,,Przygotowanie do druku i druk publikacji oraz informatorów wraz z dostawą do siedziby...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
,,Przygotowanie do druku i druk publikacji oraz informatorów wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego poszczególnych części zamówienia”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGołuchów
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-11-04
  • ZamawiającyOŚRODEK KULTURY LEŚNEJ W GOŁUCHOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00416050
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
,,Przygotowanie do druku i druk publikacji oraz informatorów wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego poszczególnych części zamówienia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK KULTURY LEŚNEJ W GOŁUCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250518105

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana i Izabeli Działyńskich 2

1.5.2.) Miejscowość: Gołuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-322

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 761 50 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@okl.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.okl.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Przygotowanie do druku i druk publikacji oraz informatorów wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego poszczególnych części zamówienia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d9705f5-56af-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00211897/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Przygotowanie do druku i druk publikacji oraz informatorów wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego poszczególnych części zamówienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_okl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_okl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w regulaminie korzystania z platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 –
„RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych
jest Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Ośrodek Kultury Leśnej w
Gołuchowie, ul. Działyńskich 2,63-322 Gołuchów, tel.:627615045, e-mail: okl@okl.lasy.gov.pl,
reprezentowany przez Dyrektora Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie.
Administrator informuje, iż wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych w osobie p. Sławomir
Zieliński , z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować
się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail slawomir.zielinski@okl.lasy.gov.pl lub
telefonicznie pod numerem tel. 627615045.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.270.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa przygotowania do druku, druku, oprawy i dostawy rocznika naukowego „Studia i Materiały Ośrodka Kultury Leśnej” t. 21 - przygotowanie projektu graficznego okładki i wnętrza książki odpowiadającego tomowi 20 „Studiów i Materiałów Ośrodka Kultury Leśnej”
- wykonanie redakcji i korekty tekstów,
- przeprowadzenie korekty autorskiej (wysłanie poszczególnych artykułów w formie przygotowanej do druku jako pliki PDF do Ośrodka Kultury Leśnej, który po konsultacjach z autorami będzie przekazywał uwagi i zatwierdzał wersję do druku)
- przygotowanie rycin do druku
- skład i łamanie i przygotowanie plików drukarskich
5
- korekta techniczna po składzie
- przygotowanie wersji ostatecznej i kompletnej w formacie PDF dla Zamawiającego
- format: B5 (pion)
- objętość: ok. 18 ark. wyd. tekstu (w tym tabele i wykresy) + ok. 130 rycin kolorowych na wkładkach
- książka zawiera artykuły różnych autorów (15), w przypadku kilku artykułów po tekście występują strony ze zdjęciami tzw. wkładki
- wkładki, łącznie ok. 70 stron;
- druk: tekst czarno-biały, strony zawierające zdjęcia (wkładki) – pełny kolor;
- przewidywana czcionka w publikacji Minion Pro 11
- wnętrze: papier offsetowy 80 g/m2
- wkładki: papier kredowy 130 g/m2
- okładka barwna: karton 250 g/m2, folia matowa
- oprawa: klejona (klej PUR), broszurowa
- dostawa wydrukowanych książek do siedziby Zamawiającego
- nakład: 800 egz.
- publikacja z numerem ISBN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79822000-2 - Usługi składu

79821100-6 - Usługi korektorskie

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) C – Cena – 60%.
Ocena ofert w przedmiotowym kryterium zostanie dokonana wg wzoru:
C= (Cmin/Cx)*60 pkt
gdzie:
C- liczba punktów jakie otrzyma oferta "x"
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Cx- cena oferty badanej "x"

Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów (warunek konieczny) - 14 dni,
- za zaproponowanie terminu realizacji 14 dni – 0 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 13-12 dni – 10 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 11-10 dni – 20 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 9-8 dni – 30 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 7dni i mniej – 40 pkt

Termin realizacji należy podawać w pełnych dniach od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów.
Ocena zostanie dokonana na podstawie wskazanych przez Wykonawcę w ofercie terminów realizacji zamówienia.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium obliczonych wg wzoru:
gdzie:
P = C+T
14
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena",
T - łączna liczba punktów przyznana w kryterium „Termin realizacji zamówienia". P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w obydwu kryteriach.

Punkty są zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa opracowania graficznego, przygotowania do druku, druku, oprawy i dostawy książki „Polowactwo, czyli myślistwo tatrzańskie” - przygotowanie projektu graficznego okładki i wnętrza książki i przedstawienie do konsultacji Zamawiającemu
- przeprowadzenie korekty autorskiej (wysłanie materiału w formie przygotowanej do druku jako plik PDF do Zamawiającego, który po konsultacji z autorem przekaże uwagi i będzie zatwierdzał wersję do druku)
- współpraca z osobą redagująca i przeprowadzającą korektę (wskazaną przez Zamawiającego do kontaktu) w zakresie wprowadzania zmian
- przygotowanie rycin do druku
- skład i łamanie i przygotowanie plików drukarskich
- przygotowanie ostatecznej i kompletnej wersji w formacie PDF dla Zamawiającego
- format: B5 (pion)
- objętość: ok. 690 tys. znaków ze spacjami (tekst, podpisy pod zdjęcia, literatura) + 132 ryciny
kolorowe umieszczone w tekście.
- druk: 4 + 4
- wnętrze: papier amber graphic 100 g/m2,
- okładka barwna: karton 250 g/m2, folia matowa
- oprawa: klejona (klej PUR), broszurowa
- dostawa wydrukowanych książek do siedziby Zamawiającego
- nakład: 300 egz.
- publikacja z numerem ISBN.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79822000-2 - Usługi składu

79821100-6 - Usługi korektorskie

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) C – Cena – 60%.
Ocena ofert w przedmiotowym kryterium zostanie dokonana wg wzoru:
C= (Cmin/Cx)*60 pkt
gdzie:
C- liczba punktów jakie otrzyma oferta "x"
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Cx- cena oferty badanej "x"

Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów (warunek konieczny) - 30 dni,
- za zaproponowanie terminu realizacji 30 dni – 0 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 25-29 dni – 10 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 20-24 dni – 20 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 15-19 dni – 30 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 14 dni i mniej – 40 pkt

Termin realizacji należy podawać w pełnych dniach od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów.
Ocena zostanie dokonana na podstawie wskazanych przez Wykonawcę w ofercie terminów realizacji zamówienia.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium obliczonych wg wzoru:
gdzie:
P = C+T
14
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena",
T - łączna liczba punktów przyznana w kryterium „Termin realizacji zamówienia". P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w obydwu kryteriach.

Punkty są zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa opracowania graficznego, przygotowania do druku, druku, oprawy i dostawy książki „Dzieci wojny. Historie prawdziwe. Ocalić od zapomnienia” - przygotowanie wydania drugiego, rozszerzonego - pierwsze wydanie dostępne jako pliki pdf - przeprowadzenie redakcji i korekty całego materiału - przeprowadzenie korekty autorskiej (wysłanie materiału w formie przygotowanej do druku jako plik PDF do Zamawiającego, który po konsultacji z autorem przekaże uwagi i będzie zatwierdzał wersję do druku) - przygotowanie rycin do druku
6
- skład i łamanie i przygotowanie plików drukarskich - przygotowanie ostatecznej i kompletnej wersji w formacie PDF dla Zamawiającego - format: B5 (pion) - objętość: ok. 360 stron - druk: 4 + 4 - wnętrze: papier amber graphic 100 g/m2, - okładka barwna: karton 250 g/m2, folia matowa - oprawa: klejona (klej PUR), broszurowa - dostawa wydrukowanych książek do siedziby Zamawiającego - nakład: 1000 egz. - publikacja z numerem ISBN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79822000-2 - Usługi składu

79821100-6 - Usługi korektorskie

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) C – Cena – 60%.
Ocena ofert w przedmiotowym kryterium zostanie dokonana wg wzoru:
C= (Cmin/Cx)*60 pkt
gdzie:
C- liczba punktów jakie otrzyma oferta "x"
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Cx- cena oferty badanej "x"

Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów (warunek konieczny) - 30 dni,
- za zaproponowanie terminu realizacji 30 dni – 0 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 25-29 dni – 10 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 20-24 dni – 20 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 15-19 dni – 30 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 14 dni i mniej – 40 pkt

Termin realizacji należy podawać w pełnych dniach od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów.
Ocena zostanie dokonana na podstawie wskazanych przez Wykonawcę w ofercie terminów realizacji zamówienia.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium obliczonych wg wzoru:
gdzie:
P = C+T
14
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena",
T - łączna liczba punktów przyznana w kryterium „Termin realizacji zamówienia". P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w obydwu kryteriach.

Punkty są zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa opracowania graficznego, przygotowania do druku, druku, oprawy i dostawy katalogu poplenerowego „Inspiracje leśne VI” - przygotowanie projektu graficznego okładki i wnętrza katalogu i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu - skład i łamanie, przygotowanie plików drukarskich - przeprowadzenie korekty technicznej po składzie (teksty w języku polskim i niemieckim) - format 20 cm x 20 cm - liczba stron: 40 + okładka (4 strony) - papier środek: kreda półmat 180 g, - okładka: kreda półmat 250 g, - druk: 4 + 4 - lakier punktowy na okładce - oprawa: klejona (klej PUR), broszurowa, 4 + 4 - dostawa wydrukowanych książek do siedziby Zamawiającego - nakład: 200 egz. - publikacja z numerem ISBN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79822000-2 - Usługi składu

79821100-6 - Usługi korektorskie

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) C – Cena – 60%.
Ocena ofert w przedmiotowym kryterium zostanie dokonana wg wzoru:
C= (Cmin/Cx)*60 pkt
gdzie:
C- liczba punktów jakie otrzyma oferta "x"
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Cx- cena oferty badanej "x"

Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów (warunek konieczny) - 14 dni,
- za zaproponowanie terminu realizacji 14 dni – 0 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 13-12 dni – 10 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 11-10 dni – 20 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 9-8 dni – 30 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 7dni i mniej – 40 pkt

Termin realizacji należy podawać w pełnych dniach od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów.
Ocena zostanie dokonana na podstawie wskazanych przez Wykonawcę w ofercie terminów realizacji zamówienia.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium obliczonych wg wzoru:
gdzie:
P = C+T
14
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena",
T - łączna liczba punktów przyznana w kryterium „Termin realizacji zamówienia". P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w obydwu kryteriach.

Punkty są zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa przygotowania do druku, druku, oprawy i dostawy katalogu „Piły łańcuchowe w zbiorach Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie” - skład i łamanie wg projektu OKL, przygotowanie plików drukarskich - obróbka graficzna zdjęć (przycięcie zdjęć wg projektu OKL) - naświetlanie CTP - przygotowanie wersji ostatecznej i kompletnej w formacie PDF dla Zamawiającego - format B5 (poziomo) - objętość: 142 strony formatu B5, w tym 66 stron ze zdjęciami, reszta stron opisy w kolorze czarnym - druk: 4 + 4 - papier środek: kreda 150 g/m2 matowy - okładka: miękka, 4+0, karton 250 g/m2, folia mat., lakier punktowy - szyte nićmi - dostawa wydrukowanych książek do siedziby Zamawiającego - nakład: 300 egz. - publikacja z numerem ISBN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79822000-2 - Usługi składu

79821100-6 - Usługi korektorskie

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) C – Cena – 60%.
Ocena ofert w przedmiotowym kryterium zostanie dokonana wg wzoru:
C= (Cmin/Cx)*60 pkt
gdzie:
C- liczba punktów jakie otrzyma oferta "x"
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Cx- cena oferty badanej "x"

Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów (warunek konieczny) - 30 dni,
- za zaproponowanie terminu realizacji 30 dni – 0 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 25-29 dni – 10 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 20-24 dni – 20 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 15-19 dni – 30 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 14 dni i mniej – 40 pkt

Termin realizacji należy podawać w pełnych dniach od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów.
Ocena zostanie dokonana na podstawie wskazanych przez Wykonawcę w ofercie terminów realizacji zamówienia.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium obliczonych wg wzoru:
gdzie:
P = C+T
14
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena",
T - łączna liczba punktów przyznana w kryterium „Termin realizacji zamówienia". P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w obydwu kryteriach.

Punkty są zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa druku i dostawy folderów informacyjnych
- 4 rodzaje
- korekta przed i po składzie
- format: A4, składany na trzy części
- papier kreda półmat 150 g
- druk: 4 + 4
- bigowanie i składanie
- plik z projektem przygotowany przez Zleceniodawcę w Corelu i PDF
- dostawa wydrukowanych folderów do siedziby Zamawiającego
- nakład: po 1500 szt. z każdego rodzaju (łącznie: 6000 szt.)

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79822000-2 - Usługi składu

79821100-6 - Usługi korektorskie

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) C – Cena – 60%.
Ocena ofert w przedmiotowym kryterium zostanie dokonana wg wzoru:
C= (Cmin/Cx)*60 pkt
gdzie:
C- liczba punktów jakie otrzyma oferta "x"
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Cx- cena oferty badanej "x"

Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów (warunek konieczny) - 30 dni,
- za zaproponowanie terminu realizacji 30 dni – 0 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 25-29 dni – 10 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 20-24 dni – 20 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 15-19 dni – 30 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 14 dni i mniej – 40 pkt

Termin realizacji należy podawać w pełnych dniach od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów.
Ocena zostanie dokonana na podstawie wskazanych przez Wykonawcę w ofercie terminów realizacji zamówienia.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium obliczonych wg wzoru:
gdzie:
P = C+T
14
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena",
T - łączna liczba punktów przyznana w kryterium „Termin realizacji zamówienia". P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w obydwu kryteriach.

Punkty są zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowanie i dostawa puzzli – gry edukacyjnej
- puzzle przedstawiające stado żubrów z opisem gatunku;
- 160 elementów;
- puzzle: rozmiar po złożeniu: 470 x 210 mm (poziom), tektura o grubości 1,5 mm plus
oklejka 130-150g/m2, papier kredowany, druk 4/0 CMYK, 1/0 lakier dyspersyjny (gloss),
sztancowanie;
- puzzle umieszczone w pudełku;
- format pudełka: 270 mm x 255 mm x 65 mm, dwuelementowe, wykonane z mikrofali
(fali E) z oklejką na papierze: 115-130 g/m2 papier kredowany, druk 4/0 CMYK, plus folia
błyszcząca (gloss), kaszerowanie, sztancowanie;
- opracowanie graficzne, wykonanie projektu na podstawie materiałów ilustracyjnych i
tekstowych otrzymanych od Zamawiającego i przedłożenie go do akceptacji
Zamawiającego;
- przygotowanie plików pdf produktu
- dostawa do siedziby Zamawiającego;
- nakład: 500 egz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79822000-2 - Usługi składu

79821100-6 - Usługi korektorskie

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) C – Cena – 60%.
Ocena ofert w przedmiotowym kryterium zostanie dokonana wg wzoru:
C= (Cmin/Cx)*60 pkt
gdzie:
C- liczba punktów jakie otrzyma oferta "x"
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Cx- cena oferty badanej "x"

Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów (warunek konieczny) - 14 dni,
- za zaproponowanie terminu realizacji 14 dni – 0 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 13-12 dni – 10 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 11-10 dni – 20 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 9-8 dni – 30 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 7dni i mniej – 40 pkt

Termin realizacji należy podawać w pełnych dniach od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów.
Ocena zostanie dokonana na podstawie wskazanych przez Wykonawcę w ofercie terminów realizacji zamówienia.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium obliczonych wg wzoru:
gdzie:
P = C+T
14
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena",
T - łączna liczba punktów przyznana w kryterium „Termin realizacji zamówienia". P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w obydwu kryteriach.

Punkty są zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust.1
pkt 2) SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawy
Pzp oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień Umowy określając
następujący rodzaj i zakres oraz warunki zmiany postanowień Umowy:
Wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w
stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b) w przypadku określonym w § 4 ust. 1, wynagrodzenie należne zostanie obniżone o wartość niewykonywanej części
przedmiotu zamówienia, zgodnie z § 2 ust.1,
c) w przypadku zmiany zakresu świadczenia Umowy w związku z zaistnieniem okoliczności, tj. zaistnienia okoliczności
nadzwyczajnych, np. działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej,
skażeń radioaktywnych oraz istnieniem/zaistnieniem epidemii/pandemii, klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie,
trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy spowodowane przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i
jego podwykonawców,
Terminu realizacji Przedmiotu Umowy:
1) w przypadku niemożności wykonywania przedmiotu Umowy w razie zaistnienia okoliczności nadzwyczajnych, np. działań
wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych,
termin wykonania przedmiotu Umowy przedłużony zostanie o czas trwania okoliczności nadzwyczajnych uniemożliwiających
wykonanie przedmiotu Umowy i - jeśli dotyczy – o czas niezbędny do usunięcia przeszkody uniemożliwiającej wykonanie
przedmiotu Umowy, powstałej w związku z okolicznościami nadzwyczajnymi, o których mowa powyżej,
2) w przypadku niemożności wykonywania przedmiotu Umowy w związku z zaistnieniem/istnieniem epidemii/pandemii,
klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy spowodowane przez
osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców - termin wykonania przedmiotu Umowy przedłużony
zostanie o czas trwania okoliczności uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu Umowy, o których mowa powyżej i - jeśli
dotyczy – o czas niezbędny do usunięcia przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy w związku z
okolicznościami, o których mowa powyżej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej adres: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_okl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę 29 krzeseł obrotowych - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę 29 krzeseł obrotowych do pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI