww. komponentów można zweryfikować
po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku
„SPRAWDŹ PODPIS”. 3. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym),
Wykonawca musi posiadać: profil zaufany osoby składającej ofertę w Systemie. Pozostałe wymagania i informacje zostały szczegółowo opisanie w Rozdziale V SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 40/ZP/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 227942,58 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 103650,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest skład graficzny, korekta, druk i kolportaż 9 numerów Informatora Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy ,,Kurier Wolski” (ISSN 1640-7636). Informator będzie wydawany w cyklu nieregularnym w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w nakładzie 20 tysięcy egzemplarzy każdy numer (łącznie 180 tysięcy egzemplarzy). Maksymalny czas wykonania składu, korekty i druku wynosi 8 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego materiałów do składu i druku.

2.1 W ramach wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:

1) Korekty ortograficzno-interpunkcyjnej i gramatyczno-stylistycznej materiałów do druku:
a) przed składem graficznym każdego numeru „Kuriera Wolskiego”;
b) po składzie graficznym i przed drukiem każdego numeru „Kuriera Wolskiego”;
c) Wykonawca zapewni profesjonalną korektę ortograficzno-interpunkcyjną i gramatyczno-stylistyczną tekstów wykonywaną przez osobę z co najmniej trzyletnim doświadczeniem w zakresie ww. korekty.

Doświadczenie osoby wykonującej korektę stanowi kryterium oceny ofert.

2) Składu graficznego i łamania.
3) Wykonania 9 grafik (tj. jednej grafiki na jeden numer) promujących każdy numer Informatora w Internecie i mediach społecznościowych, według wskazówek Zamawiającego.
4) Składu graficznego każdego z 9 numerów Informatora zgodnie z wymogami standardu WCAG 2.1, opisanymi w dokumencie „Standard dostępności cyfrowej Urzędu m.st. Warszawy – część B4 Dostępne dokumenty cyfrowe” – Załącznik nr 1 do umowy. Wykonawca prześle wersję elektroniczną PDF „Kuriera Wolskiego” na wskazany przez Zamawiającego adres e-mailowy.
5) Wydrukowania 9 numerów „Kuriera Wolskiego” według parametrów:
a) papier biały o gramaturze 50 g/m², minimalna białość 70 %,

Gramatura papieru stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca może wskazać wyższą gramaturę papieru.

b) cztery kolory CMYK dwustronnie,
c) format 289x350 mm (+/- 5mm),
d) liczba stron: 8, bez szycia,
e) nakład: 20 tys. (łącznie 180 tysięcy egzemplarzy),
f) sposób pakowania: w paczkach opisanych numerami informatora.

6) Kolportażu każdego z 9 numerów „Kuriera Wolskiego” do 110 punktów na terenie Dzielnicy Wola – Załącznik nr 2 do umowy.
7) Zamawiający dostarczy Wykonawcy makietę informatora „Kurier Wolski” w celu składu 9 numerów informatora. Zamawiający posiada autorskie prawa majątkowe do projektu graficznego makiety informatora. Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wykonanych w ramach umowy projektów graficznych 9 numerów „Kuriera Wolskiego” oraz udziela Zamawiającemu wyłącznego prawa do zezwalania na wykonywanie praw zależnych do ww. projektów graficznych, zwanych „dziełem”.
8) Zamawiający dopuszcza zmiany liczby numerów „Kuriera Wolskiego” w poszczególnych latach realizacji umowy, tj. w roku 2024 i/lub roku 2025 z zastrzeżeniem, że łączna liczba numerów nie ulegnie zmianie.

2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj i zakres prac objętych zamówieniem oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy - wzór umowy wraz załącznikami, stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.

3. Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia związanego z usługami w zakresie poligrafii na części, z których każda stanowi przedmiot oddzielnego postępowania. Niniejsze postępowanie dotyczy jednej z ww. części zamówienia.
4. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 127 489,50 zł.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7
ustawy Pzp.
6. Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79824000-6 - Usługi drukowania i dystrybucji

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79822300-5 - Usługi składania

79821100-6 - Usługi korektorskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gramatura papieru

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w wykonywaniu korekty

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje nadal, co najmniej 2 usługi polegające na składzie, druku i kolportażu czasopisma* lub gazety** o liczbie stron nie mniejszej niż 8, z wyłączeniem broszur i gazetek reklamowych. Wymagany minimalny okres należytego wykonania każdej usługi – 10 miesięcy.

W przypadku zamówień (usług) wykonywanych uznany zostanie zakres już należycie wykonany, który musi potwierdzać spełnianie ww. warunku.

*przez Czasopismo Zamawiający rozumie:
Czasopismo: wydawnictwo ciągłe, tj. ukazujące się w następujących po sobie częściach, oznaczonych numerycznie lub chronologicznie, skierowane do czytelników zainteresowanych określoną tematyką lub określonego zawodu;

**przez Gazetę Zamawiający rozumie: wydawnictwo ciągłe, ukazujące się w małych odstępach czasu, tj. częściej niż raz w tygodniu i podające informacje o bieżących wydarzeniach.
2. Zamawiający informuje, iż Wykonawcy występujący wspólnie, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp, ww. warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać wspólnie / łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. wykaz
usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat,
licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Wzór wykazu usług
wykonanych, stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz,
dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
2. dowody określające, czy wskazane w ww. wykazie usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o aktualności
informacji zawartych w złożonym w postępowaniu oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek
wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VI pkt 1 SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy. Rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian wskazane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-07 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania w tym SWZ wraz z załącznikami można uzyskać pod adresem:
https://zamowienia.um.warszawa.pl
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonania kancelarii tajnej - wg. ustawy OIN- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonania kancelarii tajnej - wg. ustawy OIN (Dz. U. 2024, poz. 632) do poziomu "Tajne". Firma w woj. Podkarpackim. Pomieszczenie na parterze, bez okna. Poproszę o ocenę możliwości wykonania, kalkulacje wstępną i ew. termin realizacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI