Projekty i kreacje graficzne

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Projekty i kreacje graficzne
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-25
  • ZamawiającyWOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-17
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00060271
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Projekty i kreacje graficzne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekty i kreacje graficzne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b5e1c9e-8f02-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036545/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.28 Grafika

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot zamówienia (w ramach części I) jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej: z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:
miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej – adres e-mail: przetargi@umwm.malopolska.pl
Kontakt za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego”).
Elektroniczna skrzynka podawcza: /947ts6aydy/SkrytkaESP
3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzule informacyjne z art. 13 i 14 RODO ujęte są w załącznikach nr 1A i nr 1B do swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KZ-VIII.272.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 602897,78 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest tworzenie projektów graficznych i kreacji artystycznych dla najważniejszych działań Województwa Małopolskiego.
2. Zamówienie składa się z dwóch części:
a) część I zamówienia – PROJEKTY GRAFICZNE.
W ramach zamówienia tworzone będą różnorodne projekty graficzne na zlecenie Departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1C do swz (zwany dalej wzorem umowy).
4. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).
5. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji .
a) część I zamówienia - Przedmiot umowy w ramach opcji będzie realizowany od dnia zakończenia usługi podstawowej jednak nie dłużej niż do 55 tygodni od dnia zakończenia usługi podstawowej. W ramach opcji Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi w zakresie tworzenia projektów graficznych wykorzystywanych w związku z planowanymi działaniami promującymi markę Małopolska na zasadach analogicznych jak dla zamówienia podstawowego. Wynagrodzenie za wykonanie umowy w ramach prawa opcji nie przekroczy 80% wartości zamówienia podstawowego.
6. Przedmiot zamówienia (w ramach części I) jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej: z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 oraz ze środków budżetu województwa
7. Oznaczenie wg CPV: 79822500-7 Usługi projektów graficznych
8. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:
a) część I zamówienia: 211 945,75 zł brutto,

4.2.5.) Wartość części: 501896,88 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79822500-7 - Usługi projektów graficznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji .
a) część I zamówienia - Przedmiot umowy w ramach opcji będzie realizowany od dnia zakończenia usługi podstawowej jednak nie dłużej niż do 55 tygodni od dnia zakończenia usługi podstawowej. W ramach opcji Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi w zakresie tworzenia projektów graficznych wykorzystywanych w związku z planowanymi działaniami promującymi markę Małopolska na zasadach analogicznych jak dla zamówienia podstawowego. Wynagrodzenie za wykonanie umowy w ramach prawa opcji nie przekroczy 80% wartości zamówienia podstawowego.
Wartość opcji dla I części zamówienia: 210 967,88 zł

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena brutto wykonania zamówienia podstawowego 60 pkt
2 Portfolio 27pkt
3 Termin na przygotowanie zleconego elementu graficznego 13 pkt

1) Ocena ofert w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia podstawowego” zostanie dokonana według wzoru:
Cena brutto wykonania zamówienia= Najniższa cena brutto
oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu x 60 pkt
Cena brutto oferty ocenianej

2) Ocena ofert w kryterium „Portfolio” i sposób przyznawania punktów.

Przy ocenie ofert w kryterium „Portfolio” badaniu zostanie poddane złożone portfolio, a ocena zostanie dokonana w następujących podkryteriach (szczegóły w pkt 15 swz)
3) Ocena ofert w kryterium „Termin na przygotowanie zleconego elementu graficznego” (w dniach roboczych*) licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania wykonania danego elementu przez Zamawiającego zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
a) Jeżeli Wykonawca zaoferuje do 2 dni roboczych otrzyma 13 pkt,
b) Jeżeli Wykonawca zaoferuje od 3 do 4 dni roboczych otrzyma 8 pkt,
c) Jeżeli Wykonawca zaoferuje do 5 dni roboczych otrzyma 4 pkt.
d) Jeżeli Wykonawca zaoferuje do 6 dni roboczych otrzyma 0 pkt.
Przy czym zadeklarowany przez Wykonawcę termin na przygotowanie zleconego elementu graficznego dot. poz. 1-46 oraz 48-51 zał. 1a do swz (Zestawienie cen jednostkowych). W przypadku poz. 47, Zamawiający ustala stały termin na przygotowanie zleconego elementu: do 10 dni roboczych od dnia następującego po dniu otrzymania kompletu materiałów od Zamawiającego.
Jeżeli wykonawca zaoferuje termin przygotowania powyżej 6 dni roboczych jego oferta zostanie odrzucona.
Jeżeli Wykonawca wskaże kilka terminów lub wskaże przedział, to Zamawiający wybierze najkrótszy termin na przygotowanie zleconego elementu graficznego, a oferta Wykonawcy w tym kryterium otrzyma 0,00 pkt-ów.
Jeżeli Wykonawca nie wskaże żadnego terminu to Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zleconego elementu graficznego w terminie 6 dni roboczych i jego oferta otrzyma 0,00 pkt-ów.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 13 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Portfolio

4.3.6.) Waga: 27

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin na przygotowanie zleconego elementu graficznego

4.3.6.) Waga: 13

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest tworzenie projektów graficznych i kreacji artystycznych dla najważniejszych działań Województwa Małopolskiego.
2. Zamówienie składa się z dwóch części:
b) część II zamówienia – KREACJE ARTYSTYCZNE.
W ramach zamówienia tworzone będą kreacje artystyczne dla najważniejszych działań promocyjnych Województwa Małopolskiego
3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 2C do swz (zwany dalej wzorem umowy).
4. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).
5. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w ramach każdej części zamówienia.
b) część II zamówienia - Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Przedmiot umowy w ramach opcji będzie realizowany od dnia zakończenia usługi podstawowej jednak nie dłużej niż do 55 tygodni od dnia zakończenia usługi podstawowej. W ramach opcji Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi w zakresie tworzenia kreacji na zasadach analogicznych jak dla zamówienia podstawowego. Wynagrodzenie za wykonanie umowy w ramach prawa opcji nie przekroczy 100% wartości zamówienia podstawowego.
6. Oznaczenie wg CPV: 79822500-7 Usługi projektów graficznych
7. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:
b) część II zamówienia: 50 000,00 zł brutto.

4.2.5.) Wartość części: 101000,90 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79822500-7 - Usługi projektów graficznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

część II zamówienia - Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Przedmiot umowy w ramach opcji będzie realizowany od dnia zakończenia usługi podstawowej jednak nie dłużej niż do 55 tygodni od dnia zakończenia usługi podstawowej. W ramach opcji Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi w zakresie tworzenia kreacji na zasadach analogicznych jak dla zamówienia podstawowego. Wynagrodzenie za wykonanie umowy w ramach prawa opcji nie przekroczy 100% wartości zamówienia podstawowego.
Wartość opcji dla części II zamówienia: 50 500,45 zł

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto wykonania zamówienia podstawowego -40 pkt, Portfolio - kreacja artystyczna -50 pkt, Termin na przygotowanie zleconej kreacji artystycznej -10 pkt

a) Ocena ofert w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia podstawowego” zostanie dokonana według wzoru:
Cena brutto wykonania zamówienia= Najniższa cena brutto
oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu x 40 pkt
Cena brutto oferty ocenianej
b) Ocena ofert w kryterium „Portfolio – kreacja artystyczna ” i sposób przyznawania punktów.

Przy ocenie ofert w kryterium „Portfolio – kreacja artystyczna” badaniu zostanie poddane złożone portfolio, a ocena zostanie dokonana w następujących podkryteriach (szczegóły w pkt 15 swz)

Zamawiający w ramach kryterium „Portfolio – kreacja artystyczna” wymaga złożenia wraz ofertą 1 (jedną) kreację artystyczną dot. Święta Małopolski 2022. Kreacja musi zostać przygotowana w formacie min. A4 (pion lub poziom), w wer. elektronicznej, rozszerzeniu np. pdf lub png (lub innym rozszerzeniu umożliwiającym Zamawiającemu właściwe otwarcie pliku).
Przesłanie więcej niż jednej (1) kreacji skutkuje odrzuceniem oferty.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w części II zamówienia przygotował kreację artystyczną dla działania: Święto Małopolski 2022 Tj. wydarzenia odbywającego się co roku, w czerwcu, służącego budowanie silnej wspólnoty Małopolan i umacniania tworzących jej więzów oraz promocja walorów regionu wśród samych mieszkańców regionu; we wcześniejsze edycje angażowały się małopolskie instytucje prezentując swoją ofertę w pigułce podczas czerwcowych obchodów; każdorazowo w ramach Święta Małopolski odbywa się uroczysta Gala podczas której wręczane są wyróżnienia Marszałka dla znakomitych Małopolan; więcej o Święcie Małopolski na www.malopolska.pl.
Kreacja winna być zgodna z Systemem Identyfikacji Wizualnej Województwa Małopolskiego
https://www.malopolska.pl/_userfiles/uploads/logotypy/MANUAL-web.pdf
oraz Tożsamością Marki Małopolska
https://www.malopolska.pl/marka-malopolska/o-marce-malopolska/tozsamosc-marki-malopolska


c) Ocena ofert w kryterium „Termin na przygotowanie zleconej kreacji artystycznej” (w dniach roboczych*) licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania wykonania danej kreacji przez Zamawiającego zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
1) Jeżeli Wykonawca zaoferuje do 2 dni roboczych otrzyma 10 pkt,
2) Jeżeli Wykonawca zaoferuje od 3 do 4 dni roboczych otrzyma 5 pkt,
3) Jeżeli Wykonawca zaoferuje do 5 dni roboczych otrzyma 3 pkt.
4) Jeżeli Wykonawca zaoferuje do 6 dni roboczych otrzyma 0 pkt.
Jeżeli wykonawca zaoferuje termin przygotowania powyżej 6 dni roboczych jego oferta zostanie odrzucona.
Jeżeli Wykonawca wskaże kilka terminów lub wskaże przedział, to Zamawiający wybierze najkrótszy termin na przygotowanie zleconej kreacji artystycznej, a oferta Wykonawcy w tym kryterium otrzyma 0,00 pkt-ów.
Jeżeli Wykonawca nie wskaże żadnego terminu to Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zleconej kreacji artystycznej, w terminie 6 dni roboczych i jego oferta otrzyma 0,00 pkt-ów.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 10 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Portfolio - kreacja artystyczna

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin na przygotowanie zleconej kreacji artystycznej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca:

A) (część I zamówienia)
Wykaże, że należycie wykonał (lub wykonuje – w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.
Za usługę * odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się usługę w zakresie projektowania graficznego, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto

B) (część II zamówienia)
Wykaże, że należycie wykonał (lub wykonuje – w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.
Za usługę* odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się usługę w zakresie kreacji graficznej** i/lub projektowania artystycznego*** i/lub kampanii kreatywnej****, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto


*Przez usługę Zamawiający rozumie umowę/zamówienie/zlecenie.
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu.
**Przez usługę w zakresie kreacji graficznej Zamawiający rozumie tworzenie kompletnego projektu wizualnego, będącego graficzną prezentacją marki w przestrzeni. Kreacja graficzna zawiera w sobie pomysł oraz jego wizualizację wraz z realizacją graficzną. Kreacja graficzna to kompleksowe usługa w zakresie identyfikacji wizualnej
( księgi identyfikacji wizualnej/branding) oraz szeroko pojęte pomysły na graficzny aspekt marki (layout).

***Przez usługę projektowania artystycznego Zamawiający rozumie tworzenie niebanalnych form artystycznego wyrazu, również w formie przestrzennej, w tym wykorzystywanie niestandardowych form, materiałów oraz technik. Projektowanie artystyczne zawiera w sobie pomysł oraz jego wizualizację w przestrzeni. Przez usługę projektowania artystycznego Zamawiający rozumie nieszablonowe wyrażenie marki tj. wszelkiego rodzaju instalacje miejskie/ ambient/ aranżacje wizualne projektów marketingowych/ niestandardowa identyfikacja projektów tematycznych np. sportowych, kulturalnych, społecznych.

****Przez usługę kampanii kreatywnej Zamawiający rozumie tworzenie całościowej kampanii promocyjnej w oparciu o koncept kreatywny, wraz z jej identyfikacją wizualną. Kampania kreatywna uwzględnia kompletny proces od analizy, uwzględnienia strategii, atrybutów marki, potrzeb wraz z pomysłem na kampanię i jej realizację, uwzględniającą najnowsze trendy i nieszablonowe podejście.


b) warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje:
A (część I zamówienia)
aa) co najmniej 3 specjalistami - grafikami, z których każdy posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w przygotowywaniu i tworzeniu projektów graficznych i projektów kreatywnych.

B (część II zamówienia)
aa) co najmniej jednym specjalistą ds. kreacji tj. plastykiem – grafikiem, będącym absolwentem wyższej uczelni kierunków: plastycznych i/lub projektowania graficznego i/lub wzornictwa, posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie w przygotowywaniu i tworzeniu kreacji reklamowych oraz opracowywaniu grafik artystycznych;
bb) co najmniej jednym grafikiem, posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie w przygotowywaniu projektów kreatywnych.


Zamawiający wymaga, aby osoby nie powtarzały się w ramach danej części zamówienia.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a. W odniesieniu do warunku dotyczącego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2A do swz).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie:
1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wzór wykazu usług wykonanych stanowi odpowiednio dla danej części zamówienia załącznik nr 4a i nr 4b do swz.
 Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu.
 Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług wykonanych, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Wzór wykazu osób stanowi odpowiednio dla danej części zamówienia załącznik nr 5a i nr 5b do swz.
2. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.1) ust. 1 swz, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego tj. a) część I zamówienia: PORTFOLIO
b) część II zamówienia: PORTFOLIO- kreacja artystyczna.
Zamawiający nie wymaga podpisania dokumentów wymienionych powyżej (lit. a) i b) )
Zamawiający w ramach PORTFOLIO wymaga złożenia 3 różnych sztuk projektów graficznych po 1 projekcie dla następujących elementów: 1) plakatu, 2) baneru internetowego, 3) reklamy wielkoformatowej lub reklamy typu citylight.
Zamawiający w ramach PORTFOLIO- kreacja artystyczna wymaga złożenia 1 (jednej) kreacji artystycznej dot. Święta Małopolski 2022.
2. PORTFOLIO i/lub PORTFOLIO- kreacja artystyczna winno/y być przekazane w plikach umożliwiających ich otwarcie przez ogólnodostępne, bezpłatne programy graficzne np. jpg, png, pdf, ppt. Pliki powinny być w rozdzielczościach, rozmiarach i jakości zapewniających czytelność i umożliwiających Zamawiającemu ocenę oferty w kryterium PORTFOLIO i/lub PORTFOLIO- kreacja artystyczna. Maksymalny rozmiar przesyłanych plików, w tym oferty i załączników do oferty, nie może przekraczać 150 MB.
3. Na podstawie złożonego portfolio będzie dokonana ocena ofert w kryterium oceny PORTFOLIO i/lub PORTFOLIO- kreacja artystyczna.
4. Nie dołączenie do oferty PORTFOLIO i/lub PORTFOLIO- kreacja artystyczna lub niezłożenie PORTFOLIO i/lub PORTFOLIO- kreacja artystyczna w wymaganej ilości lub złożenie większej ilości punktów niż wymagana lub uzyskanie mniejszej liczby niż wymagana przez Zamawiającego w kryterium oceny ofert PORTFOLIO i/lub PORTFOLIO- kreacja artystyczna, będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy.
5. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonego PORTFOLIO i/lub PORTFOLIO- kreacja artystyczna, natomiast w przypadku nie złożenia PORTFOLIO i/lub PORTFOLIO- kreacja artystyczna nie będzie ono podlegało procedurze uzupełnienia lub złożenia na wezwanie Zamawiającego.
6. Elementy złożone w ramach PORTFOLIO i/lub PORTFOLIO- kreacja artystyczna zostaną wykorzystane przez Zamawiającego na potrzeby oceny ofert w niniejszym postępowaniu. Prawa autorskie zachowuje ich autor.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do swz.
2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, potwierdzające brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 ust. 4 swz.
5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3a do swz.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający zaleca złożenie zobowiązania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do swz.
7. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 7, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
9. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 7, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
10. Zapis ust. 9 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Zapis ust. 7 – 9 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.
12. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 540 z późniejszymi zmianami/) z zastrzeżeniem innych zasad opisanych w niniejszej swz lub wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium i utrzymania go nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
2. Zamawiający określa kwotę wadium
w części I zamówienia w wysokości: 4 000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych,
w części II zamówienia w wysokości: 750,00 zł, słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a. W odniesieniu do warunku dotyczącego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2A do swz).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzór umowy odpowiednio dla danej części zamówienia stanowi załącznik nr 1C i 2C do swz.
2. Zamawiający może dokonać zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy i ponadto dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1C i 2C do swz

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-25 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-26

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej. Długość 160 m bieżących. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI