Druk, oprawa oraz dostawa publikacji Żakliny Szynkiewicz – Kolekcja kartograficzna...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Druk, oprawa oraz dostawa publikacji Żakliny Szynkiewicz – Kolekcja kartograficzna Gwalberta Pawlikowskiego w zbiorach Ossolineum dla Wydawnictwa Ossolineum Zakładu Narodowego im. Ossolińskich.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-08-12
  • ZamawiającyZakład Narodowy im. Ossolińskich
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-02
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00442073
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Druk, oprawa oraz dostawa publikacji Żakliny Szynkiewicz – Kolekcja kartograficzna Gwalberta Pawlikowskiego w zbiorach Ossolineum
dla Wydawnictwa Ossolineum Zakładu Narodowego im. Ossolińskich.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Narodowy im. Ossolińskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930691990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szewska 37

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-139

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 335 64 98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ossolineum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ossolineum.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Fundacja

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

muzea, wydawnictwo, biblioteka

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk, oprawa oraz dostawa publikacji Żakliny Szynkiewicz – Kolekcja kartograficzna Gwalberta Pawlikowskiego w zbiorach Ossolineum
dla Wydawnictwa Ossolineum Zakładu Narodowego im. Ossolińskich.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f27c261-b405-468a-8b44-5e40fac691ef

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442073

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.ossolineum.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://ossolineum.logintrade.net/rejestracja/oplatformie.html lub za pomocą poczty elektronicznej, na adres poczty elektronicznej: zamowienia@ossolineum.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx,
5. Rekomendacje Zamawiającego dot. formatu pdf: Dokumenty wymagające potwierdzenia podpisem zaawansowanym lub kwalifikowanym, powinny mieć format "pdf". Dokument należy przygotować przez eksport (zapisz jako, wydrukuj do wyeksportuj) do formatu pdf z edytora (lub arkusza kalkulacyjnego) w jakim zostały przygotowane. Wysoce niezalecane jest skanowanie dokumentów papierowych. Do podpisywania dokumentów w formacie PDF zaleca się format podpisu adekwatny do tego formatu tj. PADES - zgodnie z OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
6. Zamawiający informuje, że platforma zakupowa umożliwia jednorazowe przesłanie plików o łącznej wielkości nie przekraczającej 50 MB. W związku z tym większe pliki zaleca się skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia tej wielkości.
7. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ZAKŁAD NARODOWY IM. OSSOLIŃSKICH
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod tel. (71) 344 44 71.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-2621-43-2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 727272,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15600,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nakład: 300 egz. (w tym egzemplarze obowiązkowe dla bibliotek)
Blok
format: 232 x 282 mm po obcięciu
objętość: 116 stron
papier bloku: Munken Lynx Rough 120g (lub inny równoważny)
druk bloku: 4+4
Oprawa
rodzaj: Oprawa szwajcarska (po otwarciu książki widzimy grzbiet bloku), szyto-klejona, nici białe (pod kolor papieru wkładu). Blok książki połączony z 3 stroną okładki szerokim pasem klejowym lub zintegrowany z całą stroną 116. Grzbiet wkładu zasłonięty lamówką - okleiną płócienną introligatorską Retro Linen 292 (Europapier), zachodzącą na pierwszą stronę na szerokość 2 cm.
karton: Color STYLE Fresh Vibrant Coral 300g (Papierowy Dizajn)
druk okładki: 1+0 (Czerń)
uszlachetnienie okładki::1+0 lakier offsetowy matowy
Termin realizacji: do 20 dni roboczych od daty przekazania plików wnętrza książki przez Zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 594..), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca dostarczy jedną próbkę, wykonaną w ciągu ostatnich trzech lat. Książka w miękkiej oprawie szyto-klejonej, w formacie min. 127 x 203 mm, uszlachetnienie okładki lakierem offsetowym matowym lub folią matową.1. Wykonawca dostarczy jedną próbkę, wykonaną w ciągu ostatnich trzech lat. Książka w miękkiej oprawie szyto-klejonej, w formacie min. 127 x 203 mm, uszlachetnienie okładki lakierem offsetowym matowym lub folią matową.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie Załącznik nr 7 SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy:
1) w zakresie terminu wykonania danej publikacji w przypadku:
a) zmiany kalendarza wydarzeń organizowanych przez Zamawiającego
b) dotyczących przekazania materiałów do druku,
c) dotyczących terminu wykonania przez Wykonawcę;

2. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niewynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz podczas jego realizacji, skutkujących tym, że zrealizowanie założonego pierwotnie celu Umowy byłoby niemożliwe bez wprowadzenia tych zmian lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej lub elektronicznej i wymaga Aneksu do Umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.
4. Nie stanowią zmiany w zakresie art. 455 ustawy Pzp zmiany dotyczące zmiany danych teleadresowych, zmiany osób do kontaktu. Dla skutecznej zmiany przedstawicieli stron wystarczy pisemne powiadomienie drugiej strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma przetargowa https://ossolineum.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-12 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i uruchomienie 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych - Wrocław/Wałbrzych
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę, wniesienie i uruchomienie 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wrocław: Budowa chodnika na DK5 w Strzegomiu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wrocław: Remont budynku przy ul. Jedności Narodowej 153 we Wrocławiu.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Systematyczna usługa druku na potrzeby WDK w Rzeszowie.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Druk wydawnictw