Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie graficzne, redakcja techniczna, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk i dostawa książki i notesu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 775416401
1.5.8.) Numer faksu: 775416411
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie graficzne, redakcja techniczna, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk i dostawa książki i notesu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6995b311-983c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005936/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 OPRACOWANIE GRAFICZNE, REDAKCJA TECHNICZNA, KOREKTA JĘZYKOWA, SKŁAD KOMPUTEROWY, PRZYGOTOWANIE DO DRUKU, DRUK I DOSTAWA KSIĄŻKI
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej tj.: 1) za pośrednictwem dedykowanych formularzy dostępnych na ePUAP oraz udostępnionych przez miniPortal;2) poczty elektronicznej zamowieniapubliczne@opolskie.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania, sporządzania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)”. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, zostały opisane w „Instrukcji Użytkownika systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/” dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf „Instrukcja Użytkownika systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/”. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia o zamówieniu, ID postępowania lub oznaczeniem sprawy. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ, za wyjątkiem składania próbki. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub SWZ, a także ofert. Ofertę sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, w szczególności w formatach .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym. Pozostałe informacje w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: 1) Administratorem danych osobowych osób fizycznych jest:Marszałek Województwa Opolskiego Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole numer faksu: (77) 5416403 – Departament Organizacyjno-Administracyjny, numer telefonu: Sekretariat (77) 5416510,311 email: umwo@opolskie.pl (mailto:umwo@opolskie.pl2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres iod@opolskie.pl tel. 775416450 Nazwa Zamawiającego: Województwo Opolskie, z siedzibą w Opolu (wykonujące zadania w tym zamówienia publiczne przy pomocy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole) Inspektor Ochrony Danych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego: P. Wojciech Merkel Kontakt: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, adres: ul. Piastowska 12, 45-082 Opole pok. 204Tel 77 54 16 450 e-mail: iod@opolskie.pl (iod@opolskie.pl)3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Opracowanie graficzne, redakcja techniczna, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk i dostawa książki i notesu”, Oznaczenie sprawy: DOA-X.272.5.2021,4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;5) osoba fizyczna posiada:a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;6) osobie fizycznej nie przysługuje:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679. 1. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679).2. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (ograniczenia stosowania) uwzględniono powyżej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DOA-X.272.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowią:Zał. Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia”Przedmiotem zamówienia jest: „Opracowanie graficzne, redakcja techniczna, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk i dostawa książki i notesu”Krótki Opis przedmiotu zamówienia: Książka: Format: B5 (170mm/240mm), +/- 5mm,Nakład: 4 000 egzemplarzy,Układ książki: pionowy (grzbiet na dłuższej krawędzi), ŚRODEK:Liczba stron łącznie: 140 (+/- 10%), w tym 15 stron o specjalnym nadruku;Papier: kreda mat., min. 150g/m2, biały, 4+4 CMYK;Druk: pełny kolor 4+4 CMYK, dwustronnyStrony o specjalnym nadruku: w wybranych miejscach publikacji, wskazanych przez Zamawiającego łącznie 15 stron zawierających nadruk w dodatkowym kolorze (spoza palety CMYK), np. metaliczny, złoty, srebrny, perłowy. Nadruk będzie zajmował tylko część strony (maks. 1/3 strony). Na odwrocie strony o specjalnym zadruku – zadruk jak w pozostałej części publikacji (w tym zdjęcie full kolor).Sposób łączenia: szycie nićmi (kolor nici: biały).OKŁADKA:Okładka miękka ze skrzydełkami z przodu i z tyłu, równa wymiarom środka.Papier: karton jednostronnie powlekany 250 g/m2.Druk: pełny kolor 4+4 CMYK do spadu.Uszlachetnianie: folia matowa 1+0, lakier UV wybiórczo 1+0, druk wypukły wybiórczo w dodatkowym kolorze (spoza palety CMYK), np. metaliczny, złoty, srebrny, perłowy (taki jak na stronach o specjalnym zadruku).Sposób łączenia ze środkiem: klejenie.Szerokość skrzydełek: do 2/3 szerokości przedniej/tylnej okładki.Zadruk skrzydełek: pełny kolor 4+4.Zakładka: tasiemka satynowa 100% poliester, szerokość ok. 0,5 cm,Notes:Nakład kompletnego notesu: 4000 egz.OKŁADKA: Format: A6 105 mm/148 mm, +/- 3mm, PION.Druk: 4+1 (zewnętrzna okładka przednia i tylna zadruk kolorowy, wewnętrzna okładka przednia i tylna zadruk czarno-biały) – kolor okładki spójny z kolorem okładki książki.Papier: karton jednostronnie powlekany o gramaturze min. 250 g/m².Uszlachetnienie: folia matowa 1+0, lakier UV wybiórczo 1+0, nadruk w dodatkowym kolorze (spoza palety CMYK), np. metaliczny, złoty, srebrny, perłowy (taki jak w publikacji na stronach o specjalnym zadruku).Sposób łączenia z notatnikiem: klejenie.NOTATNIK Format notatnika: równy z formatem okładki, PION.Liczba kartek w notatniku: 60.Papier w notatniku: biały papier w linie, offset 80g/m2.Zadruk: dwustronny, jeden kolor 1+1.Sposób łączenia: szycie nićmi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79822000-2 - Usługi składu
79822500-7 - Usługi projektów graficznych