Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie, druk oraz zamieszczenie i rozpowszechnienie
w formie wkładki w prasie regionalnej publikacji informacyjno-promocyjnej adresowanej do dzieci w wieku 5 – 10 lat
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko-Pomorskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871121290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 2
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kujawsko-pomorskie.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie, druk oraz zamieszczenie i rozpowszechnienie
w formie wkładki w prasie regionalnej publikacji informacyjno-promocyjnej adresowanej do dzieci w wieku 5 – 10 lat
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4af97a1-a05e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024097/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.44 przygotowanie, druk oraz zamieszczenie i rozpowszechnienie w formie wkładki w prasie regionalnej pub. info-promocyjnej adresowanej do dzieci w wieku 5 – 10 lat
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków
komunikacjielektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod
adresemhttps://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie zwanej dalej Platformą.2. W
postępowaniu oudzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w
szczególnościskładanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem formularza "Wyślij wiadomość" dostępnego na
stronie:https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie.3. We wszelkiej korespondencji związanej
z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się nazwą i numerem
postępowaniaokreślonym przez Zamawiającego na pierwszej stronie SWZ.4. W sytuacjach awaryjnych
np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii
niedziałania:https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie Zamawiający może również
komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres
zamowienia@kujawskopomorskie.
pl .5. Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważniony w zakresie formalnym i merytorycznym jest Pani Marta Jaroszewska, tel. 56 62 18 361. 281.6. Zamawiający będzie przekazywał
wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje
dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert
Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie
zobowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w
formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 7.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości
bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień
może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.8. Wykonawca, przystępując do
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania
z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem
w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji
składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje9.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją
korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z
treścią ofertyprzed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość
dozamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie
będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Województwo Kujawsko-Pomorskie - Urząd Marszałkowski Województwa
Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Pl. Teatralny 2; inspektorem ochrony danych osobowych w
Urzędzie Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu; jest pan Andrzej
Narolewski, adres poczty elektronicznej: iod@kujawskopomorskie.pl; Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem ograniczenia
zasady jawności; dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały okres obowiązywania umowy; Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w
przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych
wymaganych przez rozporządzenie 2016/679 i związanych z udziałem w przedmiotowym
postępowaniu o udzielenie zamówienia. Więcej informacji w Dziale XXIV. OCHRONA DANYCH
OSOBOWYCH SW
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZW-I.272.14.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie, druk oraz zamieszczenie i rozpowszechnienie
w formie wkładki w prasie regionalnej publikacji informacyjno-promocyjnej adresowanej do dzieci w wieku 5 – 10 lat
4.2.6.) Główny kod CPV: 22213000-6 - Magazyny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, które będą zgodne z przedmiotem
zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia , o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
Pzp wyniesie maksymalnie 50% wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej
liczbypunktów przyznanych przez każdego dokonującego oceny członka komisji przetargowej w
oparciu onastępujące kryteria i ustaloną punktację do 100 (100 % = 100 pkt):Punkty za poszczególne
kryteriazostaną zsumowane i będą stanowić końcową ocenę oferty. Maksymalnie wykonawca może
zdobyć100 pkt. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyskał najwyższą
liczbę punktów. W przypadku uzyskania przez dwie (lub więcej) oferty jednakowej ilości punktów,
wygrywa oferta z niższą ceną
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Nakład
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe formy promocji Publikacji
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
1.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:
1.4.1 w okresie ostatnich trzech lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi opracowania i publikacji materiałów informacyjno-promocyjnych w prasie w formie wkładki, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.2.1 oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do Swz).
4.2.2 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1.1 wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (załącznik nr 5 do Swz);
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Koncepcje zawierającą koncepcję strategiczną oraz koncepcje kreatywną złożony w formie elektronicznej, na podstawie którego zamawiający dokona oceny w poza cenowym kryterium
oceny ofert, wskazanym w dziale XIX. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych
kryteriów i sposobu oceny ofert
2) Oświadczenie Wykonawcy o nakładzie prasy- zgodnie zapisami SOPZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
2.1 Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do Swz;
2.2 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału aktualne na
dzień składania ofert stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (załączniki nr 1A i 1 B do Swz);
2.3 W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów
przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy,
do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo;
2.4 Oświadczenie dotyczące podwykonawstwa (załącznik nr 4 do Swz);
2.5 Oświadczenie dot. zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli dotyczy (załącznik nr 8 do Swz);
2.6 oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia
tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów
selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – jeżeli dotyczy (załączniki
nr 1A i 1 B do Swz);
2.7 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (o którym mowa w
dziale V pkt 5 Swz) – jeżeli dotyczy;
2.8 Koncepcje zawierającą koncepcję strategiczną oraz koncepcje kreatywną złożony w formie
elektronicznej, na podstawie którego zamawiający dokona oceny w poza cenowym kryterium
oceny ofert, wskazanym w dziale XIX. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych
kryteriów i sposobu oceny ofert;
2.9 Oświadczenie Wykonawcy o nakładzie prasy- zgodnie zapisami SOPZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzieleniezamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ich wpostępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy
(liderkonsorcjum). 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, składa się, pod rygorem
nieważności,w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lubpodpisem osobistym osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawców.
Szczegółoweinformacje zawiera rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawiesposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie. 3. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i
powinnoono zawierać w szczególności wskazanie:1) postępowania o udzielenie
zamówieniepublicznego, którego dotyczy;2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie
oudzielenie zamówienia;3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.4.
Wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia
oniepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału, o którym mowa w Dziale VI pkt
1SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy, stanowiący załącznik nr 7.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art.
455 ust. 1 pkt 2 lit. b, c, pkt 3 i 4, ust. 2 ustawy Pzp.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:
3.1 zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby
wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118, w celu wykazania spełniania
warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 57 pkt 2, wykonawca jest wówczas
obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca
samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o
udzielenie zamówienia,
3.2 terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o
charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich
jak w szczególności:
3.2.1 zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu
zamówienia,
3.2.2 wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu
zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o
charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie,
wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy,
działania wojenne, epidemie.
3.2.3 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji
przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia,
powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. W przypadku zaistnienia ww.
okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu
zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww.
okoliczności,
3.2.4 przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego
zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem,
3.2.5 opóźnień związanych z wewnętrznym obiegiem dokumentów u Zamawiającego,
niezależnych od Wykonawcy;
4. Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany
obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie
Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany
wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto(tj. bez podatku VAT) jest
niezmienne.
5. Inne zmiany w zakresie przewidzianym we wzorze umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-21 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-19