III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Wykonawca składa: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.W przypadku Wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub Polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych.2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że nie podlegają wykluczeniu: 1) oświadczenie wstępne Wykonawcy (na lub wg załącznika nr 2 do SIWZ) – składają wszyscy Wykonawcy - do oferty, 2) dokument, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców – na wezwanie Zamawiającego (oferta oceniona najwyżej).2. Wykonawca (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć, wraz z oświadczeniem, dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne; w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty).
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
długość gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy, jeżeli dotyczy ona:1. zmiany technologiczne: a) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,b) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa,c) wprowadzenie nowych rozwiązań technicznych z uwagi na postęp technologiczny, jeżeli zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, 2. zmiany w zakresie podwykonawców, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę.Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie jest sporządzenie przez strony protokołu konieczności określającego przyczyny i zakres zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w ust. 2. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę.Powiadomienie o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później, niż 20 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-29, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Druk i dostawa Katalogu wystawy stałej Muzeum Pamięci Sybiru, w dwóch formatach, każdy format w trzech wersjach językowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Druk i dostawa Katalogu wystawy stałej Muzeum Pamięci Sybiru, w dwóch formatach, każdy format w trzech wersjach językowych1. Parametry techniczne, format duży: Format: 230 x 280 mmŚrodek: 208 str., papier Maxisilk 150 g, 4+4 CMYKOkładka: skrzydełka 200 mm, papier Maxisilk 300 g z uszlachetnieniem folią soft touch, 4+4 CMYKOprawa: miękka szyto-klejonaWydruk próbny całości wersji polskiej plus 10 stron A3 próba certyfikowana wybranych fragmentów na papierze docelowymNakład: wersja polska – 3 000 egzemplarzy wersja angielska – 1 000 egzemplarzy wersja rosyjska – 1 000 egzemplarzyPublikacja będzie posiadała nr ISBN 2. Parametry techniczne, format mały: Format: 140 x 170 mm Środek: 112 str., papier Maxisilk 135 g, 4+4 CMYKOkładka: skrzydełka 120 mm, papier Maxisilk 200 g z uszlachetnieniem folią soft touch, 4+4 CMYK Oprawa: miękka szyto-klejonaNakład: wersja polska – 5 000 egzemplarzy wersja angielska – 1 500 egzemplarzy wersja rosyjska – 1 500 egzemplarzyPublikacja będzie posiadała nr ISBN
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 22100000-1, 79822000-2, 79822500-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
długość gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Druk i dostawa publikacji Syberyjski Białystok |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usługi druku i dostawy publikacji Syberyjski Białystok. Parametry techniczne: Format: 203 x 270 mmŚrodek: 112 str. (w tym 16 stron typu alonż rozkładanych do formatu 403 x 270; szczegółowy projekt do wglądu), papier Arctic Silk+ 150 g, 4+4 CMYKOkładka: ze skrzydełkami; drugie skrzydełko z grzbietem zakładane pod pierwszą stronę okładki, kreda matowa 300 g, 4+4 CMYK + folia matowa, skrzydełka format 198 x 270 mmOprawa: miękka klejona PURProof cyfrowy: z fragmentami stron – zdjęć i tekstu (3 str. A3), papier coatedNakład: 1 500 egzemplarzyPublikacja będzie posiadała nr ISBN
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 22100000-1, 79822000-2, 79822500-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
długość gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Projekt graficzny na podstawie layoutu serii, skład, druk i dostawa 4 publikacji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Projekt graficzny na podstawie layoutu serii, skład, druk i dostawa 4 publikacji w tej samej specyfikacji (stanowiących element jednej serii wydawniczej): Polski dom dziecka w Bolszoj Jerbie; Powroty z Sybiru; Syberyjska gorączka, Sybir w eterze1. Parametry techniczne: Format: 210 x 210 mmŚrodek: papier kreda mat 170 g, 4+4 kolor, ilość stron: Polski dom dziecka w Bolszoj Jerbie – 108 Powroty z Sybiru – 120 Syberyjska gorączka – 112 Sybir w eterze – 96Okładka: kreda 300 g, 4+0 + wybiórczo lakier UV w wybranych miejscachOprawa: miękka klejonaNakład: 2 000 egzemplarzy x 4 (w sumie 8 000 egzemplarzy)Publikacja będzie posiadała nr ISBN UWAGA: Projekty i skład publikacji muszą być wykonane zgodnie z layoutem serii i wytycznymi Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 22100000-1, 79822000-2, 79822500-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
długość gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Projekt graficzny na podstawie layoutu serii, skład, druk i dostawa publikacji Życie na Kresach. Ziemie wschodnie II Rzeczpospolitej Polskiej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie projektu graficznego na podstawie layoutu serii, składu, druku i dostawy publikacji Życie na Kresach. Ziemie wschodnie II Rzeczpospolitej Polskiej. 1. Parametry techniczne: Format: 210 x 250 mmŚrodek: papier Munken Print white 150 g, 4+4 kolor, ilość stron: 160Okładka: tektura introligatorska 2mm, druk 4+0 z uszlachetnieniem folią soft touch, wyklejka papier Offset 170 g w kolorze wg projektu, kapitałka w kolorze wg projektu, grzbiet prosty z tłoczeniem hot stamping pojedynczej litery w kolorze wg projektuOprawa: twarda szyto-klejonaNakład: 3 000 egzemplarzyPublikacja będzie posiadała nr ISBN UWAGA: Projekt i skład publikacji musi być wykonany zgodnie z layoutem serii i wytycznymi Zamawiającego. Nowym elementem layoutu, nie występującym w poprzednich tomach serii, który będzie trzeba wprowadzić, będą przypisy źródłowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 22100000-1, 79822000-2, 79822500-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
długość gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Projekt graficzny na podstawie layoutu serii, skład, druk i dostawa 3 publikacji w różnych specyfikacjach (każda stanowi element innej serii wydawniczej): „Wspomnienia i relacje”, t. 4; Magazyn Muzeum Pamięci Sybiru „Sybir”, nr 4; Sprawozdanie roczne; a także layout i projekt graficzny, skład, druk i dostawa 1 publikacji nie będącej elementem żadnej serii wydawniczej: „Pamiętnik”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie projektów graficznych na podstawie layoutu serii, skład, druk i dostawa 3 publikacji w różnych specyfikacjach (każda stanowi element innej serii wydawniczej): „Wspomnienia i relacje”, t. 4; Magazyn Muzeum Pamięci Sybiru „Sybir”, nr 4; Sprawozdanie roczne; a także wykonanie layoutu i projektu graficznego, składu, druku i dostawy 1 publikacji nie będącej elementem żadnej serii wydawniczej: „Pamiętnik”.1. Parametry techniczne: I. „Wspomnienia i relacje”, t. 4Format: 165 x 235 mmŚrodek: papier offset 80 g, 4+4, ilość stron 104Okładka: arktika 250 g, 4+0 z wykończeniem folia matOprawa: miękka klejonaNakład: 1 000 egzemplarzyPublikacja będzie posiadała nr ISBN II. Magazyn Muzeum Pamięci Sybiru „Sybir”, nr 4Format: 210 x 250 mmŚrodek: papier Sappi Magno Volume 115 g (ZING), 4+4 kolor, ilość stron 116Okładka: papier Sappi Magno Satin 200 g (ZING), 4+4, folia matowa na I i IV okładce i lakier UV w wybranych miejscach na I okładce, Oprawa: miękka klejona PURNakład: 1 000 egzemplarzyPublikacja będzie posiadała nr ISSN III. Sprawozdanie roczneFormat: 250 x 200 mm (w poziomie)Środek: papier kreda mat 170 g, 4+4 kolor, lakier dyspersyjny 1+1, ilość stron 68Okładka: kreda mat 300 g, 4+4, folia mat 1+0, lakier UV 1+0Oprawa: miękka klejona PUR po krótkim bokuNakład: 1 000 egzemplarzyPublikacja będzie posiadała nr ISBN IV. „Pamiętnik”Format: 297 x 210 mm (w poziomie)Środek: papier arctic volume ivory 150g , 4+4 kolor, ilość stron 100Okładka: tektura introligatorska, oprawa introligatorska tkaninowa (płótno lniane o grubej strukturze, kolor: grafit lub granat zatwierdzenie po uzyskaniu próbek), łączona na śruby introligatorskie (kolor złoty), hot stamping w kolorze złotym, kształt niezapominajki wpisany w kwadrat 3 x 3 cmNakład: 2 000 egzemplarzyPublikacja będzie posiadała nr ISBN UWAGA: Projekty i skład publikacji I-III muszą być wykonane zgodnie z layoutem serii i wytycznymi Zamawiającego; publikacja IV zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 22100000-1, 79822000-2, 79822500-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
długość gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Projekt graficzny, skład, druk i dostawa wyrobów poligraficznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie projektów graficznych, składu, druku i dostawy wyrobów poligraficznych: 1. Parametry techniczneZadanie I. Bloczki „Kartka z pamiętnika”Format: A6 (w poziomie)Bloczki: papier stella press 65 g vol 1.15, zadruk 1+1, ilość kartek w bloczku: 500 (grubość bloczka ok 40 mm), klejenie po długim boku, 2 otwory okrągłe do montażu bloczków (na śruby introligatorskie), perforacja ułatwiająca odrywanie 22 mm poniżej krawędzi klejeniaNakład: 6 wzorów, po 300 bloczków na każdy wzór (w sumie 1 800 bloczków)Zadanie II. NotesFormat: A5 (w poziomie)Środek: papier creamy 80 g vol 2.0, brak zadruku, ilość kartek: 80, perforacja kartek po krótkim bokuOkładka i oprawa: tektura 2 mm, ekoskóra granat, hot stamping w kolorze złotym lub srebrnym – front 100x40 mm (wyraz: Pamiętnik), tył 60x30 mm (logo MPS); tasiemka czerwona, wyklejka papier offset 120 g z nadrukiem 1+0 (cytat oraz symbol niezapominajki), kapitałka czarna lub białaNakład: 1 000 egzemplarzyZadanie III. Karteczki do odznakFormat: 65 x 65 mmŚrodek: papier Kratfliner 300 g, druk 4+4ilość: 1 500 egzemplarzyZadanie IV. Naklejki okrągłe z logo MPS do pudełekFolia samoprzylepna matowa, średnica 39,5 mm, format arkusza: A3, cięcie po kształcieIlość: 250 szt. arkuszy A3Zadanie V. Kartka na Boże NarodzenieFormat: 135 x 135 mmPapier: kreda mat 350 g, lakier dyspersyjny 1+1, druk: 4+4Koperta z nadrukiem 1+0 w formacie 140 x 140 mmIlość: 300 szt.Zadanie VI. Folder na ZaduszkiFormat: 582 x 210 mm składane w „ołtarzyk” do A5Papier kreda mat 300 g, druk 4+4, lakier dyspersyjny 1+1Ilość: 100 szt.Zadanie VII. WizytówkiFormat: 55 x 85 mmPapier Rives Sensation Tacticle 270 g, 1+0, druk: 4+0Ilość: 20 wzorów po 50 szt.Zadanie VIII. ZaproszeniaFormat: 2DLPapier kreda mat 300 g, druk: 4+4, koperta DLIlość: 300 szt.Zadanie IX. PlakatyFormat: B2 Papier kreda połysk 170 g, druk 4+0Ilość: 30 szt.Zadanie X. Plakaty Wymiary : 70x100cmpapier poster, 150 g, druk 4+0Ilość: 3 wzory(edycje) po 6 szt., czyli 18 szt.Zamówienia na poszczególne wyroby poligraficzne będą realizowane zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego na podstawie odrębnie złożonych zleceń w terminie nie dłuższym, niż 3 tygodnie od daty ich złożenia u Wykonawcy w sposób określony w umowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 22100000-1, 79822000-2, 79822500-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
długość gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: