Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i w wersji elektronicznej do Urzędu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i w wersji elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2021 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Białystok
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-09
  • Numer ogłoszenia763545-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 763545-N-2020 z dnia 09.12.2020 r.

Miasto Białystok: Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i w wersji elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2021 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i w wersji elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2021 roku
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, krajowy numer identyfikacyjny 05065864000000, ul. Słonimska  1 , 15-950  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 869 62 49, , e-mail zzp@um.bialystok.pl, , faks 85 869 62 65.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.bialystok.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.bialystok.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej
Adres:
Urząd Miejski w BIałymstoku, ul.Słonimska 1, 15-950 Białystok. 1. UWAGA: Z uwagi na ogłoszony stan epidemii, Zamawiający preferuje przesłanie ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i w wersji elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2021 roku
Numer referencyjny: OBU-IV.271.39.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I – obejmuje dostawę prasy w wersji papierowej, tytuły i ilości poszczególnych czasopism określone są w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ (stanowić on będzie jednocześnie załącznik do umowy). Wymagania Zamawiającego: 1. Dostawa prenumeraty gazet i czasopism ma się odbywać we wszystkie dni robocze do godz. 06:30, regularnie z częstotliwością ukazywania się tytułów. Dostawa czasopism (dzienników) sobotnio - niedzielnych będzie odbywała się w poniedziałek.2. Wykonawca dostarczy gazety i czasopisma własnym transportem na koszt i ryzyko własne i jest zobowiązany do zabezpieczenia prasy przed niekorzystnym wpływem czynników atmosferycznych i uszkodzeniem.3. Miejscem dostawy prasy jest hol przy wejściu głównym w siedzibie Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1.Część II – obejmuje prenumeratę prasy w wersji elektronicznej, tytuły i ilości poszczególnych czasopism określone są w załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ (stanowić on będzie jednocześnie załącznik do umowy).Wymagania Zamawiającego: 1. Usługa ma polegać na udostępnieniu użytkownikom Zamawiającego pobierania i odczytania prasy w poniższy sposób:a) z serwera dostawcy za pomocą przydzielonych przez Wykonawcę loginów i haseł, b) poprzez zainstalowanie na stacjach roboczych Zamawiającego oprogramowania aplikacyjnego.2. Wykonawca zapewni rozwiązanie umożliwiające wydzielenie kont dostępowych dla użytkowników Zamawiającego, którzy będą korzystali z aplikacji prasy elektronicznej.Przekazanie loginów i haseł odbędzie się w dniu poprzedzającym rozpoczęcie „prenumeraty”.3. Wykaz tytułów prasy w wersji elektronicznej wraz z liczbą dostępów w załączniku. 4. Przez liczbę dostępów rozumie się taką liczbę loginów użytkowników Zamawiającego, która pozwala na równoczesne pobranie i odczytanie danego tytułu.5. Wykonawca dostarczy i zapewni dostęp do ww. tytułów nie później niż do godziny 8.00 w dniu wydania gazety.6. Wykonawca zapewni w elektronicznym dostępie do prasy z poziomu użytkownika zakres obsługi obejmujący:1) listę tytułów oraz kalendarz umożliwiający nawigację między wydaniami;2) nawigację pomiędzy działami w danym wydaniu;3) przeglądanie stron przy pomocy przycisków klawiatury służących do przewijania stron,strzałek kierunkowych lub myszki;4) spis treści umożliwiający dostanie się do żądanego miejsca w danym wydaniu;5) powrót do ostatnio oglądanej strony wydania;6) zmianę oryginalnej wielkości stron do żądanej wartości procentowej w zakresie od 25% do co najmniej 400 %;7) drukowanie całej strony lub zaznaczonego fragmentu oraz posiadanie funkcji podgląduwydruku i ustawień drukowania;8) opcję wyszukiwania w obrębie czytanego wydania wraz z zaznaczeniem wyszukiwanych fraz oraz opcję wyszukiwania zaawansowanego przeszukującego wszystkie posiadane wydania – wyniki mają umożliwić przeskoczenie do określonej strony zawierającej wyszukiwaną frazę;9) opcję zapamiętywania hasła;10) instrukcję obsługi programu.7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oprogramowanie aplikacyjne służące do czytania prasy w wersji elektronicznej oraz przeszkoli na swój koszt wyznaczonego przez Zamawiającego pracownika z zakresu instalacji i obsługi aplikacji świadczącej dostęp do wydań elektronicznych. Wykonawca będzie dostarczał na bieżąco potrzebne aktualizacje użytkowanej aplikacji.Wykonawca wdroży w siedzibie Zamawiającego oprogramowanie aplikacyjne do pobieraniai odczytywania prasy, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.8. Pobieranie zamówionych tytułów (tzn. pobranie całej objętości danego elektronicznego wydania) będzie się odbywać poprzez bezpieczny, dedykowany kanał łączności wykorzystujący istniejące łącze internetowe.9. W przypadku awarii po stronie Zamawiającego, Wykonawca udzieli niezbędnych konsultacji potrzebnych do ponownego uruchomienia usługi – w terminie do 4 godzin od zgłoszenia awarii w dniu roboczym oraz 8 godzin w dni wolne od pracy przekazując niezbędne instrukcje Zamawiającemu. Ww. usługa będzie świadczona w ramach wynagrodzenia określonego w umowie.10. W przypadku awarii po stronie Wykonawcy, Wykonawca usunie ją w ciągu 3 godzin w dzień roboczy oraz w ciągu 6 godzin w dni wolne od pracy – czas będzie liczony od momentu zgłoszenia awarii na adres poczty elektronicznej Wykonawcy. W przypadku awarii po stronie Wykonawcy, dłuższej niż jedną dobę, Wykonawca dostarczy na prośbę Zamawiającego na adres poczty elektronicznej wszystkie prenumerowane przez Zamawiającego tytuły wydane od dnia wystąpienia awarii. Awaria skutkująca niedostarczeniem zamówionych tytułów będzie zgłaszana przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany przez Wykonawcę.11. Powyższe terminy w technicznie uzasadnionych przypadkach mogą zostać wydłużone za zgodą Zamawiającego.12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na wniosek Zamawiającego, nie częściej niż raz w miesiącu, raport wykorzystania dostępów dziennych poszczególnych tytułów objętychprzedmiotem zamówienia.13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu, na okres obowiązywania umowy oraz w ramachwynagrodzenia określonego w umowie, licencji na korzystanie z oprogramowaniakomputerowego służącego pobieraniu i odczytywaniu elektronicznych wydań prasy.14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia zgodnie z zakresem określonym w załącznikach nr 1 i 1A, które stanowią jednocześnie załączniki do umowy.15. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania lub zwiększania podanych w załączniku nr 1 i 1A do SIWZ ilości zamawianych tytułów, w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach ogólnej wartości umowy w każdej z części zamówienia. 16. Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej prasy papierowej odbywać się będzie drogą elektroniczną.

II.5) Główny kod CPV: 22200000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 01.01.2021   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
01.01.2021 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 zamówień polegających na dostawie prasy o wartości min 40 000,00 zł brutto każde zamówienie (dotyczy części I zamówienia). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określony w pkt 1 ppkt 3 SIWZ zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z członków konsorcjum wykaże się wykonaniem 2 dostaw wymaganych w pkt 1 ppkt 3 SIWZ; dostawy nie podlegają sumowaniu (zapis stosuje się odpowiednio do innych podmiotów).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Wykonawca składa:odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.(w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych).2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1. Zapisy z pkt 2 stosuje się odpowiednio.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: - wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (na lub wg z załącznikiem nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ).2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest:1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ,2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 3 do SIWZ,3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg. załącznika nr 6 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu.4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia zgodnie ze wzorem – Załącznik nr 5 do SIWZ, może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17.12.2020, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa prasy w wersji papierowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I – obejmuje dostawę prasy w wersji papierowej, tytuły i ilości poszczególnych czasopism określone są w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ (stanowić on będzie jednocześnie załącznik do umowy). Wymagania Zamawiającego: 1.Dostawa prenumeraty gazet i czasopism ma się odbywać we wszystkie dni robocze do godz. 06:30, regularnie z częstotliwością ukazywania się tytułów. Dostawa czasopism (dzienników) sobotnio - niedzielnych będzie odbywała się w poniedziałek.2.Wykonawca dostarczy gazety i czasopisma własnym transportem na koszt i ryzyko własne i jest zobowiązany do zabezpieczenia prasy przed niekorzystnym wpływem czynników atmosferycznych i uszkodzeniem.3.Miejscem dostawy prasy jest hol przy wejściu głównym w siedzibie Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22200000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferowa 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Prenumerata prasy w wersji elektronicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II – obejmuje prenumeratę prasy w wersji elektronicznej, tytuły i ilości poszczególnych czasopism określone są w załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ (stanowić on będzie jednocześnie załącznik do umowy).Wymagania Zamawiającego: 1. Usługa ma polegać na udostępnieniu użytkownikom Zamawiającego pobierania i odczytania prasy w poniższy sposób:a) z serwera dostawcy za pomocą przydzielonych przez Wykonawcę loginów i haseł, b) poprzez zainstalowanie na stacjach roboczych Zamawiającego oprogramowania aplikacyjnego.2. Wykonawca zapewni rozwiązanie umożliwiające wydzielenie kont dostępowych dla użytkowników Zamawiającego, którzy będą korzystali z aplikacji prasy elektronicznej.Przekazanie loginów i haseł odbędzie się w dniu poprzedzającym rozpoczęcie „prenumeraty”.3. Wykaz tytułów prasy w wersji elektronicznej wraz z liczbą dostępów w załączniku. 4. Przez liczbę dostępów rozumie się taką liczbę loginów użytkowników Zamawiającego, która pozwala na równoczesne pobranie i odczytanie danego tytułu.5. Wykonawca dostarczy i zapewni dostęp do ww. tytułów nie później niż do godziny 8.00 w dniu wydania gazety.6. Wykonawca zapewni w elektronicznym dostępie do prasy z poziomu użytkownika zakres obsługi obejmujący:1) listę tytułów oraz kalendarz umożliwiający nawigację między wydaniami;2) nawigację pomiędzy działami w danym wydaniu;3) przeglądanie stron przy pomocy przycisków klawiatury służących do przewijania stron,strzałek kierunkowych lub myszki;4) spis treści umożliwiający dostanie się do żądanego miejsca w danym wydaniu;5) powrót do ostatnio oglądanej strony wydania;6) zmianę oryginalnej wielkości stron do żądanej wartości procentowej w zakresie od 25% do co najmniej 400 %;7) drukowanie całej strony lub zaznaczonego fragmentu oraz posiadanie funkcji podgląduwydruku i ustawień drukowania;8) opcję wyszukiwania w obrębie czytanego wydania wraz z zaznaczeniem wyszukiwanych fraz oraz opcję wyszukiwania zaawansowanego przeszukującego wszystkie posiadane wydania – wyniki mają umożliwić przeskoczenie do określonej strony zawierającej wyszukiwaną frazę;9) opcję zapamiętywania hasła;10) instrukcję obsługi programu.7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oprogramowanie aplikacyjne służące do czytania prasy w wersji elektronicznej oraz przeszkoli na swój koszt wyznaczonego przez Zamawiającego pracownika z zakresu instalacji i obsługi aplikacji świadczącej dostęp do wydań elektronicznych. Wykonawca będzie dostarczał na bieżąco potrzebne aktualizacje użytkowanej aplikacji.Wykonawca wdroży w siedzibie Zamawiającego oprogramowanie aplikacyjne do pobieraniai odczytywania prasy, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.8. Pobieranie zamówionych tytułów (tzn. pobranie całej objętości danego elektronicznego wydania) będzie się odbywać poprzez bezpieczny, dedykowany kanał łączności wykorzystujący istniejące łącze internetowe.9. W przypadku awarii po stronie Zamawiającego, Wykonawca udzieli niezbędnych konsultacji potrzebnych do ponownego uruchomienia usługi – w terminie do 4 godzin od zgłoszenia awarii w dniu roboczym oraz 8 godzin w dni wolne od pracy przekazując niezbędne instrukcje Zamawiającemu. Ww. usługa będzie świadczona w ramach wynagrodzenia określonego w umowie.10. W przypadku awarii po stronie Wykonawcy, Wykonawca usunie ją w ciągu 3 godzin w dzień roboczy oraz w ciągu 6 godzin w dni wolne od pracy – czas będzie liczony od momentu zgłoszenia awarii na adres poczty elektronicznej Wykonawcy. W przypadku awarii po stronie Wykonawcy, dłuższej niż jedną dobę, Wykonawca dostarczy na prośbę Zamawiającego na adres poczty elektronicznej wszystkie prenumerowane przez Zamawiającego tytuły wydane od dnia wystąpienia awarii. Awaria skutkująca niedostarczeniem zamówionych tytułów będzie zgłaszana przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany przez Wykonawcę.11. Powyższe terminy w technicznie uzasadnionych przypadkach mogą zostać wydłużone za zgodą Zamawiającego.12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na wniosek Zamawiającego, nie częściej niż raz w miesiącu, raport wykorzystania dostępów dziennych poszczególnych tytułów objętychprzedmiotem zamówienia.13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu, na okres obowiązywania umowy oraz w ramachwynagrodzenia określonego w umowie, licencji na korzystanie z oprogramowaniakomputerowego służącego pobieraniu i odczytywaniu elektronicznych wydań prasy.14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia zgodnie z zakresem określonym w załącznikach nr 1 i 1A, które stanowią jednocześnie załączniki do umowy.15. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania lub zwiększania podanych w załączniku nr 1 i 1A do SIWZ ilości zamawianych tytułów, w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach ogólnej wartości umowy w każdej z części zamówienia. 16. Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej prasy papierowej odbywać się będzie drogą elektroniczną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22200000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI