Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących użytkowanych w budynkach Sądu Okręgowego w Kaliszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KALISZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 13
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kalisz.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.so.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sąd powszechny - sprawowanie wymiaru sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących użytkowanych w budynkach Sądu Okręgowego w Kaliszu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54490c18-581a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017512/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Sądzie Okręgowym w Kaliszu oraz w sądach funkcjonalnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie
komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji zostały opisane w SWZ w Rozdziale XII.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 11/ZP/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa urządzeń drukujących użytkowanych w budynkach Sądu Okręgowego w Kaliszu. Przedmiot zamówienia dotyczy w szczególności:
1.1 dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz ich wymiany;
1.2 napraw/serwisu/przeglądów/konserwacji urządzeń drukujących użytkowanych przez Zamawiającego;
1.3 użyczenia zastępczych urządzeń drukujących – jeśli zaistnieje taka potrzeba (dostawa i instalacja);
1.4 utylizacji zużytych części i materiałów eksploatacyjnych z urządzeń drukujących;
1.5 dostawy, wdrożenia, uruchomienia i obsługi systemu do zarządzania i monitorowania wydruków.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w następujących lokalizacjach:
• Sąd Okręgowy w Kaliszu:
- Al. Wolności 13
- Al. Wolności 11
- Wał Staromiejski 8a
• Sąd Rejonowy w Jarocinie:
- Al. Niepodległości 15
- ul. Wrocławska 6
• Sąd Rejonowy w Krotoszynie:
- ul. Sienkiewicza 11
• Sąd Rejonowy w Pleszewie:
- ul. Malińska 21
- ul. Malińska 21b
• Sąd Rejonowy w Ostrzeszowie:
- ul. Zamkowa 9a
- ul. 21 Stycznia 4
• Sąd Rejonowy w Kępnie:
- Al. Marcinkowskiego 10
4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisowej w zakresie bieżących konserwacji i przeglądów technicznych w siedzibie głównej Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisowej w zakresie bieżących konserwacji i przeglądów technicznych w pozostałych lokalizacjach Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas uruchomienia zastępczego urządzenia drukującego w siedzibie głównej Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas uruchomienia zastępczego urządzenia drukującego w pozostałych lokalizacjach Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł brutto.
W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek zostanie spełniony, jeśli przynajmniej jeden z wykonawców samodzielnie będzie dysponował dokumentem potwierdzającym, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż wskazana powyżej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, aktualnym na dzień jego złożenia.
2. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, bądź – w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych – wykonuje, minimum: dwie usługi (tj. dwie odrębne umowy) polegające na kompleksowej obsłudze urządzeń drukujących i kopiujących trwającej nie krócej niż 12 miesięcy, których przedmiotem była/jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco-kopiujących oraz serwis tych urządzeń wraz z wdrożeniem systemu zarządzania drukiem o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto.
W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z wykonawców w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, bądź – w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych – wykonuje, minimum: dwie usługi (tj. dwie odrębne umowy) polegające na kompleksowej obsłudze urządzeń drukujących i kopiujących trwającej nie krócej niż 12 miesięcy, której przedmiotem była/jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco-kopiujących oraz serwis tych urządzeń wraz z wdrożeniem systemu zarządzania drukiem o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Szczegółowe informacje zawarto w SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowe informacje zawarto w SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty umowy.