Druk z dostawą materiałów promocyjno-reklamowych Filharmonii Narodowej w Warszawie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Druk z dostawą materiałów promocyjno-reklamowych Filharmonii Narodowej w Warszawie z podziałem na części: Pakiet A – Druk cyfrowy – ploter (wielkoformatowy ≥B2); Pakiet B – Druk offsetowy; Pakiet C – Druk offsetowy (książka); Pakiet D – Druk cyfrowy; Pakiet E – Druk cyfrowy.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyFilharmonia Narodowa
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-18
  • Numer ogłoszenia768474-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 768474-N-2020 z dnia 18.12.2020 r.

Filharmonia Narodowa: Druk z dostawą materiałów promocyjno-reklamowych Filharmonii Narodowej w Warszawie z podziałem na części: Pakiet A – Druk cyfrowy – ploter (wielkoformatowy ≥B2); Pakiet B – Druk offsetowy; Pakiet C – Druk offsetowy (książka); Pakiet D – Druk cyfrowy; Pakiet E – Druk cyfrowy.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Narodowa, krajowy numer identyfikacyjny 27853400000000, ul. ul. Jasna  5 , 00-950  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 517 161, e-mail filharmonia@filharmonia.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://www.filharmonia.4bip.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.filharmonia.4bip.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Filharmonia Narodowa w Warszawie, ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk z dostawą materiałów promocyjno-reklamowych Filharmonii Narodowej w Warszawie z podziałem na części: Pakiet A – Druk cyfrowy – ploter (wielkoformatowy ≥B2); Pakiet B – Druk offsetowy; Pakiet C – Druk offsetowy (książka); Pakiet D – Druk cyfrowy; Pakiet E – Druk cyfrowy.
Numer referencyjny: ZP/01/12/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Zamawiający nie zastrzega.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie zastrzega.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Druk z dostawą materiałów promocyjno-reklamowych Filharmonii Narodowej w Warszawie z podziałem na części: Pakiet A – Druk cyfrowy – ploter (wielkoformatowy ≥B2); Pakiet B – Druk offsetowy; Pakiet C – Druk offsetowy (książka); Pakiet D – Druk cyfrowy; Pakiet E – Druk cyfrowy. Zamawiający przewiduje realizację Przedmiotu zamówienia sukcesywnie w czasie obowiązywania Umowy, w zależności od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywaną przez niego działalnością statutową, z wyjątkiem Pakietu C, który zrealizowany zostanie w sposób jednorazowych świadczeń.

II.5) Główny kod CPV: 79823000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy PZP, tj. odpowiednio dla każdego z Pakietów A – E (dalej: „Zamówienia uzupełniające”). Informacja o przewidzianych Zamówieniach uzupełniających, nie jest zobowiązaniem Zamawiającego do udzielenia takiego zamówienia. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone pod warunkiem powstania potrzeby ich udzielenia oraz posiadania przez Zamawiającego środków finansowych. Zamówienia uzupełniające udzielone mogą zostać odrębnie dla każdego z Pakietów i polegać będą na powtórzeniu usług określonych w każdym z Pakietów w zakresie ustalonym przez Zamawiającego. Zamówienia uzupełniające dotyczyć będą usług oznaczonych kodem CPV: 79823000-9. Zgodnie z art. 32 ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający przewidując udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP przy ustalaniu wartości zamówienia uwzględnił wartość tych zamówień.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
20.01.2021 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Z zastrzeżeniem odmiennych postanowień Umowy, Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w okresie od dnia 20 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r., przy czym rozpoczęcie realizacji Przedmiotu zamówienia nastąpi nie później niż w terminie 30 dni, licząc od dnia 20 stycznia 2021 r. Zamawiający przewiduje realizację Przedmiotu zamówienia: 1) dla Pakietów A, B, D i E – w sposób sukcesywny, w zależności od potrzeb Zamawiającego związanych z jego działalnością statutową w zakresie organizacji koncertów; terminy dostawy poszczególnych materiałów promocyjno-reklamowych dla każdego Pakietu określa Opis Przedmiotu Zamówienia; 2) dla Pakietu C – w sposób jednorazowych świadczeń, których terminy dostawy określa Opis Przedmiotu Zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiając uzna warunek posiadania zdolności technicznych lub zawodowych za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym terminie, zatrudniał co najmniej 3 osoby zdolne do wykonywania Przedmiotu Zamówienia, przy czym poprzez „zatrudnienie” należy rozumieć zarówno zatrudnienie na podstawie umowy o pracę jak i świadczenie pracy lub usług na podstawie umowy cywilnoprawnej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie wymaga.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u Wykonawcy w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie wymaga.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 0,00
Jakość 0,00
Termin pilnej dostawy 0,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy. 2. Zmiany istotne, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP dotyczyć mogą: 1) terminów dostawy druków, wyłącznie w razie zaistnienia konieczności zrealizowania usług przy zastosowaniu innych, niż przewidziane w SIWZ, rozwiązań technologicznych lub technicznych; 2) parametrów technicznych druku materiałów promocyjno-reklamowych, w szczególności formatu, rodzaju druku, koloru, rozdzielczości lub też innych; 3) stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia; 4) zmiany terminu obowiązywania umowy, poprzez zmianę początkowego terminu świadczenia usług w przypadku przedłużenia procedury przetargowej, o czas stanowiący różnicę pomiędzy datą obowiązywania umowy wskazaną we wzorze umowy a faktyczną datą jej zawarcia w wyniku przedłużenia procedury przetargowej. Zmiana umowy na skutek okoliczności, o których mowa w pkt 1) będzie możliwa, jeżeli Wykonawca wykaże, iż zmiana terminu dostawy druku nie wynika z okoliczności, za które ponosi on odpowiedzialność, a Zamawiający nie poniesie szkody na skutek zmiany terminu dostawy druku. Zmiana umowy, na skutek okoliczności, których mowa w pkt 2), możliwa jest jedynie na wniosek Zamawiającego. Zmiana Umowy, na skutek okoliczności, o których mowa w pkt 1), 2) i 4), nie powoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 04.01.2021, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet A – Druk cyfrowy – ploter (wielkoformatowy ≥B2)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Afisze zbiorcze z repertuarem miesięcznym. Specyfikacja: (i) format netto: 1185 x 175; (ii) kolor: 4 + 0 (CMYK); (iii) papier: typu citylight, przeznaczony do gablot podświetlanych od tyłu, powlekany, 140g; (iv) rodzaj druku: cyfrowy; (v) rozdzielczość: minimum 720 dpi (optymalnie 1440 dpi); (vi) nakład: 9 x 10 = 90; (vii) termin realizacji zamówienia: 24h od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.2. Afisze zbiorcze z repertuarem miesięcznym. Specyfikacja: (i) format netto: B0; (ii) kolor: 4 + 0 (CMYK); (iii) papier typu citylight, przeznaczony do gablot podświetlanych od tyłu, powlekany, 140g; (iv) rodzaj druku: cyfrowy; (v) rozdzielczość: minimum 720 dpi (optymalnie 1440 dpi); (vi) nakład: 4 x 9 = 36; (vii) termin realizacji: 24h od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.3. Afisze zbiorcze z repertuarem miesięcznym. Specyfikacja: (i) format netto: B1; (ii) kolor: 4 + 0 (CMYK); (iii) papier: typu whiteback biały, biały powlekany, matowy papier odporny na warunki atmosferyczne 180 – 200 g; (iv) rodzaj druku: cyfrowy; (v) rozdzielczość: minimum 720 dpi (optymalnie 1440 dpi); (vi) nakład: 20 x 8 = 160; (vii) termin realizacji zamówienia: 24h od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.4. Afisze zbiorcze z repertuarem miesięcznym. Specyfikacja: (i) format netto: 730 x 1120; (ii) kolor: 4 + 0 (CMYK); (iii) papier: typu whiteback biały, biały powlekany, matowy papier odporny na warunki atmosferyczne 180 – 200 g; (iv) rodzaj druku: cyfrowy; (v) rozdzielczość: minimum 720 dpi (optymalnie 1440 dpi); (vi) nakład: 2 x 9 = 18; (vii) termin realizacji zamówienia: 24h od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.5. Afisze „Z muzyką o muzyce”. Specyfikacja: (i) format netto: B1; (ii) kolor: 4 + 0 (CMYK); (iii) papier: typu whiteback biały, biały powlekany, matowy papier odporny na warunki atmosferyczne 180 – 200 g; (iv) rodzaj druku: cyfrowy; (v) rozdzielczość: minimum 720 dpi (optymalnie 1440 dpi); (vi) nakład: 4 x 25 = 100; (vii) termin realizacji zamówienia: 24h od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.6. Plakaty reklamowe. Specyfikacja: (i) format netto: B0; (ii) kolor: 4 + 0; (iii) papier: typu whiteback (biały powlekany, matowy papier odporny na warunki atmosferyczne), 180 – 200 g; (iv) rodzaj druku: cyfrowy; (v) rozdzielczość: minimum 720 dpi (optymalnie 1440 dpi); (vi) nakład: 80; (vii) termin realizacji zamówienia: 24h od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.7. Plakaty reklamowe. Specyfikacja: (i) format netto: 1335 x 950; (ii) kolor: 4 + 0; (iii) papier: typu whiteback (biały powlekany, matowy papier odporny na warunki atmosferyczne), 180 – 200 g; (iv) rodzaj druku: cyfrowy; (v) rozdzielczość: minimum 720 dpi (optymalnie 1440 dpi); (vi) nakład: 36; (vii) termin realizacji zamówienia: 24h od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.8. Plakaty reklamowe (słup Sawa/Warexpo). Specyfikacja: (i) format netto: 120x180 cm; (ii) kolor: 4 + 0 (CMYK); (iii) papier: kreda citylight 170 g; (iv) rodzaj druku: cyfrowy; (v) rozdzielczość: minimum 720 dpi (optymalnie 1440 dpi); (vi) nakład: 9 x 7 szt. = 63; (vii) termin realizacji zamówienia: 24h od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.9. Afisze koncertowe - Poranne i Popołudniowe koncerty dla dzieci. Specyfikacja: (i) format netto: B1; (ii) kolor: 4 + 0 (CMYK); (iii) papier: typu whiteback (biały powlekany, matowy papier odporny na warunki atmosferyczne), 180 – 200 g; (iv) rodzaj druku: cyfrowy; (v) rozdzielczość: minimum 720 dpi (optymalnie 1440 dpi); (vi) nakład: 10 x 30 egz. = 300; (vii) termin realizacji: 48 h od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.10. Afisze koncertowe – Poranki i Popołudnia Małych Melomanów. Specyfikacja: (i) format netto: B1; (ii) kolor: 4 + 0 (CMYK); (iii) papier: typu whiteback (biały powlekany, matowy papier odporny na warunki atmosferyczne), 180 – 200 g; (iv) rodzaj druku: cyfrowy; (v) rozdzielczość: minimum 720 dpi (optymalnie 1440 dpi); (vi) nakład: 10 x 30 egz. = 300; (vii) termin realizacji: 48 h od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.11. Afisz wizerunkowy z repertuarem „Po prostu… Filharmonia!”. Specyfikacja: (i) format netto: B1; (ii) kolor: 4 + 0 (CMYK); (iii) papier: typu whiteback (biały powlekany, matowy papier odporny na warunki atmosferyczne), 180 – 200 g; (iv) rodzaj druku: cyfrowy; (v) rozdzielczość: minimum 720 dpi (optymalnie 1440 dpi); (vi) nakład: 6; (vii) termin realizacji: 48 h od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.12. Afisz zbiorczy z repertuarem „Po prostu… Filharmonia!”. Specyfikacja: (i) format netto: B1; (ii) kolor: 4 + 0 (CMYK); (iii) papier: typu whiteback (biały powlekany, matowy papier odporny na warunki atmosferyczne), 180 – 200 g; (iv) rodzaj druku: cyfrowy; (v) rozdzielczość: minimum 720 dpi (optymalnie 1440 dpi); (vi) nakład: 40; (vii) termin realizacji: 48 h od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.13. Afisz zbiorczy z repertuarem „Po prostu… Filharmonia!”. Specyfikacja: (i) format netto: B2; (ii) kolor: 4 + 0 (CMYK); (iii) papier: typu whiteback (biały powlekany, matowy papier odporny na warunki atmosferyczne), 180 – 200 g; (iv) rodzaj druku: cyfrowy; (v) rozdzielczość: minimum 720 dpi (optymalnie 1440 dpi); (vi) nakład: 60; (vii) termin realizacji: 48 h od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.14. Afisze koncertowe - „Po prostu …Filharmonia!”. Specyfikacja: (i) format netto: B1; (ii) kolor: 4 + 0 (CMYK); (iii) papier: typu whiteback (biały powlekany, matowy papier odporny na warunki atmosferyczne), 180 – 200 g; (iv) rodzaj druku: cyfrowy; (v) rozdzielczość: minimum 720 dpi (optymalnie 1440 dpi); (vi) nakład: 3 x 25 egz. = 75; (vii) termin realizacji: 48 h od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.15. Afisze koncertowe - „Po prostu …Filharmonia!”. Specyfikacja: (i) format netto: B2; (ii) kolor: 4 + 0 (CMYK); (iii) papier: typu whiteback (biały powlekany, matowy papier odporny na warunki atmosferyczne), 180 – 200 g; (iv) rodzaj druku: cyfrowy; (v) rozdzielczość: minimum 720 dpi (optymalnie 1440 dpi); (vi) nakład: 3 x 75 egz. = 225; (vii) termin realizacji: 48 h od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.16. Afisze zbiorcze - „Koncerty dla dzieci”. Specyfikacja: (i) format netto: B1; (ii) kolor: 4 + 0 (CMYK); (iii) papier: typu whiteback (biały powlekany, matowy papier odporny na warunki atmosferyczne), 180 – 200 g; (iv) rodzaj druku: cyfrowy; (v) rozdzielczość: minimum 720 dpi (optymalnie 1440 dpi); (vi) nakład: 10; (vii) termin realizacji: 48 h od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.17. Afisze zbiorcze - „Koncerty dla dzieci”. Specyfikacja: (i) format netto: B2; (ii) kolor: 4 + 0 (CMYK); (iii) papier: typu whiteback (biały powlekany, matowy papier odporny na warunki atmosferyczne), 180 – 200 g; (iv) rodzaj druku: cyfrowy; (v) rozdzielczość: minimum 720 dpi (optymalnie 1440 dpi); (vi) nakład: 200; (vii) termin realizacji: 48 h od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.18. Afisze koncertowe - koncerty symfoniczne, chóralne i oratoryjne, kameralne. Specyfikacja: (i) format netto: B1; (ii) kolor: 4 + 0 (CMYK); (iii) papier: typu whiteback (biały powlekany, matowy papier odporny na warunki atmosferyczne), 180 – 200 g; (iv) rodzaj druku: cyfrowy; (v) rozdzielczość: minimum 720 dpi (optymalnie 1440 dpi); (vi) nakład: 30 x 48 edycji = 1440; (vii) termin realizacji: 24 h od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 20.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 45,00
Jakość 45,00
Termin pilnej dostawy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet B – Druk offsetowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dwumiesięczny folder repertuarowy (język polski). Specyfikacja: (i) format netto: 630 x 210 mm, 5 big po krótszym boku użytku, składanie w harmonijkę; (ii) do formatu netto 105 x 210 mm; (iii) kolor: 4 + 4 (CMYK); (iv) papier: Munken Polar 150 g; (v) rodzaj druku: offset; (vi) liniatura: 175 lpi; (vii) nakład: 6000 x 5 = 30 000; (viii) termin realizacji: 3 dni robocze od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.2. Dwumiesięczny folder repertuarowy (język angielski). Specyfikacja: (i) format netto: 630 x 210 mm, 5 big po krótszym boku użytku, składanie w harmonijkę; (ii) do formatu netto 105 x 210 mm; (iii) kolor: 4 + 4 (CMYK); (iv) papier: Munken Polar 150 g; (v) rodzaj druku: offset; (vi) liniatura: 175 lpi; (vii) nakład: 2000 x 5 = 10 000; (viii) termin realizacji: 3 dni robocze od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.3. Folder abonamentowy. Specyfikacja: (i) format netto: 150 x 235 mm; (ii) kolor środka i okładki: 4 + 4 (CMYK); (iii) papier środka: Munken Polar 120 g; (iv) papier okładki: Munken Polar 300 g; (v) oprawa: miękka, zeszytowa; (vi) rodzaj druku: offset; (vii) objętość: 60 strony + okładka; (viii) nakład: 7 000; (ix) termin realizacji: 5 dni roboczych od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.4. Folder zbiorczy z repertuarem „Po prostu …Filharmonia!”. Specyfikacja: (i) format netto: 460 mm x 345 mm (składany do czterech modułów w poziomie i trzech modułów w pionie), po złożeniu 115 mm x 115 mm); (ii) papier: Munken Polar 100 g; (iii) kolor: 4 + 4 (CMYK); (iv) rodzaj druku: offset; (v) liniatura: 175 lpi; (vi) nakład: 2000; (vii) termin realizacji 4 dni robocze od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.5. Foldery z repertuarem „Po prostu …Filharmonia”. Specyfikacja: (i) format netto: 460 mm x 345 mm (składany do czterech modułów w poziomie i trzech modułów w pionie), po złożeniu 115 mm x 115 mm; (ii) papier: Munken Polar 100 g; (iii) kolor: 4 + 4 (CMYK); (iv) rodzaj druku: offset; (v) liniatura: 175 lpi; (vi) nakład: 3 x 750 egz. = 2250; (vii) termin realizacji 4 dni robocze od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.6. Afisze „Spotkania z muzyką”. Specyfikacja: (i) format netto: 47 x 67,7 cm; (ii) kolor: 4+0 (CMYK); (iii) papier: Serixo 130g; (iv) rodzaj druku: offset; (v) liniatura: 175 lpi; (vi) nakład: 550; (vii) termin realizacji 4 dni robocze od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.7. Biuletyn Działu Edukacji „Afisz”. Specyfikacja: (i) format netto: A3, 2 bigi po krótszym boku użytku, składanie w „Z”; (ii) kolor: 4+4 (CMYK); (iii) papier: Munken Polar 150 g; (iv) rodzaj druku: offset; (v) liniatura: 175 lpi; (vi) nakład: 4 x 3000 egz. = 12000; (vii) termin realizacji 3 dni robocze od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.8. Ulotka „Spotkania z Muzyką”. Specyfikacja: (i) format netto: 300 x 235 mm, 1 big po krótszym boku użytku, składanie do 150 x 235 mm; (ii) kolor: 4+4 (CMYK); (iii) papier: Munken Polar 300 g; (iv) rodzaj druku: offset; (v) liniatura: 175 lpi; (vi) nakład: 500; (vii) termin realizacji 3 dni robocze od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.9. Broszura programowa „Spotkania z muzyką”. Specyfikacja: (i) format netto: 150 x 235 mm; (ii) kolor 4+4 (CMYK); (iii) papier okładka: Munken Polar 300g; (iv) papier środek: Munken Polar 120g; (v) objętość: 36 + 4; (vi) rodzaj druku: offset; (vii) liniatura: 175 lpi; (viii) oprawa szyta (dwie zszywki); (ix) nakład: 500; (x) termin realizacji 3 dni robocze od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.10. Folder zbiorczy Porannych i Popołudniowych koncertów dla dzieci i Poranków i Popołudni dla Małych melomanów. Specyfikacja: (i) format netto: 680 x 210 mm, 6 big po krótszym boku użytku, składanie w harmonijkę do formatu netto 97 x 210 mm; (ii) kolor: 4 + 4 (CMYK); (iii) papier: Munken Polar 100 g; (iv) rodzaj druku: offset; (v) liniatura: 175 lpi; (vi) nakład: 10000; (vii) termin realizacji: 3 dni robocze od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.11. Muzyczny Paszport. Specyfikacja: (i) format netto: 300 x 235 mm, 1 big po krótszym boku użytku, składanie do 150 x 235 mm; (ii) kolor: 4 + 4 (CMYK); (iii) papier: Munken Polar 300 g; (iv) rodzaj druku: offset; (v) liniatura: 175 lpi; (vi) nakład: 10000; (vii) termin realizacji: 3 dni robocze od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.12. Naklejki do Muzycznego Paszportu. Specyfikacja: (i) format: 7 x 4 cm; (ii) druk 4+0; (iii) materiał: folia błyszcząca, przezroczysta, samoprzylepna; (iv) pocięcie naklejek – każda oddzielnie oraz zapakowane według rodzaju – 10 x 1000 szt; (v) nakład: 10000 szt. (druk jednorazowy); (vi) termin realizacji zamówienia: 48h od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.13. Kartka świąteczna. Specyfikacja: (i) format 297x210 składana do A5; (ii) papier: Pergraphica Rough Natural 300g; (iii) kolor 4+4; (iv) nakład: 250 egz. (druk jednorazowy); (v) termin realizacji zamówienia: 48h od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 20.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 45,00
Jakość 55,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: PAKIET C – Druk offsetowy (książka)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Książka programowa na sezon 2020/2021 cz. II. Specyfikacja: (i) format 19,5 x 29,7 cm; (ii) okładka papier: Munken Polar 300g; (iii) okładka druk: 4+0 (liniatura: 175 lpi); (iv) okładka uszlachetnienie: folia matowa jednostronnie; (v) środek papier: Munken Polar 120g; (vi) środek druk: 4+4 (liniatura: 175 lpi); (vii) wyklejka papier: Munken Polar 150g; (viii) wyklejka druk: 1+0 (K); (ix) objętość środka: 160 str.; (x) oprawa zintegrowana (miękka, z wyklejką); (xi) czarna kapitałka; (xii) czarna tasiemka; (xiii) składki szyte czarną nicią; (xiv) nakład: 1000; (xv) termin realizacji: 10 dni roboczych od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.2. Książka programowa na sezon 2021/2022 – wersja polskojęzyczna. Specyfikacja: (i) format 19,5 x 29,7 cm; (ii) okładka papier: Munken Polar 300g; (iii) okładka druk: 4+0 (liniatura: 175 lpi); (iv) okładka uszlachetnienie: folia matowa jednostronnie; (v) środek papier: Munken Polar 120g; (vi) środek druk: 4+4 (liniatura: 175 lpi); (vii) wyklejka papier: Munken Polar 150g; (viii) wyklejka druk: 1+0 (K); (ix) objętość środka: 232 str.; (x) oprawa zintegrowana (miękka, z wyklejką); (xi) czarna kapitałka; (xii) czarna tasiemka; (xiii) składki szyte czarną nicią; (xiv) nakład: 3000; (xv) termin realizacji: 15 dni roboczych od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.3. Książka programowa na sezon 2021/2022 – wersja anglojęzyczna. Specyfikacja: (i) format 19,5 x 29,7 cm; (ii) okładka papier: Munken Polar 300g; (iii) okładka druk: 4+0 (liniatura: 175 lpi); (iv) okładka uszlachetnienie: folia matowa jednostronnie; (v) środek papier: Munken Polar 120g; (vi) środek druk: 4+4 (liniatura: 175 lpi); (vii) wyklejka papier: Munken Polar 150g; (viii) wyklejka druk: 1+0 (K); (ix) objętość środka: 232 str.; (x) oprawa zintegrowana (miękka, z wyklejką); (xi) czarna kapitałka; (xii) czarna tasiemka; (xiii) składki szyte czarną nicią; (xiv) nakład: 300; (xv) termin realizacji: 10 dni roboczych od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 20.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 45,00
Jakość 55,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: PAKIET D - Druk cyfrowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Ulotki programowe Porannych i Popołudniowych koncertów dla dzieci. Specyfikacja: (i) format: 110 x 210 mm (+3 mm spadów); (ii) kolor: 4 + 4 (CMYK); (iii) papier: Pergraphica Rough Natural 300 g; (iv) rodzaj druku: cyfrowy; (v) nakład: 10 x 1000 egz. = 10000; (vi) termin realizacji 48h od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.2. Ulotki programowe Poranków i Popołudni dla Małych Melomanów. Specyfikacja: (i) format: 110 x 210 mm (+3 mm spadów); (ii) kolor: 4 + 4 (CMYK); (iii) papier: Pergraphica Rough Natural 300 g; (iv) rodzaj druku: cyfrowy; (v) nakład: 10 x 400 egz. = 4000; (vi) termin realizacji 48h od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 20.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 45,00
Jakość 45,00
Termin pilnej dostawy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: PAKIET E - Druk cyfrowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Broszury koncertowe. Specyfikacja: (i) format netto przed złożeniem: 447 x 235 mm; (ii) format netto po złożeniu: 150 x 235 mm; (iii) rodzaj druku: cyfrowy; (iv) oprawa: 2 bigi po krótszym boku użytku, składanie w „C”; (v) papier: Pergraphica Rough Natural 300 g; (vi) kolor: 4+4 (CMYK); (vii) nakład: 2000 sztuk w ramach 12 edycji; (viii) termin realizacji: 48 godzin od złożenia zlecenia przez Zamawiającego, nie później niż do godz. 12.00 w dniu koncertu.2. Szyte Programy koncertowe. Specyfikacja: (i) format netto: 150 x 235 mm; (ii) rodzaj druku: cyfrowy; (iii) oprawa: szycie drutem (2 zszywki); (iv) okładka: - papier: Pergraphica Rough Natural 300 g; - druk: 4+4 (CMYK); (v) środek: - objętość do 40 stron: Pergraphica Rough Natural 120 g; - objętość od 44 stron: Pergraphica Rough Natural 100 g; - kolor: 4+4 (CMYK); (vi) nakład: - nakład dla przedziału 16-28 stron: 5850 sztuk w ramach 19 edycji; - nakład dla przedziału 32-44 strony: 4900 sztuk w ramach 14 edycji; - nakład dla przedziału 48-56 stron: 800 sztuk w ramach 1 edycji; (vii) termin realizacji: 48 godzin od złożenia zlecenia przez Zamawiającego, nie później niż do godz. 12.00 w dniu koncertu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 20.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Jakość 40,00
Termin pilnej dostawy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp., gramatura 300 -400, sklad 65/35, szycie min podwójne. kolor- szary, granatowy, raczej ciemne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI