Druk z dostawą 4 publikacji

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Druk z dostawą 4 publikacji
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZakopane
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-10-25
  • ZamawiającyTATRZAŃSKI PARK NARODOWY
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-17
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00447803
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Druk z dostawą 4 publikacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tpn.pl i lgasienica@tpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk z dostawą 4 publikacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bae40e9-6cd9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075670/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Druk kalędarza TPN 2024

1.2.12 Druk dwóch publikacji z serii "Zeszyty Tatrzańskie" nr 7,8

1.2.13 Druk książki "Czary Góralskie"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8bae40e9-6cd9-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8bae40e9-6cd9-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1 Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia (pkt 5 powyżej), sporządza się w postaci elektronicznej, w
formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych
z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 5, przekazywane
w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z
uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
„Formularza do komunikacji”).
6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu utrzymania w
poufności tych informacji, przekazuje
je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący
tajemnicę przedsiębiorstwa”.
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w Dziale XI SWZ) odbywa się drogą
elektroniczną za pośrednictwem formularzy
do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie
pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości
(przycisk „dodaj załącznik”).
8. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych do oceny oferty w kryterium jakość wykonania.
2. Wraz z ofertą należy złożyć próbkę tj. próbka druku o parametrach druku tj.:
2.1. Dla zadania 1: rodzaj papieru, druk, okładka takich samych jak w Dziale III pkt 3.1 SWZ
2.2. Dla zadania 2: rodzaj papieru, druk, okładka takich samych jak w Dziale III pkt 3.2 SWZ
2.3. Dla zadania 3: rodzaj papieru, druk, okładka takich samych jak w Dziale III pkt 3.3 SWZ
2.4. Dla zadania 4: rodzaj papieru, druk, okładka takich samych jak w Dziale III pkt 3.4 SWZ
3. Próbki nie podlegają uzupełnieniu, a niezłożenie ich zgodnie z wymogami w SWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 pkt 1 ust 5 PZP
4. Próbki należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy i zaadresowane do Zamawiającego na adres: Tatrzański Park Narodowy, ul. Kuźnice 1; 34-500 Zakopane oraz dopisane:
„próbka do oferty na Druk z dostawą ośmiu kolejnych numerów kwartalnika „Tatry”. Nie otwierać przed dniem 25.10.2023 r., godziną 10.00”.
4.1. Wykonawca może w jednej kopercie załączyć próbki dla każdego z zadań z zaznaczeniem którego zadania próbka dotyczy.
4.2. Próbki mogą zostać złożone za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118 i 1629), osobiście. lub za pośrednictwem posłańca.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OPISANO W SWZ ORAZ ZAŁĄCZNIKACH

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): OPISANO W SWZ ORAZ ZAŁĄCZNIKACH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/648/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Druk z dostawą czterech publikacji.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wszystkie osoby wykonujące przedmiot zamówienia określony w niniejszym SWZ, były przeszkolone przez Wykonawcę w zakresie przepisów bhp oraz ppoż. na koszt i odpowiedzialność tego Wykonawcy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Zadanie 1- druk wraz z dostawą książki "Czary Góralskie", wyd. II
3.1.1. Format po obcięciu: 118x205 mm
3.1.2. Liczba stron: maksymalnie 304 + okładka
3.1.3. Druk środka: 2+0 (czarny + Pantone)
3.1.4. Papier środka: niepowlekany, zbliżony do właściwości papieru Alto Blanc 1.5 100g
3.1.5. Druk okładki: 2+2 (czarny + Pantone)
3.1.6. Oprawa twarda:
3.1.6.1. tektura 2,5 mm
3.1.6.2. oklejka: okleina introligatorska zbliżona do właściwości okleiny Geltex LS kolor 1333
3.1.6.3. papier wyklejki: offset 140 g gładki, barwiony w masie, bez zadruku, kolor zgodny z kolorystyką okładki, do uzgodnienia z Zamawiającym w toku produkcji
3.1.7. Grzbiet zaokrąglony
3.1.8. Kapitałka pod kolor wyklejki, do uzgodnienia z Zamawiającym w toku produkcji
3.1.9. Zakładka wstążkowa; dwa kolory
3.1.10. Nakład: 2000 egz.
3.1.11. Pakowanie: każdy egzemplarz pakowany osobno w folię termokurczliwą, paczki po 6 egzemplarzy książki każda, paczka z podwójnego papieru z zabezpieczeniem narożników, z informacją o tytule i liczbie egzemplarzy w paczce.
3.1.12. Książka posiada nr ISBN
3.1.13. Plik produkcyjny w formacie .pdf zostanie dostarczony do drukarni w terminie do tygodnia od podpisania umowy. Dostarczenie gotowego nakładu do siedziby zamawiającego w terminie do 21 dni od dostarczenia pliku produkcyjnego.
3.1.14. W przypadku przesunięcia przez Zamawiającego terminu dostarczenia pliku do drukarni, przesunięciu o ten sam okres ulegnie termin dostawy albumów do siedziby Zamawiającego
4. Zakres prac:
4.1. Wykonanie płyt offsetowych CTP z materiałów przesłanych na serwer FTP Wykonawcy.
4.2. Przesłanie do wglądu pliku po RIP-ie w formie pdf (strona po stronie).
4.3. Dostarczenie Zamawiającemu wykonanych własnymi siłami proofów certyfikowanych z wybranych przez Zamawiającego stron publikacji, stanowiących dla obu stron wzorzec kolorów druku.
4.4. Druk i oprawa.
4.5. Dostawa nakładu pod wskazany przez zamawiającego adres w kraju.
5. Pozostałe zapisy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy .
6. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej.
7. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
7.1. Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, Zamawiający wymaga od Wykonawcy (lub podwykonawcy
w rozumieniu art. 7 pkt 27) Pzp) zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności: druku.
7.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonania próbki

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Druk z dostawą czterech publikacji.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wszystkie osoby wykonujące przedmiot zamówienia określony w niniejszym SWZ, były przeszkolone przez Wykonawcę w zakresie przepisów bhp oraz ppoż. na koszt i odpowiedzialność tego Wykonawcy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
3.2. Zadanie 2- druk wraz z dostawą Kalendarza 2024
3.2.1. Druk wraz z dostawą kalendarzy plakatowych na 2024 r. oraz wysyłka około 400 egz. według listy wysyłkowej Zamawiającego.
3.2.2. Format: 490 x 600 mm po obcięciu
3.2.3. Liczba kart: 6 (środki) + 1 (okładka) + 1 (plecy)
3.2.4. Druk: okładka - 4+4, środki - 4+4
3.2.5. Papier:
3.2.5.1. okładka; kreda matowa 300 g,
3.2.5.2. środki; kreda matowa 250 g,
3.2.5.3. plecy; karton 350 g z białym spodem
3.2.6. Wykończenie:
3.2.6.1. spirala z zawieszką; kolor srebrny, długość: 490 mm
3.2.7. Uszlachetnienie:
3.2.7.1. Okładka - folia matowa + miejscowo lakier UV,
3.2.7.2. środki - lakier dyspersyjny
3.2.8. Nakład: 2000 egz.
3.2.9. Pakowanie:
3.2.9.1. Część nakładu (1000 egz.) pakowana w indywidualne koperty: Koperta tekturowa - tektura 3 warstwowa szara/szara fala E 390g w formacie 600x490x10
3.2.9.2. Pozostała część nakładu (2000 egz.) pakowana po 10 szt. w paczce z podwójnego papieru z zabezpieczeniem narożników z inf. o tytule i liczbie egzemplarzy w paczce.
3.2.9.3. Wysyłka z siedziby Wykonawcy do 400 egz. kalendarzy zapakowanych w zamówione opakowania na podstawie listy dostarczonej przez Zamawiającego. Do 01.12 dostarczona
3.2.9.4. Opakowania kalendarzy mają być przed wysłaniem dodatkowo wzmocnione taśma klejącą, a każda przesyłka ma mieć naklejoną etykietę z adresem.
4. Zakres prac:
4.1. Wykonanie płyt offsetowych CTP z materiałów przesłanych na serwer FTP Wykonawcy.
4.2. Przesłanie do wglądu pliku po RIP-ie w formie pdf (strona po stronie).
4.3. Dostarczenie Zamawiającemu wykonanych własnymi siłami proofów certyfikowanych z wybranych przez Zamawiającego stron publikacji, stanowiących dla obu stron wzorzec kolorów druku.
4.4. Druk i oprawa.
4.5. Dostawa nakładu pod wskazany przez zamawiającego adres w kraju.
5. Pozostałe zapisy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy .
6. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej.
7. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
7.1. Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, Zamawiający wymaga od Wykonawcy (lub podwykonawcy
w rozumieniu art. 7 pkt 27) Pzp) zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności: druku.
7.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonania próbki

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Druk z dostawą czterech publikacji.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wszystkie osoby wykonujące przedmiot zamówienia określony w niniejszym SWZ, były przeszkolone przez Wykonawcę w zakresie przepisów bhp oraz ppoż. na koszt i odpowiedzialność tego Wykonawcy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
3.3. Zadanie 3- druk wraz z dostawą Zeszyty Tatrzańskie nr 7 „Moje miasto, moja tożsamość”
3.3.1. Format: 210 x 272 mm po obcięciu
3.3.2. Liczba stron: 156 + 4 str. okładki
3.3.3. Druk środka: 4+4
3.3.4. Papier środka: niepowlekany offset 100 g
3.3.5. Druk okładki: 4+0
3.3.6. Papier okładki: karton jednostronnie powlekany 250g
3.3.7. Uszlachetnianie okładki: folia matowa + miejscowo lakier UV
3.3.8. Oprawa: klejona
3.3.9. Nakład: 300 egz.
3.3.10. Dostawa: do siedziby Zamawiającego
3.3.11. Pakowanie: Paczki po ok. 10 egzemplarzy każda, paczka z podwójnego papieru z zabezpieczeniem narożników, z informacją o tytule i liczbie egzemplarzy w paczce.
3.3.12. Publikacja posiada nr ISBN
3.3.13. Plik produkcyjny w formacie .pdf zostanie dostarczony do drukarni w terminie do tygodnia od podpisania umowy. Dostarczenie gotowego nakładu do siedziby zamawiającego w terminie do 21 dni od dostarczenia pliku produkcyjnego. W przypadku przesunięcia przez Zamawiającego terminu dostarczenia pliku do drukarni, przesunięciu o ten sam okres ulegnie termin dostawy nakładu do siedziby Zamawiającego.
4. Zakres prac:
4.1. Wykonanie płyt offsetowych CTP z materiałów przesłanych na serwer FTP Wykonawcy.
4.2. Przesłanie do wglądu pliku po RIP-ie w formie pdf (strona po stronie).
4.3. Dostarczenie Zamawiającemu wykonanych własnymi siłami proofów certyfikowanych z wybranych przez Zamawiającego stron publikacji, stanowiących dla obu stron wzorzec kolorów druku.
4.4. Druk i oprawa.
4.5. Dostawa nakładu pod wskazany przez zamawiającego adres w kraju.
5. Pozostałe zapisy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy .
6. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej.
7. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
7.1. Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, Zamawiający wymaga od Wykonawcy (lub podwykonawcy
w rozumieniu art. 7 pkt 27) Pzp) zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności: druku.
7.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonania próbki

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Druk z dostawą czterech publikacji.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wszystkie osoby wykonujące przedmiot zamówienia określony w niniejszym SWZ, były przeszkolone przez Wykonawcę w zakresie przepisów bhp oraz ppoż. na koszt i odpowiedzialność tego Wykonawcy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
3.4. Zadanie 4- druk wraz z dostawą Zeszyty Tatrzańskie nr 8 „Walery Eljasz”
3.4.1. Format po obcięciu: 210 x 297 mm (pion)
3.4.2. Liczba stron: 127 stron + okładka
3.4.3. Druk środka: 1+1 (czerń)
3.4.4. Papier środka: niepowlekany, objętościowy 80 g, zbliżony do właściwości papieru Lux Cream Vol.1,6 80g
3.4.5. Druk okładki:
3.4.6. 1+0 (czerń)
3.4.7. Oprawa miękka klejona ze skrzydełkami:
3.4.7.1. Szerokość skrzydełek (ok. 13 cm); pozostałość z szerokości papieru
3.4.7.2. Papier zbliżony do właściwości Papieru Pakowego Kraftliner 300 g, kolor brązowy
3.4.8. Nakład: 300 egz.
3.4.9. Pakowanie: Paczki po ok. 10 egzemplarzy każda, paczka z podwójnego papieru z zabezpieczeniem narożników, z informacją o tytule i liczbie egzemplarzy w paczce.
3.4.10. Książka posiada nr ISBN
3.4.11. Plik produkcyjny w formacie .pdf zostanie dostarczony do drukarni w terminie do tygodnia od podpisania umowy. Dostarczenie gotowego nakładu do siedziby zamawiającego w terminie do 21 dni od dostarczenia pliku produkcyjnego. W przypadku przesunięcia przez Zamawiającego terminu dostarczenia pliku do drukarni, przesunięciu o ten sam okres ulegnie termin dostawy nakładu do siedziby Zamawiającego.
4. Zakres prac:
4.1. Wykonanie płyt offsetowych CTP z materiałów przesłanych na serwer FTP Wykonawcy.
4.2. Przesłanie do wglądu pliku po RIP-ie w formie pdf (strona po stronie).
4.3. Dostarczenie Zamawiającemu wykonanych własnymi siłami proofów certyfikowanych z wybranych przez Zamawiającego stron publikacji, stanowiących dla obu stron wzorzec kolorów druku.
4.4. Druk i oprawa.
4.5. Dostawa nakładu pod wskazany przez zamawiającego adres w kraju.
5. Pozostałe zapisy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy .
6. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej.
7. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
7.1. Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, Zamawiający wymaga od Wykonawcy (lub podwykonawcy
w rozumieniu art. 7 pkt 27) Pzp) zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności: druku.
7.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonania próbki

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
3.1.1. Dysponują sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy tj.:
3.1.1.1. Dysponują sprzętem umożliwiającym druk 5-kolorowy;
3.1.1.2. Dysponują własną przygotowalnią CTP;
3.1.1.3. Posiadają własny serwer FTP pozwalający na odebranie materiałów dostarczonych przez Zlecającego lub osobę działającą z jego upoważnienia;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych do oceny oferty w kryterium jakość wykonania.
2. Wraz z ofertą należy złożyć próbkę tj. próbka druku o parametrach druku tj.:
2.1. Dla zadania 1: rodzaj papieru, druk, okładka takich samych jak w Dziale III pkt 3.1 SWZ
2.2. Dla zadania 2: rodzaj papieru, druk, okładka takich samych jak w Dziale III pkt 3.2 SWZ
2.3. Dla zadania 3: rodzaj papieru, druk, okładka takich samych jak w Dziale III pkt 3.3 SWZ
2.4. Dla zadania 4: rodzaj papieru, druk, okładka takich samych jak w Dziale III pkt 3.4 SWZ
3. Próbki nie podlegają uzupełnieniu, a niezłożenie ich zgodnie z wymogami w SWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 pkt 1 ust 5 PZP
4. Próbki należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy i zaadresowane do Zamawiającego na adres: Tatrzański Park Narodowy, ul. Kuźnice 1; 34-500 Zakopane oraz dopisane:
„próbka do oferty na Druk z dostawą ośmiu kolejnych numerów kwartalnika „Tatry”. Nie otwierać przed dniem 25.10.2023 r., godziną 10.00”.
4.1. Wykonawca może w jednej kopercie załączyć próbki dla każdego z zadań z zaznaczeniem którego zadania próbka dotyczy.
4.2. Próbki mogą zostać złożone za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118 i 1629), osobiście. lub za pośrednictwem posłańca.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pomocą Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-25 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-17

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlece stałe sprzątanie i impregnacje schodów z granitu po montażu - Podhale
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlece stałe sprzątanie i impregnacje schodów z granitu po montażu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Roboty naprawcze w ciągu DW 794 w m. Zadroże
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zakopane: Dostawa ekwipunku TOPR 2023 – dodatkowe wyposażenie osobiste
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Druk publikacji naukowych z ISBN
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI