„Publikacja książki pn.: "Plany zadań ochronnych w pigułce 2" - opracowanie treści...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Publikacja książki pn.: "Plany zadań ochronnych w pigułce 2" - opracowanie treści i materiału graficznego, skład i wydruk na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16, pn...: „
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-07-01
  • ZamawiającyRegionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00215005
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Publikacja książki pn.: "Plany zadań ochronnych w pigułce 2" - opracowanie treści i materiału graficznego, skład i wydruk na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16, pn...: „

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120803536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mogilska

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.znamirowska.krakow@rdos.gov.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-krakow

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Publikacja książki pn.: "Plany zadań ochronnych w pigułce 2" - opracowanie treści i materiału graficznego, skład i wydruk na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16, pn...: „

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-328e33c9-ee2a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064995/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Publikacja książki pn.: "Plany zadań ochronnych w pigułce 2" - opracowanie treści i materiału graficznego, skład i wydruk na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

POIS.02.04.00-00-0193/16, pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: wej: https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca może złożyć tylko jedną Ofertę. Oferta winna być
sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne .Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej:
6.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
6.2. komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
6.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
6.4. włączona obsługa JavaScript,
6.5. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
7. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:
7.1. rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta,
7.2. uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze,
7.3. należy zainstalować dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę,
7.4. przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności należy podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną do komputera;
8. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska Wykonawcy znajdą na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki;
8.1. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc;
8.2. Formaty plików muszą być zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjności zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) oraz zgodne z przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 670 z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych;
8.3. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;
Dalsze informacje zamieszono w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1.14. Złożenie próbki (o której mowa w sekcji 7 SWZ) do oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 – Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2020 poz. 1041 ze zmianami), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
1.15. Próbka winna być dostarczona pod adres Zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków
1.16. Próbkę należy złożyć zgodnie z wymaganiami, które podano w sekcji 7 SWZ oraz w trwale zamkniętym opakowaniu/kopercie, gwarantującym/-ej nienaruszenie do dnia otwarcia.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) – zwanego dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych, w tym wykonawcy będącego osobą fizyczną,
wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną, członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną, osobą
fizyczną skierowaną do przygotowania i przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – zwanych dalej „osobami fizycznymi”, jest
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska z siedzibą w Krakowie, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, tel.
+48 12 61-98-120 oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy
ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego,
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-
35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w
Krakowie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem:
https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl
2) kontakt z inspektorem ochrony danych Zamawiającego następuje za pomocą adresu e-mail:
sekretariat.krakow@rdos.gov.pl;
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
4) odbiorcami danych osobowych osób fizycznych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy;
5) dane osobowe osób fizycznych będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez osoby fizyczne danych osobowych dotyczących bezpośrednio tych osób
jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy, związanych z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): : 8) osoby fizyczne posiadają:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących tych osób;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych tych osób ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy osoby fizyczne
uznają, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących tych osób narusza przepisy RODO;
9) osobom fizycznym nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest zobowiązany do
wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do
obowiązków należą m. in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny
przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których
dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13
RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą,
dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO).
3. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14
RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane
bezpośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w
art. 14 ust. 5 RODO.
4. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie
uzasadnionych interesów osoby fizycznej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem
Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia
o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 i 14 RODO, zawartego
w Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OP-II.082.3.26.2022.JSl/MBi

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest korekta redaktorska tekstów, opracowanie graficzne i techniczne książki (kompletna obróbka graficzna), skład, łamanie i druk całego nakładu oraz dostawa i rozładunek w siedzibie Zamawiającego (w miejscu wskazanym przez Zamawiającego).
2. Wykonawca dokona korekty redaktorskiej tekstów, zaprojektuje książkę graficznie i technicznie, dokona składu, łamania i druku całego nakładu oraz dostarczy i rozładuje książki w siedzibie Zamawiającego.
3. Wykonawca nada książce numer ISBN.
4. Materiały do stworzenia projektów książki (teksty, zdjęcia, loga, grafiki, dane teleadresowe oraz pierwsza edycja książki) zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
5. Nakład: 1000 sztuk,
6. Parametry techniczne:
a) format: A5 (wymiary około: 205 mm x 145 mm), układ pionowy;
b) objętość książki: 220 stron (+/- 10 %);
c) druk/kolor okładki i środek publikacji: CMYK 4+4;
d) okładka przednia i tylna miękka: karton podwójnie powlekany, pokryty folią wodoodporną, gramatura: min. 280 g/m2;
e) środek publikacji: papier kredowy, błysk, gramatura min. 150 g/m2;
f) sposób łączenia: środek szyty nićmi, okładka zakrywająca klejona.
7. Elementy składowe książki:
a) Okładka przednia powinna zawierać następujace elementy: szatę graficzną dostosowaną do poprzedniej edycji książki wraz z fotografiami, tytuł publikacji, logo RDOŚ w Krakowie, logo plany zadań ochronnych, adres strony www;
b) Pierwsza strona książki powinna zawierać logotypy: RDOŚ w Krakowie, GDOŚ, POIiŚ, EU; adres strony internetowej RDOŚ w Krakowie, numer ISBN, informacje edytorskie (wydawca, autorzy tekstów, fotografii, realizacja wydawnicza, skład i łamanie, redakcja techniczna, korekta merytoryczna, nakład, nazwę projektu, pełen adres RDOŚ w Krakowie);
c) Spis treści;
d) Wstęp/przedmowa;
e) Podstawowe informacje o sieci Natura 2000 oraz planach zadań ochronnych;
f) Opis projektu;
g) Opis obszarów Natura 2000 objętych projektem wraz ze zdjęciami i mapami:
 Armeria
 Pleszczotka
 Kościół w Węglówce
 Ochotnica
 Rudniańskie Modraszki-Kajasówka
 Krzeszowice
 Polana Biały Potok
 Raba z Mszanką
 Dębówka nad rzeką Uszewką
 Dolina rzeki Gróbki
 Nawojowa
 Łabowa
 Źródliska Wisłoki
 Dębnicko-Tyniecki obszar łąkowy
 Skawiński obszar łąkowy
 Niedzica
 Tylmanowa
 Łąki koło Kasiny Wielkiej
 Lipówka
 Biała Góra
 Cedron
h) Bibliografia/literatura;
i) Okładka tylna powinna zawierać następujace elementy: logotypy: RDOŚ w Krakowie, GDOŚ, POIiŚ, EU; numer ISBN, oznaczenia: „Egzemplarz bezpłatny, nie przeznaczony do sprzedaży”, „Wykonano w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16, pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000”. Dalej w SWZ.

25. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę bądź Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1320 ze zmianami), osób wykonujących czynności związane z obsługą wszelkich maszyn i urządzeń drukarskich używanych w procesie drukowania. Wykonawca zobowiązuje się, że osoby wykonujące czynności w zakresie obsługi maszyn i urządzeń drukarskich, będą zatrudnione na umowę o pracę przez Wykonawcę bądź Podwykonawcę jako jego pracownicy, przez okres realizacji niniejszej umowy.
Uwaga: Powyższy wymóg nie dotyczy składających ofertę: osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zobowiążą się do osobistego świadczenia usług oraz wspólników spółek osobowych, którzy zobowiążą się do osobistego świadczenia tych usług na rzecz spółki. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 22 § 1(2) Kodeksu pracy: „nie jest dopuszczalne zastąpienie umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy”. Oznacza to, że jeżeli praca jest wykonywana w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę oraz pod jego kierownictwem, to należy stosować umowę o pracę. Postawienie warunku zatrudnienia personelu na podstawie umowy o pracę przez Zamawiającego jest uzasadnione, ponieważ przedmiotem niniejszego zamówienia są czynności, których wykonywanie odpowiada warunkom wykonywania pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy. Sposób dokumentowania zatrudniania na umowę o pracę przez Wykonawcę (Podwykonawcę) oraz sposoby weryfikacji, w tym zakresie przez Zamawiającego, jak również sankcje z tytułu niespełnienia wymogów w zakresie zatrudnienia na umowę o pracę, szczegółowo uregulowano w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79822000-2 - Usługi składu

22110000-4 - Drukowane książki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze ofert, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1.2. Pierwsze kryterium: cena brutto (C) z wagą 60 % (gdzie 1% =1 pkt)
Kryterium ceny zostanie wyliczona wg. wzoru:
Cminimalna
C = ________________ x 60
Coferta
gdzie:
Cminimalna – najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
Coferta – cena oferty badanej,
Przeliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

1.2. Drugie kryterium:” – ,, Jakość wykonania’’( ,,J’’) z wagą 40 pkt.
• Ocena złożonych ofert dla kryterium jakość będzie następowała na podstawie próbki (czasopisma/książki) o cechach i parametrach zbliżonych do parametrów opisanych w opisie przedmiotu zamówienia zgodnej z wymaganiami i wskazaniami sekcji 7 SWZ - przedmiotowe środki dowodowe. Próbka wymagana jest w celu zbadania spełnienia wymagań stawianych przez Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia i oceny dla kryterium Jakości wykonania. Próbka ma pozwolić na ocenę jakości w każdym z parametrów określonych w poniższej tabeli.
• W przypadku, gdy w przedłożonej próbce nie będzie możliwa ocena któregoś z parametrów Zamawiający dla danego parametru przyzna zero (0) punktów.
• Niezłożenie próbki bądź złożenie takiej próbki, dla której niemożliwa będzie identyfikacja jej wytwórcy (drukarni, która zrealizowała przedłożoną próbkę) stanowiło będzie podstawę do odrzucenia oferty Wykonawcy jako niezgodnej z warunkami zamówienia określonymi w SWZ (próbka musi zawierać informację umieszczoną trwale w publikacji lub musi jej towarzyszyć dokument potwierdzający / dowód np. nadruk wewnątrz publikacji lub inne trwałe oznaczenie publikacji).
• Przedłożona do oceny próbka winna być zrealizowana przez podmiot, który będzie faktycznie realizował usługę druku publikacji w ramach niniejszego zamówienia publicznego.

Sposób oceny jakościowej próbek wg wskazanych w SWZ parametrów ( tabela w SWZ )
Uwaga: Oferta, która otrzyma mniej punktów w kryterium oceny jakości wykonania, niż wynosi akceptowalny minimalny poziom jakości wykonania, dla każdego z ocenianych parametrów, zostanie uznana jako niezgodna z warunkami zamówienia i zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

2. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C +J
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,
J – punkty uzyskane w kryterium „Jakość wykonania”.

2. Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta z najwyższą łączną oceną (najwyższą ilością punktów) w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Wynik przedstawiany będzie w punktach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia związanymi z realizacją zamówienia to jest: próbki czyli przykładowej drukowanej publikacji (książki/czasopisma), o cechach i parametrach zbliżonych do parametrów opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Próbka wymagana jest w celu zbadania spełnienia wymagań stawianych przez Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia i oceny dla kryterium jakości wykonania.
Próbka ma spełniać następujące wymagania:
- objętość książki: od 150 stron;
- wnętrze z kolorowymi ilustracjami/zdjęciami.
- druk/kolor okładki i środek publikacji: CMYK 4+4;
- okładka przednia i tylna miękka: karton podwójnie powlekany, pokryty folią wodoodporną,
- środek publikacji: papier kredowy, błysk,
- sposób łączenia: środek szyty nićmi, okładka zakrywająca klejona.
2. Przedmiot próbki, będzie podlegał badaniu na potwierdzenie zgodności oferowanych usług z przedmiotem zamówienia oraz będzie podlegał ocenie w ramach kryterium pozacenowego „Jakość wykonania”, zgodnie z sekcją 12 pkt. 1.2 SWZ.
3. Oferty nie spełniające minimalnego akceptowalnego poziomu jakości dla każdego z parametrów w tabeli służącej ocenie w kryterium „jakość wykonania” (ustalonego na podstawie próbki przedłożonej jako przedmiotowy środek dowodowy) zostaną odrzucone jako niezgodne z warunkami zamówienia określonymi w SWZ.
4. W przypadku, gdy w przedłożonej próbce nie będzie możliwa ocena któregoś z parametrów Zamawiający dla danego parametru przyzna zero (0) punktów.
5. Niezłożenie próbki bądź złożenie takiej próbki, dla której niemożliwa będzie identyfikacja jej wytwórcy (drukarni, która zrealizowała przedłożoną próbkę) stanowiło będzie podstawę do odrzucenia oferty Wykonawcy jako niezgodnej z warunkami zamówienia określonymi w SWZ (próbka musi zawierać informację umieszczoną trwale w publikacji lub musi jej towarzyszyć dokument potwierdzający / dowód np. nadruk wewnątrz publikacji lub inne trwałe oznaczenie publikacji).
6. Przedłożona do oceny próbka winna być zrealizowana przez podmiot, który będzie faktycznie realizował usługę druku publikacji w ramach niniejszego zamówienia publicznego.
7. Sposób oceny próbek w kryterium „Jakość wykonania” zostały opisany w sekcji 12 pkt. 1.2 SWZ.
8. Wymaganą próbkę, o której mowa w niniejszej swz należy złożyć, na mocy postanowień art. 65 ust. 2 ustawy Pzp, w postaci drukowanej publikacji (książki/czasopisma) i oznaczyć zgodnie z zapisami sekcji 9 pkt., 1.15, 1.16. SWZ
9. Złożenie próbki do oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 – Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 1041 ze zmianami), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
10. Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych – próbki służącej ocenie ofert w kryterium „Jakość wykonania”. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

F. Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą

19. Prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 1 do SWZ .
20. Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 5.1. lit. C Części 5SWZ;
21. Zobowiązania innego podmiotu, o którym mowa w części 5 lit. D SWZ, oświadczenia, o których mowa w pkt. 15 (jeżeli dotyczy);
22. Oświadczenie, o którym mowa w pkt19 lit. E części 5 SWZ (jeżeli dotyczy)
23. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania Wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw.
24. Oświadczenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – Wykonawca może zamieścić niniejsze oświadczenie w formularzu ofertowym lub też w odrębnym dokumencie.
25. Przedmiotowy środek dowodowy na potwierdzenie zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia związanymi z realizacją zamówienia to jest: próbka czyli przykładowo drukowana publikacja(książka/czasopismo), o której mowa w sekcji 7 SWZ. ( próbkę do oceny jakości wykonania złożoną odrębnie, z uwzględnieniem odstępstwa co do formy złożenia, na zasadzie
art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 65 ust. 2 ustawy Pzp )

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o
udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców osobno.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności z zachowaniem warunków dopuszczalności istotnych zmian umowy.
2. Istotna zmiana postanowień umowy w zakresie zmiany sposobu i terminów wykonania umowy, jest dopuszczalna gdy:
a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na sposób realizacji, zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy;
b. zaistnieją okoliczności uniemożliwiające choćby częściowe wykonywanie umowy tj. wystąpienie siły wyższej rozumianej jako wydarzenie nieprzewidywalne o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), nie do uniknięcia, pozostające poza racjonalną kontrolą Stron, następstwom którego Strony nie mogły zapobiec, uniemożliwiające którejkolwiek ze Stron realizację zobowiązań w ramach niniejszej umowy;
c. działania osób trzecich uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy Wykonawcy,
d. w przypadku zaistnienia sytuacji powodujących niemożność realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności czasowe wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;
e. w przypadku konieczności zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
3. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2, termin wykonania przedmiotu umowy zostanie wydłużony o czas trwania przeszkody, uniemożliwiającej realizację umowy.
4. W przypadku, gdy w ocenie Wykonawcy zaistnieją okoliczności, o których mowa w ust. 2 uzasadniające zmianę umowy, będzie on zobowiązany do przekazania Zamawiającemu pisemnego wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
5. Wniosek, o którym mowa w ust. 4 powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 2 roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się
o danym zdarzeniu lub okolicznościach.
6. W terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, Zamawiający powiadomi Wykonawcę
o akceptacji żądania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany wraz z uzasadnieniem.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-01 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-30

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI