IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
http://aukcje.um.warszawa.pl
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
http://www.srodmiescie.warszawa.pl/zamowienia-2-zamowienia_powyzej_30_000_euro.html
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Wykonawca składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem zamieszczony na stronie internetowej www.srodmiescie.warszawa.pl wraz z załącznikami. Zamawiający przekazuje zakwalifikowanym Wykonawcom zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej. Zaproszenie zostanie przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej takie jak: data i godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji, cenę wywoławczą, wartość postąpienia minimalnego. Wykonawcy samodzielnie dokonują rejestracji konta do aktualnej wersji platformy aukcyjnej, na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl . Loginem do platformy aukcyjnej jest adres mailowy wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, natomiast hasło Wykonawca nadaje samodzielnie w trakcie rejestracji konta. Wykonawca chcący wziąć udział w licytacji elektronicznej musi dysponować sprzętem, spełniającym poniższe wymagania: a) Komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows 2000/XP/Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 10; b) W przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 7/Windows8 przeglądarka internetowa Internet Explorer 10.0 lub nowsza z możliwością obsługi Active X. Dla komputerów zaopatrzonych w system XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy i siłą szyfrowania 128 bit. Dla komputerów z systemem Windows 10 przeglądarka Internet Explorer 11 z obsługa Active X lub Firefox z obsługa Javy, siła szyfrowania 128 bit; c) Podłączenie do Internetu min. 512 Kb/s (zalecane łącze szerokopasmowe). Inne niż wyżej wymienione systemy operacyjne (m.in. Linux, iOS itd.) oraz przeglądarki (m.in. Google Chrome, Opera, Safari, Maxthon itd.) nie są dedykowane do obsługi Marketplanet OnePlace. Korzystanie z innych systemów operacyjnych, przeglądarek i/lub z systemów operacyjnych oraz przeglądarek niewspieranych przez producenta może skutkować pojawieniem się nieprawidłowości i błędów w funkcjonowaniu Platformy.”
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
W trakcie licytacji Wykonawca licytuje kwotę jednostkową tj. cenę brutto za wykonanie projektu i składu jednego wydania gazety. 2. Minimalna wysokość postąpień –10,00 zł 3. Cena wywoławcza: 2.000,00 zł brutto (cena brutto za wykonanie projektu i składu jednego wydania gazety). 4. Liczba etapów licytacji elektronicznej: 1. 5. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji, a także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 6. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej (składania ofert). Ostateczny termin licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej. Zamawiający ustala czas trwania licytacji na 30 minut. Zamawiający zamknie licytację po 30 minutach od otwarcia licytacji. 8. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto za wykonanie projektu i składu jednego wydania gazety. 9. Zamawiający podpisze umowę, z Wykonawcą, który w chwili zamykania licytacji elektronicznej zaproponował najniższą cenę. O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego. 10. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy - wzór umowy (załącznik nr 3 do instrukcji) zamieszczony został w ogłoszeniu o zamówieniu oraz na stronie internetowej Zamawiającego www.srodmiescie.warszawa.pl 11. Zamawiający dopuszcza prowadzenie rozliczeń z Wykonawcą jedynie w walucie polskiej. Dodatkowo nadmienia się, iż składanie ofert (postąpień) w licytacji elektronicznej musi być także wyrażone w walucie polskiej.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja jednoetapowa
Czas trwania: 30 minut
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
2020-01-27 godzina:
10:00:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 12.02.2020 r. o godzinie 10:00 Ostateczny termin otwarcia licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej, z tym że termin ten nie może być krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej (składania ofert).
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Zamawiający przewiduje zamknięcie licytacji elektronicznej w dniu 12.02.2020 r. o godzinie 10:30 Zamawiający zamknie licytację, po 30 minutach od otwarcia licytacji. Ostateczny termin otwarcia licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda pod adresem internetowym http://aukcje.um.warszawa.pl nazwę oraz adres wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
UMOWA NR ŚRÓ/WKP/B/IX/1/1/2/ /2020/ / zawarta w dniu ............................ 2020 r. w Warszawie pomiędzy Miastem Stołecznym Warszawą, z siedzibą w Warszawie, przy pl. Bankowym 3/5, 00-950 Warszawa, NIP 5252248481, REGON 015259640, zwanym w dalszej części umowy „Zamawiającym”, w imieniu którego działają: Aleksander Ferens – Burmistrz Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, pełnomocnictwo Nr GP-OR.0052.1739.2019 z dnia 11 kwietnia 2019 r., oraz – Zastępca Burmistrza Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, pełnomocnictwo a ............................ Podstawą zawarcia umowy jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej (znak sprawy ZP......../19), zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). W postępowaniu nie zastosowano klauzul społecznych, o których mowa w Zarządzeniu Nr 1243/2015. Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 1 września 2015 r. w sprawie stosowania klauzul społecznych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w Urzędzie m.st. Warszawy i wybranych jednostkach organizacyjnych m.st. Warszawy. § 1 1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia całokształtu działań określonych szczegółowo w § 1 ustęp 2 w terminach określonych w § 2, mających na celu wykonanie składu 10 wydań 12-stronicowej gazety Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy pt. „Życie Śródmieścia” (Nr ISSN 2544-7106) w formacie 280 mm x 410 mm wraz z opracowaniem graficznym, korektą zdjęć, dodaniem elementów ozdobnych layoutu oraz przygotowaniem plików czasopisma do druku, dostarczeniem wersji pdf oraz wykonaniem slidera reklamującego nowy numer w internecie i mediach społecznościowych Dzielnicy Śródmieście. 2. Każde z 10 wydań może zawierać: 1) Mapy 2 szt. – stworzone koncepcyjnie i graficznie przez Wykonawcę. Mapy będą sporządzane na podstawie informacji zawartych w artykule przekazanym przez Zamawiającego, a także w oparciu o faktyczne istotne punkty zlokalizowane w terenie. Mapy będą dotyczyły obszaru Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy. 2) Infografiki 5 szt. – graficzne „ozdobniki” tekstu, które w sposób ciekawy zilustrują treść zawartą w artykule dostarczonym przez Zamawiającego. 3) Tabele 2 szt. – przedstawiające w sposób przejrzysty i zrozumiały dużą ilość informacji. Tabele mogą stanowić ilustrację danych zawartych w artykule przekazanym przez Zamawiającego np. dotyczącym Budżetu Obywatelskiego, mogą też funkcjonować jako baza ważnych informacji np. o dyżurach radnych. 4) Zdjęcia 10 szt. – materiały fotograficzne obejmujące zdjęcia z baz fotograficznych Wykonawcy. 5) Zdjęcia 50 szt. – retusz i obróbka graficzna zdjęć przekazanych przez Zamawiającego polegająca np. na: wycięciu postaci ze zdjęcia i umieszczenia jej w belce lub w tekście, usunięciu zbędnych elementów ze zdjęcia, montażu kilku zdjęć. 6) Plakaty, ulotki i zaproszenia 5 szt. – stworzenie projektu plakatu, ulotki lub zaproszenia na wydarzenia realizowane przez Zamawiającego. 3. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do zrezygnowania ze wszystkich lub z części form graficznych opisanych § 1 ustęp 2, jeśli ich zastosowania nie będą wymagały przekazane przez Zamawiającego materiały. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od jednego z dziesięciu wydań bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy. Zamawiający musi jednak poinformować, o tym fakcie Wykonawcę jeszcze przed rozpoczęciem prac nad danym wydaniem. 5. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia stałej, codziennej gotowości do wprowadzania nieograniczonej liczby poprawek, od drobnych literówek wyłapanych w tekście do zmiany układu tekstów na każdej stronie. 6. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia stałego, codziennego i bezpośredniego kontaktu ze swoim pracownikiem odpowiedzialnym za skład od momentu dostarczenia materiałów przez Zamawiającego do momentu zakończenia prac nad każdym z 10 wydań gazety. 7. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania plików do druku w sposób wymagany przez drukarnię wskazaną przez Zamawiającego, a następnie przesłanie ich do działu produkcji drukarni. Kontakt z drukarnią podczas całego procesu wydruku bez względu na dzień tygodnia oraz gotowość do ewentualnych zmian np. kolorystyki pliku leży po stronie Wykonawcy. 8. Wykonawca oświadcza, że posiada prawa autorskie do materiałów fotograficznych określonych w §1 ustęp pkt 4, które zostaną wykorzystane w każdym z 10 wydań gazety pt. „Życie Śródmieścia”. 9. Wykonawca oświadcza, że jest władny i upoważniony do zawarcia tej umowy, a realizacja każdego z 10 projektów graficznych w ramach otwartego pliku graficznego przekazanego przez Wykonawcę nie stanowi naruszenia praw autorskich osób trzecich ani innych umów. 10. Zamawiający oświadcza, że posiada prawa autorskie do przekazanego Wykonawcy otwartego pliku graficznego na podstawie odrębnej umowy. 11. Wykonawca zobowiązuje się zaspokoić w pełni wszelkie szkody poniesione przez Zamawiającego w związku z ewentualnymi roszczeniami osób trzecich z tytułu naruszenia praw autorskich i dóbr osobistych osób trzecich w związku z realizacją niniejszej umowy. 12. Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w § 5 z dniem zapłaty wynagrodzenia przez Zamawiającego przenosi na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do wszelkich dzieł powstałych w ramach niniejszej umowy, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. nr 90 poz. 631 z późn. zm.) na następujących polach eksploatacji: 1) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie egzemplarzy utworu wszelkimi znanymi technikami, w tym techniką cyfrową; 2) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których materiały utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy; 3) w zakresie publicznego udostępniania w sieciach informatycznych, w tym w Internecie; 4) w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w poprzednim punkcie: tak, aby pojedyncze osoby miały dostęp do utworu w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w każdym przypadku bez względu na ilość egzemplarzy, a także w materiałach informacyjnych, reklamowych i promocyjnych. § 2 1. Termin realizacji przedmiotu umowy szczegółowo określonego w § 1 ustala się w przedziale od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2020 r. 2. Ostateczny termin realizacji każdego z 10 wydań gazety pt. „Życie Śródmieścia”, zgodnie z § 1, nastąpi w ciągu 3 dni kalendarzowych od momentu otrzymania wszystkich materiałów od Zamawiającego. 3. Terminy przesłania pliku przygotowanego do druku każdego z 10 wydań gazety pt. „Życie Śródmieścia” zrealizowanego zgodnie z § 1, do drukarni wskazanej przez Zamawiającego, nastąpi niezwłocznie po pisemnej akceptacji pliku przez Wykonawcę. § 3 1. Zadania, które nie zostały wymienione w § 1 i § 2 będą uzgadniane i realizowane w ścisłej współpracy obu stron. 2. Wykonawca zobowiązuje się, że usługa zostanie wykonana na wysokim poziomie graficznym i z należytą starannością. § 4 1. Wykonawca oświadcza, że spełnia wszystkie określone prawem wymogi oraz posiada wiedzę, doświadczenie i środki umożliwiające wykonanie umowy. 2. Wykonawca nie może powierzyć wykonania umowy osobie trzeciej, w części lub w całości bez pisemnej zgody Zamawiającego. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody powstałe z winy Wykonawcy w związku z wykonaniem niniejszej umowy i zobowiązany będzie do ich naprawienia w pełnej wysokości. 4. W przypadku jakichkolwiek przeszkód w wykonaniu umowy Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego. § 5 1. Wykonawcy za wykonanie czynności wskazanych w § 1 i § 2 przysługuje wynagrodzenie w łącznej wysokości ...................zł brutto (słownie złotych: .....................). 2. Wynagrodzenie zostanie wypłacone w 10 transzach. 3. Wynagrodzenia płatne w 10 równych transzach każda w kwocie .... zł (słownie złotych: ....) brutto, 9 transz będzie płatnych każdorazowo po wykonaniu czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 i § 2, 21 dni od przedstawienia prawidłowo wystawionej faktury, złożonej w kancelarii Urzędu Dzielnicy Śródmieście przy ul. Nowogrodzkiej 43 w Warszawie, na konto wskazane przez Wykonawcę. Transza 10, grudniowa w kwocie .... zł (słownie złotych: …...) brutto płatna po wykonaniu czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 i § 2, będzie realizowana po przedstawieniu prawidłowo wystawionej faktury, najpóźniej do 28 grudnia 2020 r. 4. Kwota, o której mowa w ust. 1, zabezpieczona jest w załączniku Dzielnicy Śródmieście do budżetu m.st. Warszawy na 2020 r. w dz. 750 rozdz. 75075 § 4300 (budżet zadaniowy – B/IX/1/1/2). 5. Wykonawca wystawi fakturę dla: Nabywca: Miasto Stołeczne Warszawa, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP 525-22-48-481. Odbiorca: Dzielnica Śródmieście m.st. Warszawy, ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa. 6. Wykonawca oświadcza, że wskazany w fakturze rachunek bankowy jest rachunkiem rozliczeniowym służącym wyłącznie do celów rozliczeń z tytułu prowadzonej przez niego działalności gospodarczej. 7. Wykonawca oświadcza, że wskazany w fakturze rachunek bankowy jest zamieszczony w wykazie, o którym mowa w art. 96b ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 ze zm.). Wykonawca oświadcza, iż znane mu są zasady rozliczeń i konsekwencji podatkowych związanych z koniecznością dokonywania płatności przez taki rachunek. 8. W przypadku dokonania zmian numeru rachunku bankowego, o którym mowa w ust. 7, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia (w formie pisemnej lub elektronicznej) o tym fakcie Zamawiającego, nie później niż w terminie dwóch dni od dnia dokonania zmiany oraz zaktualizowania danych zawartych w wykazie, o którym mowa w art. 96b ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług. 9. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 10. Wystawiając fakturę, Wykonawca wskaże numer umowy, na podstawie której została wykonana usługa. 11. Wykonawca nie może dokonać cesji/faktoringu żadnych praw i obowiązków wynikających z umowy na rzecz osoby trzeciej bez uprzedniej zgody Miasta st. Warszawy. 12. Wykonawca oświadcza, że znany jest mu fakt, iż Miasto st. Warszawa, dokonując płatności za wykonane usługi/zakupione towary, stosuje mechanizm podzielonej płatności. 13. Wykonawca oświadcza, że jest płatnikiem podatku VAT. § 6 1. W przypadku niewykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiającemu przysługuje kara umowna w kwocie wynagrodzenia brutto określonego w § 5 ust 1. 2. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia kary umownej przysługującej Zamawiającemu z kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonanie umowy, a jeżeli potrącenie to nie będzie możliwe, Wykonawca zapłaci kary umowne w terminie 7 dni od otrzymania wezwania do zapłaty przyjmującego formę noty księgowej. 3. W przypadku odstąpienia od umowy wynikającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości 20% wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1. 4. Strony ustalają, że niezależnie od kary umownej, o której mowa w ust. 1 Zamawiający będzie mógł dochodzić odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. 5. Strony ustalają, że ewentualne szkody wyrządzone przez Wykonawcę w majątku Zamawiającego mogą być przez Zamawiającego potrącone z wynagrodzenia Wykonawcy. 6. W przypadku opóźnienia wykonania umowy przekraczającego 14 dni roboczych, wynikającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy lub części umowy. Zamawiający, w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o wystąpieniu okoliczności uzasadniających odstąpienie od umowy, może odstąpić od umowy bez wyznaczenia dodatkowego terminu na wykonanie umowy w całości lub w części. 7. Zamawiający może odstąpić od umowy w razie niewywiązania się Wykonawcy ze zobowiązań określonych w § 1, § 2 oraz § 3 umowy. 8. Zamawiający może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. § 7 Wykonawca oświadcza, że zapłata wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1, wyczerpuje wszelkie roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu określonego w § 1. § 8 Do spraw nieuregulowanych w umowie zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Kodeksu Cywilnego. § 9 Spory wynikające z umowy rozpatrywać będzie właściwy sąd cywilny dla siedziby Zamawiającego. § 10 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące terminu realizacji w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1) w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, 2) działania siły wyższej. 2. Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę. 3. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności. § 11 Wykonawca oświadcza, że znany jest mu fakt, iż treść niniejszej umowy, w szczególności dane go identyfikujące (gdy jest osobą fizyczną ograniczone do imienia, nazwiska ewentualnie imienia, nazwiska i firmy – jeżeli umowę zawiera w ramach prowadzenia działalności gospodarczej), przedmiot umowy i wysokość wynagrodzenia podlegają udostępnieniu w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2019 r. poz.1429). § 12 Wykonanie niniejszej umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., dalej: RODO), dla których Administratorem Danych Osobowych jest Prezydent m.st. Warszawy. Jednocześnie Zamawiający oświadcza, iż realizuje obowiązki Administratora Danych Osobowych określone w przepisach RODO także w zakresie dotyczącym danych osobowych Wykonawcy. § 13 1. Strony zobowiązują się do wzajemnego niezwłocznego informowania się o każdorazowej zmianie swoich danych wskazanych w osnowie umowy pod rygorem uznania za nieważne czynności prawnych zdziałanych przy zastosowaniu danych drugiej strony pierwotnie zamieszczonych w jej treści. 2. Dla skutecznej realizacji postanowienia niniejszej umowy strony oświadczają, że dopuszczają możliwość przekazywania wszelkich dokumentów i oświadczeń woli pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną lub bezpośrednio, za potwierdzeniem odbioru i wskazują następujące adresy poczty elektronicznej oraz numery kontaktowe telefonów: 1) Wykonawca: 2) Zamawiający: § 14 Umowa zostaje zawarta w dniu podpisania przez obie strony. § 15 Umowa wygasa z upływem okresu, na jaki została zawarta. § 16 Przy zawieraniu umowy zachowano zasady celowości, gospodarności i rzetelności. § 17 Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach: dwóch dla Zamawiającego, jednym dla Wykonawcy. ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące terminu realizacji w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1) w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, 2) działania siły wyższej. 2. Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę. 3. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-01-27, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH (NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA) Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane. Kto administruje moimi danymi? • Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5. • Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl. Dlaczego moje dane są przetwarzane? • Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub jest niezbędne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania władzy publicznej. • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie będziemy mogli zrealizować Pana/Pani sprawy . Jak długo będą przechowywane moje dane? 1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. przez okres wynikający z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego. Kto może mieć dostęp do moich danych? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególności: • podmioty świadczące na rzecz Urzędu m.st. Warszawy usługi informatyczne, pocztowe; • każdy zainteresowany odbiorca - informacje o Wykonawcach, którzy uczestniczyli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawne na podstawie ustawy Pzp oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej. • podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa; b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie przepisów prawa; Jakie mam prawa w związku z przetwarzaniem moich danych? • Ma Pani/Pan prawo do: 1. dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych; 2. żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych; 3. żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy: • dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane; • nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych; • wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania; • Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem; • Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa. 4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: • zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją; • dane przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; 6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych. • Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.